ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افراد بسیاری هستند که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 را دارند، اما از نحوه ثبت نام و شرایط پذیرش دانشجو این مرکز آگاهی ندارند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 آورده شده است تا شما بتوانید با اطمینان کامل د این راه گام بردارید. مشاور گروپ در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی پذیرش دانشجو خود را به صورت متمرکز انجام می دهد و پذیرش داوطلبان طبق شرایط خاصی انجام می شود. به طور کلی می توان گفت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بر طبق نوع مدرک داوطلبان انجام می شود. علاوه بر نوع مدرک، عواملی از قبیل بومی بودن و سهمیه های شاغل، آزاد، ایثارگران و رزمندگان نیز تاثیر بسزایی بر پذیرش افراد دارد. بنابر اعلانات سازمان سنجش، اولویت پذیرش با افرادی است که مدرک کاردانی آنها مطابق با رشته های تحصیلی انتخاب شده آنها باشد. از اینرو انتخاب رشته کد محل، نقش بسیار مهمی در پذیرش داوطلبان دارد.

پس از پذیرش این افراد، ظرفیت باقی مانده به افرادی تعلق می گیرد که کد رشته های محل آنها مرتبط با رشته تحصیلی آنها در مقطع کاردانی نمی باشد. لازم به ذکر است افراد شاغل فقط می توانند در رشته مرتبط با شغل خود برای پذیرش اقدام کنند.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کد محل مرتبط با رشته تحصیلی در مقطع قبلی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند انتخاب رشته خود را به عهده افراد کارشناس بسپارند. مشاوران تحصیلی با دانش کافی می توانند راهنمایی های لازم را در این زمینه برای شما ارائه دهند. مشاور گروپ بهترین و باسابقه ترین مرکز مشاوره انتخاب رشته علمی کاربردی می باشد. همین حالا با شماره گیری 9099071613 انتخابی مطمئن انجام دهید.


روش پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به مستندات ارائه شده، پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی براساس امتیاز کل داوطلبان انجام می شود. این پذیرش به صورت متمرکز بوده و با توجه به اولویت های انتخابی داوطلبان و ظرفیت های مخصوص هر سهمیه انجام می شود. پس از انجام بررسی های لازم، نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اعلام شده و نتیجه مشخص خواهد شد.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97 - 98 ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مراحل خاصی تعیین شده است که داوطلبان می توانند با دنبال کردن مرحله ای آنها، به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند. در ابتدا داوطلبان ملزم هستند در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و سپس برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند.

داوطلبان باید تمام شرایط و ضوابط ارائه شده در دفترچه را با دقت مطالعه کنند و سپس با توجه به راهنمایی هایی که از جانب کارشناسان حرفه ای دریافت می کنند برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند.

پس از دریافت دفترچه، برای اینکه بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید، ابتدا باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. به منظور راحتی داوطلبان این امکان فراهم شده است که آنها هزینه را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی پرداخت کنند. در نهایت با فراهم کردن تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام خود را با دقت انجام دهید. در صورت وجود هر گونه اشتباه می توانید برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید تا احتمال عدم پذیرش خود را تا جای ممکن کاهش دهید.

برای آگاهی از زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، سریعا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

بنر تلگرام

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی