ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400

3196 660x330

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400 :  معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ظرفیت های خالی دکترای تخصصی علوم پزشکی می تواند با پذیرش دانشجوی خارجی تکمیل شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 - 1400

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400  :  زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت معمولا چند هفته پس از زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون بوده که همزمان با آغاز این مرحله دفترچه تکمیل ظرفیت بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در دسترس داوطلبان قرار می گیرد .

زمان دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت در سال 99 احتمالا به دلیل تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت در اواخر مهرماه یا آبان ماه خواهد بود .

با مشخص شدن زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400   ؛  در دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت تنها تعداد صندلی های خالی رشته محل های دارای ظرفیت درج می شود ، با این حال داوطلبان باید بدانند که شرکت در این مرحله دارای شرایط و ضوابطی بوده که توجه نکردن به آن ها می تواند نتایج منفی برای داوطلبان به بار آورد .

تمامی افرادی به مصاحبه دعوت شده و دارای نمره مصاحبه هستند ، چه پذیرفته نهایی باشند چه مردودی ، مجاز به شركت در مرحله تكميل ظرفيت می باشند .

افرادی كه در مرحله اول مورد پذیرش نهایی قرار گرفته و مجددا در مرحله تكميل ظرفيت در هر يک از دوره های عادی يا شهريه پرداز پذيرفته شوند ، پذيرش مرحله نخست آنها لغو شده و قابل بازگشت نخواهد بود .

افرادی كه در مرحله تكميل ظرفيت در دوره های روزانه پذيرفته می شوند ، در صورت عدم ثبت نام يا انصراف از شرکت در آزمون دکتری سال بعد محروم خواهند شد .

زمان شروع به تحصيل پذيرفته شدگان توسط دانشگاه محل پذيرش تعيين می شود .
ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400  ؛  پس از به پایان رسیدن زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت نتایج این مرحله بر روی وبسایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و افرادی که در این مرحله پذیرفته شده اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه محل قبولی از زمان و روند ثبت نام خود باخبر شوند .

افرادی که در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 مورد پذیرش قرار نگرفته اند نیز نباید ناامید شده و می توانند با استفاده از راهنمایی ها و تجربیات ارائه شده توسط مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ ، خود را برای شرکت در آزمون سال بعد آماده نمایند .





ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400
 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400 :  معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ظرفیت های خالی دکترای تخصصی علوم پزشکی می تواند با پذیرش دانشجوی خارجی تکمیل شود.

تکمیل ظرفیت خالی دکتری علوم پزشکی با جذب دانشجوی خارجی

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400 :  به گزارش مشاور گروپ به نقل از مهر، دکتر باقر لاریجانی امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: شبکه آموزش پزشکی یکی از بزرگترین شبکه های علوم پزشکی در کشور است و ۱۲ درصد هیئت علمی علوم پزشکی ۳۰ تا ۴۰ درصد تولیدات علمی کشور را به ثمر می رساند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه آموزش پزشکی در وزارت بهداشت ۵۰ درصد مکاتبات را به خود اختصاص می دهد و فرایند آموزش پزشکی به حدی پیچیده است که مسائل مختلفی را ایجاد می کند که برخی از آنها را در رسانه ها شاهد هستید.

لاریجانی تاکید کرد: باید سهم روشنی از مرجعیت علمی پیدا کنیم و دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با نقشه روشنی پیش بروند چرا که در صورت نبود نقشه راه، نیروی انسانی که به آنها اختصاص می یابد هدر می رود.

وی با اشاره به دانشگاهای نسل جدید یادآور شد: زمانی بحث این بود که آموزش پزشکی به شرکت های دانش بنیان چه ارتباطی دارد؟ اما اکنون اگر دانشگاهی می خواهد موفق شود باید بتواند ارتباط میان شرکت دانش بنیان و آموزش را برقرار کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: اکنون هزار شرکت دانش بنیان در دانشگاههای علوم پزشکی وجود دارد و هر ۱۲ عضو هیئت علمی یک پروژه خارج از دانشگاه دارند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400 : وی از آمایش مناطق علوم پزشکی کشور به عنوان نوعی فدرالیسم آموزشی نام برد و گفت: همین آمایش توانسته است در بحث محاسبات نیروی انسانی حوزه علوم پزشکی به ما کمک کند چرا که نمی توان یک دانشگاه بزرگ را برای یک شهر کوچک تاسیس کرد. باید منطقی با حوزه آموزش برخورد کنید و در ترجمان جدید مناطق آمایشی با دانشگاهها توافق کرده ایم که در ۵ سال آینده به چه میزان نیروی انسانی نیاز دارند و نقشه راه آن را ترسیم کنند.

لاریجانی تصریح کرد: حوزه مجازی سازی یکی از حوزه های مهم توسعه آموزش پزشکی است که اکنون هزار عضو هیئت علمی بدون آنکه از محل خدمت خود منفک بشوند آموزش پزشکی مجازی دیده اند.

وی افزود: قرار بود همه دروس علوم پزشکی در همه دانشگاهها بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی قرار داده شود که امیدواریم به زودی این پروسه تکمیل شده و امکان آموزش مجازی برای همه دانشگاهها فراهم شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: امروز همه دانشگاههای علوم پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، اعتباربخشی شده اند و به زودی تمام دبیرخانه های حوزه معاونت آموزشی چارچوب کار را بر اساس اعتباربخشی به دانشگاهها ابلاغ می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در برخی از رشته های تحصیلات تکمیلی بویژه در دکترای تخصصی علوم پزشکی با ظرفیت خالی مواجه هستیم می توانیم آن را با دانشجوی خارجی پر کنیم. این موضوع یکی از موضوعات مهم ماموریت بین المللی سازی است.

لاریجانی از شبکه سازی ماموریت گرایی و تعیین استراتژی کلان دانشگاهها به عنوان یکی از فعالیت های مهم آموزش پزشکی نام برد و افزود: مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی باید ترجمان نوآوری و ماموریت گرایی را پیش ببرند.

وی از دانش پژوهی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات حوزه آموزش علوم پزشکی نام برد و افزود: اینکه اثر فعالیت آموزشی با پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی معادل سازی شده است و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد یک گام مهم برای حوزه آموزش پزشکی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از تقویت مرجعیت علمی، ماموریت گرایی، تمایز، رویکرد آموزش مجازی، روزآمد کردن استادان و پاسخگویی اجتماعی به عنوان مهمترین ماموریت های مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی نام برد.

وی گفت: اکنون چند هزار پزشک عمومی به نام پزشک خانواده در حال فعالیت در کشور هستند و اگر ما می خواستیم که آنها را به صورت جداگانه آموزش دهیم بخشی از کار شبکه مختلف می شد اما هم اکنون آموزش مجازی پزشک خانواده برای آموزش این تعداد پزشک عمومی در حال اجرا است.

لاریجانی با اشاره به چالش ها در حوزه آموزش پزشکی تصریح کرد: ما در نهایت با فشارهای بیرون و درون حوزه آموزش مجبور شدیم ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت گروه پزشکی را زیاد کنیم که همین موضوع بسیاری از برنامه های کشوری را به هم می زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون ۵۵ هزار دانشجوی پزشکی عمومی در حال تحصیل در کشور هستند و باید صبر کنیم تا این افراد فارغ التحصیل شوند و به عرصه خدمات وارد شوند و اینکه بدون ارزیابی این مسائل، تحلیل های نادرست ارائه دهیم کاملا غلط است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403