ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است. در حال حاضر امکان ثبت نام و ادامه تحصیل در بسیاری از رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبان وجود دارد. اما ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای افرادی امکان پذیر است که حداقل یکی از شرایط استعداد های درخشان را داشته باشند.

همچنین درصورتی که خواهان رشته هایی خاص باشید که درس خواندن در آن ها در دانشگاه آزاد ملزم به قبولی در کنکور دانشگاه آزاد است. ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد برای تمام متقاضیان دکتری و همزمان با ثبت نام دکتری سراسری صورت می گیرد.

در واقع دفترچه ثبت نام برای دانشگاه آزاد و سراسری یکسان است. فقط داوطلبان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ابتدا انتخاب رشته می نمایند و پس از قبولی بسته به رتبه ای که کسب کرده اند و ظرفیت دانشگاه مذکور، در یکی از انتخاب ها پذیرفته می شود. همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در بسیاری از رشته ها امکان پذیر است.

در این مقاله اطلاعات زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 بدون کنکور و با کنکور در اختیار شما همراهان مشاور گروپ قرارخواهد گرفت.

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری بدون داشتن شرایط استعداد های درخشان، شرط قبولی در کنکور را بر نداشته است. در نتیجه داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکتری که شرایط تعیین شده ی استعداد های درخشان را نداشته باشند می بایست خود را برای رقابت در کنکور آماده سازند.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد چند سالی است که با کنکور سراسری دکتری ادغام شده است. یعنی متقاضیان در بازه زمانی که برای ثبت نام دکتری سراسری 1402 منظور شده برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد نیز اقدام می نمایند. پس از پذیرفته و مجاز شدن در کنکور، متقاضیان دکتری دانشگاه آزاد با مطالعه ی دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته و دانشگاه مورد علاقه و مناسب خود را انتخاب می نمایند.

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مطابق اطلاعیه سازمان سنجش به عنوان متولی برگزاری آزمون دکتری، از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ تا روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ تعیین شده است. متقاضیان شرکت در آزمون باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام دکتری 1402 در این بازه زمانی اقدام به نام نویسی نمایند

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402
آغاز مهلت ثبت نام پایان مهلت ثبت نام
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا روز پنجشنبه 1401/9/3 انجام شد و متقاضیانی که شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 را دارند می توانند در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 نمایند. شما متقاضیان گرامی باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری، به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

اطلاعیه تمدید ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 + اصلاحیه دفترچه ثبت نام دکتری

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام دکتری آزاد را دارند، باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی بوده و متقاضیان مرد از لحاظ مقررات وظیفه عمومی منعی نداشته باشند. در این بخش از مقاله شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 شرح داده شده است.

برای اطلاع از شرایط اختصاصی و همچنین شرایط و مقررات نظام وظیفه به مقاله شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 مراجعه نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402

  1. اعتقاد به دین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. انجام واجبات و پرهیز از محرمات
  3. عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  4. نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها
  5. عدم احراز فساد اخلاقی
  6. عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

  • داشتن مدرک كارشناسی ارشد یا دكترای عمومی و یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع كارشناسی ارشد یا دكترای عمومی كه مدرک مذكور مورد تایید باشد.
  • با توجه به این كه ادامه تحصیل در مقطع دكتری به صورت تمام وقت می باشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت محل كار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند.
  • ادامه تحصیل افرادی كه دارای مدارک استخدامی، داخلی و یا با عنوان “معادل” می باشند، منـوط به تایید دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم می باشد.
  • دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دكتری تخصصی در صورت عدم انصراف تا پایان مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد، مجاز به ثبت نام و شركت مجدد در این آزمون نمی باشـند.
  • پذیرفته شدگان نهایی دوره های روزانـه در آزمون دكتری نیمه متمركز سال گذشته، حتی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمـون دكتـری تخصصـی ۱۴۰۲ نخواهند بود.
  • داوطلبانی كه فارغ التحصیل شده اند، لازم است معدل دوره كارشناسی و كارشناسی ارشد یا دكترای عمومی خـود را در ردیف هـای مربوطـه تقاضـانامه درج نمایند.
  • دانشجویان سال آخر و یا فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی ارشد و دكترای حرفه ای (به جز فارغ التحصیلان كارشناسی ارشد پیوسته، دكترای عمـومی دامپزشكی و دكترای پزشكی)، كه معدل آنان كمتر از 14 می باشد، حق ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و شركت در این آزمون را ندارند.
  • پذیرفته شدگان با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره دكتری، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در صورت نیـاز در محلـی كـه وزارت علوم تعیین می كند به خدمت اشتغال ورزند.

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۲

فایل pdf دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org با شروع بازه زمان ثبت نام آزمون منتشر  و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پیش از نام نویسی، دفترچه ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۲ را دقیق مطالعه نمایند.

برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ کلیک کنید

اطلاعیه تمدید ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 + اصلاحیه دفترچه ثبت نام دکتری

سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402

از آن جایی که برای حالت پذیرش با کنکور دانشگاه آزاد داوطلب می بایست در کنکور شرکت کند و مسئولیت برگزاری و ثبت نام کنکور ها در کشور با سازمان سنجش می باشد، در نتیجه داوطلبان باید برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد در همان بازه زمانی ثبت نام دکتری سراسری به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند.

برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش و سیستم ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

به منظور دسترسی سریعتر و راحت تر شما عزیزان به محض آغاز زمان ثبت نام، لینک ورود به سیستم ثبت نام دکتری 1402 در جدول زیر فعال خواهد شد:

اعلام نتایج قبولی دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت azmoon.org انجام می شود.


در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال درباره ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد می توانید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاورین مجرب مجموعه مشاور گروپ بهره مند شوید

تماس هر روز حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب

 از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره  9099071613

(بدون پیش شماره)

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99 - 1400

هزینه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 به عنوان هزینه خرید کارت اعتباری، دریافت سریال ثبت نام ۱۲ رقمی و همچنین خدمات پیامک آزمون دکتری در نظر گرفته شده و داوطلبان موظفند از طریق کارت های متصل به شبکه شتاب و به صورت الکترونیکی آن را پرداخت نمایند.

مبلغ هزینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 هنوز اعلام نشده و به محض مشخص شدن از همین مقاله به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

لیست مدارک ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

لیست مدارک ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد در این بخش از مقاله ارائه شده است. متقاضیان ثبت نام دکتری در زمان نام نویسی ملزم به ارائه برخی مدارک هستند و بخشی از این مدارک در هنگام ورود به جلسه آزمون دکتری بررسی می شود. همچنین به همراه داشتن این مدارک در روز مصاحبه آزمون دکتری الزامی می باشد.

  • تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی
  • شناسنامه و کارت ملی
  • کد وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
  • کد و نام مجموعه امتحانی آزمون دکتری
  • شماره سریال ثبت نام دکتری
  • فایل عکس اسکن شده (اسکن عکس تمام رخ 3*4 با فرمت JPG  که حداقل 300 *200 پیکسل و حداکثر 400 *300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس هم نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.)
  • معدل مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلب
  • کدرشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و کد موسسه دریافت مدرک
  • کد پیگیری سهمیه ایثارگران و رزمندگان
  • کد 13 رقمی داوطلبان اتباع غیر ایرانی
  • کد پستی محل سکونت و کد شهرستان (برای تعیین حوزه امتحانی آزمون دکتری)

راهنمای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

برای دریافت راهنمای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد می توانید به مقاله ثبت نام دکتری 1402  مراجعه کتید. راهنمای تصویری و گام به گام ثبت نام دانشگاه آزاد در آن قرار گرفته است. مراحل ثبت نام دکتری به شرح زیر است:

  • ورود به سیستم ثبت نام آزمون دکتری
  • خرید کارت اعتباری سازمان سنجش برای آزمون دکتری
  • پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت سریال 12 رقمی ثبت نام
  • درج اطلاعات سریال ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد
  • ارسال عکس داوطلب و تکمیل فرم اطلاعات
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۲ (کد پیگیری 16 رقمی) و شماره پرونده داوطلبی

نکته: ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت کرده باشید، وگرنه مرحله نهایی ثبت نام شما صورت نگرفته است.

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همان طور که اشاره شد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بر اساس شرایطی که شرایط استعداد درخشان نامیده می شود انجام می گیرد. یعنی تنها داوطلبانی که استعداد درخشان محسوب می شوند می توانند بدون کنکور وارد مقطع دکتری شوند.

چه کسانی استعداد درخشان محسوب می شوند؟

  1. شرط معدل ، برای گروه های آزمایشی مختلف متفاوت است . حداقل معدل در گروه آزمایشی علوم انسانی 18.5 ، دامپزشکی 17 ،  و سایر گروه های آزمایشی 17.5.
  2. نمره پایان نامه  کارشناسی ارشد در هر گروه آزمایشی حداقل باید 18.5 باشد.
  3. رشته داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد باید هم نام و هم تجانس با رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد.
  4. مقطع کارشناسی ارشد  داوطلب دکتری بدون کنکور باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون محاسبه ترم تابستان )  به اتمام برسد.
  5. داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمی توانند از این تسهیلات برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد استفاده نمایند.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بر اساس آنچه در سال های گذشته صورت گرفته بلافاصله بعد از انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1402 بوده است.

علاقمندان به پذیرش دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد می توانند در بازه زمانی  مشخص شده برای استعداد های درخشان به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه کنند. هزینه ی ثبت نام را در قالب خرید کارت اعتباری ثبت نام پرداخت و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.


در این مقاله اطلاعات زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 بدون کنکور و با کنکور در اختیار شما همراهان مشاور گروپ قرار گرفت. چنانچه سوالی درباره دکتری دانشگاه آزاد دارید می توانید در بخش دیدگاه های همین مقاله مطرح کنید یا از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید.

9099071613


سوالات متداول دکتری دانشگاه آزاد

✔️زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه تاریخی آغاز می گردد؟

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام آزمون دکتری سراسری در آبان ماه انجام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری آزاد به مقاله مراجعه کنید.

✔️زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه تاریخی تعیین شده است؟

در این مقاله به زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ پرداخته ایم. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد کدام است؟

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود و متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند.

4.1/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بهنام

    سلام وقت بخیر
    در بخش مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه تو بخش ثبت نامی استعداد های درخشان دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد کدام گزینه شامل افرادی میشه که یک سال از فارغ التحصیلیشون نگذشته؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی