شرایط ثبت نام مقطع دکتری بدون آزمون 97 + مدارک پذیرش

دکتری بدون آزمون

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مقطع دکتری بدون آزمون 97 + مدارک پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله ی آموزشی به موضوع مدارک پذیرش و شرایط ثبت نام مقطع دکتری بدون آزمون 97 – 98 می پردازد. تمامی نکات مهم در این مقاله به سمع و نظر شما خواهد رسید.

دکتری بدون آزمون

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام دکتری بدون آزمون

  • اسکن عکس و کارت ملی
  • ریزنمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • کپی مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • گواهی رتبه کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • ارائه مقالات و فعالیت‌های پژوهشی و یا نامه پذیرش مقالات
  • ارائه چکیده پایان‌نامه ارشد (فارسی-لاتین)-در صورت عدم دفاع، عنوان پیشنهادِ مصوب شده

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

اما شرایط ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد چگونه خواهد بود؟ دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده‌اند.

  • داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته‌های علوم انسانی (به‌استثنای رشته‌های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی). داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته‌ها (ازجمله رشته‌های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی)
  • دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه‌ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می‌بایست فاقـد دروس معادل‌سازی شده باشند. متقاضیان بر اساس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ‌التحصیل شده و حداقل نمره پایان‌نامه آن‌ها 18.50 باشد.
  • توجه داشته باشید که رشته فارغ‌التحصیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می‌بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.

نکات مهم برای داوطلبان دکتری بدون آزمون

  • تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چاپ‌شده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان داخلی یا خارجی یا اگر برای ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه‌های داخل کشور و تکمیل مدارک و آمادگی مربوطه، با پرسشی مواجه شدید، مراتب را از طریق بخش ارتباط با ما سایت مطرح کنید یا به‌صورت تلفنی با مشاوران آموزش‌دیده ما در تماس باشید. شما می‌توانید از طریق آی دی ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های اینترنتی که در زیر صفحه‌نمایش داده‌شده است نیز با مشاوران ما ارتباط اینترنتی داشته باشید.

اگر متقاضی ثبت‌نام در دوره‌های دکترا در دانشگاه‌های خارج از کشور هستید، درخواست خود را با معرفی رزومه و رشته موردنظر، از طریق فرم ارتباطی در اختیار ما قرار داده تا پس از بررسی‌های اجمالی، با شما جهت تکمیل مدارک و مصاحبه، دعوت به عمل آید.

تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی در ایران و خارج از کشور را با گروه مشاوران تحصیلی مشاورگروپ تجربه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مقطع دکتری بدون آزمون 97 + مدارک پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. وحید

    با سلام سپاس لطفا برای پذیرش و ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس و……بنده راراهنمایی فرمائید باشماره تماسهای داده شده بنده موفق به تماس نشدم عاجزانه خواهش دارم با بنده تماس بگیریدبنده درکنکور98 ثبت نام کردم پدرم فوت کرد نتونستم مجاز بشم کارشناس حقوقی هستم دارای سوابق تدریس تالیف کتاب و مقاله بین المللی .عاجزانه خواهشمندم دکتری پردیس و……..برام پذیرش بگیرید خواهش میکنم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی