ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مشاور گروپ زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار می دهیم. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان دکتری 1403 اواسط آذر تعیین شده و جاماندگان دکتری ۱۴۰۳ برای ثبت نام مجدد می توانند به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند.

در ادامه راهنمای تصویری و گام به گام مراحل ثبت نام جاماندگان دکتری ارائه شده است. با ما همراه باشید.

مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ آغاز شد. بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر اطلاعیه ثبت ‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون ورودی مقطع دكتری نیمه‌متمركز (Ph.D) سال 1403 تمامی کسانی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری موفق به نام نویسی نشده اند می توانند در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام نمایند.

امکان ثبت نام با تاخیر برای جاماندگان کنکور دکتری از روز یکشنبه مورخ 1402/09/13 لغایت روز دوشنبه مورخ 1402/09/14 در درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org میسر می باشد. توجه داشته باشید که این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

نحوه ثبت نام جاماندگان ازمون دکتری

برای آشنایی با نحوه ثبت نام جاماندگان ازمون دکتری می توانید به راهنمای تصویری و  گام به گام ثبت نام آزمون دکتری 1403 مراجعه نمایید. بر اساس اعلام سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۳ برای ثبت نام میبایست مدارک لازم را تهیه و با مراجعه به آدرس sanjesh.org درخواست خود را ثبت نمایند.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

در این بخش از مقاله مطابق با راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری مراحل را طی می کنیم و نحوه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1403 در ادامه ارائه شده است.

پیش از هر چیز باید برای مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری مندرج در سایت سازمان سنجش و پرینت و تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت نام مندرج در صفحه 75 دفترچه اقدام نمایید. در بندهایی از تقاضانامه که کد خواسته شده است – عنوان و نام رشته یا دانشگاه را درج نمایید به عنوان مثال بند 27 کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی شما عنوان رشته تحصیلی خود را (حقوق – مهندسی برق – پژوهش هنر …) درج نمایید.

مطابق تصویر ابتدا به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید و در بخش آزمون دکترای تخصصی روی ثبت نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون دکتری کلیک کنید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری sanjesh.org

حالا به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش در مقطع دکتری وارد می شوید. سپس مانند تصویر از منوی سمت راست روی گزینه خرید کارت کلیک کنید تا به صفحه خرید سریال ثبت نام وارد شوید.

خرید کارت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

گزینه خرید سریال ثبت نام آزمون دكتری ۱۴۰۳ ویژه جاماندگان و ثبت نام با تاخیر را انتخاب کنید و تایید و ادامه را بزنید.

خرید سریال ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

اطلاعات شخصی نام نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه را وارد کرده و یکی از درگاه های بانکی را برای پرداخت انتخاب نمایید.

فرم سریال ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

در این مرحله یک شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود. حتما آن را یادداشت کرده و تا پایان مراحل ثبت نام نزد خود نگه دارید. این شماره پیگیری ویژه شماست لطفا آن را در اختیار دیگران قرار ندهید. با فعال کردن تیک تایید « ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام » گزینه ادامه روند پرداخت فعال می شود.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

حالا به درگاه بانکی متصل می شوید تا برای به پرداخت هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری به مبلغ ۶/۲۸۰/۰۰۰ ریال معادل ششصد و بیست و هشت هزار تومان اقدام نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

بعد از پرداخت وجه ثبت نام ، یک شماره سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی «ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳( ثبت‌نام با تاخیر)» را دریافت کنید و به مرحله بعد بروید. حالا مجددا به سیستم ثبت نام جاماندگان دکتری 1403 وارد شوید و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی بزنید.

سیستم ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

در این بخش مطابق تصویر سریال ثبت نام 12 رقمی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در مراحل بعدی این شماره قابل تغییر نیست و هر شماره تلفن فقط برای یک داوطلب قابل استفاده است. با درج کد امنیتی در کادر مربوطه به مرحله بعد یعنی بارگذاری تصویر داوطلب وارد می گردید.

ورود به سیستم ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری و ادامه روند ثبت نام

حالا باید به بارگذاری اسکن فایل عکس داوطلب بپردازید. مطابق با توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سنجش، برای ثبت نام در آزمون دکتری، لازم است یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن کنید:

  • ابعاد عکس ۴×۳ یا ۴×۶ و بدون حاشیه های اضافی که در سال جاری گرفته شده.
  • عکس باید با حجم حداکثر ۳۰۰x۴۰۰ و حداقل ۲۰۰x۳۰۰ پیکسل (حداکثر ۷۰ کیلوبایت) اسکن و در قالب (JPG) ذخیره شود.
  • تصویر داوطلب باید تمام رخ، کاملا واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
  • عکس، مربوط به سال جاری و بهتر است رنگی و با زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.
  • عکس داوطلبان زن باید با حجاب و صورت آنان به طور کامل مشخص باشد.
  • در صورت استفاده از عکس غیر معتبر ثبت نام داوطلب باطل می شود و اجازه شرکت در آزمون را ندارند.

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ ارسال عکس داوطلب

مرحله بعد پر کردن فرم اطلاعات داوطلب کنکور دکتری می باشد. بندهای تقاضانامه ثبت نام دکتری 1403 را تکمیل نمایید و در ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید چون در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فرد داوطلب، سازمان سنجش از پذیرش داوطلب در آزمون دکتری ممانعت به عمل می آورد. توجه داشته باشید که به مدارک ناقص رسیدگی نشده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ اطلاعات داوطلب

در نهایت با صدور کد پیگیری ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ از طرف سازمان سنجش مراحل ثبت نام به پایان می رسد. کد پیگیری 16 رقمی ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403 را حتما تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگاه دارید چرا که این موضوع منحصرا نشانگر پایان مراحل ثبت نام یک داوطلب است.

نام نویسی شما زمانی تکمیل می شود که از سیستم سنجش در یک صفحه جداگانه، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کرده باشید. در غیر اینصورت مرحله نهایی ثبت نام شما صورت نگرفته است و نام نویسی تکمیل نخواهد شد.

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ پایان ثبت نام

بر اساس اعلام سیستم پاسخگویی سایت سنجش، پس از اسکن و ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری نیازی به پیگیری مجدد در این خصوص نبوده و از طریق تلفن همراه و پیامک به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

برای این کار به میز خدمت سایت سازمان سنجش به نشانی darkhast.sanjesh.org مراجعه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره همراه، بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1401


ما در این مقاله به زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403 پرداختیم. داوطلبان که در بازه 22 آبان تا 3 آذر موفق به نام نویسی نشده بودند می توانند در تاریخ 13 و 14 آذر اقدام به ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری نیمه متمرکز Ph.D نمایند.

همانطور که اشاره کردیم راهنمای کامل و جامع کنکور دکتری در مقاله ثبت نام دکتری موجود است. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول ثبت نام جاماندگان دکتری

✔️ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری از روز یکشنبه 13 آذر 1402 آغاز و تا پایان روز 14 آذر 1402 ادامه خواهد یافت.

✔️تمدید مهلت مجدد ثبت نام دکتری 1403 امکان پذیر است؟

✔️با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش sanjesh.org این فرصت ثبت نام جاماندگان دکتری ۱۴۰۳ دیگر تکرار نخواهد شد. اما در صورت تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور دکتری این مقاله به روز رسانی و به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

✔️نحوه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ چگونه است؟

✔️راهنمای کامل ثبت نام در مقاله ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ موجود است. لطفا به مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سمیه

    من امسال متاسفانه به دلایلی از ثبت نام آزمون دکترا جاموندم، آیا امکان این وجود داره مهلتی برای ثبت نام مجدد انجام بشه؟؟ هرچند میدونم که خیلی دیر شده الان ۱۵ دی‌ماه

    پاسخ
  2. محمد

    سلام و ادب
    باتوجه به رسیدن به نیمه دی ماه، آیا امکان مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکترا فراهم خواهد شد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403