ثبت نام تاملند ۱۴۰۳ | tamland.ir

ثبت نام تاملند tamland.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تاملند ۱۴۰۳ | tamland.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر کنکوری هستید و قصد شرکت در کنکور  را دارید و میخواهید در کلاس های موثر شرکت کنید میتوانید با تاملند همراه شوید. برای آشنایی با نحوه ثبت نام تاملند ۱۴۰۳ و انواع کلاسهایی که در این سایت برگزار می شود با مشاور گروپ همراه باشید.

ثبت نام تاملند

سایت تاملند tamland.ir

کنکور واژه ای نام آشنا برای دانش اموزان است و همیشه با چالش های زیادی همراه است. شرکت و موفقیت در کنکور دغدغه خیلی از دانش آموزان و والدین انهاست. برای موفقیت در کنکور علاوه بر درست درس خواندن به مهارت های دیگری نیاز دارد. کلاسهای تاملند، دانش آموزان کنکوری را با شیوه ها و تکنیک های مختلف برای کنکور آماده می کند. ثبت نام تاملند می تواند برای دانش آموزان مزایایی را داشته باشد.

دانش آموزان در کلاسهای تاملند نحوه تست زدن، مدیریت زمان، مدیریت استرس، فصول مهم را یاد میگیرند و از این نکات استفاده می کنند. اگر درس خواندن را دیر شروع کردید و زمان زیادی تا کنکور باقی نمانده است با ثبت نام تاملند می توانید نکات مهم هر درس را بدانید و مستقیما به همان ها بپردازید و با تست زنی به تسلط خوبی برسید. برای آشنایی با انواع کلاسهای تاملند و نحوه ثبت نام تاملند در ادامه با ما همراه باشید.

سایت تاملند tamland.ir و کلاس های آنلاین تام­‌لند، بهتون کمک می­‌کنه تا بهترین خودتون باشید و مسیر رسیدن به آرزوهاتون رو هموار می‌­کنه.

تام­‌لند، مدرسه­‌ای به وسعت کل ایرانه و از هر جای کشور می­‌تونید تو کلاس­‌های ما شرکت کنید و از یاد گرفتن و درس خوندن لذت ببرید.

 

ثبت نام تاملند ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برای ثبت نام کلاسهای تاملند ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ابتدا باید ببینید که در کدام کلاسهای تاملند میخواهید شرکت کنید. یک نوع کلاس ها به صورت کامل و مفصل دروس را برای امادگی در کنکور تدریس می کنند، یک سری از کلاسهای تاملند نکته و تست کنکوری را آموزش میدهند و کلاسهای همایش تاملند برای جمع بندی همه دروس در دو الی سه روز می باشد. با جمع اوری اطلاعات مانند اینکه تمایل به شرکت در کلاس تست زنی دارید یا کلاس های سالیانه تاملند و یا کلاس همایش های تاملند که در ادامه توضیح داده ایم می توانید اقدام به ثبت نام تاملند کنید.

سایت ثبت نام تاملند

ثبت نام تاملند اینترنتی و در سایت تاملند tamland.ir انجام می شود. برای ثبت نام کلاسهای تاملند ابتدا باید اسم تاملند tamland.ir را در مرورگر خود تایپ کنید. صفحه تاملند باز می شود در این صفحه کادری قرار دارد که باید در خانه اول شماره همراه و رمز عبور وارد کنید.

توجه داشته باشید که تاریخ موجود در تصاویر مربوط به سال های قبل بوده اما با توجه به یکسان بودن مراحل ثبت نام در سایت تاملند می توانید از راهنمای تصویری استفاده نمایید.

ثبت نام کلاسهای تاملند

در مرحله بعدی ثبت نام تاملند رمز عبور را بزنید و کدی برای شما پیامک می شود با وارد کردن کد وارد صفحه و پروفایل خود می شوید که در این صفحه گزینه های زیادی وجود دارد و هر کدام را که خواستید انتخاب می کنید.


ثبت نام کلاسهای تاملند

ثبت نام تاملند انجام شد و شما وارد صفحه ای می شوید که صفحه کاربری شما بعد ثبت نام تاملند می باشد.

کلاسهای سالیانه تاملند

در ثبت نام کلاسهای سالیانه تاملند همه مباحث درسی به طور کامل تدریس می‌شود. این یعنی دوره تمام دروس به شیوه کنکوری و با روشی موثر که دانش آموزان را برای کنکور آماده میکند. در ثبت نام کلاسهای سالیانه تاملند، دروس سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شود.

در کلاسهای سالیانه تاملند ، همه دروس یک بار با در نظر گرفتن نکات کنکوری تدریس می‌شوند. اساتید کلاسهای تاملند، با اشرافی که نسبت به سوالات کنکور دارند، آموزش دروس را به گونه‌ای پیش می‌برند که شما با جزیی‌ترین نکاتی که به تست زنی در کنکور کمک می‌کند، آشنا خواهید شد.

کلاس سالیانه نسبت به کلاس نکته و تست و همینطور همایش‌ها، زمان بیشتری به طول می‌ انجامد و در عوض نکات بیشتری نیز در آن گفته می‌شود. در کلاسهای سالیانه شرکت کنید و به اهداف خود در کنکور نزدیک شوید

تاملند ورود

برای ورود به پنل LMS تاملند و ورود به پنل تاملند وارد سایت تاملند tamland.ir شوید و از طریق فرم داخل صفحه وارد پنل سایت تاملند شوید و از امکانات پنل LMS تاملند استفاده کنید.
تاملند ورود با رمز عبور یک بار مصرف پس از وارد کردن شماره تلفن همراه شما امکانپذیر است.

جهت بازیابی رمز عبور شماره تلفن همراه خود را می توانید وارد فرم مربوطه نمایید

 

نحوه ثبت نام تاملند سالیانه

نحوه ثبت نام تاملند سالیانه به این صورت است که ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. کلاس های آنلاین سالانه تاملند را انتخاب کنید. گزینه ورود به صفحه دوره ها را انتخاب کنید.

ثبت نام کلاس‌های سالیانه تاملند

در این صفحه جدید پایه های تحصیلی مدنظر خود را انخاب کنید.


ثبت نام کلاس های سالیانه تاملند

در این قسمت دروس مختلف پایه تحصلی انتخاب شده وجود دارد که می توانید روی آن کلیک کنید.

ثبت نام کلاس‌ سالیانه تاملند

بعد از این که دوره مورد نظر خود را در ثبت نام تاملند انتخاب کردید وارد صفحه ای می شوید که دو گزینه وجود دارد گزینه توضیحات: هرآنچه نیاز است در باره این کلاس بدانید را توضیح داده است و گزینه خرید که با زدن این گزینه بسته مورد نظر خود را می توانید خریداری کنید.

کلاس‌های سالیانه تاملند

با انتخاب گزینه خرید هزینه ثبت نام کلاسهای سالیانه تاملند نمایان می شود و با کارت بانکی عضو شتاب و با توجه به منطقه محل زندگی مبلغ درخواستی را پرداخت کنید.

ثبت نام سالیانه تاملند

کلاسهای نکته و تست تاملند

 کلاس‌های نکته و تست نیترو تاملند به صورت آنلاین برگزار می شود. به طور خلاصه می توان گفت  کلاسهای نکته و تست تاملند حالت فشرده کلاس سالیانه است. در این کلاس اساتید باتجربه کنکور، در ۸ تا ۱۲ جلسه دروس تخصصی کنکور و در ۵ تا ۸ جلسه دروس عمومی کنکور را به شیوه کاملا تستی و کنکوری به شما آموزش می‌دهند. درحقیقت با ثبت نام تاملند کل مطالب درسی با سرعت خیلی بالاتری در کلاسهای نکته و تست تاملند تدریس می‌شود؛ به این ترتیب جمع بندی دروس در زمان بسیار کمتری انجام می‌شود.

کلاسهای نکته و تست تاملند دقیقا به این منظور طراحی شده تا مطالبی که در طول سال یاد گرفتید را برایتان نظم دهی کند. در حقیقت در این کلاس، اساتید مطالب را به صورت کاملا دسته‌بندی شده به شما آموزش می‌دهند. این کلاس‌ها عموما در ماه‌های منتهی به کنکور برگزار می‌شوند و معلم‌ها روی مباحثی که بیشترین بودجه‌بندی سوالات کنکور را در اختیار دارند تمرکز می‌کنند.

نحوه ثبت نام کلاسهای نکته و تست تاملند

نحوه ثبت نام کلاسهای نکته و تست تاملند به این صورت است که ابتدا  ثبت نام تاملند را انجام میدهید(در بالا توضیح دادیم) و بعد وارد حساب کاربری خود می شوید. گزینه نکته و تست و رشته تحصیلی خود را انتخاب می کنید. بعد صفحه ای باز می شود که باید بسته مورد نظر خود را انتخا کنید. گزینه مشاهده جزییات ( نام مدرس، ساعت و روز تدریس، مبلغ ثبت نام و دیگر اطلاعات) را به شما نمایش می دهد. گزینه ثبت نام دوره را بزنید.

ثبت نام نکته و تست تاملند

با زدن ثبت نام دوره وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات شهر محل سکونت خود را به طور دقیق وارد نمایید. مبلغ دوره آموزشی بستگی به منطقه زندگی دانش اموز براساس مناطق 1، 2 و 3 می باشد و طبق این مناطق هزینه ثبت نام کلاس نکته و تست متفاوت می باشد.

نکته و تست نیترو تاملند

زمانی که گزینه تایید را زدید در سایت تاملند صفحه جدید کادری باز می شود که اسم بسته و مبلغ مورد نظر را نوشته است. در قسمت سمت چپ مبلغ خواسته شده را پرداخت نمایید و ثبت نام شما انجام شده است.

ثبت نام نکته و تست تاملند

ثبت نام همایش‌ تاملند

همایش‌ های تاملند کلاس‌ هایی یک یا دو روزه هستند که در زمانی بسیار نزدیک به کنکور برگزار می‌شوند. همایش‌ها در سالن‌ های بزرگ با تعداد شرکت کنندگان زیاد برگزار شده و عموما از صبح تا عصر به طول می‌انجامند.

ثبت نام همایش تاملند برای زمانی است که دروس عمومی یا درس‌ های شیمی و زیست‌ شناسی با این مشکل مواجه شده‌اید که بعد از خواندن مباحث مختلف، قسمت‌هایی از درس از ذهنتان فرار می‌کند. این همایش‌ها دقیقا به همین منظور طراحی شده‌اند تا در زمانی کوتاه و به صورت فشرده، مطالب فرار دوباره برایتان تکرار شود. برای اینکه بدانید دستاورد آخرین همایش تاملند چه بوده با ما تماس بگیرید.

ما در این مقاله ثبت نام تاملند را به صورت راهنمای تصویری نشان داده ایم . دانش آموزان عزیزی که درباره نحوه ثبت نام اکر سوالی داشتند یا به مشکل برخورد کردید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید

❓ثبت نام تاملند در کدام سایت انجام میشود؟

✔️ نحوه ثبت نام کلاسهای تاملند در سایت ثبت نام تاملند را در متن مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

❓کلاسهای سالیانه تاملند برای چه منظوری ثبت نام می شود؟

✔️ ما در متن به طور کامل نحوه شرکت و دلیل شرکت در کلاسهای سالیانه تاملند را توضیح داده ایم.

❓همایش های تاملند چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ در روز های پایانی و نزدیک به کنکور برای جمع بندی سرفصل ها همایش های تاملند برگزار می شود.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تاملند ۱۴۰۳ | tamland.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403