ثبت نام آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک

مهندسی هسته ای کاربرد پرتوها

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک  1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته فناوری نانوالکترونیک 1400 و بازار کار رشته فناوری نانوالکترونیک  پرداخته شده است.

از گذشته های  دور استفاده از نانو مواد و تغییراتی که به کمک آن می توانستند در ساختار اصلی ماده ها بدهند و  استفاده ای جدید از آن ها بکنند صورت می پذیرفته اما شاید آن را به نام نانو مواد یا ناو فناوری نمی شناخته اند.

نانو در واقع یک واحد اندازه گیری طول است. اندازه ای 18000 بار کوچکتر از یک تار موی انسان.

محققان نانو فناوری دریافتند که در صورتیکه بتوان در ساختار ابعاد یک ماده چه طول چه عرض و چه ارتفاع و چه تمامی این ها باهم، تغییری ایجاد کرد و آن بعد را تا اندازه نانو کوچک نمود، تغییراتی در خواص فیزیکی و شیمیایی و … مواد به وجود می آید که آن ها را دارای ویژگی های جدیدی خواهد کرد.

حتما شنیده اید که برخی لباس ها و پارچه های با جنس نانو وجود دارند که خیس نمی شوند و یا لکه هایی که می تواند لباس های دیگر را کثیف کند توانایی آلوده ساختن آن ها را ندارد. این به خاطر استفاده از خواص نانو مواد در ساخت الیاف آن پارچه و یا لباس است.

علم نانو مواد با توجه به گستردگی کاربرد های آن به سرعت در حال رشد و توسعه است و استفاده از  انواع مصنوعات آن در خیلی موارد کار را برای انسان امروز ساده تر ساخته است.

با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

لیست دروس آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400

لیست دروس آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری فناوری نانوالکترونیک  مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ریاضی و فیزیك (ریاضی عمـومی (1و2 ،(ریاضـی فیزیـك (1و2 ،(فیزیـك پایـه (1و2 (((و كارشناسـی ارشـد شـامل (مبـانی نانوتكنولوژی ـ ادوات نیمههادی پیشرفته)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

دکتری فناوری نانوالکترونیک


منابع آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400

منابع آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک  به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

 اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400 منابع آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400
دروس در سطح کارشناسی ریاضی عمومی (1 و 2) ریاضی عمومی، ایساک مارون، ترجمه خلیل پاریاب
ریاضی عمومی، جورج توماس
ریاضی عمومی آدامز 1و2
ریاضی فیزیک (1 و 2) ریاضی فیزیک آرفکن، ترجمه اعظم پورقاضی
روش های ریاضی و فیزیک، صدری حسنی
فیزیک پایه (1 و 2) فیزیک هالیدی جلد 1 و 2
دروس در سطح کارشناسی ارشد مبانی نانوتکنولوژی کتاب مبانی نانوتکنولوژی (Introduction to Nanotechnology)، تالیف چارلز پی پل و فرانک جی اوتز، مترجمان سیدحمیدرضا مداح حسینی، مهروز ملک، حسین اصغری شیوایی و ولی الله بشیری، انتشارات کاوش قلم.
کتاب مبانی نانوتکنولوژی: انقلاب صنعتی جدید بشر در صنایع مهندسی و بیولوژی، تالیف اریک درکسرر، مترجم بهروز احمدی، انتشارات جهان نو.
کتاب مقدمه ای بر نانوفناوری، تالیف چارلز پی پول، فرانک جی اونسز، ترجمه نیما تقوی نیا، انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، انتشارات علمی.
ادوات نیمه هادی پیشرفته کتاب ادوات نیمه هادی، تالیف علیرضا صالحی، انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی.
کتاب راهنمای کامل ادوات نیمه هادی، تالیف کواک ک . نگ، مترجم عبد النبی کوثریان، انتشارات دانشگاه شهید چمران.
کتاب مبانی قطعات نیمرسانا،تالیف ادوارد یانگ،ترجمه ناصر تجبر،انتشارات مرکز نشردانشگاهی.
کتاب مبانی نیمه هادی ،تالیف رابرت پیترت، ترجمه محمدکاظم مروج فرشی ،انتشارات دانشگاه صنعتی شریف.
کتاب مقدمه ای بر قطعات نیمه هادی،تالیف دونالد نیمن،ترجمه علی شاه حسینی ، فائزه محمدبیگی ،انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین.

آینده شغلی رشته فناوری نانوالکترونیک

آینده شغلی رشته فناوری نانوالکترونیک  قطعا برای متخصص کارآمد آن بسیار عالی است. با وجود اقبالی که نانو فناوری در کشور با آن مواجه است می توان گفت متخصصان این رشته که کارآمد و دارای علم و اطلاعات کافی باشد، قطعا آینده شغلی خوب و البته دارای اهمیتی خواهند داشت. از گذشته های  دور انسان های بزرگ به دنبال علمی نظیر کیمیا بودند تا با تغییر خواص مواد بتواند آن را ارزشمند تر سازند.

حال این ارزشمندی می توانست تبدیل شدن یک ماده کم ارزش به طلا باشد و یا تولید اکسیری برای زندگی طولانی یا جاودان. و این تلاش برای ایجاد تغییر در ساختار مواد درست شبیه ایده ی استفاده از نانو مواد و ایجاد تغییرات بنیادین در ساختار مواد است.

امروز فارغ‌التحصیلان رشته نانومواد می‌توانند در بخش‌های آزمایشگاهی بر روی فلزها، پلیمرها ، الیاف نانو و … فعالیت كنند. همچنین صنایع مختلفی مثل تجهیزات پزشكی، خودروسازی و گاز و پتروشیمی و … نیازمند کارشناسان ارشد علم نانو فناوری می باشد.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک 1400

دروس آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ریاضی و فیزیك (ریاضی عمـومی (1و2 ،(ریاضـی فیزیـك (1و2 ،(فیزیـك پایـه (1و2 (((و كارشناسـی ارشـد شـامل (مبـانی نانوتكنولوژی ـ ادوات نیمههادی پیشرفته)///استعداد تحصیلی///زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته فناوری نانوالکترونیک چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته فناوری نانوالکترونیک در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری فناوری نانوالکترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی