ثبت نام مدارس کوثر

ثبت نام مدارس کوثر

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس کوثر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به موضوع ثبت نام مدارس کوثر پرداخته ایم. برای آشنایی با مدارس دخترانه و پسرانه کوثر با مشاور گروپ همراه باشید.

ثبت نام مدارس کوثر

والدین در انتخاب مدرسه برای فرزندان خود همیشه دنبال بهترین ها و خاص ترین ها هستند تا با خیال آسوده بتوانند فرزندانشان را در مدارس خوب ثبت نام نمایند و از نظر آموزشی و علمی و اخلاقی به درجات بالایی برسند. در ایران و در شهر تهران مدارس مختلف و متنوع ازجمله مدارس نمونه دولتی، هیئت امنایی، مدارس غیر دولتی، مدارس تیز هوشان و.. وجود دارد.

بیشتر تمایل والدین برای ثبت نام در مدرسه غیر انتفاعی می باشد . یکی از انواع مدارس غیر دولتی در تهران مدارس کوثر هستند. در این مقاله برای آشنایی و معرفی مدارس دخترانه و پسرانه کوثر آنها را در چند دسته بندی قرار دادیم که در ادامه متن آن را مشاهده می کنید. با مشاور گروپ همراه باشید.

لیست مدارس کوثر

همانطور که در بالا ذکر کردیم در شهر تهران چند مدرسه غیر دولتی کوثر داریم. برای آشنایی بیشتر و دریافت اطلاعات در مورد انواع مدارس کوثر] لیست مدارس کوثر را در جدولی به شرح زیر آورده ایم.

لیست مدارس کوثر در شهر تهران
مجتمع آموزشی کوثر دبیرستان کوثر متوسطه دوره اول کوثر دبستان دخترانه کوثر
پیش دبستان

دبستان 1

دبستان 2

متوسطه 1

متوسطه 2

متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم هفتم، هشتم و نهم پایه اول تا ششم
دخترانه پسرانه دخترانه دخترانه
غیر دولتی غیر دولتی هیئت امنایی غیر دولتی
منطقه 12 منطقه 6 منطقه 9 منطقه 5
در ادامه مطلب به معرفی هر کدام از این مدارس می پردازیم.

معرفی مدارس کوثر

به دلیل اینکه مدارس کوثر در انواع و دسته بندی های مختلف از جمله دبستان و دبیرستان دخترانه و پسرانه است ما به صورت جداگانه به معرفی هر کدام از مدارس کوثر پرداخته ایم تا اطلاع و انتخاب والدین و دانش آموزان راحت تر باشد و انتخاب درست را برای انجام ثبت نام در مدارس انجام دهند. با مشاور گروپ همراه باشید.

دبیرستان پسرانه کوثر

دبیرستان پسران کوثر در مقطه متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. این مدرسه که در منطقه 6 تهران ، در آدرس میدان فردوسی، ایرانشهر جنوبی واقع شده است. مجتمع آموزشی پسرانه کوثر در سال 1369 فعالیت خودش را آغاز کرده است. این مدرسه جزو مدارس غیر دولتی به حساب می آید. توسط دکتر یدالله سحابی صاحب زمانی تاسیس شد.

مجتمع کوثر در ابتدای تاسیس کار خود را با سه کلاس اول شروع کرد. رفته رفته در رشته های تجربی و ریاضی تا مقطع پیش دانشگاهی در هر سه پایه تا شش کلاس ادامه پیدا کرد. از سال 1393 متوسطه اول در مجتمع کوثر راه اندازی شد. دارای امکانات متنوع آموزشی و پرورشی به شرح جدول زیر است.

امکانات دبیرستان پسرانه کوثر
دارای 2550 متر فضای آموزشی اتاق هوشمند و سالن چند رسانه ای
کتابخانه ای با داشتن 10 هزار عنوان کتاب زمین و سالن ورزشی با امکانات کامل
آشپزخانه و سالن غذا خوری آزمایشگاه شیمی- فیزیک

دبیرستان پسرانه کوثر علاوه بره امکاناتی که دارد دارای سایت نیز می باشد. در سایت امکانات و خدمات متفاوتی دارد شامل گالری تصاویر، سخن بزرگان، سامانه نظر سنجی، ثبت نام مدارس کوثر را می توان در این سایت انجام داد.

نشانی سایت دبیرستان پسرانه کوثر به آدرس kosarhighschool.ir می باشد. مطالب مانند آزمون آنلان، اطلاعیه ها، آزمایشگاه پیش ثبت نام مدارس کوثر 1401 و … را در این سایت می توان مشاهده کرد.

دبیرستان پسرانه کوثر

مجتمع آموزشی دخترانه کوثر

یکی دیگر از مدارس کوثر، مجتمع آموزشی دخترانه کوثر است که از مقطع پیش دبستان، دبستان1، دبستان 2 ، متوسطه اول و متوسطه دوم را شامل می شود. مجتمع کوثر جزو مدارس غیر انتفاعی است. در سال 1365 تاسیس شده است. این مدرسه واقع در منطقه 12 تهران می باشد.

مدرسه سایت مجازی دارد و خدمات متنوعی را در این سامانه می توان مشاهده کرد که شامل: اخبار ها، رویداد ها، مطالب، سرگرمی، تالار گفتگو و بخش ثبت نام مدارس کوثر به صورت پیش ثبت نام مدارس کوثر ۱۴۰۱ در این سایت انجام می شود.

نشانی سایت مجتمع آموزشی کوثر دخترانه به آدرس kosar12sch.ir می باشد. و با ورورد به سایت با توجه به مقطع تحصیلی خود باید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و مطالب و اطلاعات مربوط به پایه تحصیلی خودتان را مشاهده کنید.

مجتمع آموزشی دخترانه کوثر

دبیرستان دخترانه کوثر

دبیرستان دخترانه کوثر جزو مدارس هیئت امنایی است. در منطقه 9 تهران واقع شده است. آدرس مدرسه در انتهای بلوار استاد معین، خیابان دستغیب غربی، نبش خیابان امام خمینی، می باشد. فقط در مقطع متوسطه دوره اول در پایه های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم دانش آموز ثبت نام می کند

این مدرسه دارای سایت آموزشی نیز می باشد که امکانات متنوعی دارد از جمله آن توضیحات در مورد کادر آموزشی، نفرات برتر مدرسه، امکان پرسش و پاسخ و ثبت نام مدارس کوثر می باشد.

نشانی سایت دبیرستان دخترانه کوثر به آدرس kosarsch.ir می باشد.

دبیرستان دخترانه کوثر

دبستان دخترانه کوثر

دبستان دخترانه کوثر در پایه تحصیلی اول تا ششم ابتدایی دانش آموز دارد. این مدرسه در منطقه 5 تهران به آدرس بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، خیابان 18 غربی به شماره تلفن 44117845-44144788 واقع می باشد

موسس مدرسه فاطمه رهی است که در سال 1352 این مدرسه تاسیس شده است. دبستان دخترانه کوثر جزو مدارس غیر دولتی است. تعداد دانش آموزان 114 نفر می باشد مدرسه دارای سایت آموزشی است که خدمات مختلفی در ان ارایه می شود.

نشانی سایت دبستان دخترانه کوثر به نشانی http://www.kousarschool.ir می باشد. امکانات مختلفی مانند پژوهش های آموزشی، اطلاعیه ها، ثبت نام مدارس کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را در آن می توان مشاهده کرد.

دبستان دخترانه کوثر

ثبت نام مدارس کوثر 1401 – 1402

دانش آموزانی که تمایل به ثبت نام مدارس کوثر 1401 – 1402 دارند. ابتدا باید توجه داشته باشند در کدام مدرسه میخواهند ثبت نام کنند. اگر دانش آموز شما پسر است خب طبق تحقیقات مشاور گروپ یک مدرسه غیر انتفاعی پسرانه در مقطع دبیرستان در منطقه 6 وجود دارد.

جهت ثبت نام مدارس کوثر 1401 – 1402 دبیرستان پسرانه کوثر در پایه های هفتم و دهم در رشته ریاضی و تجربی در خرداد ماه آغاز می شود و دانش آموزان از 2 روش می توانند ثبت نام اینترنتی یا ثبت نام حضوری اقدام به پیش ثبت نام کنند و در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام خود را قطعی کرده و در مجتمع آموزشی پسرانه کوثر مشغول به تحصیل شوند. ثبت نام میان پایه این مقطع هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم نیز با تعداد محدود شروع شده است. اگر قصد ثبت نام در این مدارس را مدرسه را دارید زود تر اقدام کنید. ثبت نام  مدارس کوثر پسرانه به صورت حضوری و غیر حضوری است.

ثبت نام مدارس کوثر در مجتمع آموزشی دخترانه کوثر که در همه مقاطع تحصیلی ثبت نام دارد. دانش اموزان باید ابتدا در سایت مدرسه  گزینه پیش ثبت نام مدارس کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را انتخاب کرده و با توجه به مقطع و پایه تحصیلی خود باید اطلاعات دانش آموز و اولیا دانش آموز را وارد کرده و ثبت نهایی بزند و بعد از ان منتظر تماس مدرسه برای انجام مصاحبه و ثبت نام نهایی در صورت وجود شرایط ثبت نام نمایند

ثبت نام مدارس کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در مقطع دبستان هم ابتدا باید در سایت مدرسه پیش ثبت نام مدارس کوثر را انجام دهد و بعد به صورت حضوری ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ما در این مطلب سعی کردیم ثبت نام مدارس کوثر را برای شما توضیح دهیم و راجع به انواع مدرسه های دخترانه و پسرانه کوثر معرفی هایی صورت گرفته. اگر هرگونه سوال راجع به مدارس کوثر داشتید می توانید از کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.


✔️مدارس کوثر چه نوع مدارسی هستند؟

✔️این مدارس از نوع غیر انتفاعی هستند که هر کدام شرایط متفاوتی دارد که در متن به آن اشاره شده است.

✔️چند مورد مدارس کوثر داریم؟

✔️ثبت نام مدارس کوثر در مقاطع ابتدایی، متوسطه انجام می پذیرد و انواع آن را در متن توضیح داده ایم.

✔️نحوه ثبت نام مدارس کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت می باشد؟

✔️در متن مقاله نحوه ثبت نام و پیش ثبت نام مدارس کوثر 1401 را توضیح داده ایم.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس کوثر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403