ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt

ثبت نام دانشگاه ارفورت erfurt

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt کشور آلمان با همکاری واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی میسر شده است. دانشجویان می توانند با شرکت در این دوره موفق به اخذ پذیرش دانشگاه ارفورت شوند. در این مقاله از مشاورگروپ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ارفورت را با جزییات مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه ارفورت، تاریخ ثبت نام و همچنین نحوه ثبت نام دانشگاه Erfurt با ما همراه باشید. در انتهای این مقاله نیز معرفی مختصری از این دانشگاه آلمانی ارائه خواهیم کرد.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ارفورت Erfurt 

ثبت نام بدون کنکور و پذیرش فراگیر از جمله اقداماتی است که فارغ التحصیلان دیپلم را سریع تر و راحت تر به مقصد دانشگاه می رساند. چون داوطلب می تواند به دور از فشار و اضطراب کنکور و آزمون های سراسری، برای تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه اش اقدام نماید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ارفورت به صورت فراگیر از سال ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز دانشجو می پذیرد. یعنی متقاضیان باید در یک نیمسال تحصیلی منابع درسی دانشگاه ارفورت، معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد را تهیه و مطالعه کنند. در این مرحله به عنوان دانش پذیر شناخته می شوند. بعد از حضور در آزمون نهایی و کسب نمره قابل قبول، از دانش پذیر به دانشجو تغییر وضعیت می دهند.

دانشگاه ارفورت Erfurt آلمان در اقدامی مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر اقدام به جذب دانشجو می کنند، بنابراین از این طریق می توانید بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، دانشجوی دانشگاه ارفورت شوید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ارفورت در دوره مشـترک با واحـد تهـران جنـوب دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • حداکثر سن متقاضی ۲۶ سال می باشد.(متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد).
  • برای ثبت نام دانشگاه ارفورت لازم است رشته تحصیلی در دوره کارشناسی با رشته انتخابی در کارشناسی ارشد متجانس باشد.
  • متقاضیان مرد لازم است در زمان اعزام فاقد مشکل نظام وظیفه باشند.
  • از دانشجویان معرفی شده به واحد تهران جنوب پس از اعلام قبولی جهت ثبت نام در دانشگاه ارفورت مصاحبه اختصاصی بعمل می آید.
  • در هنگام مصاحبه برای اخذ ویزای دانشجویی در سفارت آلمان، دانشجویان باید گواهی تمکن مالی جهت پرداخت ۱۱۰۰۰ یورو را ارائه نمایند.
  • متقاضیان پس از قبولی در مصاحبه ورودی به آنستیتو گوته معرفی خواهند شد که شهریه دوره های فوق فشرده (حدود سه میلیون تومان) می باشد و طول مدت هر دوره فوق فشرده حدوداً یک ماه و نیم خواهد بود و دانشجو تا زمان آماده شدن برای امتحان دیپلم آلمانی حدود ده دوره را باید با موفقیت بگذراند.
  • شهریه دانشگاه Erfurt ارفورت برای دانشجویان اعزامی به آلمان طبق مصوبه استان مبلغ ۱۵۰۰ یورو می باشد که ۱۰۰۰ یورو آن در ابتدا و ۵۰۰ یورو آن پس از موفقیت در امتحان دیپلم زبان آلمانی (Testdaf) از دانشجویان اخذ خواهد شد.
  • اگر دانشجو به هر دلیل از ادامه تحصیل منصرف شود دانشگاه به هیچ عنوان شهریه پرداختی را مسترد نخواهد کرد.
  • اگر به هر عنوان دانشجو نتواند ویزای تحصیلی از سفارت آلمان اخذ نماید، دانشگاه در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
  • دانشجو در هنگام تحصیل در آلمان باید به مقررات دانشگاه احترام بگذارد و در هر ترم پیشرفت تحصیلی خود را به واحد تهران جنوب اعلام نماید.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه ارفورت Erfurt و زندگی ماهیانه در این شهر حدود ۷۵۰ یورو می باشد.
  • امکانات لازم برای استفاده دانشجویان از خوابگاه دانشجویی فراهم خواهد شد.
  • کل دوره در کشور آلمان برگزار می شود و دانشجو مدرک نهایی را پس از گذراندن موفقیت آمیز تحصیل از دانشگاه طرف قرارداد آلمان اخذ خواهد کرد.
  • اگر دانشجو به هر علتی در طول تحصیل نتواند دروس را بگذراند(۲مرتبه مردودی در هر درس منجر به اخراج از دانشگاه می شود)، در اینصورت واحد تهران جنوب هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است در صورت عدم کسب شرایط اعلام شده پذیرش داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد.

دانشگاه ارفورت Erfurt

زمان ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt 

طبق دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اواخر سال و در روزهای ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه اعلام شده بود.

از آنجاییکه زمان ثبت نام دانشگاه ارفورت با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد یکسان است بنابراین احتمال می رود زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ارفورت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ باشد. به محض انتشار دفترچه، اطلاعات تاریخ ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt  در این مقاله به روز رسانی می گردد.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt 

از آنجاییکه این دوره به صورت فراگیر و مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می شود بنابراین در قدم اول، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند و با گذر از مرحله دانش پذیری به دانشجویی در واحد تهران جنوب، ثبت نام خود را در دانشگاه ارفورت تکمیل نماید.

برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه ارفورت می توانید به  ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

 

دانشگاه ارفورت Erfurt کجاست؟

دانشگاه ارفورت آلمان (Erfurt University) در شهری به همین نام و در ایالت تورینگن آلمان قرار دارد. این دانشگاه سال ۱۳۷۹ تاسیس و در سال ۱۸۱۶ به مدت ۱۷۷ سال تعطیل شد. سپس در سال ۱۹۹۴ مجددا آغاز به کار کرد. به همین دلیل این دانشگاه لقب جدید ترین و قدیمی ترین دانشگاه آلمان را به خود اختصاص داده است.

رنکینگ دانشگاه ارفورت

دانشگاه ارفورت در لیست دانشگاه های جهان، رتبه ۲۲۸۹ را کسب کرده است. همچنین در رتبه بندی دانشگاه های کشور آلمان در رتبه ۸۲ قرار دارد.

پردیس اصلی این دانشگاه در شهر ارفورت (Erfurt) واقع شده است و مرکز آموزش مطالعات اجتماعی و فرهنگی هم به شمار می رود. دانشگاه ارفورت حدود هفت هزار دانشجو دارد که حدود ۱۱۰۰ نفر از این تعداد را  دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا تشکیل می دهند.

کتابخانه ی دانشگاه ارفورت بزرگترین مجموعه ی مستند های مدرن را در خود جای داده است و به همین علت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین این دانشگاه تنها دانشگاه آلمان است که دانشکده ی علوم حکومتی را در میان آموزش هایش گنجانده است.

در ادامه فیلم معرفی دانشگاه ارفورت آلمان Erfurt را مشاهده می کنید:

 

دانشکده های دانشگاه ارفورت آلمان

  • دانشکده ی آموزش و پرورش
  • دانشکده ی علوم دینی کاتولیک
  • دانشکده ی هنر و فلسفه
  • دانشکده ی علوم حکومتی (حقوق، اقتصاد و علوم اجتماعی)

در این مقاله ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt و مطالب پیرامون آن را با هم بررسی کردیم. از شرایط ثبت نام دانشگاه ارفورت، تاریخ ثبت نام و همچنین نحوه ثبت نام دانشگاه Erfurt گفتیم، با دانشکده های دانشگاه ارفورت آشنا شدیم و در انتها نیز معرفی مختصری از این دانشگاه آلمانی ارائه کردیم.

 

ما در مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستیم.

می توانید هفت روز هفته (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با ما تماس بگیرید.

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt کی است؟

زمان ثبت نام دانشگاه ارفورت erfurt با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد یکسان است. به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام ارشد فراگیر آزاد این مقاله به روز رسانی و زمان ثبت نام دانشگاه ارفورت به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

شرایط ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt چیست؟

در این مقاله به تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه ارفوت erfurt و دوره مشترکی که با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می کند پرداخته ایم.

نحوه ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt چیست؟

از آنجاییکه این دوره به صورت فراگیر و مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می شود بنابراین در قدم اول، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند و با گذر از مرحله دانش پذیری به دانشجویی در واحد تهران جنوب، اقدام به ثبت نام در دانشگاه ارفورت نماید.
نحوه ثبت نام دانشگاه ارفورت erfurt نیز مانند ثبت نام ارشد فراگیر آزاد است، و مقاله ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به همین منظور برای شما قرار داده شده است.

 
امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه ارفورت Erfurt

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403