ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 97-98 شروع شد.


ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99

به گزارش  مشاور گروپ بر گرفته از گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارتقای عملکرد نظام آموزشی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری سومین فراخوان ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگا‌ه‌ها تا تاریخ 31 مرداد 98  کرده است.

ثبت نام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99

ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 در سه سطح گواهینامه های سطح 1، سطح 2 و سطح 3 و دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی برگزار می شود و هدف کلی از گذراندن دروس سطح یک، کسب مهارتهای عمومی تدریس، سطح دو کسب مهارت های تخصصی تدریس به تفکیک علوم پایه و علوم بالینی و دروس سطح سوم شامل مهارت های مدیریت و رهبری آموزشی و در مرحله آخر اجرای یک طرح توسعه آموزشی در قالب فرآیند دانش پژوهی و یا اقدام پژوهی است.

این دوره ویژه اعضای هیئت علمی رسمی، پیمانی، قراردادی و تعهد خدمتی دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه شاهد، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و انستیتو پاستور ایران و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران است.

شرایط ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 میتوانند با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام به ثبت نام کنند، لذا از کلیه متقاضیان حائز شرایط دعوت می شود تا با مدارک درخواستی نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

ثبت نام متقاضيان واجد شرايط صرفاً بصورت الکترونیکی و از طريق مراجعه به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نحو زیر انجام می شود:

بدین منظور متقاضیان می توانند پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از قسمت سامانه ها در بالای صفحه، بر روی آیکون «سامانه ثبت نام آنلاین»، کلیک نموده و مراحل ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 را تکمیل کنند.

متقاضیان میبایست مبلغ 4480000 ریال به عنوان شهریه ثابت هر ترم تحصیلی با انتخاب حداقل یک ماده درسی و مبلغ 896000 ریال به عنوان شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی انتخابی از طریق درگاه مالی سامانه سما دانشگاه علوم پزشکی مجازی پرداخت کنند.

  • پس از تکمیل موفقیت آمیز فرم ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی 98 – 99 از طریق سامانه ثبت نام آنلاین به متقاضیان کد رهگیری ارائه می شود که برای پیگیری درخواست متقاضیان ضروری است.

وزارت بهداشت اعلام کرد:

استفاده بدون مجوز از عنوان دانشگاه پزشکی مجازی پیگرد قانونی دارد.

با توجه به فعالیت برخی از مراکز آموزشی و استفاده از نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در برگزاری دوره مجازی اعلام شد، استفاده از عنوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی بدون اخذ مجوز پیگرد قانونی دارد.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به فعالیت‌های اخیر برخی از مراکز آموزشی و استفاده از نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در برگزاری همایش یا دوره‌ای خاص، بدون داشتن مجوز و یا تولید محتوا برای سامانه موکس کشوری آرمان، برگزاری هر گونه دوره مهارتی در حوزه نظام سلامت نیازمند اخذ مجوز قانونی از مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران است.

این دانشگاه اعلام کرده است: روند دریافت، تایید و بارگذاری محتوا در سامانه آرمان نیز به طور شفاف به اطلاع کلیه دانشگاه‌ها رسانده شده است و استفاده از عنوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی بدون اخذ مجوز، واجد ایراد حقوقی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: موسسات و اشخاص برای هرگونه فعالیت آموزشی حضوری و مجازی برحسب موضوع (تاسیس موسسه آموزشی، پژوهشی و رشته/مقاطع تحصیلی منجر به صدور مدرک رسمی دانشگاهی، تصویب برنامه های آموزشی مقاطع تحصیلی گروه علوم پزشکی و تصویب و صدور مجوز دوره های آموزشی، مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی منتهی به صدور گواهی پایان دوره) باید از واحد های مرتبط در وزارت بهداشت مجوز های لازم را اخذ کرده و با رعایت ضوابط، مجاز به فعالیت آموزشی در حیطه مجوز اخذ شده هستند.


متقاضیان جهت دریافت پاسخ هر گونه سوال یا اشکال در ثبت نام خود، با معاونت امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مجازی تماس حاصل کنند. کارشناسان اختصاصی مجموعه مشاور گروپ آماده ی پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان از ساعت 8:00 صبح تا 12:00 شب از طریق شماره ارتباطی 9099071613 بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه کد دیگری به ابتدای شماره 10 رقمی

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. تارا

    سلام من لیسانس مهندسی نرم افزار هستم میخوام پزشکی مجازی شرکت کنم چه چیزی پیش، نیازه هستش

    پاسخ
  2. تارا

    سلام من لیسانس مهندسی نرم افزار هستم میخوام پزشکی مجازی شرکت کنم چه چیزی پیش، نیازه هستش

    پاسخ
  3. شاه محمد کریمی

    سلام وقت بخیر من میخوام در رشته محیط زیست دوره کارشناسی ثبت نام نمایم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403