راهنمای ثبت نام لاتاری امریکا 2024

ثبت نام لاتاری امریکا 2024

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام لاتاری امریکا 2024

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله علمی آموزشی سعی دارد به مبحث راهنمای جامع ثبت نام لاتاری 2024 بپردازد. شما می‌توانید تمامی مقالات مرتبط با هزینه ثبت نام لاتاری ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2024 ، ثبت نام لاتاری برای متاهلین ،شرایط عکس لاتاری 2024  را در وب‌سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

ثبت نام لاتاری آمریکا تا 17 آبان ماه 1401 برای ایرانیان مجاز است

راهنمای ثبت نام لاتاری امریکا 2024

ثبت نام لاتاری یکی از راحت ترین روش ها برای اخذ کارت گرین کارت آمریکا است که بسیار مورد توجه ایرانیان است. باید توجه داشته که قبولی در لاتاری گرین کارت به شما اجازه اقامت و کار در امریکا را می دهد که ارزش بسیار بالایی دارد. به طور معمول برای اقامت در امریکا تنها راه به صورت اقامت تحصیلی است که شما پس از فارغ التحصیلی در صورتیکه رشته شما مطابق نیاز امریکا باشد به شما گرین کارت داده می شود که برای اپلای برای این نوع گرین کارت باید هزاران دلار هزینه کرد. لذا با قطعیت می توان گفت که شرکت در لاتاری امریکا راحت ترین راه برای اخذ اقامت کار و زندگی در آمریکا است.

moshavergroup.com

سیاست امریکا این است که از نژادهای مختلف به خاک خود وارد نماید که نژاد خود را بهبود دهد. این یک سیاست کاملا هوشمندانه است که از زوال نژاد امریکای جلوگیری کرده و همچنین تفکرات جدید را به امریکا تزریق می نماید. برای این منظور آمریکا هر ساله به حدود 50 هزار نفر را از طریق قرعه کشی به محدودیت برای ملیت، نژاد، و دین گرین کارت صادر می نماید.


هر ساله لاتاری در ماه اکتبر آغاز می شود و تا پایان ماه نوامبر ادامه خواهد داشت. پس از جمع آوری اطلاعات شرکت کنندگان، در  ماه می همان سال قرعه کشی انجام می شود و نتایج همان زمان اعلام می شود. در صورت برنده شدن در این قرعه کشی، از برندگان دعوت می شود که برای دریافت گرین کارت به سفارت امریکا مراجعه کنند. به دلیل بسته بودن سفارت امریکا در ایران، برندگان برای دریافت گرین کارت می توانند به سفارت خانه های آنکارا (ترکیه)، ایروان (ارمنستان) و دبی (امارات) مراجعه کنند. زمان مراجعه برای دریافت گرین کارت از اکتبر تا سپتامبر سال بعدی ثبت نام در لاتاری است.

شرکت کننده در لاتاری توجه داشته باشند که گرین کارت با پاسپورت امریکایی کاملا متفاوت است. در صورتیکه دارنده گرین کارت مدت کمی در امریکا اقامت داشته باشد، گرین کارت وی باطل خواهد شد. لذا ما به دارندگان این کارت توصیه می کنیم که هر ساله به امریکا سفر کنند تا از باطل شدن ان جلوگیری شود.

 برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص زمان و شرایط ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا با شماره 9099071613 بدون اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره دیگری تماس بگیرید.

هزینه ثبت نام لاتاری 

هزینه ثبت نام لاتاری به همراه تاییده رسمی ثبت نام وزرات کشور آمریکا، فقط 5 دلار آمریکا است و هزینه ای اضافی برای ثبت نام افراد متاهل اخذ نمی گردد. 

افزایش احتمال برنده شدن در لاتاری

افراد متاهل می توانند با دوبار ثبت نام لاتاری به این صورت که یک بار خانم سرپرست معرفی شود و یک بار آقا، احتمال بردن لاتاری خود را دوبرابر کنند.

شرایط ثبت نام لاتاری 2024

آمریکا تنها شرطی که برای اخذ گرین کارت دارد این است که متقاضی حداقل دیپلم داشته باشد. ولی اگر متقاضی دیپلم نداشته باشد و بخواهد به صورت مستقل اقدام نماید می تواند با ارایه سابقه کاری دو ساله برای گرین کارت امریکا اقدام کند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2024

برای ثبت نام لاتاری 2024 مدرکی از شما دریافت نمی شود. شما فقط چند فرم سفارتی تکمیل میکنید و اگر برنده لاتاری شدید باید مدارکی برای سفارت آماده کنید. در صورتیکه به مراحل پرکردن فرم های لاتاری آشنایی ندارید، می توانید مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان مشاور گروپ فرم ها را به دقت تکمیل کنند.


قابل توجه افراد متاهل متقاضی ثبت نام لاتاری:

در صورت ثبت نام هریک از زوجین نیاز به وارد کردن اطلاعات زیر برای زوج و فرزندان (در صورت وجود) در بخش توضیحات الزامی است. همچنین عکس همه افراد خانواده نیز باید بارگذاری شود.

1- نام و نام خانوادگی به لاتین/تاریخ روز، ماه، سال تولد به میلادی/محل تولد
2-میزان تحصیلات
3-وضعیت تاهل
4-عکس

ثبت نام لاتاری برای متاهلین

توصیه می شود که افراد به صورت فردی ثبت نام نکنند. برای مثال اگر متاهل هستند به جای تک شانس، دو شانس برای برنده شدن دارند. به این معنا که مرد خانواده یک بار به عنوان سرپرست ثبت نام می کند و همسر و فرزندان به عنوان افراد تحت تکفل، و برای بار دوم خانم خانواده به عنوان سرپرست و مرد و فرزندان به عنوان افراد تحت تکفل. در این صورت اگر هرکدام برنده شوند، کل خانواده ویزا دریافت میکند.

شرایط عکس لاتاری 2024

برای تهیه عکس لاتاری گرین کارت باید زاویه مستقیم به دوربین داشته باشید، عکس به شکل مربع و طول 600 پیکسل تا 1200 پیکسل مورد قبول است. زمینه سفید، عکس رنگی و بدون عینک و سمعک باشد. البته لزومی به پیدا بودن گوشها نمی باشد و برای خانم های محجبه امکان عکس با حجاب هم فراهم شده است.

توجه: عکس پرسنلی برای ثبت نام در لاتاری آمریکا الزامی است. لطفا عکس خود را در فرم انتهای صفحه آپلود نمایید.

745874.

تاییدیه ثبت نام لاتاری

پس از ثبت نام باید تاییدیه ای دریافت کنید. حائز اهمیت است بدانید که داشتن این تاییده هیچ دلیلی بر ثبت نام صحیح نیست.

ثبت نام توسط مجموعه بزرگ مشاور گروپ

در صورتی که تمایل دارید ثبت نام لاتاری توسط مجموعه مشاور گروپ انجام شود، یا از طریق حضور در دفتر مجموعه مشاور گروپ یا از طریق ثبت نام آنلاین در وب سایت می توانید اقدام بفرمایید.

مجموعه مشاور گروپ جز شرکت های فعال در حوزه گردشگری آنلاین است که دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین مجموعه مشاور گروپ عضو فعال انجمن صنفی کسب و کار های نوین است. برای اطمینان از موضوع به نماد ها ما مراجعه کنید.

مبلغ سفارش

  • قیمت: $5.00
    مبلغ بر حسب دلار آمریکا است.
5/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام لاتاری امریکا 2024

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی