جایزه ملی سردار سلیمانی

جایزه ملی سردار سلیمانی

جهت مشاوره در زمینه جایزه ملی سردار سلیمانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به معرفی جایزه ملی سردار سلیمانی ، شرایط دریافت آن و زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی می پردازیم. به گفته فردین تقی زاده مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان این طرح برای اولین بار در سال 1401 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مقاله همراه مشاور گروپ باشید.

جایزه ملی سردار سلیمانی

بر اساس طرح جایزه ملی سردار سلیمانی، پذیرفته‌ شدگان کنکور سراسری در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند. هر ساله تعداد زیادی از فرزندان خانواده های شهدا و ایثارگر بدون اعمال سهمیه ایثارگران موفق به کسب رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی می گردند و به دانشگاه های ممتاز و درجه یک کشور راه پیدا می کنند.

اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مسئولیت اجرای طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی را برعهده گرفته است. بر اساس این طرح، پذیرفته‌ شدگان کنکور سراسری در گروه‌ های آزمایشی پنج گانه که واجد شرایط دریافت جایزه جایزه ملی سردار سلیمانی باشند، در حین تحصیل می توانند از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شوند.

در واقع طرح جایزه سردار سلیمانی با هدف بورسیه فرزندان شاهد که رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری را به دست آورده اند اما بدون اعمال سهمیه وارد دانشگاه شده اند اجرا می گردد.

مبلغ جایزه ملی سردار سلیمانی

مطابق با اطلاعیه طرح کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری، مبلغ جایزه ملی سردار سلیمانی بین 60 تا 120 میلیون ریال معادل 6 تا 12 میلیون تومان تعیین شده است و واجدین شرایط می توانند با شرکت در طرح جایزه سردار سلیمانی این مبلغ را دریافت نمایند.

مبلغ جایزه ملی سردار سلیمانی
مقطع زیر گروه رتبه مبلغ کمک هزینه
کنکور سراسری علوم ریاضی
علوم تجربی
علوم انسانی
رتبه‌های زیر 500 کشوری 60 میلیون ریال تا 120 میلیون ریال
کنکور سراسری زبان
هنر
رتبه‌های زیر 300 کشوری
کارشناسی ارشد تمامی زیر گروه‌ها رتبه‌های زیر 5 در هر کد رشته
دکتری تمامی زیر گروه‌ها رتبه‌های زیر 3 در هر کد رشته

شرایط دریافت جایزه ملی سردار سلیمانی

شرایط دریافت جایزه ملی سردار سلیمانی برای رتبه‌های زیر ۵۰۰ کشوری در زیر گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین رتبه‌های زیر ۳۰۰ کشوری گروه‌ های آزمایشی زبان و هنر مقرر می گردد. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رتبه‌های زیر ۵ در هر کد رشته و مقطع دکتری رتبه‌های زیر ۳ در هر کد رشته جزو واجدین شرایط دریافت این جایزه خواهند بود.

جایزه ملی سردار سلیمانی برای دانشجویان کارشناسی و دکتری تخصصی در هشت فاز 6 ماهه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد در چهار فاز 6 ماهه طراحی شده است.

به گفته فردین تقی زاده مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان جایزه‌ای که به این دانشجویان ارائه می‌شود در مقطع کارشناسی در ۸ فاز، در مقطع کارشناسی ارشد در ۴ فاز و در مقطع دکتری در ۸ فاز خواهد بود.

بنابراین دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی در ۴۸ ماه از این جایزه بهره مند شود باید رتبه اول تا سوم را کسب کند و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای اینکه تا پایان تحصیل از این جایزه بهره مند شوند باید رتبه اول گروهی خود باشند

تمدید پرداخت کمک هزینه تحصیلی در فازهای دوم به بعد، به شرایط آموزشی دانشجویان برگزیده بستگی دارد. بنابراین اگر این عزیزان شرایط شیوه‌ نامه اعلام شده را داشته باشند مشمول دریافت فازهای بعدی جایزه مذکور می‌شوند. به عبارتی اگر دانشجویی براساس رتبه های اعلامی تا پایان تحصیل جزو ۱۰ درصد برتر ورودی خود باشد در مدت زمان تحصیل ماهیانه مقرری کمک هزینه تحصیل دریافت خواهد کرد.

شرایط دریافت جایزه سردار سلیمانی

دانشجویان  ارشد و دکترا باید رتبه اول تا سوم باشند
دانشجویان کارشناسی در مدت تحصیل در دانشگاه رتبه اول تا سوم را دارا باشند.
دانشجویان استعدادهای درخشان  از اولین سال بعد از حضور در دانشگاه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشجویان دارای سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران و شهدا می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی

زمان برگزاری جشنواره جایزه ملی سردار سلیمانی بعد از آغاز سال تحصیلی سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در دی ماه اعلام شده است و از برگزیدگان جایزه سردار شهید سلیمانی با حضور مقامات عالی کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد و دانشجویان کمک هزینه تحصیل و تندیس نمادین جشنواره را دریافت خواهند کرد.

جایزه ملی سردار سلیمانی پوستر جایزه سردار سلیمانی


در این مقاله به جایزه ملی سردار سلیمانی و شرایط دریافت آن پرداختیم. این طرح به منظور بورسیه فرزندان شاهد و ایثارگران که بدون اعمال سهمیه رتبه‌ های برتر آزمون‌ های سراسری را به دست آورده اند برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت

9099071613

مشاور گروپ

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️جایزه ملی سردار سلیمانی چیست؟

✔️طرح بورسیه دانشجویان رتبه برتر شاهد و ایثارگر که بدون اعمال سهمیه وارد دانشگاه شده اند و موفق به کسب رتبه های برتر آزمون های سراسری شده اند. تمامی اطلاعات مرتبط با این جایزه و شرایط دریافت آن در این مقاله درج شده است.

✔️شرایط دریافت جایزه ملی سردار سلیمانی چیست؟

✔️شرایط جایزه ملی سردار سلیمانی برای تمامی مقاطع تحصیلی در متن این مقاله شرح داده شده است. برای اطلاع از آن به مقاله مراجعه نمایید.

✔️دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند جایزه سردار سلیمانی را دریافت کنند؟

✔️بله تحت شرایط خاص دانشجویان دارای سهمیه ایثارگران و شهدا می توانند از این جایزه بهره مند شوند. برای اطلاع از شرایط مقاله را مطالعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جایزه ملی سردار سلیمانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Najva

    سلام ببخشید برای شرکت در این طرح با خود افراد تماس میگیرن؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی