مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی

مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی

جهت مشاوره در زمینه مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی موضوع مورد بحث در این مقاله است، مشاور گروپ، در مقاله پیش رو نحوه پیگیری ثبت نام مسکن ملی با کد ملی و سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی را معرفی کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با مشاور گروپ همراه باشید. در صورتی که هرگونه سوالی داشتید، کارشناسان ما در مشاور گروپ، شما را راهنمایی خواهند کرد. راه های ارتباطی در انتهای مقاله قرار گرفته است.

پیگیری ثبت نام مسکن ملی

امکان پیگیری ثبت نام مسکن ملی فراهم شده است برای اینکه ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی، بتوانند از آخرین وضعیت درخواست ثبت نام خود در این طرح مطلع شوند. به همین منظور بخشی با عنوان مشاهده و پیگیری درخواست ها در سایت ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ قرار داده شده تا متقاضیان به سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ مراجعه و درخواست خود را پیگیری نمایند.

پیگیری ثبت نام مسکن ملی

یکی از روش های انجام این کار پیگیری مسکن ملی با کد ملی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. برای این کار ابتدا باید به  سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی saman.mrud.ir​  مراجعه نمایید. با ما همراه باشید.

سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳

سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ saman.mrud.ir است. همانطور که از زمان ثبت اطلاعات مسکن در هر یک از سامانه های دولتی، همانند سامانه نهضت مسکن saman.mrud.ir​ تا اعلام نتایج مربوطه، مدت زمان مشخصی طول می کشد، در ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ نیز مدتی طول می کشد تا وزارت راه و شهرسازی، شرایط ثبت نام کنندگان را بررسی نموده و نتایج ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳​ را اعلام نماید.

 از این رو، در این بخش، به آموزش نحوه پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ می پردازیم که مطابق مراحل زیر است:

  • در مرورگر دستگاه خود، آدرس سایت ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ یعنی tem.mrud.ir را جست و جو نموده تا وارد صفحه اصلی سامانه ثبت نام مسکن ملی شوید.
  • به منظور پیگیری تایید مسکن ملی ۱۴۰۳، لازم است بر روی دکمه ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) که در تصویر مشخص شده است، کلیک نمایید.
  • در صفحه جدید، در فیلد مشخص شده، کد ملی خود را وارد کرده و دکمه سبز رنگ تایید را کلیک نمایید.
  • اکنون، رمز عبوری که به شماره همراه شما پیامک شده و کد امنیتی ای که در تصویر می بینید را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. به این ترتیب، پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳ برای شما امکان پذیر خواهد بود.

یکی دیگر از طرح هایی که اخیرا دولت، در جهت کمک به بازار مسکن و به ویژه مستاجران اجرایی نموده، طرح وام ودیعه مسکن می باشد و ثبت نام در آن، از طریق سامانه اقدام ملی مسکن، ممکن است.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه استعلام مسکن ملی با کد ملی و پیگیری ثبت نام مسکن ملی، پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۳+ شرایط ثبت نام – tem.mrud.ir

پیگیری مسکن ملی با کد ملی

برای پیگیری مسکن ملی با کد ملی باید بگوییم که در سامانه tem.mrud.ir امکان پیگیری ثبت نام مسکن ملی با شماره تلفن همراه فراهم شده است و افراد می توانند مطابق تصویر با مراجعه به سایت tem.mrud.ir در قسمت پیگیری ثبت نام مسکن ملی، نسبت به استعلام مسکن ملی با کد ملی که اکنون با شماره همراه انجام می شود، اقدام کنند.
استعلام ثبت نام مسکن ملی

tem.mrud.ir

tem.mrud.ir یا همان saman.mrud.ir سامانه ثبت نام و پیگیری ثبت نام مسکن ملی می باشد. متقاضیان و ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به این سایت، نسبت به دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به پیگیری ثبت نام مسکن ملی، اقدام کنند. در این سامانه خدماتی نظیر بازیابی رمز عبور و پیگیری ثبت نام مسکن ملی ارائه می شود.

لازم به ذکر است که در گذشته، آدرس سایت پیگیری مسکن ملی، tem.mrud.ir  بوده است که به تازگی به آدرس saman.mrud.ir تغییر یافته و برای پیگیری تایید مسکن ملی باید به این سامانه جدید مراجعه نمایید. البته شما با جستجوی هر دوی این آدرس ها به یک صفحه هدایت خواهید شد.

بازیابی رمز عبور در سامانه ثبت نام مسکن ملی

  • در صورتی که رمز عبور خود را در سامانه ثبت نام مسکن ملی فراموش کرده اید، می توانید با طی مراحلی که در ادامه اشاره میکنیم، رمز عبور خود را بازیابی کنید. در سامانه tem.mrud.ir گزینه ایی تحت عنوان فراموشی رمز عبور سامانه ثبت نام مسکن ملی وجود ندارد.
 
  • در صورت فراموشی رمز به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست” مراجعه نموده و گزینه “ارسال مجدد رمز عبور “را انتخاب کنید. اندکی بعد رمز جدید به شماره همراه وارد شده در سامانه ارسال خواهد شد.
 
  • لازم به ذکر است، از آنجایی که در حال حاضر مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی با کد ملی انجام نمی شود و از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه امکان پذیر است، این قسمت در سامانه فعال نیست.
بیشتر بخوانید: مسکن ملی فرهنگیان

مدارک مورد نیاز ثبت نام طرح ملی مسکن

در زمان ثبت نام‌  مسکن ملی، مدارک مورد نیاز ثبت نام به صورت فایل اسکن شده به شرح زیر است:

  1. ارائه گواهی سابقه سکونت در شهر محل تقاضا در پنج سال اخیر(اجاره نامه معتبر، گواهی اشتغال به کار، گواهی تحصیلی فرزندان و….)
  2. ارائه اصل کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل
  3.  ارائه اصل شناسنامه متقاضی و همسر
  4.  ارائه گواهی کفالت (سرپرستی) در صورت ضرورت
  5.  ارائه اصل سند مالکیت برای متقاضیان دارای زمین
تذکر : مدارک فوق در زمان مراجعه به اداره کل یا دیگر نهادها و دستگاه‌های مربوطه به صورت فیزیکی ارائه می‌گردد.

متقاضیان می توانند از طریق کد رهگیری 10 رقمی و کد ملی از وضعیت پرونده خود با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.mrud.ir مطلع شوند.

از متقاضیان درخواست می‌گردد با مطالعه دقیق و کامل، فرآیند ثبت نام در سامانه را تکمیل و کد 10رقمی رهگیری را دریافت و حفظ نموده و ثبت نام خود را نهایی نمایند.
 
 
تذکرات و موارد یاد شده توسط متقاضی
  • متقاضی تمام شرایط فوق را مطالعه نموده و آن را می‌پذیرد.
  • ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تأیید شرایط متقاضی و تعهد ارائه واحد مسکونی به ایشان نمی‌باشد.
  • هر زمان که واجد شرایط نبودن متقاضی برای دستگاه‌ و نهاد متولی اجرای طرح محرز گردد، متقاضی از طرح جاری حذف شده و حق هیچ‌گونه اعتراض نخواهد داشت.

سهمیه شهرهای اعلامی پس از تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد. متعاقباً پس از پالایش متقاضیان ثبت نام شده در مرحله اول و در صورت وجود ظرفیت، سامانه پس از اطلاع‌رسانی برای ثبت نام مجدد تا سقف ظرفیت اعلام شده، بازگشایی خواهد شد.

سامانه مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی

ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی برای مشاهده و پیگیری، بایستی به سامانه mrud.ir مراجعه کنند. چنانکه در صورت نیاز به پشتیبانی پس از مراجعه به صفحه «مشاهده و پیگیری درخواست‎‌ها» و اطلاع از متولی(ادارات راه و شهر سازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید) و شهر محل درخواست خود می‌توانید جهت پیگیری بیشتر با تلفن اداره مورد نظر ارتباط حاصل نمایید. در ادامه بهراه‌های ارتباطی برای مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی اشاره خواهیم کرد:

  • اداره راه و شهرسازی استان‌ها
  • شرکت‌های تابعه شهرهای جدید
  • ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • دستگاه‌های طرف تفاهم
  • پشتیبانی سامانه‌های حمایتی مسکن

سامانه اقدام ملی مسکن

در سال‌های اخیر بیشتر خدمات دولت به صورت غیر حضوری واز طریق سامانه‌های الکترونیکی شده است. در حال حاضر جدا از وام مسکن طرح وام ملی مسکن با ثبت نام رایگان، موضوعی مطرح شده و مهم می‌باشد که افراد را به خرید خانه و ثبت نام در سامانه اقدام ملی مسکن، ترغیب می‌کند. این طرح اجرا شده در زمینه مسکن یکی از کارهای بزرگی است که به عهده دولت می‌باشد. افراد در سراسر کشور با مطالعه مزایا و ثبت نام رایگان برای ورود به سامانه اقدام ملی مسکن، به آدرس اینترنتی tem.mrud.ir، مشتاق شرکت در طرح وام مسکن ملی شده‌اند.

نحوه ورود به سامانه طرح اقدام مسکن ملی

سامانه طرح اقدام مسکن ملی برای دو هدف اصلی در حوزه مسکن راه اندازی شده است. طرح کمک و اعطای وام به افرادی که امکان پرداخت هزینه‌های سنگین اجاره خانه را ندارند و اعطای وام به افرادی که برای ساخت مسکن به کمک‌های مالی نیاز پیدا می‌کنند. در هر دو صورت متقاضیان ثبت نام برای دریافت وام، می‌بایست به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند. بنابراین در ادامه مطلب قصد داریم به نحوه ورود به سامانه طرح اقدام مسکن ملی بپردازیم:

آدرس اینترنتی tem.mrud.ir را در مرورگر گوگل سرچ نمایید.

سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن

با انتخاب وضعیت درخواست‌ها به صفحه اصلی سامانه جامع اقدام مسکن ملی وارد شوید.

ورود به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اطلاعیه ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، شرایط عمومی و اختصاصی برای دریافت وام مسکن ملی عنوان کرده است. ابتدا باید به موارد ذکر شده در سایت tem.mrud.ir توجه کنید و بعد برای ثبت نام در طرح جامع اقدام مسکن ملی، نام نویسی کنید.

پیگیری نهضت ملی مسکن با کد ملی (پیگیری تایید مسکن ملی)

متقاضیان پیگیری نهضت ملی مسکن با کد ملی، پس از ثبت نام برای بارگذاری مدارک و پیگیری فرم تکمیلی، لازم است وارد سامانه saman.mrud.ir شوند. در ادامه به نحوه پیگیری نهضت ملی مسکن با کد ملی اشاره خواهیم کرد:

پیگیری نهضت ملی مسکن با کد ملی
برای ورود به سامانه پیگیری نهضت ملی مسکن، سایت saman.mrud.ir را در مرورگر گوگل سرچ کنید.
پس از ورود به صفحه اصلی سامانه پیگیری نهضت ملی مسکن، گزینه “مشاهده و پیگیری درخواست‌ها” را انتخاب نمایید.
نکته مهم در این مرحله وارد کردن کد ملی است. بیشتر اطلاعات وارد شده در ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، قابل ویرایش است. اما امکان تغییر کد ملی که به عنوان شناسه هویتی فرد در نظر گرفته می‌شود، وجود ندارد.
پس از تایید کد ملی به صورت خودکار وارد صفحه کاربری خود خواهید شد. پس از آن می‌توانید مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید و برای پیگیری نهضت ملی مسکن با کد ملی، به آسانی وارد سامانه saman.mrud.ir شوید.

استعلام مسکن مهر با کد ملی

همانطور که پیش از این گفتیم پیگیری نهضت ملی مسکن یا همان استعلام مسکن مهر با کد ملی، از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام می‌شود. طرح اقدام مسکن ملی برای افراد ضعیف جامعه پایه ریزی و اجرا شده است تا آن دسته از خانواده‌هایی که توان پرداخت اجاره‌های سنگین شهرنشینی را ندارند با دریافت وام برای خرید مسکن مهر صاحب خانه‌ای نوساز شوند. در ادامه به نحوه استعلام مسکن مهر با کد ملی اشاره خواهیم کرد:

  • آدرس سامانه tem.mrud.ir را در مرورگر گوگل سرچ کنید.
  • وارد صفحه اصلی که شدید به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست‌ها رجوع نمایید.
  • سپس برای استعلام مسکن مهر با کد ملی، کافی است که کد ملی خود را وارد کنید تا رمز عبور برای شما پیامک شود.
  • بعد از دریافت پیامک به پنل کاربری وارد شوید.(مسکن ملی همان مسکن مهر است که دولت با برطرف کردن نواقص آن، مجدد طرح خانه‌های ملی مسکن را به اجرا درآورده است.)

پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام

پس از بحران مسکن و افزایش نرخ اجاره‌ها در سال ۱۴۰۳، دولت طرحی به نام ودیعه مسکن برای قشر ضعیف جامعه اجرایی کرد. بر اساس این طرح افرادی که برای اجاره خانه و رهن مسکن با مشکلات بسیاری مواجهه شده‌اند، می‌توانند طبق شرایط اعلام شده از طریق سایت tem.mrud.ir برای ثبت نام اقدام کنند. پس از تایید شرایط نام نویس‌ها از سوی راه و شهرسازی، متقاضیان بایستی برای پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی، به سامانه tem.mrud.ir مراجعه نمایند. ضروری است افرادی که توسط راه و شهرسازی پذیرفته شده‌اند، مدارک و ضامن‌های خود را در اسرع وقت به بانک ارسال کنند. بنابراین متقاضیان برای پیگیری وام ودیعه مسکن، ابتدا باید به سامانه رجوع کنند و با کد ملی و رمز عبور، مراحل خواسته شده برای دریافت وام را انجام دهند. در ادامه به نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام، خواهیم پرداخت:

پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام
آدرس سایت پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir را در مرورگر گوگل سرچ کنید.
بر روی قسمت مشاهده و پیگیری درخواست‌ها کلیک نمایید.
کد ملی خود را در جایگاه مربوطه، وارد کنید.
رمز عبوری که به شماره همراه ثبت شده پیامک می‌شود را در جایگاه مشخص شده، درج کنید.

ثبت نام مسکن ملی با موبایل

یکی از راه‌های ثبت نام مسکن ملی با موبایل است. اما توصیه‌ می‌کنیم برای دقت بیشتر در ثبت نام از لپ تاپ یا تبلت استفاده نمایید. افراد متقاضی ثبت نام مسکن ملی، می‌بایست مراحل مشخصی را برای نام نویسی طی کنند که در ادامه قصد داریم به نحوه ثبت نام مسکن ملی با موبایل در سایت tem.mrud.ir بپردازیم:

  • ابتدا آدرس سایت tem.mrud.ir را در مرورگر گوگل سرچ کنید.

    ورود به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
  • سپس بر روی گزینه “ثبت نام مسکن ملی” ضربه بزنید تا به صفحه بعد هدایت شوید.

    سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن
  • در صفحه جدید برای ثبت نام مسکن ملی با موبایل، لازم است تمامی قوانین و شرایط توضیح داده شده را مطالعه کنید و سپس بر روی عبارت آخر متن “متن بالا را مطالعه کرده و می‌پذیرم” کلیک نمایید.

قوانین ثبت نام طرح مسکن ملی


مقررات ثبت نام طرح مسکن ملی

  • پس از آن بایستی شماره تماس، کد ملی و رمز عبور امنینی را در جایگاه‌های مشخص شده به ثبت برسانید.
  • در مرحله آخر متقاضی باید اطلاعات و مشخصات فردی خود را نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل سکونت و دیگر موارد را در سامانه به ثبت برساند. پس از آن کد رهگیری برای فرد ثبت نام شده در مسکن ملی ارسال می‌شود که لازم است کد دریافت کرده از سوی سامانه tem.mrud.ir را در دفترچه تلفن موبابل خود ذخیره کند.

کد احراز هویت مسکن ملی

افراد متقاضی ثبت نام مسکن ملی پس از ورود به سامانه tem.mrud.ir و درج اطلاعات و مشخصات فردی همانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، دین و ملیت، محل سکونت، تحصیلات و دیگر موارد ذکر شده در فرم ثبت نام، با وارد کردن کد ملی و شماره تماس در آخر کد احراز هویت مسکن ملی برای آنان پیامک می‌شود. افراد با دریافت کد رهگیری یا همان کد احراز هویت مسکن ملی، می‌توانند برای پیگیری مراحل نام نویسی و ارسال مدارک و اطلاع از شرایط مجدد وارد سامانه شوند.

بنابراین دریافت کد احراز هویت مسکن ملی یکی ار شروط مهم ثبت نام است. افرادی که کد رهگیری برای آنان پیامک نشده باشد، می‌بایست به لینک بازیابی مدارک مراجعه کنند و در آن قسمت اطلاعات و مشخصات خود را با دقت بررسی نمایند. در صورتی که با لینک بازیابی، کد رهگیری به فرد متقاضی ارسال نشود، ضروری است به اداره بنیاد مسکن استان خود مراجعه کنند.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص استعلام ثبت نام مسکن ملی یا مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی و … دارید می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول پیگیری ثبت نام مسکن ملی 1403

❓نحوه پیگیری ثبت نام مسکن ملی، به چه صورت است؟

✔️ برای پیگیری مسکن ملی با کد ملی باید بگوییم که در سامانه tem.mrud.ir امکان پیگیری ثبت نام مسکن ملی با شماره تلفن همراه فراهم شده است.

❓آدرس سامانه ثبت نام و پیگیری مسکن ملی چیست؟

✔️ tem.mrud.ir یا همان saman.mrud.ir سامانه ثبت نام و پیگیری ثبت نام مسکن ملی می باشد. متقاضیان و ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به این سایت، نسبت به دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به پیگیری ثبت نام مسکن ملی، اقدام کنند.

❓بازیابی رمز عبور سامانه ثبت نام و پیگیری ثبت نام مسکن ملی، به چه صورت است؟

✔️ شیوه بازیابی در صورت فراموشی رمز عبور سامانه ثبت نام مسکن ملی، در مقاله به طور کامل شرح داده شده است.

❓کد پیگیری مسکن ملی چیست؟

✔️متقاضیان اقدام ملی مسکن می‌بایست وارد سامانه tem.mrud.ir شوند و کد پیگیری مسکن ملی که همان کد ملی شخص است.

❓نتیجه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چه سایتی اعلام می‌شود؟

✔️افراد برای پیگیری و مشاهده نتیجه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، بایستی به سامانه http://tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

4.1/5 - (61 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاهده و پیگیری ثبت نام مسکن ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. الله نور

    سلام باعرض خسته نباشید من یک خانواده که سه تا فرزند دارم و مادر پیر خرج مخارج به عهده من است خودم متولی مسجد مدت 7سال هستم از مسجد هیچ درامد ندارم شغل آزاد دارم که از طریق کارگری زندگی روز مر را خرجش را به سختی میدم از مسعولین تقاضا عاجزانه دارم که به فرد ضعیف کم درامد کمک کنید حداقل بزرگواری کنید مسکن بدهید ممنونم از همه شما

    پاسخ
  2. زینب ساکت کر

    با سلام خسته نباشید خدمت شما مسولین محترم من متقاضي مسکن ملی و سرپرست خانواده هستم ودرامدمون خیلی ناچیز متأسفانه در آمد ثابتی ندارم مددجوی بهزیستی هستم هرچه سریعتر مسکن نمون آماده خیلی ممنون هستیم

    پاسخ
  3. احمد علی محلوجی

    من دوماه پیش ثبت نام کردم اون موقع که سایت درست بود پیگیری می کردم می گفت در دست بررسیه. من فقط می خوام بدونم آیا من ثبت نام کردم تأیید شدم یا خیر هم مسکن ملی وهم ودیعه مسکن

    پاسخ
  4. داود گلوی زاده

    سلام برای تائید اطلاعات و شرایط احراز مسکن ملی باید چیکار کنیم..کدوم قسمت سامانه میشه.

    پاسخ
  5. داود

    سلام مسکن ملی ثبت نام کردم سمت دماوندهم ثبت نام کردم چراسایت بازنمیشه توروخداجواب بدین ماواجدشرایطیم

    پاسخ
  6. داود

    سلام تلفن ثابت ندارم زنگ بزنم اطلاع پیداکنم خواهشن جواب بدیدبرای مسکن ملی سایت بازنمیشه

    پاسخ
  7. داود

    سلام خسته نباشیدمن مسکن ملی ثبت نام کردم هرچی کدملی ذومیزنم میزنه درحال به بروزرسانی هستش بایدچکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  8. حامد باباتبار درزی

    با سلام بنده در طرح ملی مسکن ثبت نام کردم و مدارک و پول خود را نیز واریز کردم و ثبت نام بنده در استان مازندران شهرستان آمل میباشد و پروژه به شهر امامزاده عبدالله آمل میباشد ولی بعد از اولین واریزی هیچ خبرب نشد ایا دلیل خاصی داره؟

    پاسخ
  9. امیریان

    سلام من تو کرمانشاه زندگی میکنم ثبت نام کردم کد رهگیری برام امده دیگه خبری نشده میرم تو سایت میزنه در حال بروزرسانی الان ۱۰ روزه که میگه در حال بروزرسانی تورابخدا راهنمایی بکنید

    پاسخ
  10. حسن رودی

    سلام
    من خانه دارم ولی برای فرزندان ایران پیشنهادی به دولت دارم
    با سازو کارهای قانونی زمین داخل مرزهای ایران را ملی و غیر قابل فروش و فقط قابل واگذاری برای مسکن و فروشگاه و کارخانه و کشاورزی و استخراج معادن و ….برای مدت مشخص قابل تمدید
    از یک تاریخ مشخص مثلا تا 5 سال آینده اعلام و اجرا نمایند
    بدیهی است هر کس هر زمینی دارد فقط وفقط میتواند به دولت بفروشد و در ارث ومیراث زمین از دولت و فقط ساختمان بین ورثه تقسیم می شودو…
    بنابرین در تمام ایران قیمت زمین ثابت و از تورم حذف می شود و مسیر سرمایه گذاری از زمین به سمت تولید می رود
    و ساخت مسکن توسط جوانان میسر میگردد و بحران کنونی فروکش می کند و…بار سنگینی از دوش قوه قضاییه برداشته میشود
    متولی زمین در کشور را قانون گذار مشخص می کند و اگربرنامه ریزی مناسبی صورت گیرد به هر فرد ذکور یک قواره زمین برای مسکن تعلق میگیرد و در شناسنامه نوزاد پسر هم شماره شناسنامه و هم شماره پلاک زمین ثبت می گرد

    پاسخ
  11. مجید یوسفی

    سلام من ثبت نام کردم احراز شرایط هم شدم فرم ج هم سبز شده بود وکددرهگیری 10رقمی هم برام آمده من تهران زندگی میکنم شهر انتخابی من دماوند بوده و مدارک 5سال سکونت هم سابقه تامین اجتماعی بار گذاری کردم ولی پیامک اومد برام سابقه سکونت رو ویرایش کنم قبل از این پیامک یه پیامک اومد که آورده خود را واریز کنید ولی من نتونستم جور کنم رد درخواست شدم لطفاً اگه میشه آورده رو قسطی کنید ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  12. مریم غیب غلامی

    سلام من ثبت نام کردم فقط نمیدونستم باید مدارک رو بار گذاری کنم کد رهگیریم برام اومده ولی رد در خواست خوردم بخاطر عدم بار گذاری مدارک الان باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  13. حمید

    سلام چرا سایت باز نمیشه برا پیگیری ؟

    پاسخ
  14. خالد محمدی

    سلام. من چند وقت پیش ثبت نام کردم و ثبت هم شد. ولی تا حالا خبری نشده. پیامکی هم نیومده. باید چیکار کنم؟ کجا سر بزنم؟ ممنون

    پاسخ
  15. اکبر خورشیدی راد

    من۷٫۸ سال قبل جز افرادی بودم، که با خانواده تحت تکفل م چهار نفر بودیم، ویکدستگاه آپارتمان تو پدردیس بهم تعلق گرفت،ولی هنوز بهم نداده بودن که ارثی بهمون تعلق گرفت ویک واحد در تهرانپارس خریده وبعداز۲۵ سال دربدری ومستاجری ما هم صاحب خونه شدیم وبا همفکری همسرم رفتیم پردیس و اون خونه ای که بهمون تعلق گرفته بود ومثل اینکه خارجکی ها ساخته بودن، وجدانا حق خودمو ندونسته وپس دادیم، بعداز ۳٫۴ سال راحتی برای اینگه دونفر بشیم، مجبور به فروش خونه شدیم، هروقت به بنگاه سر میزدم جملگی میگفتن آقا ملک راکد متر ۴ تومنم نمیخرن، عاقبت دخترام از طریق در و دیوار متری ۴۲۰۰ فروختن وما باز مستاجر ولی دخترام خوشبخت شدن وکلی خرید کردیم، خلاصه ۲٫۳ ماه از فروش خونمون به قیمت ۳۰۰٫۴۰۰ تومن نگذشته بود که قیمت خونمون شد میلیاردی و منو زنم در بدر، اثاثمون توانبار و خودمون سر بار حالا نمیدونیم چطوری ثبت نام مجازی کنیم
    دیگه من ۶۳ و همسرم ۵۴ سالمونه و از این وضعمون بسیار در عذاب واثاثیه وآبرومون در زواله، ولله ما کارخیر کرده وخودمونو بدبخت

    پاسخ
  16. سیامک محمدی

    شما چجوری میخواین جواب خدا رو بدید وای بر شما. پارسال وارد سایت شدم فرم پر کردم تا دو ماه هر چه کد ملی وارد کردم. میگفت به شما تعلق نمیگیره. در قسمت اعتراض فرم پر کردم وتا اخر سال گفت در حال پیگیری هست والان هم سایت بالا نمیاد تلفن شبانه روزی هم سه روز بمدت چهار ساعت زنگ زدم بوق اشغال میزنه. من پنجاه سالمه سی سال تهران مستاجرم. از هیچ بانکی تو عمرم وام نگرفتم. پنج ساله تو یه خونه میشینم یه سرباز دارم. وشغل ازاد بعد کرونا اصلا شغل ندارم. چرا به من تعلق نمیگیره چون پارتی ندارم. چرا الکی قول میدید. مردم امیدوار میکنید. یک درصد تو فکر اخرت باشید

    پاسخ
  17. lyglahmdy651@gmail.com

    سلام چرا مسکن ملی رباط کریم ثبت نمیشه ۳۷۸۲۵۸۲۳۷۳

    پاسخ
  18. شهلانجفی

    سلام من دخترم تحت تکفلمه ولی همسرم فوت شده وهمش میزنه مشخصات همسر.خوب من اولش زدم زن سرپرست هستم چکارکنم

    پاسخ
  19. نادر

    باسلام‌من‌یک‌کارگر‌ساختمانیم‌تا‌الان‌‌من‌حتی‌هزارتومن‌نه‌وام‌ونه‌چیز‌دیگه‌از‌دولت‌گرفتم‌مسکن‌ملی‌ثبت‌نام‌کردم‌.برام‌فرم‌قرمز‌امده‌میگه‌شما‌تحسیلات‌مسکن‌گرفتید‌وشامل‌شما‌نمی‌شود‌.ما‌باید‌چه‌کار‌کنیم‌دادمان‌رابه‌کی‌بگیم‌مستاجرم‌بادوتا‌بچه‌.دیگه‌واقعا‌نمی‌تونم‌‌‌ایافریاد‌رسی‌هست

    پاسخ
  20. محسن بهرام زاده

    من در طرح مسکن مهر هم ثبت نام کردم ولی گفتند چون فقط یک فرزند داری شامل تو نمیشه
    سال گذشته برای ودیعه مسکن ثبت نام کردم گفتند فرم ج شما قرمز است و پس از پیگیری گفتند چون مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودی
    الان هم با دو فرزند باز همین مشکل فرم ج را دارم.
    به چه زبانی و به کی بگم من نه مسکن مهر و نه هیچ مسکن دیگه‌ای تا بحال نگرفته ، نداشته و ندارم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی