ثبت نام آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

رتبه قبولی دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 و بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش  پرداخته شده است.

قطعا آن زمان که کاربران کم و خاص کامپیوتر از آن سیستم های غول پیکر استفاده قرار می کردند، کسی فکرش را نمی کرد که روزی کامپیوتر ها در این ابعاد کوچک و حتی قابل حمل برای تمامی اقشار قابل کاربری و با استفاده ی ساده باشد. یا آن زمانی که نوشتن کد هایی پیچیده در صفحه سیاه داس مرسوم بود، طراحی ویندوز، فکری بود که خیلی به موقع به ذهن بیل گیتس رسید.

این فکر علاوه بر آنکه خود او را به ثروتی فوق العاده رساند خدمت بی نظیری به نوع بشر امروز کرد. گستره ی عظیم کارکرد مهندسی کامپیوتر و نا محدود بودن توسعه ی توانمندی ها در این حوزه، این رشته را تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین علوم مهندسی امروز کرده است. در صورتی که برای آزمون دکتری 1400 انتخاب شما رشته مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و الگوریتم خواندن این مقاله می تواند به سود شما باشد. پس…

با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش  مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ساختمان دادهها و طراحی الگوریتم ها) و كارشناسی ارشد شامل (سیستم های عامل پیشرفته ـ شبكه های پیشرفته)
  2. اسـتعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش


منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش  به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

 اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 


عنوان دروس آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400

 منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400
دروس در سطح کارشناسی ساختمان داده و طراحی الگوریتم ها اصول ساختمان داده‌ها تألیف هرویتز
ساختمان داده‌ها با استفاده از پاسکال تألیف تننباوم
ساختمان داده‌ها، CLRS
اصول الگوریتم های کامپیوتر تألیف هرویتز
الگوریتم ها و ساختمان داده تألیف ای‌هو
دروس در سطح کارشناسی ارشد سیستم های عامل پیشرفته استالینگز، (1390)، سیستم‌های عامل (ترجمه: حسین پدرام، محسن صدیقی مشکنانی)، انتشارات شیخ بهایی.
شاتس، سیلبر و پیتر، گالوین (1393)، مفاهیم سیستم‌های عامل (ترجمه: پری‌سیما) انتشارات آشیان.
Midern Operating Systems. Tanenboum, Anderew S. Prentice Hall Pub. (2007)
شبکه های پیشرفته کتاب انتقال داده ها و شبکه های کامپیوتری، تالیف ویلیام استالینگز، مترجم قدرت الله سپیدنام، انتشارات علوم رایانه.
کتاب شبکه های کامپیوتری، تالیف آندرواس تننباوم، دیوید ج. ودرال، مترجمان عین الله جعفرنژادقمی و قدرت الله سپیدنام، انتشارات علوم رایانه.
کتاب شبکه های ارتباطی: مفاهیم پایه ای و معماری های کلیدی، تالیف آلبرتو لئون گارسیا، ایندرا ویدیا، ترجمه سیدامیر اصغری، مصطفی غلامی، پوریا محمدی یقینی، انتشارات نیاز دانش.
کتاب شبکه TCP/IP، تالیف بهروز فروزان، سوفیاچونگ فگان، ترجمه عین الله جعفرنژادقمی، انتشارات علوم رایانه.
کتاب شبکه های کامپیوتری: رویکرد از فراز به فرود،تالیف کیت دبلیو راس، جیمز.اف کروز، ترجمه حاج رسولی‌ها، انتشارات نیاز دانش.

آینده شغلی رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

آینده شغلی رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش  قطعا برای تخصص کارآمد بسیار عالی است. قطعا با وجود ماهیت پر اهمیت این رشته و البته چندین جانبه بودن توانمندی های لازم برای یک مهندس کامپیوتر شبکه و رایانش ، گستره ی کارایی و تنوع شغلی برای این افراد بسیار بالا است. یک مهندس کامپیوتر شبکه و رایانش  توانمند می تواند در مجموعه های تولیدی و صنعتی متنوع با کاربی های متفاوتی عنصر مهم و تعیین کننده مجموعه باشد. کارخانه های تولید، صنعتی ، خدماتی، انواع شرکت ها و مجموعه های هواپیمایی، ورزشی و … که هر کدام به نوعی نیاز به برنامه ریزی بهینه  و علمی برای تولید و بهره برداری  از مجموعه شان دارند می تواند محدوده کار یک مهندس کامپیوتر شبکه و رایانش  باشد.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش 1400

دروس آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ساختمان دادهها و طراحی الگوریتم ها) و كارشناسی ارشد شامل (سیستم های عامل پیشرفته ـ شبكه های پیشرفته)///اسـتعداد تحصیلی///زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی