سرباز معلم

ثبت نام سرباز معلم - چگونه سرباز معلم شویم

جهت مشاوره در زمینه سرباز معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وزارت آموزش و پرورش شرایط ثبت نام سرباز معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را اعلام کرد و بر این اساس داوطلبان واجد شرایط امکان ثبت نام سرباز معلم را دارند و طبق شرایط مشخص امتیازبندی می‌شوند.

اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی، در تاریخ 1402/04/01 انجام می شود. با ما همراه باشید.

ثبت نام سرباز معلم 1402

اطلاعیه جذب و ثبت نام سرباز معلم سال تحصیلی 1402 به صورت زیر است:

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری در راستای تامین بخشی از کمبود نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان‌ها با موضوع جذب ۳ هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از 8 تا 13 خرداد نسبت به ثبت نام سرباز معلم 1402 اقدام کنند. در صورت تکمیل ظرفیت اختصاص یافته به هر استان، زمان ثبت نام زودتر پایان می‌یابد.

بر این اساس، داوطلبان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت دارا بودن برگه اعزام بدون مهر غیبت به تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۲ می‌توانند تا سقف سهمیه سرباز معلم 1402 هر استان ثبت نام کنند.

همچنین در صورت تقاضای بیش از سهمیه استان‌ها، برحسب نیاز و فرم امتیاز بندی سهمیه تخصیصی تکمیل می‌شود.

مدت زمان خدت سرباز معلمان ۲۴ ماه است و متقاضیان می‌توانند با به همراه داشتن مدارک شناسایی و تحصیلی و برگه اعزام به خدمت به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت یا ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

به کارگیری ثبت‌نام کنندگان نهایی پس از تکمیل دوره آموزش نظامی از اول تیر تا ۱۵ مرداد به مدت ۴۵ روز همچنین دوره مهارت آموزی بر حسب نیاز آموزش و پرورش استان از ابتدای مهرماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

بخشنامه سرباز معلمی ۱۴۰۲

طبق روال هر ساله بخشنامه ی جذب نیرو از طریق سازمان وظیفه ی عمومی با عنوان بخشنامه سرباز معلم ۱۴۰۲ به مراکز اداره آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور ابلاغ میشه.

بخشنامه سرباز معلم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

(بخشنامه جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۲ به تازگی منتشر شده است. در این بخشنامه چند موضوع مشخص شده که مهمترین اونها عبارتند از :

  1. زمان شروع و اتمام ثبت نام از متقاضان دریافت امریه
  2. سهمیه رشته های مختلف به تفکیک شهر و استان محل زندگی
  3. تعداد نفرات در هر سهمیه
  4. جدول امتیاز بندی برای تعیین نفرات واجد شرایط

بنابراین اولین و مهمترین اقدام برای دریافت این امریه مراجعه به اداره ی آموزش و پرورش منطقه و آگاه شدن از ابلاغ بخشنامه هست. البته بعداز ابلاغ این بخشنامه معمولا یک مهلت ۱۲ روزه تا ۱۴ روزه برای ثبت نام تعیین میشه. بنابراین شما هرچه زودتر از ابلاغ شدن یا نشدن این بخشنامه به اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی خودتون مطلع بشین بهتره. | چگونه سرباز معلم شویم ؟

نکات مهم :

شما باید ابتدا دفترچه ی خدمت رو پست کرده باشید و منتظر باشید تا برگ سبز شما که حاوی تاریخ اعزام هست بیاد و بعد برید برای ثبت نام امریه اقدام کنید. | چگونه سرباز معلم شویم ؟

یکی از اولین شرایط برای ثبت نام اینه که تاریخ اعزام شما  1402/04/01 باشه. وگرنه واجد شرایط نیستین! کسانیکه تاریخ اعزامشون خارج از این محدوده ی زمانی هست (1402/05/01 و 1402/06/01) می تونن با مراجعه به حوزه ی نظام وظیفه ی استان ، درخواست کنن که تاریخ اعزامشون بیفته 1402/04/01 در غیر اینصورت امکان پذیرش امریه میسر نخواهد بود.

مدت خدمت برای کسانیکه پذیرفته شده باشن برابر ۲۴ ماه تمام خواهد بود و هیچگونه کسری خدمتی برای این امریه لحاظ نمیشه. (مثلا کسری خدمت بسیجی فعال و … )

حقوق ماهیانه پذیرفته شدگان نسبت به افراد معمولی بیشتره! که از طرف وزارت آموزش و پرورش پرداخت میشه.

اعزام افراد پذیرفته شده معمولا در تاریخ یکم تیر، مرداد و شهریور ماه هر سال هست و کسانیکه تاریخ اعزام اونها قبل از این تاریخ هست ممکنه برگه ی غیبت براشون صادر بشه ، اما در روز مراجعه به پادگان این مشکل رفع میشه. افرادی هم که تاریخ اعزام اونها بعداز تیرماه هست در یکم تیر اعزام میشن و مشکل اونها هم بعدا رفع میشه.

بعد از ثبت نام و تشکیل پرونده کارمندان قسمت کارگزینی اداره ی آموزش و پرورش مربوطه بر طبق جدول امتیاز بندی به افرادی که ثبت نام کردن امتیاز میدن و از بین اونها کسانیکه امتیاز بیشتری بیارن به مرحله ی بعد راه پیدا می کنن که همون مرحله ی گزینش و مصاحبه حضوری و تحقیقات محلی نامحسوس هست. | چگونه سرباز معلم شویم ؟

به اطلاع متقاضیان ثبت نام در طرح سرباز معلم می رساند مشمولین اعزامی تیر ماه (1402/04/01) و مشمولینی که برگه اعزامی آنها مرداد یا شهریور ماه می باشد سریعا به پلیس 10 + مراجعه نمایند و برگه اعزامی را به تیر ماه تغییر نمایند
⚡️لازم به یاداوری است اولویت جذب با رشته های دبیری و کسانی که بسیج فعال و دوره تکمیلی (برگه سبز آموزش دوره رزم مقدماتی) دارند خواهد بود. مجددا تاکید می گردد با توجه به محدودیت زمانی نسبت اخذ و ارسال مدارک متقاضیان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1402/03/11 انجام پذیرد

زمان ثبت نام سرباز معلم ۱۴۰۲

زمان ثبت نام سرباز معلم ۱۴۰۲ مطابق جدول زمان بندی فرآیند اجرایی جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۲ که در ادامه ارائه شده است خواهد بود:

  لیست فرآیند اجرایی جذب سرباز معلم ۱۴۰۲   واحد اجرایی زمانبندی شروع و خاتمه فرآیند
1 صدور بخشنامه و ارسال به استان مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری هفته دوم خرداد ۱۴۰۲
2 برنامه ریزی، اطلاع رسانی، بررسی مدارک و امتیازبندی مشمولین و ارسال اسامی به هسته گزینش اداره کل استان از زمان دریافت بخشنامه لغایت 1402/03/13
3 بررسی و صدور تأییدیه گزینش هسته گزینش استان 1402/03/08 تا 1402/04/08
4 ارسال لیست نهایی مشمولین دارای تاییدیه گزینش در سقف سهمیه اعلامی به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری اداره کل 1402/04/08

امریه آموزش پرورش ۱۴۰۲

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده ثبت نام سرباز معلم به شرح زیر است:

  1.  مدرک تحصیلی قابل پذیرش مطابق با بخشنامه وزارتی خواهد بود.
  2. رشته تحصیلی مطابق با طرح طبقه بندی مشاغل (رشته های مرتبط با آموزش و پرورش) می باشد.
  3. در زمان ثبت نام برگه اعزام به خدمت به تاریخ 1402/04/01 و 1402/05/01 و 1402/06/01 قابل پذیرش خواهد بود که قبلا از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام و صادر شده باشد.
  4. کسر خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مدت خدمت 24 ماه کامل می‌باشد.
  5. داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
  6.  ثبت نام از مشمولین دارای غیبت در برگه اعزام ممنوع است.
  7. محل خدمت در مدارس شهرستان‌ها و مناطق محروم استان ها خواهد بود.
  8. محل اسکان و ایاب و ذهاب به عهده خود سرباز معلم می باشد.
  9. پذیرفته شدگان نهایی پس از ثبت نام متقاضیان با توجه به امتیازات مکتسبه و تایید صلاحیت عمومی(گزینش) اعلام و افرادی که در این مرحله پذیرفته نشوند با توجه به دریافت برگه آماده به خدمت بصورت سرباز عادی اعزام خواهند شد.⁦-
  10. ثبت نام اولیه هیچگونه تعهدی برای پذیرش سرباز معلم ایجاد نمی کند.
  11. پذیرش به عنوان سرباز معلمی هیچگونه حق استخدام برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

شرایط ثبت نام سرباز معلم 1402

شرایط عمومی سرباز معلم ۱۴۰۲ به صورت زیر است:

➖ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس(با اولویت فوق لیسانس) در رشته های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل

➖ فقط متقاضیان دارای برگه اعزام4/1_5/1_6/1 مجاز به ثبت نام می‌باشند.
➖ افراد دارای کسر خدمت، غیبت و افرادی که بخشی از خدمت خود را انجام داده اند مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.
➖ جذب و بکارگیری سرباز معلمان صرفا در کلاس های آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته امکان پذیر می‌باشد.
➖ مدت خدمت سرباز معلم 24 ماه کامل بوده و هیچ گونه کسر خدمت قابل قبول نیست.
➖ سرباز معلمان در حین خدمت مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
➖ کلیه پذیرفته شدگان در 1402/04/01 به مراکز آموزشی سپاه اعزام خواهند شد.
➖پس از ثبت نام و پذیرش نهایی، انصراف جهت ادامه تحصیل و … پذیرفته نخواهد شد.
➖ پذیرش نهایی منوط به تایید هسته گزینش و معاینات پزشکی می باشد.

شرایط اختصاصی امریه سرباز معلم در سال ۱۴۰۲

شرایط اختصاصی جذب سرباز معلم در سال تحصیلی 1402 طبق بخشنامه 9/710 وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل اعلام گردید.

در اجرای بند «الف» تبصره ماده 66 الحاقی قانون خدمت وظیفه عمومی، ماده 33 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و با عنایت به مجوز شماره 25/26/2/2213 ستاد کل نیروهای مسلح، سهمیه آن استان برای جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به شرح جدول پیوست اعلام می گرد. متقضی است با رعایت کامل ضوابط مندرج در شیوه نامه ها و دستورالعمل های صادره، موارد زیر مورد توجه قرار گیرد.

  1. صرفاً داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (با اولویت کارشناسی ارشد)، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور 1402 باشد، پس از ارائه درخواست کتبی ثبت نام گردند
  2.  به جهت رعایت در فرآیند جذب سرباز معلم؛ فرم امتیازبندی بر اساس مؤلفه های مؤثر بر صلاحیت شغل معلمی با تأیید کارگروه راهبری توسعه مدیریت استان تهیه و توسط متقاضیان تکمیل گردد؛ شایسته است سرباز معلمین بر حسب نیاز از بین افراد ثبت نام شده با بالاترین امتیاز انتخاب گردند.
  3.  ضمن تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مدارس استثنایی، از پذیرش رشته های متبط با پیراپزشکی (ارتوپدی، فوریت های پزشکی و …) خودداری شود.
  4.  جذب و بکارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر می باشد لذا از بکارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری گردد.
  5.  فهرست و مدارک داوطلبان واجد شرایط و حائز امتیاز لازم (بر اساس فرم امتیازبندی طراحی شده در آن اداره کل)، بلافاصله و به صورت روزانه (حداکثر تا تاریخ 1402/02/15) در اختیار هسته محترم گزینش استان قرار گرفته و هماهنگی لازم در خصوص دریافت نظر نهایی حداکثر تا تاریخ 1402/02/29 انجام گیرد.
  6.  اسامی پذیرفته شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصیصی برابر فایل اکسل پیوست ، به اداره کل امور اداری و تشکیلات به صورت مکتوب اعلام گردد. ضمناً جهت تسریع در انجام فرآیند مذکور تصویر نامه اداری به همراه فایل اکسل از طریق ایمیل اداره استخدام (est@medu.ir) ارسال شود.

تذکر 1: برای جلوگیری از هد رفتن سهمیه جذب استان، حتی الامکان اعلام نظر گزینش قبل از ارسال اسامی به حوزه ستادی انجام گیرد. بدیهی است پس از تاریخ مذکور و ارسال اسامی پذیرفته شدگان به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی، هیچگونه جذب جدید (حتی به عنوان جایگزین افراد رد گزینش شده)، پذیرفته نشده و سهمیه مصرف شده قابل جایگزین نمی باشد.

تذکر 2: از معرفی و ارسال اسامی فاقد تأئیدیه گزینش خودداری شود.

تذکر3: به نامه های دریافتی بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ملاحظات اجرایی

  1.  داوطلبان می بایست در هنگام ثبت نام، فرم درخواست، تعهدنامه مربوطه و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل، به همراه 2 قطعه عکس و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل مسئول ثبت نام نمایند. این فرم ها پس از فهرست برداری با نامه رسمی به هسته گزینش استان ارسال گردد.
  2. داوطلبان بایستی از سلامت کامل جسمی و روحی روانی، متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
  3.  مدت خدمت در برنامه سرباز معلم، 2 سال تمام است؛ لذا مشمولینی انتخاب می شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این خصوص به استناد بند 31 ماده 1 فصل سوم موضوع بخشنامه 46515/53269معاون اول رییس جمهور از متقاضیان تعهد اخذ گردد (فرم پیوست). ضمناً به استناد نامه شماره 97656/124/1/2213 ستاد کل نیروهای مسلح متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن، د صورت موافقت اداره کل استان محل خدمت، ملزم به جبران خسارات مطابق با سند تعهد مأخوذه فوق الذکر می باشد. همچنین وفق نامه شماره 988514/12/1/11/2213 معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، ترخیص سرباز معلمان به دلیل اعمال کسر خدمت در حین سال تحصیلی مقدور نمی باشد.

زمان ثبت نام سرباز معلم 1402 moshavergroup.com

شیوه نامه ثبت نام سرباز معلم

در صورتی که در مورد ثبت نام سرباز معلم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مجموعه  “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا در مورد جذب سرباز معلم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

سوالات متداول ثبت نام سرباز معلم ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام و جذب سرباز معلم در سال 1402 چیست؟

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام سرباز معلم در این مقاله بیان شده است.

تاریخ اعزام پذیرفته شدگان چه زمانی نیست؟

براساس بخشنامه منتشر شده، کلیه پذیرفته شدگان در تاریخ 1 تیرماه 1402، به مراکز آموزشی سپاه اعزام خواهند شد.

مدت زمان خدمت سرباز معلم چه میزان است؟

مدت خدمت سرباز معلم 24 ماه کامل بوده و هیچگونه کسر خدمت قابل قبول نمی باشد.

 
4.2/5 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سرباز معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مرتضی

    ارسال بخشنامه سرباز معلم تا دو سه روز دیگه.

    پاسخ
  2. محمد رحیمی

    سلام و عرض خسته نباشید
    شرمنده زمان ثبت نام امریه سرباز معلمی دقیقا کی هستش ممنونم اگه لطف کنید سریع اطلاع بدین.

    پاسخ
    1. یاسر

      نامعلوم خدا کنه بخشنامه بیاد

      پاسخ
  3. سجاد

    کی باید دفترچه ازام پرشه ک واس روز اول تیر تاریخ اعزام بخوره

    پاسخ
  4. Amir

    سلام دوستان برا امریه سرباز معلم باید قبلش دفترچه رو پست کرده باشید . بنده به شخصه برج11/97دفترچه پست کردم و اعزام 98/4/1 شدم و 98/1/21 بخشنامه امد و رفتم ثبت نام کردم. و خدا رو شکر هم قبول شدم و الان در حال خدمت سرباز معلم هستم. و دوستان باید بگم که باید دست به کار بشید و زود خسته نشید چون دوندگی داره . ولی اگه از قلب و عشق معلمی دوست داشته باشید میشید . و اداره اموزش و پرورش تیپ شخص و ظاهرش واسشون مهمه . اماده باشید تو این هفته بخشنامه میاد.

    پاسخ
  5. حسین

    سلام.ببخشید من فوق لیسانسم و تاریخ دفاعیه ام قبل عید بود بخاطر کرونا و بسته شدن دانشگاه ها تسویه حسابم هنوز مونده.فعلا هم که باز نشده.لطف کنید تاریخ ثبت نام و ارسال دفترچه رو به عقب بندازین.ممنون

    پاسخ
  6. میلاد

    س میگم ایا زمان دقیقی داره این امریه سرباز معلم یا نه یا باید اعلام بشه اگ بریم پست کنیم و نیاد این اعلامیه امریه چ کنیم واقعا ؟؟

    پاسخ
  7. اکبر

    سلام .
    مدرک تحصیلی برای امریه سال 99 چه مقطعی قبول میکنند .

    پاسخ
  8. مجتبی

    باسلام من اعزام یک تیرهستم سال ۹۹.همه کارام انجام دادم مدرک لیسانس دارم منتظربخشنامه اموزش پرورشم بیاد بقیه کارام انجام بدم با این وضعیت کرونا ادارات بازنمیشه تکلیف من چیه اگرهمین جوری باشه تاریخ اعزام سرجاش عقب ترنمی افته؟؟؟؟لطفا جواب من رو بدهید

    پاسخ
  9. امیر

    سلام من ۴/۲۰/۹۸فارغ تحصیل شدم میخوام با سرباز معلمی ثبت نام کنم کی برم دفترچمو پست کنم اواخر فروردین برم یا فرقی نمیکنه ۱۵ فروردین برم

    پاسخ
  10. یاسین

    سلام. من فارغ التحصیل شدم و فقط ارسال پروندم مونده تا بتونم مدرک کارشناسیمو بگیرم ولی بخاطر کرونا کارام مونده. چیکار کنم تا بتونم زودتر ثبت نام کنم؟ لطفا راهنماییم کنیم این مسئله خیلی برام مهمه

    پاسخ
  11. جواد

    سلام
    من ترم اخر لیسانسم و تابستون مدرکم میاد
    آیا میشه ثبت نام امریه کنم؟

    پاسخ
    1. حمید

      سلام ببخشید مدرک قابل پذیرش همون مدرک کارشناسیه که باید از دانشگاه بگیریم؟

      پاسخ
  12. عثمان

    باسلام من احتمالا واسه آخر فروردین مدرکم کامل بشه ایا میتونم توامریه اموزش وپرورش ثبتنام کنم؟

    پاسخ
    1. مرتضی

      بله میتونید بشرطی ک سریعا برید دنبال کارای سربازی.

      پاسخ
      1. مجتبی

        باسلام من اعزام یک تیرهستم سال ۹۹.همه کارام انجام دادم مدرک لیسانس دارم منتظربخشنامه اموزش پرورشم بیاد بقیه کارام انجام بدم با این وضعیت کرونا ادارات بازنمیشه تکلیف من چیه اگرهمین جوری باشه تاریخ اعزام سرجاش عقب ترنمی افته؟؟؟؟لطفا جواب من رو بدهید

        پاسخ
      2. منصور

        سلام ببخشید این بخشنامه سربازمعلمی ۱۴۰۰_۹۹کی میاد

        پاسخ
    2. بهزاد

      سلام.
      واسه طرح سرباز معلم 99-1400 چه موقع باید اقدام کنیم؟

      پاسخ
  13. Rasool

    سلام من اعزامم 1/2 هستش اما با این اوضاع پیش اومده گفتن ک عقب انداختن میتونم تو این امریه شرکت کنم؟؟؟

    پاسخ
    1. امیر

      اعزامی های اواسط ۶ ماه اول ۹۹ به اول ماه . و اعزامی های وسط اسفند ماه ۹۸ به اردیبهشت ماه موکول شدند بقیه تغییر نکرده

      پاسخ
  14. مرتضی

    اواخر فرودین تا هفته اول اردیبهشت تو این بازه بخشنامه میاد.

    پاسخ
  15. میلاد

    سلام وقتتون بخیر من تابستون سال 99درسم تمومه فارغ التحصیل میشم. میتونم همین امسال اقدام کنم برای امریه سرباز معلمی یا باید یک سال صبر کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  16. احمد

    سلام میشه زمان دقیق ثبت نام رو بگید؟؟؟؟

    پاسخ
    1. متین

      سلام برای سال تحصیلی جدید جذب سرباز معلم وجود دارد؟؟

      پاسخ
      1. حمید

        سلام ببخشید مدرک تحصیلی قابل پذیرش همون مدرک کارشناسیه دیگه که باید از دانشگاه بگیریم

        پاسخ
    2. حمید

      ببخشید این سهمیه های هر استان رو هم از آموزش پرورش منطقه باید جویا شیم؟

      پاسخ
  17. Rasoul

    سلام من ک اعزامم 1/2 هست میتونم امریه آموزش و پرورش بگیرم؟

    پاسخ
  18. احمد

    سلام.
    واسه طرح سرباز معلم 99-1400 چه موقع باید اقدام کنیم؟

    پاسخ
  19. محمد

    اگه برای معافیت اقدام کنیم و معاف نشیم چجوری باید برای امریه اقدام کرد؟

    پاسخ
  20. سجاد

    سلام
    مدرک لازم برای سرباز معلمی چی هست
    با فوق دیپلم میشه سرباز معلم شد؟

    پاسخ
    1. صادق

      نع نمیشه.
      بلافاصله بعد از پایان کارشناسی و یا کارشناسی ارشد میشه امریه گرفتـ.. ک اونم اگه غیبت داشته باشیم حتی یک روز ، نمیشه امریه گرفت…

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403