ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

ثبت نام بازماندگان کنکور ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ امکان پذیر است؟ آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ باز هم  تمدید می شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و اطلاع از زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام با ما در مشاور گروپ همراه باشید.

جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ چه کسانی هستند؟ به این افرادی که به هر دلیلی در تاریخ مقرر اعلام شده از سوی سازمان سنجش موفق به نام نویسی در آزمون سراسری نشده اند فرصت مجددی  تحت عنوان ثبت نام با تاخیر کنکور ۱۴۰۲ ارائه می شود که در صورت تمایل به شرکت در این رقابت، بتوانند امکان حضور خود را قطعی نمایند. بنابراین در پی اعلام تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه فرصت مجدد از سایت sanjesh.org  منتشر و جاماندگان ثبت نام کنکور باید از این آخرین فرصت استفاده کنند.

جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ در یک روز از اواخر فروردین ماه انجام می‌شود. داوطلبان در این تاریخفرصت دارند که برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

امكان ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ فراهم شد
 
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در روز چهارشنبه 30 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبان و خانواده‌های آنها مبنی بر ایجاد فرصت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام در مهلت مقرر، امکان ثبت نام با تأخیر برای این دسته از داوطلبان منحصراً در روز چهارشنبه مورخ 1402/1/30در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش فراهم شده است.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش تأکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی كه در بازه زمانی 15 تا 24 فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند منحصراً در 30 فروردین ماه اقدام به ثبت نام نمایند لذا هیچ درخواستی برای ثبت نام خارج از زمان تعیین شده میسر نخواهد بود.

دکتر حسن مروتی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی و لزوم اقدامات اجرایی برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه سال 1402 مهلت ثبت نام با تأخیر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلاً نام‌نویسی کرده‌اند وجود ندارد.

زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

بنابراین زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲  روز چهارشنبه سی فروردین اعلام شده است و به این ترتیب امکان نام نویسی در آزمون سراسری وروید دانشگاه‌ها برای جاماندگان از ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ در فروردین ماه جاری فراهم شد.
 
زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲، در هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی را دارند، لازم است با تهیه مدارک و اطلاعات لازم در روز چهارشنبه 1402/1/30 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. افرادی که علاقه مند هستند فقط در رشته هایی تحصیل کنند که پذیرش در آنها بدون آزمون انجام می شود، نیازی به نام نویسی در این زمان ثبت نام کنکور سراسری ندارند. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت مجزا از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

 

 
آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ باز هم تمدید میشه ؟

✔️ثبت نام بازماندگان کنکور ۱۴۰۲ انجام می شود؟

✔️بله، فرصت مجددی در اختیار جاماندگان کنکور ۱۴۰۲ قرار گرفته است که بتوانند نام خود را در لیست شرکت کنندگان این دوره از آزمون سراسری قرار دهند.

✔️تاریخ ثبت نام جاماندگان کنکور چه زمانی تعیین شده است؟

✔️برای اطلاع از تاریخ نام نویسی جاماندگان از ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ( جاماندگان ثبت نام دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها) به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️هزینه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۲ متفاوت است؟

✔️بله، جاماندگان کنکور هزینه بیشتری نسبت به سایر داوطلبان می پردازند.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی