ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

رتبه قبولی دکتری مهندسی برق الکترونیک

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک  1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری این رشته مهندسی و بازار کار آن پرداخته شده است. با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق – الکترونیک 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)


لیست دروس آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری مهندسی برق الکترونیک مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ریاضیات مهندسی ـ مدارهای الكتریكی1و2 ـ الكترونیك1و2 )
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

مهندسی برق الکترونیک


*** لازم به ذکر است که پذيرش دانشجو در گرايش «جنگ الكترونيك» فقط در «دانشگاه جامع امام حسين (ع)» صورت خواهد گرفت. شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در اين گرايش، در دفترچه راهنماي انتخاب رشته ( یعنی دفترچه شماره 2 ) درج خواهد شد.

 

منابع آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400  همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری این رشته مهندسی 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

منابع مناسب

عنوان دروس

دروس در سطح کارشناسی ریاضیات مهندسی ریاضیات مهندسی پیشرفته، اروین کرویت سیک، ترجمه عالم زاده
متغیرهای مختلط، تألیف چرچیل
مدارهای الکتریکی 1 و 2 نظریه اساسی مدارها و شبکه‌ها، تألیف چارلز دسور، ارنست کوه، ترجمه و تکمیل: دکتر پرویز جبه دار مارالانی انتشارات دانشگاه تهران
کتاب مدارهای الکتریکی دکتر هدتنی
رهیافت حل مسأله در مدارهای الکتریکی تألیف محمود دیانی
الکترونیک 1 و 2 تحلیل و طراحی مدارهای الکترونیک مهندس تقی شفیعی (ج 1و 2)
مبانی الکترونیک، تألیف دکتر میر عشقی،
مدارهای میکروالکترونیک، تألیف عادل صدرا، کنت اسمیت، ترجمه حمید ملکان و هاله اسدی
       

 

 آینده شغلی رشته مهندسی برق الکترونیک

به زودی آینده شغلی رشته مهندسی برق الکترونیک برای همراهان قرار داده می شود.

ثبت نام دکتری مهندسی برق

شرایط ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400

ثبت نام کنکور دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400 مانند تمامی رشته های مقطع دکتری و نیز مانند تمامی سال های قبل طبق شرایط و اصول خاصی انجام می شود. در صورتی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید، باید از پیش اطمینان یابید که آیا واجد شرایط ثبت نام هستید یا خیر. بیاد داشته باشید یکی از شرایط ثبت نام دکتری 1400، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای می باشد. در صورتی که شما هنوز در حال تحصیل هستید و مدرک خود را دریافت نکرده اید، امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد. بنابراین باید در نهایت تا تاریخ  1400/06/31 (برای ورودی های نیمسال اول) یا تاریخ 1400/10/30 (برای ورودی های نیمسال دوم) فارغ تحصیل شده باشید.

اگر یکی از داوطلبانی هستید که در آزمون دکتری 99 شرکت کرده و پذیرفته شده اید، نمی توانید برای آزمون دکتری 1400 ثبت کنید. بیاد داشته باشید حتی اگر از تحصیل نیز انصراف داده باشید، حق ثبت نام دکتری 1400 را نخواهید داشت. گروه آزمایشی داوطلب کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری متناسب باشد.

مراحل ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400

مراحل ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک 1400 مانند تمامی رشته ها، بر طبق اصول و شرایط خاصی انجام می شود. شما در زمان ثبت نام دکتری 1400، کافی است تمام مراحل ثبت نام را به دقت انجام دهید. در ابتدا باید در زمان ثبت نام دکتری 1400، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید تا فرایند ثبت نام خود را آغاز کنید. در قدم دوم باید دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری را دریافت کنید. سپس با توجه به مواردی که در دفترچه گفته شده است، مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در نهایت شما باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش با بهره گیری از کارت های عضو شتاب، مبلغ تعیین شده برای ثبت نام در آزمون یک کد رشته امتحانی را پرداخت کنند. شما با این پرداخت، سریال ثبت نام را خریداری می کنید.

اگر در زمینه پرداخت و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری با مشکل برخورد کردید، مشاوران ما آماده راهنمایی شما در تمامی زمینه ها هستند.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

سوالات متداول

دروس آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ریاضیات مهندسی ـ مدارهای الكتریكی1و2 ـ الكترونیك1و2 ،( /// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی برق الکترونیک چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی برق الکترونیک در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403