آغاز ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 از 6 آذرماه + راهنمای کامل ثبت نام

88887765786555656

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 از 6 آذرماه + راهنمای کامل ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 از 6 آذرماه : مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ از روز سه شنبه ششم آذرماه ۹۷ آغاز می شود.

زمان انتخاب رشته

ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ از ۶ آذر آغاز می شود

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  به گزارش  مشاور گروپ و به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیردولتی و غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها از سه شنبه ۶ آذر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 

وی گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا ۱۲ آذر ۹۷ ادامه دارد.

توکلی یادآور شد: با توجه به ضوابط هر داوطلب بر اساس علاقه فقط در یک کدرشته متناسب با رشته فارغ التحصیلی در کارشناسی ارشد خود می تواند در این آزمون ثبت نام کند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش (۶ آذر ۹۷) قرار می گیرد و اطلاعیه تکمیلی سنجش که در شنبه ۳ آذر بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود در مهلت تعیین شده شخصا نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ توزیع می شود.

وی افزود: داوطلبان از روز سه شنبه ۳۰ بهمن تا ساعت ۱۲ پنجشنبه ۲ اسفند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 

 

کنکور دکتری سازمان سنجش و دکتری آزاد

 ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  از سال 96 به بعد مشابه کنکور ارشد ناپیوسته، کنکور دکتری ناپیوسته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد بصورت ادغام شده و یک جا در اسفند ماه برگزار می شود. در نتیجه شما با شرکت در کنکور دکتری سازمان سنجش فرصت انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) و دانشگاه آزاد را خواهید داشت.

البته انتخاب رشته جداگانه و با هزینه های جداگانه انجام می شود. معمولا انتخاب رشته و همینطور اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد پس از دانشگاه ها سراسری سازمان سنجش انجام می شود. منظور از ناپیوسته بودن مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، عدم پذیرش از دیپلم می باشد.ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 

ثبت نام کنکور دکتری نیمه متمرکز

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  کلمه نیمه متمرکز به معنی دو مرحله ای بودن پذیرش است، که پس از قبولی اولیه باید در مصاحبه یا آزمون اختصاصی دانشگاه ها شرکت کنید.

برای شرکت در کنکور دکتری نیمه متمرکز نیز مشابه کنکور سراسری، باید از طریق سایت سنجش با پرداخت هزینه مربوط به تهیه کارت اعتباری ثبت نام، و ارائه فایل ها و اطلاعات لازم بصورت کامل و دقیق ثبت نام انجام شود. پس از دو ماه در زمان کوتاهی قبل از تاریخ آزمون، کارت شرکت در آزمون دکتری باید از سایت اینترنتی دریافت گردد. حدود دو ماه بعد از آزمون نتایج اولیه اعلام شده و نوبت انتخاب رشته و مصاحبه فرا می رسد. در نهایت کمی قبل از شروع سال تحصیلی، نتایج نهایی اعلام می شود.

شرایط ثبت نام کنکور دکتری

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  شرط اصلی ثبت نام کنکور دکتری داشتن مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای و یا اشتغال به تحصیل در سال آخر این مقاطع می باشد. در صورتی که در سال قبل در آزمون دکتری نیمه متمرکز شرکت کرده اید و در دوره های روزانه پذیرفته شدید، حتی در صورت انصراف نیز اجازه ثبت نام شرکت در آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز را ندارید .

همینطور برای پذیرش دانشجوی دکتری ، شرایط خاصی مانند محدودیت سنی ، محدودیت در معدل، و نیاز به مدرک زبان و مصاحبه وجود دارد.

انتخاب رشته کنکور دکتری

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه های سراسری، در دو مرحله انجام می شود. یکی زمان ثبت نام شرکت در کنکور که شما رشته امتحانی خود را انتخاب می کنید. و دیگری که انتخاب رشته محل های مورد علاقه شما خواهد بود پس از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری انجام می شود. زمان انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری در خرداد ماه می باشد.

ضمنا برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز باید تا بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری، منتظر باشید. انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در تیرماه و بصورت جداگانه در سایت دانشگاه آزاد با دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و با هزینه جداگانه انجام می شود.ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  

نحوه ثبت نام کنکور دکتری

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  ثبت نام شرکت در کنکور دکتری، بصورت اینترنتی انجام می شود. مدارک لازم برای ثبت نام کنکور فایل عکس پرسنلی داوطلب و اطلاعات شخصی و تحصیلی است. هزینه ثبت نام کنکور دکتری نیز برابر با 60 هزار تومان است. 500 تومان نیز هزینه تمایل به دریافت پیامک از سازمان سنجش می باشد.

نکته مهم : به داوطلبان توصیه می شود در رشته های نزدیک به رشته فوق لیسانس شان ثبت نام کنند، چون در نهایت در مرحله مصاحبه دکتری، در صورت عدم وجود ارتباط بین رشته کارشناسی ارشد و رشته انتخابی دکتری، با ارزیابی سختی روبرو خواهند بود. و در کنار نیاز به داشتن نمرات بالاتر، باید مصاحبه کنندگان را در مورد تغییر رشته خود قانع نمایند.

اگر مایل هستید در آزمون دکتری، در رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی ارشد تان شرکت کنید، می توانید از مشاوران آرمان راهنمایی تلفنی بگیرید.

جهت ثبت نام و تخمین رتبه دکتری، و انتخاب رشته کنکور دکتری می توانید با شماره زیر (از خط ثابت بدون پیش شماره) با کارشناسان تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید.


مشاور گروپ


کنکور دکتری 97 یا کنکور دکتری 98

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  هنگام اطلاع رسانی اخبار آزمون های ورودی دانشگاه ها، مشاهده می شود که بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ازمون دکتری، اطلاعات آزمون سال قبل را به جای آزمون امسال تصور می کنند. برای مثال در حالیکه شرکت کنندگان در کنکور دکتری97 نتایج کنکور را با نام کنکور دکتری97 در یافت می کنند برخی از داوطلبان کنکور ارشد سال بعد هنوز آن را کنکور 97 متصور هستند. در حالیکه این اشتباه از آنجا ناشی می شود که برای مثال ثبت نام کنکور دکتری سال تحصیلی 97-98 (نیمه دوم 97 و سه ماه اول 98) در سال 96 برگزار شد.

زمان ثبت نام کنکور دکتری سال 97

زمان ثبت نام آزمون دکتری سال 97-98، برای دانشجویان یا دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری یا دانشجویان سال پایانی این مقطع ها، جهت تحصیل در سال تحصیلی 97-98، در مهلت زمانی 1 تا 8 آذر ماه 96 بوده است. همچنین یک فرصت مجدد برای ثبت نام یا ویرایش نیز در روز 10 دی ماه در نظر گرفته شد.

زمان ثبت نام کنکور دکتری 98

ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98  »  زمان ثبت نام کنکور دکتری 98 (سال تحصیلی 98-99)، در تاریخ 6 آذر ماه شروع می شود و تا 12 آذر ماه 97 ادامه خواهد داشت. تاریخ برگزاری آزمون دکتری 98-99 روز 3 اسفند ماه 97 می باشد و تاریخ اعلام نتایج اولیه دکتری نیمه متمرکز نیز در اواخر فروردین ماه سال 98 خواهد بود. به احتمال زیاد امسال نیز در دی ماه 97 مهلت دوباره برای ثبت نام یا ویرایش در نظر گرفته خواهد شد.

زمان انتخاب رشته اولیه دکتری سراسری و آزاد 98 نیز اوایل و اواخر اردیبهشت است. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 آخر اردیبهشت می باشد. پس از انجام مصاحبه دکتری نیمه متمرکز نتایج نهایی سراسری در اوایل شهریور 1398 و نتایج دکتری دانشگاه آزاد در مهر ماه 98 اعلام خواهد شد.

جهت ثبت نام و تخمین رتبه دکتری، و انتخاب رشته کنکور دکتری می توانید با شماره زیر  (از خط ثابت بدون پیش شماره) با کارشناسان تحصیلی مشاور گروپ  تماس بگیرید.


برای اطلاع از برنامه دقیق کنکور دکتری 98، با عضویت در کانال خبر رسانی  ” مشاور گروپ ” جدیدترین اخبار تحصیلی و راهنمایی درباره آزمون ها و ثبت نام ها را دریافت کنید.


moshavergroup 2


اگر سوالی برای شما مطرح است می توانید با مشاوره تحصیلی ” مشاور گروپ ” و با شماره زیر  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی شما را راهنمایی کنند.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام دکتری نیمه متمرکز 98 از 6 آذرماه + راهنمای کامل ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403