ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به‌ صورت کامل به مبحث شرایط ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان بپردازد. شما می‌توانید نکات تکمیلی ثبت نام وام فرهنگیان را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان مرکز آموزشی ما تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش در ارتباط با ثبت نام وام فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی مجموعه مشاور گروپ و همچنین در زمینه شرایط ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان در سال 97 اینگونه بیان کرد که در حال حاضر رایزنی های لازم در خصوص  انعقاد تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت دریافت وام تا سقف 20 میلیون تومان به مراحل پایانی و امضاء سند رسیده است و  ثبت نام وام فرهنگیان به فرهنگیان متقاضی پرداخت خواهد شد.

ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جناب آقای گودرز کریمی‌فر درباره ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان گفت: قرار است تفاهم نامه‌ای با بانک مهر ایران امضا کنیم که امروز (1397/06/18) یا فردا این تفاهم نامه منعقد می‌شود و شامل 4 یا 5 شاخص هماهنگ شده است. یکی از بندها این است اگر فرد 10 میلیون تومان پول بگذارد 10 میلیون تومان دیگر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به آن اضافه کند و مبلغ 20 میلیون تومان با کارمزد 3 یا 4 درصد با بازپرداخت 60 ماه به او پرداخت شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: درصورت منعقد شدن تفاهم نامه به همه بانکهای قرض الحسنه مهر ایران اعلام خواهد شد و فرهنگیان و معلمان به آنجا رفته و پس از افتتاح حساب، هرچقدر پول به حساب خود واریز کنند معادل آن را تا سقف 20 میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد. البته پرداخت این وام پس از انعقاد و امضاء  قرارداد امکانپذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا بازنشستگان را نیز مشمول این طرح کنیم اما این موضوع فعلا مشخص نیست و ممکن است قطعی نشود.

پرداخت تسهیلات طرح حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران با روش‌های مختلف است و در یکی از این روش‌ها 50 درصد منابع جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به عهده اشخاص حقوقی و 50 درصد دیگر آن به عهده بانک است که 100 درصد منابع تأمین شده بلافاصله به افراد معرفی‌شده از سوی شخصیت حقوقی بصورت وام پرداخت می‌شود.

گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با شرایط ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان در سال 97 اعلام کرده است که حتی اشخاص حقوقی که دارای شماره ثبت یا مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح باشند می‌توانند برای افزایش سطح رفاه کارکنان خود با مشارکت بانک درخواست این تسهیلات را بدهند.


 شرایط ثبت نام وام 50 میلیونی فرهنگیان

 شرایط ثبت نام وام 50 میلیونی فرهنگیان که در سال گذشته و با منعقد شدن تفاهم نامه‌ای که با بانک ملی نوشته شده بود، در آن زمان فرهنگیان وام‌های 50 میلیون تومانی  جهت خرید و ساخت مسکن، وام 20 میلیون تومانی خرید کالا و 10 میلیون تومانی ضروری را دریافت کردند.

در ضمن یادآور می شود که پرداخت این وام‌ها به فرهنگیان در سال گذشته بدون نوبت و با سود بازپرداخت 12 درصد و دستور العمل پرداخت آن نیز به همه شعب بانک ملی ابلاغ شده بود. 

شما فرهنگیان عزیز می توانید نحوه دریافت فیش حقوقی و  نحوه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان و اطلاعات جامع سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان را در مقالات مرتبط خود مشاهده فرمائید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار شرایط ثبت نام وام فرهنگیان در سال 97 با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

مشاور گروپ


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام 20 میلیونی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403