ثبت نام آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی

رتبه قبولی دکتری ژئوفیزیک زلزله شناسی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 موضوعی است که به ن پرداخته ایم. در مقاله ی پیش رو مشاورگروپ ، به بررسی مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 و بازار کار رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی پرداخته شده است. همچنین اطلاعات مفیدی درباره ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور، شرایط و مدارک ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1400 و … دریافت خواهید کرد. با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید. با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)


لیست دروس آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400

لیست دروس آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی (فیزیك پایه1و2 – زمینشناسی فیزیكی (عمومی)) و كارشناسی ارشد شامل (فیلترهای دیجیتال ـ لرزه شناسی ـ تئـوری انتشـار امـواج كشسان)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

ثبت نام دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی


منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400

منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400

منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400


دروس در سطح کارشناسی فیزیک پایه 1 و 2 کتاب فیزیک (مکانیک)، تالیف رابرت رزنیک، دیوید هالیدی و کنت کرین، مترجمان منیژه رهبر و جلال الدین پاشایی راد، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.
کتاب فیزیک، (مکانیک، حرکت تناوبی، شاره‌ها)، تالیف مارک دبلیو. زیمانسکی، فرانسیس وستون سیروز و هوگ یانگ، مترجم محمود بهار، انتشارات مبتکران.
کتاب فیزیک (الکتریسیته و مغناطیس)، تالیف رابرت رزنیک، دیوید هالیدی و کنت کرین، مترجم جلال الدین پاشایی راد، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.
کتاب فیزیک (الکتریسیته، مغناطیس، موج های الکترومغناطیسی)، تالیف فرانسیس وستون سیزر، مارک والدو زیمانسکی و هیودی یانگ، مترجمان اعظم پورقاضی، روح الله خلیلی بروجنی و محمدتقی فلاحی مروست، انتشارات علوم نوین.
کتاب فیزیک عمومی (الکتریسیته و مغناطیس)، تالیف ناصر زارع دهنوی، حسین محسنی پور، سعید آراء و فرناز محمدی، انتشارات دیباگران تهران.
زمین شناسی فیزیکی (عمومی) کتاب مبانی زمین شناسی فیزیکی، حسین معماریان و محمود صداقت، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب زمین شناسی فیزیکی، تالیف رسول اخروی، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب زمین شناسی فیزیکی، تالیف لیت جودسن-کافمن، مترجم فرید مر، انتشارات دانشگاه شیراز.
کتاب زمین‌شناسی فیزیکی (فرایندهای درونی و بیرونی)، تالیف محمود صداقت و حسین معماریان، انتشارات دانشگاه پیام نور.
کتاب زمین شناسی عمومی، امیر سرمدنهری، انتشارات نشر دانش پرور.
کتاب زمین شناسی ساختمانی (تکتونیک)، اسدالله ایران پناه، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب زمین شناسی ایران، علی درویش زاده، انتشارات امیرکبیر.
کتاب رسوب شناسی، رضا موسوی حرمی، انتشارات آستان قدس رضوی.
کتاب زمین شناسی زیست محیطی، دکتر فریدون غضبان، انتشارات دانشگاه تهران.
دروس در سطح کارشناسی ارشد فیلترهای دیجیتال کتاب پردازش سیگنال گسسته در زمان (جلد ۱)، تالیف آلن وی اپنهام و انلد دبلیو شیفر، مترجم محمود دیانی، انتشارات نص.
کتاب پردازش سیگنال گسسته در زمان (جلد ۲)، تالیف آلن وی اپنهام و انلد دبلیو شیفر، مترجم محمود دیانی، انتشارات نص.
کتاب مقدمه‌ای بر پردازش سیگنال‌های دیجیتال، تالیف دکتر محمد شمس اسفندآبادی و مهندس ابوالفضل احمدی، انتشارات دانشگاه شهید رجایی.
کتاب سیگنالها و سیستمها، تالیف آلن اوپنهایم و آلن ویلسکی، مترجم حمید نواب، محمود دیانی، انتشارات نص.
لرزه‌شناسی کتاب لرزه شناسی مدرن جهانی، تالیف تورن لی، تری والاس، ترجمه محمدرضا حیدریان شهری، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
کتاب مبانی ژئوفیزیک کاربردی, تالیف لطیف صمدی،انتشارات جهاد دانشگاهی تربیت معلم.
کتاب ژئوفیزیک کاربردی، تالیف دبلیو. ام. تلفورد، ال. پی. جلدارت، ار. ای. شریف، دی. اِ. کیز، ترجمه حسین زمردیان، حسن حاجب حسینیه، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب ژئوفیزیک اکتشافی, تالیف غلامحسین نوروزی ،انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب مبانی اکتشاف ژئوفیزیک ،تالیف ادوین رابینسون، کیت کورو، ترجمه محمدرضا حیدریان شهری ،انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
کتاب زلزله شناسی، تالیف شهاب توکلی ،انتشارات دانشگاه پیام نور.
تئوری انتشار امواج کشسان کتاب تئوری انتشار امواج الاستیک، تالیف محمد آریامنش، انتشارات دانش های بنیادی.
کتاب امواج الاستیک و فراصوت، تالیف برایان ام. لمپریر، ترجمه منیژه مختاری دیزجی و عفت سلیمانی، انتشارات دانشگاه تربیت مدرس.
کتاب لرزه شناسی مدرن جهانی، تالیف تورن لی، تری والاس، ترجمه محمدرضا حیدریان شهری، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
       

آینده شغلی رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی

به زودی آینده شغلی رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی برای همراهان قرار داده می شود.

ثبت نام کنکور دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام کنکور دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 دانشگاه آزاد بدون کنکور ، به جز در صورت داشتن شرایط استعداد های درخشان، شرط قبولی در کنکور را بر نداشته است. در نتیجه داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکتری که شرایط تعین شده ی استعداد های درخشان را نداشته باشند می بایست خود را برای رقابت در کنکور آماده سازند. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد چند سالی است که با کنکور سراسری دکتری ادغام شده است. یعنی متقاضیان در بازه زمانی که برای ثبت نام کنکور دکتری سراسری 1400 قرار داده شده برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد نیز اقدام می نمایند. پس از پذیرفته و مجاز شدن در کنکور متقاضیان دانشگاه آزاد با مطالعه ی دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دانشگاه رشته و دانشگاه مورد علاقه و مناسب را انتخاب می نمایند. پس زمان ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد در بازه زمانی 2 الی 9 آذر ماه 99  می باشد.

سایت ثبت نام کنکور دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام کنکور دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400 دانشگاه آزاد از آن جایی که برای حالت پذیرش با کنکور دانشگاه آزاد داوطلب می بایست در کنکور شرکت کند و مسئولیت برگزاری و ثبت نام کنکور ها در کشور با سازمان سنجش می باشد، در نتیجه داوطلبان باید برای ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد در همان بازه زمانی ثبت نام کنکور ارشد سراسری به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند. بعد از دادن کنکور و قبولی در آن با دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و انجام انتخاب رشته از سایت www.azmoon.org کار خود را ادامه می دهند. همچنین اعلام نتایج قبولی دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت www.azmoon.org می باشد.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی 1400

دروس آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی (فیزیك پایه1و2 – زمینشناسی فیزیكی (عمومی)) و كارشناسی ارشد شامل (فیلترهای دیجیتال ـ لرزه شناسی ـ تئـوری انتشـار امـواج كشسان) /// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته ژئوفیزیک لرزه‌شناسی در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری ژئوفیزیک لرزه‌شناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403