ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از جمله پرطرفدار ترین مطالب است که علاقه مندان به پزشکی و رشته های مرتبط با آن به دنبال اطلاعات صحیحی در رابطه با زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، سایت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت (sanjeshp.ir)، شرایط ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، زمان اعلام نتایج و … می باشند. در این مقاله سعی شده اطلاعات مفیدی در ارتباط با این فرایند در اختیار همراهان مشاورگروپ قرار بگیرد.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از علاقه مندان به تحصیل در رشته های پیراپزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عمل می آید. مانند سال های گذشته داوطلبان واجد شرایط باید در زمان مقرر به سامانه سنجش وزارت بهداشت sanjeshp.ir مراجعه نموده و بعد از مطالعه دقیق و کامل دفترچه ثبت نام، با بارگذاری مدارک لازم و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت نام خود را در لیست شرکت کنندگان این آزمون ثبت نمایند.

جایگاه پزشک در هر جامعه ای، امنیت شغلی، اجتماعی و مالی که به نوعی درباره  دانشجویان پزشکی تامین شده است و البته عشق و علاقه به پزشکی و رشته های مرتبط با آن ، خیل بزرگی از داوطلبان را به سوی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت روانه می سازد. قطعا اینکه بتوانید اطلاعاتی که برای ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت به آن نیاز دارید را به دست آورید بخش مهمی از دستیابی به آرامش و موفقیت شما درمسیر زیبایتان را رقم می زند. پس ما را در مقاله مربوط به ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت همراهی کنید.

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 با انتشار اطلاعیه ای در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد. پیش از این قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ از اواخر دی ماه آغاز شود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی به علت برودت هوا و بارش برف در اکثر نقاط کشور این زمان ثبت نام به تعویق افتاده است. زیرا با مسدود شدن جاده ها امکان دسترسی بسیاری از داوطلبان روستایی به مناطق شهری به منظور استفاده از اینترنت برای ثبت نام وجود نخواهد داشت.

بدین ترتیب کلیه داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز سه شنبه 4 بهمن تا روز پنجشنبه 13 بهمن برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. لازم به ذکر است دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی، همزمان با ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت moshavergroup.com

داوطبان شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت می توانند اطلاعیه های این سازمان و اخبار مربوط به فرایند های مهم را از طریق سایت سنجش پزشکی و همچنین سایت مشاورگروپ دریافت نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی درباره هر یک از مراحل ثبت نام و همچنین اطلاع از تمدید های احتمالی ، با مشاوران خودتان در مشاورگروپ تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

در این بخش از مقاله به شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می پردازیم. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت می باشند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش باشند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده، می توانند در زمان مقرر فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. شرایط شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

  1. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. نداشتن عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران و رعایت قانون اساسی
  3. نداشتن سابقه فساد اخلاقی و سابقه کیفری
  4. تناسب وضعیت و توانایی جسمی داوطلب با رشته مورد انتخاب
  5. عدم عضویت و تمایل به گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

  1. داوطلب باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم پزشکی متناسب با رشته انتخابی این آزمون را داشته باشد.
  2. دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های دیگر مجاز به ثبت نام و تحصیل در این مقطع به طور همزمان نمی باشند.
  3. در صورتی که در سال گذشته، در دوره روزانه ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید اما انتخاب رشته و یا ثبت نام در دانشگاه نکرده باشید اجازه ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 را ندارید.
  4. افرادی که یک بار در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه تحصیل کرده باشند در صورت قبولی دوباره در دوره روزانه باید شهریه بپردازند. امکان دوبار تحصیل رایگان در یک مقطع وجود ندارد.
  5. در صورتی که سال گذشته در دوره غیر روزانه ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید می توانید ثبت نام نمایید در صورتی که تا زمان ثبت نام از تحصیل انصراف داده باشید.
  6. شما نمی توانید همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنید و نیز تعهد خدمت خود را بگذرانید.
  7. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به هيچ يک از دانشجويان مقطع كارشناسی ارشد بورس تحصيلی اعطا نمی نمايد.
  8. هر گونه انتقال، تغيير رشته و يا جابجايی محل تحصيل در دوره كارشناسی ارشد ناپيوسته ممنوع می باشد.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستید یا خیر کافیست تلفن ثابت را برداشته و با شماره 9099071613 تماس بگیرید. متخصصان دپارتمان آزمون های وزارت بهداشت مجموعه مشاور گروپ راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه می نمایند.

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل

ثبت نام دانشگاه های علوم پزشكی روزانه

داوطلبان متقاضی ادامه تحصيل و ثبت نام دانشگاه های علوم پزشكی دوره روزانه (عادی و رايگان) توجه نمايند پذيرش در اين دوره رايگان بوده و به هنگام انتخاب محل تحصيل می بايست نام رشته محل اين دانشگاه ها را انتخاب نمايند.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت پردیس و دوره های شهریه پرداز

پذيرش در پرديس و دوره شهريه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی، با پرداخت شهريه همراه است و میزان شهریه پرداختی توسط دانشگاه ها اعلام خواهد شد. برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت پردیس و دوره های شهریه پرداز باید شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  • داوطلبان دقت نمايند در هر نيمسال طبق مقررات مربوطه توسط دانشگاه از دانشجويان برای تامين هزينه های تحصيلی، هزينه دريافت می گردد. لذا داوطلب موظف به پرداخت شهريه و رعايت تعهدات مالی می باشد.
  • درصورتی كه ظرفيت رشته ای پس از اعلام نتايج كمتر از 50 درصد ظرفيت اعلام شده باشد، اختيار تشكيل كلاس و دوره به عهده دانشگاه برگزار كننده می باشد.
  • داوطلبان دقت نمايند در صورتی كه خواهان تحصيل در دوره شهريه پرداز دانشگاه ها می باشند، باید در آزمون ورودی رشته مورد نظر شركت كرده و نمره قبولی را كسب نمايند. (تغيير رشته امكان پذير نمی باشد).
  • داوطلبان متقاضی ادامه تحصيل در پرديس و يا دوره شهريه پرداز دانشگاه های علوم پزشكی، باید هنگام انتخاب محل تحصيل، نام رشته محل اين دانشگاه ها را انتخاب نمايند.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی تفاوتی با ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سایر دانشگاه ها نخواهد داشت و تمامی مراحل یکسان است.

  • کلیه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی، از طريق آزمون وزارت بهداشت دانشجو می پذیرند.
  • دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه می باشند و ميزان شهريه توسط دانشگاه ها اعلام خواهد شد.

ثبت نام دانشگاه علوم پزشكی ارتش

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم پزشكی ارتش ajaums.ac.ir به شرح زیر است:

  • داوطلبان متقاضی رشته روانشناسی بالينی اين دانشگاه دقت نمايند مرحله مصاحبه براي اين رشته در دانشگاه آجا برگزار خواهد شد. اطلاعات لازم در اين مورد از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكی اعلام خواهد شد.
  • تحصيل در دانشگاه بصورت تمام وقت و غير شبانه روزی بوده و كليه هزينه های آموزشی برعهده شخص داوطلب می باشد.
  • انتساب (ماموريت) تحصيلی برای مقاطع كارشناسی ارشد الزامی می باشد.
  • دانشگاه هيچگونه تعهدی در قبال خوابگاه، اياب و ذهاب و اسكان ندارد.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بقيه الله

تمامي داوطلبان متقاضی تحصيل در دانشگاه علوم پزشکی بقيه الله (عج) بر اساس اعلام آن دانشگاه، باید عضو رسمی نيرو های مسلح (سپاه پاسداران، ارتش، نيروی انتظامی، وزارت دفاع) باشند و با ارائه گواهی عضويت معتبر و مجوز شركت در آزمون از محل خدمت، مجاز به شركت و انتخاب اين دانشگاه می باشند.

شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بقيه الله bmsu.ac.ir به شرح زیر است:

  • اين دانشگاه هيچ گونه تعهدی در قبال تامين خوابگاه دانشجويان كارشناسی ارشد ندارد.
  • ثبت نام نهايی پذيرفته شدگان اين دانشگاه، منوط به تايدييه مكتوب (مجوز) از يگان خدمتی مربوطه و پرداخت شهريه در قالب قرار داد آموزشی با سازمان متبوع داوطلب پذيرفته شده می باشد.

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت دانشگاه شاهد

متقاضیان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir مطلع باشند که اطلاعات لازم در خصوص برگزاری مرحله دوم، از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكی اعلام خواهد شد. اين افراد پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحيت های عمومی و طی مراحل مربوط به آن دانشگاه، مورد سنجش نهايی واقع خواهند شد.

  • دانشگاه تعهدی در خصوص تامين خوابگاه برای دانشجويان نوبت دوم ندارد.
  • دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ، فقط در صورت وجود ظرفيت مازاد خوابگاهی و با پرداخت قيمت تمام شده می توانند از خوابگاه استفاده نمايند.چ

اگر شرایط ویژه ای دارید که نمی دانید به واسطه آن مجاز به ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت هستید یا خیر می توانید با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در زمینه شرایط شرکت در ارشد وزارت بهداشت را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ و تکمیل فرم مربوطه، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه استعداد های درخشان

  • تمامی متقاضيان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون ورودی، باید همزمان با ساير داوطلبان عادی، فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند.
  • در صورتيكه متقاضی استعداد درخشان بدون آزمون، جهت استفاده سهميه استعداد درخشان بدون آزمون به هنگام انتخاب رشته محل يک مجموعه را انتخاب كرده و واجد شرايط رشته های آن مجموعه باشد، مجاز به انتخاب كليه رشته محل های مورد پذيرش در رشته انتخابی بر اساس جدول پذيرش می باشد.
  • متقاضيان واجد شرايط استفاده از سهيمه استعداد درخشان (بدون آزمون و با آزمون)، علاوه بر اين سهميه، در سهميه آزاد يا رزمندگان و ايثارگران بر اساس فرم ثبت نام ارشد علوم پزشکی شان، همانند ساير داوطلبان عادی نيز مورد سنجش واقع خواهند شد.
  • در سهميه استعداد درخشان با آزمون، شركت فرد در جلسه آزمون و معرفی و تاييد داوطلب توسط دانشگاه، به منزله استفاده از تسهيلات می باشد، در صورت انصراف، عدم انتخاب رشته محل و يا عدم قبولی، به دليل استفاده يک نوبت، داوطلب مجاز به استفاده مجدد از اين تسهيلات نمی باشد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ برای کلیه داوطلبان این آزمون بسیار ضروری است چرا که مهم ترین اطلاعات لازم برای شرکت در این کنکور، در دفترچه ارشد وزارت بهداشت جمع آوری شده است.همچنین مطالعه این دفترچه به صورت دقیق و کامل به این خاطر اهمیت دارد که در صورت مغایرت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و شرایط داوطلبان، بعد از ثبت نام حق هیچگونه اعتراضی نخواهید داشت.

به همین منظور لینک دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا شما مخاطبان گرامی به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. کافیست بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید.

برای دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ کلیک نمایید

(با آغاز فرآیند ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت لینک دریافت این دفترچه فعال گردیده است)

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

(برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

(به محض انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401، لینک فوق فعال خواهد شد.)

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

آشنایی با لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت برای کلیه داوطلبان ضرورت دارد زیرا شما باید برای تسهیل ثبت نام، مدارک لازم برای این کار را پیش از شروع فرایند آماده نمایید. می بایست تصاویر مربوط به مدارک ذکر شده را در سایت سازمان سنجش پزشکی آپلود نمایید.

  1. اسکن یک قطعه عکس 3*4 مربوط به سال جاری بدون خدشه و هرگونه علامت یا مهر، در ابعاد 400 * 300 پیکسل با فرمت jpg و حداکثر حجم 20 – 100 کیلو بایت ( توجه داشته باشید که حتما بعد از تکمیل مراحل نام نویسی تصویر خود را مجددا کنترل نمایید چون در صورت ارسال عکس اشتباه، داوطلب متخلف شناخته شده و از شرکت در جلسه آزمون محروم می گردد)
  2. اسکن اصل شناسنامه (صفحه اول شناسنامه و در صورت وجود توضیحات صفحه آخر)
  3. اسکن اصل کارت ملی (هر دو سمت آن)
  4. اسكن حكم کارگزینی صادر شده در سال 1401 برای کادر رسمی نیروهای مسلح متقاضی تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی ارتش و علوم پزشکی بقیه الله

برای مشاهده لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ویژه داوطلبان مناطق محروم کلیک کنید.

هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت برای هر نوبت امتحانی مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان شامل۲.۳۰۰.۰۰۰ریال (معادل دویست وسی هزار تومان ثبت نام آزمون و مبلغ ۳۰/۰۰۰ ریال معادل سه هزارتومان ارسال پیام کوتاه آزمون ) می باشد.

کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت این هزینه بابت هر نوبت امتحانی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشكی و به صورت الكترونیكی (با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب دارای رمز دوم پویا) خواهند بود. لازم به ذکر است که این وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد پس در مراحل پرداخت و ثبت نام نهایت دقت را به عمل آورید.

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل ۲۳۳ هزار تومان (دویست و سی و سه هزار تومان)

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

در این بخش نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را برای آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام ارشد علوم پزشکی را دارند ارائه می نماییم. مطابق با راهنما پیش بروید تا مراحل ثبت نام شما با موفقیت پایان یابند.

  •  اولین کاری که داوطلبان شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 برای ثبت نام باید انجام دهند این است که به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.
  •  برای اطلاع از شرایط و ضوابط دقیق شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی را دانلود کرده و مطالعه نمایید.
  •  پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خرید یک کارت اعتباری. داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو کد رشته امتحانی هستند می بایست دو کارت اعتباری خریداری کنند.
  • تکمیل فرم ثبت نام (در این فرم اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی مرتبط با این آزمون و در این مقطع است. بهتر است با اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین اطلاعات مورد نیاز فرایند ثبت نام خود را تسهیل نمایید.)
  • دریافت کد رهگیری 16 رقمی ( ثبت نام شما تا زمانی که این کد را دریافت نکرده باشید تکمیل نشده است.)

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir می باشد و اولین کاری که داوطلبان باید بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت انجام دهند این است که به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

طبق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی ، ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ، از 4 بهمن ماه شروع خواهد شد و تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید در این بازه زمانی وارد سایت شده و فرم اینترنتی ثبت نام را پر کنند. به همین خاطر لینک مستقیم ورود به صفحه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را در این قسمت از مقاله خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

برای دسترسی به سامانه ثبت نام کافیست بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید.

      برای ورود به سامانه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید      

راهنمای تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

در این بخش از مقاله راهنمای تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت قرار داده شده است تا همراه با آن گام به گام پیش رفته و مراحل ثبت نام کنکور ارشد خود را به درستی تکمیل نمایید. لازم به ذکر است تصاویر موجود در این راهنما قدیمی بوده اما راهنمای متن پیوست شده به آن مطابق با آخرین تغییرات سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی است.

با آغاز فرآیند ثبت نام تصاویر نیز به روز رسانی خواهند شد.

بدین منظور باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد و سپس ارشد را انتخاب نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در صفحه باز شده روی لینک ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون کلیک کنید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در ادامه می بایست گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون را انتخاب نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir


حال با وارد کردن کد ملی و انتخاب گزینه ” مشاهده ” به سامانه ثبت نام آزمون دسترسی خواهید یافت .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در ادامه بر روی لینک پرداخت الکترونیکی کلیک کنید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در صفحه باز شده اطلاعات درخواستی را وارد نموده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

پس از پرداخت هزینه ، مجددا به صفحه ثبت نام برگردید و کد ملی یا کد اتباع خارجی خود را وارد نمایید.

ثبت کد ملی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

در این قسمت می توانید نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایید .

ثبت اطلاعات ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com


نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

با کلیک بر روی گزینه پیش نمایش و ورود به صفحه پیش نمایش می توانید اطلاعات خود را برای آخرین بار بررسی کنید.

پیش نمایش اطلاعات ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

در صورت عدم وجود هرگونه مغایرت و تایید اطلاعات روی گزینه ثبت نهایی بزنید.

ثبت و تایید نهایی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

در این مرحله باید کد رهگیری 16 رقمی را از سامانه دریافت کنید وگرنه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت شما تکمیل نشده است و همانطور که می دانید به ثبت نام های ناقص هم ترتیب اثر داده نخواهد شد. این کد رهگیری 16 رقمی مندرج در فرم ثبت نام نهایی را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

دریافت کد رهگیری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.comکارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت

کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir قابل دریافت است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند، باید در زمان اعلام شده، جهت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد علوم پزشکی به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده کارت خود را دریافت نمایند.

همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است. برای آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مطابق با اطلاعیه مرکز سنجش و آموزش پزشکی به کلیه داوطلبان این آزمون اطلاع رسانی شده است. بدین ترتیب تاریخ برگزاری آزمون اوایل خرداد ماه سال 1402 تعیین شده است و داوطلبان در دو نوبت صبح و عصر دو روز متوالی با یکدیگر به رقابت می پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تاریخ دقیق به مقاله زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، به صورت اینترنتی و با ورود به سامانه انجام خواهد گرفت. با توجه به عدم امكان جابجايی، اولويت انتخاب هر فرد در ميان دانشگاه های انتخابی اش بايستی بر اساس علاقه فردی باشد و داوطلب تحصيل در آن مركز را ترجيح می دهد.

داوطلبانی كه در دو گروه آزمون شركت داشته اند و يا مجموعه امتحانی از يک گروه و يک رشته يا مجموعه از گروه ديگر را آزمون داده اند، می توانند تركيبی از رشته های مورد علاقه خود را از دو گروه آزمونی وارد نمايند.

  • ورود به سامانه اينترنتی مركز سنجش آموزش پزشكی با كد رهگيری
  • به ترتيب از شماره 1 اولين دانشگاه مورد نظر را وارد نموده و سپس شماره 2 و الی آخر را تكميل نمايد.
  • تا زمانی كه كليه اولويت های مورد نظر وارد نشده، از فشردن گزينه ثبت نهايی خودداری شود لذا پس از تكميل مراحل ثبت اولويت های انتخابی، گزينه ثبت نهايی زده شود.
  • پس از پايان كليه مراحل و فشردن گزينه ثبت نهايی، فرم مربوطه پرينت گرفته شده و جهت مراحل بعدی نگهداری شود.

حداكثر تعداد اولويت انتخابی براساس تعداد دانشگاه و مراكز پذيرنده همان رشته می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانید از 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شماره تماس

9099071613

ما این مقاله مشاور گروپ را به راهنمایی داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پرداختیم. کلیه متقاضیان واجد شرایط باید در بازه زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ نسبت به مطالعه دفترچه کنکور ارشد اقدام نموده و با بارگذاری مدارک لازم و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون در سامانه سنجش وزارت بهداشت sanjeshp.ir، نام خود را در لیست شرکت کنندگان این آزمون ثبت نمایند.

اگر برای شرکت در مراحل بعد از ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مانند دریافت منابع، کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و … نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️تاریخ ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی تعیین شده است؟

✔️داوطلبان در نیمه اول بهمن ماه می توانند برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اقدام نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کدام است؟

✔️سایت سازمان سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مسئولیت ثبت نام ارشد علوم پزشکی را بر عهده دارد. برای آشنایی با نحوه ثبت نام در این سامانه مقاله را مطالعه نمایید.

✔️آیا ممکن است همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنیم و تعهد خدمت را نیز بگذرانیم؟

✔️خیر بر اساس شرایظ اختصاصی درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام شما نمی توانید همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنید و نیز تعهد خدمت خود را بگذرانید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پرویزی

    سلام من فوق دیپلم معدن دارم و لیسانس مددکاری دارم . آیا با اینکه کاردانیم و کارشناسیم باهم متفاوتن ، بازم میتونم در کنکور ارشد ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    پاسخ
  2. احسان

    سلام من مدرک کارشناسی مددکاری از دانشگاه علمی کاربردی دارم آیا میتونم با مدرک علمی کاربردی در کنکور ارشد مددکاری وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی