ثبت نام آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی

مهندسی تکنولوژی نساجی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 و بازار کار رشته مهندسی تکنولوژی نساجی  پرداخته شده است.

اگر تنها به یکی از گرایش های رشته مهندسی نساجی که پوشاک است توجه کنیم و گستره ی عظیم بازار فروش آن را در نظر بگیریم، خواهیم دید که این رشته مهندسی که در واقع بیشتر حول طراحی و ساخت و کنترل کیفیت ابزار آلات نساجی و در واقع اساس این صنعت می گردد بسیار رشته پر اهمیتی محسوب می شود.

حال با توجه به اینکه کل محدوده ی فعالیت صنعت نساجی حول پوشاک نمی گردد و تولیدات و منسوجاتی که به غیر از مصارف پوشاکی می رسند را نیز  در نظر بگیریم، در می یابیم که رشته مهندسی نساجی با در نظر گرفتن شرایطی که بیشتر درباره آن صحبت می کنیم رشته بسیار عالی و با آینده شغلی بسیار خوب است.

با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی  مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (بافندگی ـ ریسندگی مدرن) و كارشناسی ارشد شامل (تئوریهای ساختمانی پارچه ـ فیزیك الیاف پیشرفته ـ فیزیك و مكانیك ساختارهای نانولیفی)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

نام دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی


منابع آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی  به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

 اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400 منابع آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400
دروس در سطح کارشناسی بافندگی کتاب بافندگی ایران از سنتی تا صنعتی، تالیف نسرین صدری، انتشارات جهاد دانشگاهی (دانشگاه صنعتی امیرکبیر).
کتاب راهنمای بافندگی، تالیف سابیت ادنور، ترجمه رضا اصفهانی و زهرا یعقوبی، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب مکانیزم بافندگی حلقوی پودی، تالیف دیوید اسپنسر، ترجمه زهرا خرم طوسی، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
کتاب مکانیزم بافندگی حلقوی تاری، تالیف علی اصغر اصغریان جدی، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب مکانیزم و تکنولوژی ماشین های بافندگی، تألیف هوشمند بهزادان و شاهپور وزیردفتری، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
کتاب مکانیزم بافندگی حلقوی پودی، تألیف سید عباس میرجلیلی، انتشارات مصباح.
ریسندگی مدرن کتاب سیستم های ریسندگی مدرن، تالیف ورنر کلاین، ترجمه سعید شیخ زاده نجار، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب ریسندگی مدرن، تالیف مجید جوهری، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب اصول و تکنولوژی ماشین ریسندگی رینگ، تالیف مجید جوهری، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب تکنولوژی ریسندگی چرخانه ای، تالیف ترومر، ترجمه علی اکبر قره آغاجی و مجید جوهری، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
کتاب سیر تحول و تکامل ریسندگی الیاف کوتاه, تألیف دکتر علمداریزدی,انتشارات دانشگاه یزد.
دروس در سطح کارشناسی ارشد تئوری های ساختمانی پارچه کتاب خواص الیاف، نخ و پارچه (تاری – پودی)،تالیف علی اصغر علمداریزدی،انتشارات دانشگاه یزد.
اصول طراحی و محاسبه بافت پارچه،تالیف آی بلینوف،ترجمه میر رضا طاهری اطاقسرا ،انتشارات جهاد دانشگاهی دنشگاه صنعتی امیرکبیر.
کتاب تکنیک بافت پارچه،تالیف محمدرضا خجسته ،انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد.
کتاب اصول و نظریات آزمایش های فیزیکی الیاف، نخ و پارچه،تالیف ناهید انصاری، وجیهه ملکی،انتشارات جهاد دانشگاهی (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
کتاب مبانی طراحی پارچه،تالیف کامران متین،انتشارات ارکان دانش.
فیزیک الیاف پیشرفته کتاب فیزیک نساجی، ساختمان و خواص فیزیکی الیاف، تالیف پرویز نورپناه و شهرام ارباب، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
کتاب فیزیک الیاف، تالیف حسین توانایی و نامدار حاتمی، انتشارات ارکان.
کتاب خلاصه نظریه ها و مسائل: خواص فیزیکی الیاف، تالیف مهدی افشاری و محمد حقیقت کیش، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران).
فیزیک و مکانیک ساختارهای نانولیفی کتاب اصول و فناوری تولید نانوالیاف و سازه های نانولیفی (جلد اول: مبانی)، تالیف رمضانعلی ابوزاده گتابی، علی اکبر قره آقاجی، انتشارات جهاد دانشگاهی (دانشگاه صنعتی اصفهان).
کتاب اصول و فناوری تولید نانوالیاف و سازه های نانولیفی (جلد دوم: کاربردها)، تالیف رمضانعلی ابوزاده گتابی، علی اکبر قره آقاجی، انتشارات جهاد دانشگاهی (دانشگاه صنعتی اصفهان).
کتاب نانو الیاف و فناوری نانو در منسوجات (بخش اول): تولید نانو الیاف،تالیف فیلیپ جان براون، کاترین استیونز،ترجمه عبدالرحیم فرامرزی ، محسن گرجی ، اکبر گزمه ،انتشارات : نمایه سبز (وابسته به موسسه فرهنگی هنری نمایه جوان).

آینده شغلی رشته مهندسی تکنولوژی نساجی

آینده شغلی رشته مهندسی تکنولوژی نساجی  قطعا برای متخصص کارآمد آن بسیار عالی است. با توجه به این که در حال حاضر چیزی بیشتر از یک چهارم نیروی صنعتی کشور مشغول در صنایع مربوط به نساجی هستند و بازار کار این رشته در داخل کشور نیز بسیار خوب است،. می توان گفت فارغ  التحصیلان متخصص و کاربلد رشته مهندسی نساجی نمی توانند بدون شغل خوب باشند. البته قابل ذکر است به دلیل اینکه بیشتر کارخانه جات مربوط به صنایع نساجی خارج از تهران است شما باید توانایی زندگی در شهرستان ها را نیز در خود ببینید.

مهندسان نساجی می توانند به پشتوانه تخصص و آگاهیشان در حوزه ی ابزارآلات نساجی و همچنین خلاقیت خود در حوزه های طراحی، ساخت، اجرا، فروش، مدیریت پروژه ها و کنترل کیفی محصولات و …. فعال باشند.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی 1400

دروس آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (بافندگی ـ ریسندگی مدرن) و كارشناسی ارشد شامل (تئوریهای ساختمانی پارچه ـ فیزیك الیاف پیشرفته ـ فیزیك و مكانیك ساختارهای نانولیفی) /// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی تکنولوژی نساجی چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی تکنولوژی نساجی در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی تکنولوژی نساجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی