ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مطلب قصد داریم به مبحث ثبت نام دانشگاه تربیت معلم  1402 بپردازیم. تحصیل در دانشگاه تربیت معلم همواره پر تقاضا بوده و رشته های مختلف و متنوعی در مقاطع مختلف دانشگاه تربیت معلم ارائه می شوند که مناسب برای داوطلبین با شرایط و علایق خاص می باشد. این رشته ها با تأیید وزارت علوم و فناوری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و متقاضیان می توانند در انتخاب رشته ی خود از کد رشته های مورد نظر خود استفاده و اقدام به انتخاب آنها نمایند.ر

شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 1402

نخستین موسسه تربیت معلم کشور برای مدارس ابتدایی تحت عنوان «دارالمعلمین مرکزی» در سال 1298 شمسی تاسیس شد. به دلیل افزایش مدارس و نیاز به آموزگاران تعلیم دیده در مهر 1307 ارتقای دارالمعلمین مرکزی به دارالمعلمین عالی با اهداف جدید به تصویب شورای عالی معارف وقت رسید. در آذر 1308، قانونی در خصوص اصلاح اساسنامه و کمک به دارالمعلمین عالی و استخدام فارغ­التحصیلان آن به تصویب مجلس شورای ملی (وقت) رسید و از آن تاریخ دارالمعلمین­ عالی به دو قسمت علمی و ادبی تقسیم شد. در 1312، نام دارالمعلمین عالی به «دانشسرای عالی» تغییر یافت. در سال 1342 هیات وزیران، دانشسرای عالی را منحل و سازمان تربیت معلم و تحقیقات تربیتی جایگزین آن شد. پس از تاسیس وزارت علوم و آموزش عالی در سال 1346 مجدداً سازمان یاد شده تحت عنوان دانشسرای عالی زیر نظر وزارت قرار گرفت. در سال 1353 با تصویب شورای گسترش آموزش عالی، نام دانشسرای عالی به دانشگاه تربیت معلم تغییر یافت و ادارة آن به صورت هیأت امنایی درآمد.

[icon type=”vector” icon=”momizat-icon-bullhorn” align=”center” size=”32″ icon_color=”#8224e3″ hover_animation=”border_increase” ]

قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری 1402

ثبت نام دانشسرای تربیت معلم  1402

دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه در زمینه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 1402  از ارائه خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان جهت گزینش شایسته دانشجومعلمان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

در راستای جذب بهترین استعدادها و نخبگان برای امر مقدس معلمی به معرفی حداکثری دانشگاه شریف فرهنگیان خواهیم پرداخت.

دکتر علی نژاد تصریح کرد:  با توجه به متنوع بودن رشته های تحصیلی و وجود رقابت بین رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی جهت به گزینی داوطلب در رشته مربوطه احساس می شود و سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی مشاور گروپ در راستای معرفی کامل دانشگاه فرهنگیان، نقش مهمی را در هدایت مناسب داوطلبان کنکوربرعهده دارد.
وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در آموزش و پرورش به انتخاب معلم شایسته در مقاطع مختلف تحصیلی احساس می شود، یک مشاوره تحصیلی مناسب می تواند داوطلبان کنکور و دانشجومعلمان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت نماید و افراد را به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار معلمی در علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی راغب نماید.
معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه انتخاب رشته و هدایت تحصیلی بسیار فراتر از کنکور سراسری شده است و بسیاری از جنبه های تحصیل را پوشش می دهد بیان کرد: داوطلبان کنکور برای اطلاع از ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و آگاهی از رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری، می توانند به مراکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان در پردیس های سراسر کشور نیز مراجعه نمایند.
همچنین داوطلبان می توانند از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613(بدون گرفتن پیش شماره) تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی  مربوط به استان خود را دریافت نمایند.
وی تاکید کرد: مشاوره تحصیلی می تواند دانش آموزان و دانشجویان را در مورد آینده شغلی معلمی و آینده تحصیلی رشته های مختلف، رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری، آزمون های زبان خارجه، روش های افزایش تمرکز،  روش های برنامه ریزی درسی، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر  مطلع سازد.

پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1402

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: داوطلبان کنکور معمولا بعد از ورود به دانشگاه از ویژگی های رشته دلخواه خود باخبر می گردند. ضروری است داوطلب کنکور قبل از انتخاب رشته کنکور،  از آینده تحصیلی رشته های مختلف تحصیلی و استعداد خود در رشته مربوطه جهت تدریس در کلاس درس مطلع گردد تا بتواند  برای انتخاب رشته تصمیم گیری نماید. به عنوان مثال یک داوطلب کنکور می بایست از استعداد خود در معلمی، نحوه ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود، شرایط ادامه تحصیل در همان رشته در مقاطع بالاتر و در خارج از کشور و همچنین واحدهای دانشگاهی که می بایست بگذراند مطلع گردد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان  و  ثبت نام دانشگاه تربیت معلم با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

کنکور سراسری

4.1/5 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهران سیفی

    سلام من ۲۴سالمه نمره نهایی دیپلم ام ۱۹ولی در رشته فنی حرفه ای ایا میتونم تو رشته تربیت معلمی ادامه تحصیل بدم اخه عاشق درس وکتابم

    پاسخ
  2. فاطمه

    سلام،چرا کسی جوابگوی آینده بر باد رفته کسی مثل من نیس،،،،بخار اینکه پنج ماه بزرگترم،یعنی نمیتونم تربیت معلم قبول شم،،،یعنی بخاطر پنج ماه شایستگی ندارم؟؟؟؟باید مسئولین تبصره بذارن،مثلا من حاضرم بخاطر این پنج ماه بزرگتر بودنم،پنج سال اضافه خدمت داشته باشم،،،،،خدایا کمکم کن

    پاسخ
  3. جهانگیری

    سلام و با عرض خسته نباشید من مدرک کاردانی کامپیوتر دارم امکانش هست کنکور انسانی برای تربیت معلم شرکت کنم ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ
    1. احسان

      سلام
      من با مدرک کاردانی الکتروتکنیک میتونم کنکور انسانی برای تربیت معلم شرکت کنم

      لطفا جوابمو بدید???

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403