آزمون نمونه دولتی دهم به یازدهم میان پایه | ثبت نام تکمیل ظرفیت

آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم ثبت نام نکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان های نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی دهم به یازدهم میان پایه | ثبت نام تکمیل ظرفیت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ برای دانش آموزان دهمی و والدین آن هاست که قصد دارند با شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم شانس خود را برای حضور در مدارس نمونه دولتی بیازمایند.

با توجه به اینکه اداره کل آموزش و پرورش هر استان با فعال کردن لینک مربوط به ثبت نام آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم امکان ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط را برای سال تحصیلی 1403 – 1404 فراهم خواهد کرد، بسیار اهمیت دارد که با توجه به اطلاعیه های آموزش و پرورش استان محل سکونت خود برای ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم اقدام نمایید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان های نمونه دولتی فرهنگ اصفهان

آزمون نمونه دولتی دهم به یازدهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چگونه است؟ بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده توسط اداره سنجش آموزش و پرورش، پذیرش دانش آموزان در پایه های یازدهم و دوازدهم دبیرستان های نمونه دولتی و دبیرستان های فرهنگ فقط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت این مدارس امکان پذیر می باشد .

برای دریافت راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 | راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی کلیک کنید

از این رو داوطلبانی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم 1403 – 1404 را دارا باشند می تواننددر تاریخ مقرر که معمولا بعد از تاریخ برگزاری آزمون ها می باشد، به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه نموده و با وارد نمون کد ملی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

لازم به ذکر است آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم به صورت هماهنگ استانی برگزار شده و داوطلبان برای شرکت در آن ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه می باشند .

جهت ورود به سایت ثبت نام میان پایه مدارس نمونه دولتی کلیک کنید .

آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

راهنمای ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم در این بخش قرار گرفته است. شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان های نمونه دولتی و فرهنگ به شرح ذیل خواهد بود:

  1. پذیرش دانش آموز در پایه های یازدهم و دوازدهم دبیرستان های نمونه دولتی و دبیرستان های فرهنگ در صورت وجود ظرفیت در دبیرستان مورد تقاضا فقط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم و قبولی در آزمون بوده و پذیرش دانش آموزان خارج از این دستورالعمل ممنوع می باشد.
  2. ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم در تاریخ مقرر (بعد از برگزاری امتحانات خرداد ماه) و از طریق سایت اداره آموزش و پرورش هر استان به صورت جداگانه انجام خواهد شد.
  3. متقاضیان ثبت نام در دبیرستان های نمونه دولتی می بایست فقط یکی از رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی و علوم انسانی را در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخاب نماید. تذکر: دانش آموزان در هنگام انتخاب مدرسه و رشته مورد تقاضای خود دقت نموده زیرا در صورت قبولی و بعد از اعلام نتایج هیچ گونه جابه جایی انجام نخواهد شد.
  4.  پس از اطمینان از صحت ثبت نام نسبت به اخذ کد رهگیری و چاپ فرم ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم اقدام گردد.
  5. شرط معدل جهت شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه های میانی دبیرستان های نمونه دولتی و دبیرستان های فرهنگ :
  • حداقل معدل کل 18 در سال تحصیلی جاری جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی وتجربی و انسانی دبیرستان های نمونه دولتی .
  • حداقل معدل کل 18 در سال تحصیلی جاری جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه یازدهم و دوازدهم رشته ادبیات وعلوم انسانی دبیرستان های فرهنگ .

ثبت نام در آزمون میان پایه نمونه دولتی وابسته به تعداد و ظرفیت مدارس نمونه دولتی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان در آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم

  1. تهیه و آماده نمودن فایل عکس داوطلب در ابعاد (400*300 پیکسل)  و حجم حداکثر 50 کیلو بایت با فرمت jpg .
  2. بارگذاری عکس داوطلب در سایت ثبت نام میان پایه مدارس نمونه دولتی
  3.  واریز مبلغ  هفتصد هزار ریال (700.000) پرداخت اینترنتی در سایت ثبت نام
  • تذکر: به جز مبلغ ذکر شده، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

مهلت ثبت نام  در آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم، زمان توزیع کارت ، تاریخ برگزاری آزمون برای هر استان متفاوت خواهد بود. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سه راه دارید:

  • به صورت حضوری به مدارس مورد نظر خود مراجعه کرده و از جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم مطلع شوید.
  • به سایت اداره آموزش و پرورش استان خود رجوع کنید.
  • با کارشناسان مدارس نمونه دولتی مشاور گروپ تماس گرفته و در سریعترین زمان ممکن ، جامع ترین پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

منابع آزمون میان پایه دبیرستان های نمونه دولتی

منابع آزمون میان پایه دبیرستان های نمونه دولتی همان کتاب های درسی پایه دهم است که باید با دقت آن ها را مطالعه کرده و با استفاده از کتاب های کمک آموزشی نیز مهارت تست زنی خود را تقویت نمایید. زیرا یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت شما در آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی این است که بتوانیدضمن داشتن دقت، با سرعت مناسب به سوالات آزمون پاسخ دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی راز قبولی در نمونه دولتی ۱۴۰۳+ چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟ کلیک نمایید.

نتایج آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

نتایج آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم تقریبا حدود یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون میان پایه دهم به یازدهم نمونه دولتی اعلام می شوند. جهت اطلاع از جزئیات دریافت نتایج تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم پیشنهاد می کنیم مقاله نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ | جواب نمونه دولتی را مطالعه فرمایید.

تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم اصفهان

  1. ثبت نام درآزمون از روز شنبه 1402/04/21  لغایت روز یک شنبه  1402/05/05 از طریق سایت service.isfedu.ir  و انتخاب لینک ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان های نمونه دولتی و فرهنگ انجام خواهد شد..
  2. کلیه مراحل ثبت نام، واریز وجه، دریافت کارت و اعلام نتیجه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.
  3. آزمون به صورت هماهنگ استانی رأس ساعت 9 صبح روز سه شنبه تاریخ 1402/05/21 برگزار می گردد.
  4. محل آزمون در کارت ورود به جلسه که سه روز قبل از برگزاری آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم ازسایت مذکور قابل چاپ می باشد ،مشخص می گردد.
  5. نتایج پذیرفته شدگان در نیمه اول شهریور ماه از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.

سوالات آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم  استان اصفهان به صورت چهارگزینه ای و برابر جدول ذیل خواهد بود.   منابع آزمون مواد درسی ،تعداد سئوالات آزمون تکمیل ظرفیت پایه یازدهم دبیرستان های نمونه دولتی ظرفیت پذیرش دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت 99 - 1400

ظرفیت پذیرش دبیرستان فرهنگ جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت 99 - 1400ما در این مقاله مشاور گروپ، به مبحث ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم در قالب آزمون تکمیل ظرفیت میان پایه نمونه دولتی پرداختیم و اگر سوالی در این زمینه دارید کافیست تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید تا متناسب با شرایط شخص شما، راهنمایی های لازم را ارائه کنیم.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️آزمون میان پایه نمونه دولتی چیست؟

✔️آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم با هدف جذب دانش آموزان پایه دهم در قالب تکمیل ظرفیت نمونه دولتی برگزار می شود. اطلاعات بیشتر را در این مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️سوالات آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم چیست؟

✔️سوالات آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم از کتاب های درسی پایه دهم و کتب دوره اول متوسطه طرح می شوند. برای دریافت ضرایب، مواد آزمون و نمونه سوالات آزمون میان پایه نمونه دولتی دهم به یازدهم می توانید از 8 صبح تا 12 شب با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

3.2/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی دهم به یازدهم میان پایه | ثبت نام تکمیل ظرفیت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سارا

    سلام خسته نباشید .
    بخشید سوالی داشتم من امسال که میرم هنرستان میخوام خوب بخونم
    بعد میخوام که دهم تمام شد تو نمونه دولتی هنرستان شرکت کنم
    آیا امکان دارد با این رشته که الان انتخاب کردم بعد میتونم تو نمونه دولتی هنرستان قبول شدم برم ؟؟؟
    با توجه به اینکه رشته چند رسانه ای کار و دانش
    اگر ممکن هست راهنمایی کنید

    چون اگر امکان داشت میخوام از الان خیلی عالی درس هام رو خوب بخونم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی