ثبت نام دکتری فیتوشیمی

ثبت نام دکتری شیمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری فیتوشیمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دکتری فیتوشیمی 1402 هدف اصلی این مقاله است. در این مقاله به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته فیتوشیمی 1402 و بازار کار رشته فیتوشیمی برای آمادگی در این آزمون پرداخته شده است. رشته فیتوشیمی یا شیمی‌گیاه یک گرایش ترکیبی از رشته بنیادی و مادر شیمی و علم گیاه شناسی می باشد که در آن به بررسی ترکیبات موجود در گیاهان و چگونگی استخراج آن ها پرداخته می شود. فارغ التحصیلان رشته تمامی رشته ها می توانند د مقطع دکتری رشته فیتوشیمی تحصیل نمایند.

به طور کلی رشته شیمی را می توان رشته مورد علاقه ی خیلی از به اصطلاح بچه درسخوان ها دانست. برخی شان خودشان را در لباس سفید آزمایشگاه شیمی و با عینک های بزرگ  مخصوص آزمایش بر روی صورت تصور می کنند. گاه در رویایشان با ترکیب یک ماده ی صورتی با یک ماده ی سبز در شیشه ای دیگر، صورتشان پشت یک بخار غلیظ آبی رنگ، گم می شود و حاصل یک ترکیب استثنایی را می دهد که قرن هاست بشر در جستجوی آن است. چیزی شبیه یک اکسیر خارق العاده.  از آن جا که آن ها خوب می دانند که می توانند به رویاهایشان چطور لباس عمل بپوشاند،خود را  در مسیر علاقه شان قرار می دهند.

شما می توانید سوالات خود را درباره ی ثبت نام آزمون دکتری 1402، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مختص ثبت نام دکتری فیتوشیمی 1402 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ بپرسید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)


لیست دروس آزمون دکتری فیتوشیمی 1402

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی ارشد شامل (شیمیآلی پیشرفته شیمیتركیبات طبیعی  جداسازی و شناسایی تركیبات طبیعی)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

ثبت نام دکتری فیتوشیمی


منابع آزمون دکتری فیتوشیمی 1402

قطعا شناخت منابع مناسب که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری فیتوشیمی 1400 آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما  در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری رشته  فیتوشیمی 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری فیتوشیمی 1400 منابع آزمون دکتری فیتوشیمی 1400

 

دروس در سطح کارشناسی ارشد شیمی آلی پیشرفته کری،فرانسیس. ساندبرگ، ریچارد (1388)، شیمی آلی پیشرفته (مترجمان ابراهیم عامل محرابی و مجید هروی)، تهران: انتشارات دانش نگار.
کالسی،پ. س(1384)، استرئو شیمی و مکانیسم واکنش های آلی (ترجمه فاروق نصیری)، تهران: انتشارات نورپردازان.
هاینس هلویش. کارل زیبرتکاستن (1391)،191مسئله حل شده در شیمی فضایی (ترجمه محمد غندالی)، دانشگاه گرمسار.
اوزه بیو جاریستی(1386)، مقدمه ای بر شیمی فضایی و بررسی صورت بندی (مترجمان عباس شکروی و محمود کمالی)، تهران: انتشارات دانشگاه تربیت معلم.
شیمی ترکیبات طبیعی کتاب ترکیبات طبیعی، تالیف باب بی. بیوکنن, راسل ال. جونز, ویلهلم گرویسم, ترجمه مسعود حیدری زاده، انتشارات دانشگاه کردستان.
کتاب شیمی ترکیبات طبیعی، تالیف ردینه معتمدی، انتشارات دانشگاه پیام نور.
جداسازی و شناسایی ترکیبات طبیعی کتاب روشهای جداسازی و طیف سنجی، تالیف علی مظلومی فر، انتشارات دانشگاه آزاد.
کتاب کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالای عملی، تالیف ورونیکا، ترجمه مهدی جلالی هروی، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.

آینده شغلی رشته فیتوشیمی

آینده شغلی رشته فیتوشیمی و به طور کلی خوشبختانه بازار کار رشته شیمی و گرایش های مختلف آن به علت وسعت نیاز به متخصص در این حیطه در بسیاری از صنایع اعم از دارویی، بهداشتی، آرایشی، شوینده ، خوراکی،  پلیمر و .. بسیار خوب است. شما می توانید در هریک از زمینه های فوق به عنوان طراح و سازنده، کنترلر کیفی و ارتقا دهنده ی کیفیت فعال باشید. شما می توانید محقق و پژوهشگر علم شیمی باشید و تدریس هم بنمایید. همچنین می توانید کسب و کار خودتان را به راه بیندازید و دستگاه هایی مربوط به تست های مختلف شیمیایی بسازید و تجارت های خوبی داشته باشید. همچنین می توانید در زمینه های صنعتی و نفت و مانند این ها برای بهبود کیفیت بنزین و سوخت های دیگر تلاش های سازنده ای نمایید. شما می توانید مخترع و محققی باشید که با استفاده از علم و ایده هایتان نیاز های گران قیمت بشر را  ارزان سازی و یا بهینه سازی نمایید.

شرایط ثبت نام دکتری فیتوشیمی 1402

ثبت نام کنکور دکتری فیتوشیمی 1402 مانند تمامی رشته های مقطع دکتری و نیز مانند تمامی سال های قبل طبق شرایط و اصول خاصی انجام می شود. در صورتی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید، باید از پیش اطمینان یابید که آیا واجد شرایط ثبت نام هستید یا خیر. بیاد داشته باشید یکی از شرایط ثبت نام دکتری 1400، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای می باشد. در صورتی که شما هنوز در حال تحصیل هستید و مدرک خود را دریافت نکرده اید، امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد. بنابراین باید در نهایت تا تاریخ  1400/06/31 (برای ورودی های نیمسال اول) یا تاریخ 1400/10/30 (برای ورودی های نیمسال دوم) فارغ تحصیل شده باشید.

اگر یکی از داوطلبانی هستید که در آزمون دکتری 1401 شرکت کرده و پذیرفته شده اید، نمی توانید برای آزمون دکتری 1402 ثبت کنید. بیاد داشته باشید حتی اگر از تحصیل نیز انصراف داده باشید، حق ثبت نام دکتری 1402 را نخواهید داشت. گروه آزمایشی داوطلب کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری متناسب باشد.

مراحل ثبت نام کنکور دکتری فیتوشیمی 1402

ثبت نام دکتری فیتوشیمی 1402 مانند تمامی رشته ها، بر طبق اصول و شرایط خاصی انجام می شود. شما در زمان ثبت نام دکتری 1402، کافی است تمام مراحل ثبت نام را به دقت انجام دهید. در ابتدا باید در زمان ثبت نام دکتری 1402، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید تا فرایند ثبت نام خود را آغاز کنید. در قدم دوم باید دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری را دریافت کنید. سپس با توجه به مواردی که در دفترچه گفته شده است، مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در نهایت شما باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش با بهره گیری از کارت های عضو شتاب، مبلغ تعیین شده برای ثبت نام در آزمون یک کد رشته امتحانی را پرداخت کنند. شما با این پرداخت، سریال ثبت نام را خریداری می کنید.

اگر در زمینه پرداخت و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری با مشکل برخورد کردید، مشاوران ما آماده راهنمایی شما در تمامی زمینه ها هستند.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

سوالات متداول ثبت نام دکتری فیتوشیمی 1402

دروس آزمون دکتری فیتوشیمی چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی ارشد شامل (شیمی آلی پیشرفته شیمی تركیبات طبیعی جداسازی و شناسایی تركیبات طبیعی) /// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1402 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته فیتوشیمی چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته فیتوشیمی در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری فیتوشیمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی