بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی (باشگاه رفاهی) insurance taxi.tehran.ir

بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی (باشگاه رفاهی) insurance taxi.tehran.ir

جهت مشاوره در زمینه بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی (باشگاه رفاهی) insurance taxi.tehran.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

به گزارش مشاور گروپ در پی گیری های صورت گرفته از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی از 13 آذر ماه شروع گردید و تاکسیرانان می توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری یا مراجعه به سایت باشگاه رفاه به نشانی taxiclub.tehran.ir  و یا به صورت تماس تلفنی،  ثبت نام بیمه تکمیلی درمان خود را به صورت رایگان انجام نمایند.

ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مورد مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از روز شنبه 13 آذر ماه فرآیند ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی آغاز شد.

ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی از حدود هشت سال پیش در سازمان تاکسیرانی عملیاتی شد و در آن زمان همه رانندگان تاکسی به صورت اتوماتیک بیمه می‌شدند اما بعد از مدتی بررسی‌ها نشان داد که بخش زیادی از این رانندگان برای دریافت هزینه‌های درمانی شان مراجعه نمی‌کنند و ملاحظه شد یا این افراد بازنشسته هستند و یا از جای دیگر بیمه تکمیلی شده‌اند.

از آنجایی که بیمه شدن اتوماتیک رانندگان تاکسی به بیمه تکمیلی هزینه‌های زیادی دارد و عدم مراجعه آنها باعث هدر رفت منابع می‌شود، در چند سال اخیر و نه در دوره ما اعلام کردند که بیمه تکمیلی اختیاری است و هر راننده‌ای که مایل باشد می‌تواند برای ثبت نام مراجعه کند تا به صورت رایگان بیمه تکمیلی شود که ۲۵ هزار نفر ثبت نام کردند.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی taxiclub.tehran.ir را از طریق شماره تماس 9099071613 پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه از روز شنبه 13 آذر ماه فرآیند ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی آغاز می‌شود، گفت: رانندگان تاکسی به صورت رایگان و خانواده‌هایشان با تخفیف بیمه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیمه تکمیلی قطع شده بود، گفت: ۳۱ شهریور ماه سال جاری قرارداد بیمه تکمیلی تمام شده است اما در تیر ماه باید کارهای تمدید بیمه تکمیلی یا جایگزینی انجام می‌شد که متأسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته بود و هنگامی که من به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ۲۸ مهر ماه سال جاری به این سازمان آمدم نه تنها حدود یک ماه از تاریخ انقضای بیمه تکمیلی آنها گذشته بود؛ بلکه چند میلیارد بدهی نیز به بیمه‌ها وجود داشت که توانستیم بخشی از بدهی را پرداخت کرده و برای پرداخت مابقی به تفاهم برسیم.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه در این مدت سعی کردیم که با وجود موانع قانونی و حتی دخالت بیمه تکمیلی را مجدداً برقرار کنیم، گفت: از آنجایی که عدد بیمه تاکسیرانان بسیار زیاد است شیطنت‌هایی نیز در این خصوص انجام شد و یک ماه طول کشید که مراحل قانونی را با مجموعه‌های بالادستی در شهرداری طی کنیم و طی روزهای آینده اسناد مناقصه از میان شرکت‌های بیمه گر رتبه یک منتشر شده و به نظر می‌رسد تا دو هفته آینده قرارداد منعقد شود و علت توقف بیمه تکمیلی این بود که اصلاً تقصیر ما هم نبود.

وی در مورد چرایی جریمه تاکسی‌ها در خارج از شهر تهران یا تاکسی‌های ویژه، گفت: تاکسی‌های شهرداری اجازه خدمات دهی در بیرون از شهر را ندارند مگر تاکسی‌های دفاتر ویژه همچون فرودگاه امام خمینی (ره) که لزوماً این تاکسی‌ها به تهران نمی‌آیند و ممکن است مسافرهایشان را به شهرهای دیگر ببرند که با پلیس راه از گذشته هماهنگ شده بود که این تاکسی‌ها جریمه نشوند؛ اما در ایام کرونا از آنجایی که خروج و ورود به شهرهای قرمز ممنوع بود تاکسی‌هایی که در این مدت بین شهرها تردد می‌کردند توسط دوربین‌ها جریمه شدند که در حال حاضر در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا ساز و کار هماهنگی با پلیس ایجاد شود و در مورد جریمه‌ها مکاتبه کنیم و آنها کمک کنند تا این جرایم مشمول بخشودگی شود.


taxiclub.tehran.ir

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان از 13 آذر ماه شروع گردید و تاکسیرانان میتوانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری یا مراجعه به سایت باشگاه رفاه به نشانی taxiclub.tehran.ir  خود را به صورت رایگان ثبت نام نمایند. اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران و خانواده تحت پوشش در این مقاله حضور محترم شما عزیزان جمع آوری شده است.

سازمان در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی برای پوشش بیمه تکمیلی درمان می نماید.

در این طرح به دو صورت پایه یک و پایه دو  بیمه درمان تکمیلی وجود دارد.

  1. طرح یک(سطح پایه درمان) برای تمامی رانندگان مشمول به صورت رایگان  انجام می پذیرد.
  2. چنانچه تاکسیرانان محترم تمایل به استفاده از طرح دو با سطح پوشش بالاتر را داشته باشند امکان انتخاب فراهم بوده و ثبت نام  قطعی بعد از تسویه حساب مبلغ اعلامی از سوی شرکت بیمه گر انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی در صورت تمایل به استفاده خانواده تحت پوشش تاکسیرانان به خدمات بیمه درمان تکمیلی در سطح یک یا دو امکان انتخاب براساس نیاز آنها فراهم شده است که هزینه مربوط به تعهدات این بخش برعهده تاکسیران محترم می باشد.

پس از پایان مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی امکان حذف یا اضافه نمودن افراد جدید به غیر از فرزندان تازه متولد شده یا افراد تحت تکفل جدید(اعم از ازدواج و…) وجود نخواهد داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام احتمالی با اداره رفاه تاکسیران تماس حاصل نمایید.

تاکسیرانان شهر تهران برای ثبت نام بیمه تکمیلی به سایت “باشگاه رفاه تاکسیرانان” مراجعه کنند.


شرایط پیش ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران و خانواده تحت پوشش

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در راستای حمایت از تاکسیرانان شهر تهران در طرح ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی براساس طرح پایه یک و طرح دو اقدام به ارائه بیمه درمان تکمیلی داشته است. پیرو هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته استفاده از طرح یک (سطح پایه درمان) برای تمامی رانندگان مشمول به صورت رایگان  انجام می پذیرد. چنانچه تاکسیرانان محترم تمایل به استفاده از طرح دو با سطح پوشش بالاتر را داشته باشند امکان انتخاب فراهم بوده و ثبت نام  قطعی بعد از تسویه حساب مبلغ اعلامی از سوی شرکت بیمه گر برنده مناقصه انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است درصورت تمایل به استفاده خانواده تحت پوشش تاکسیرانان به خدمات بیمه درمان تکمیلی در سطح یک یا دو امکان انتخاب براساس نیاز آنها فراهم می باشد که هزینه مربوط به تعهدات این بخش برعهده تاکسیران محترم می باشد.

نحوه ثبت نام در طرح بیمه درمان تکمیلی

  1. شروع فرآیند اولیه ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی از تاریخ 1402/10/24 شروع و در تاریخ 1403/10/23 فراهم می باشد.
  2. تاکسیرانان متقاضی می توانند از طریق سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران یا مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری نسبت به ثبت نام در طرح اقدام نمایند.
  3. صرفاً تاکسیرانانی که در مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی نسبت به ثبت نام و پرداخت صورتحساب انتخاب طرح دو یا انتخاب برای اعضای تحت پوشش خود اقدام نمایند برابر تعهدات بشرح جدول پیوست به مدت یکسال تحت پوشش بیمه طرف قرارداد(شرکت برنده درمناقصه) قرار خواهند گرفت.
  4. ثبت نام در طرح یک بیمه درمان تکمیلی برای تاکسیرانان رایگان و استفاده از شرایط طرح دو مشمول پرداخت هزینه بیمه مابه التفاوت می باشد که متعاقباً بعد از انعقاد قرارداد و تشکیل حدنصاب لازم ، باید از سوی تاکسیران پرداخت گردد
  5. در صورت نیاز و تمایل تاکسیرانان به استفاده از خدمات طرح یک یا طرح دو بیمه درمان تکمیلی ویژه افراد تحت تکفل تاکسیران ، مبلغ ناشی از این خدمات که متعاقباً اعلام میگردد باید پرداخت شود.
  6. پرداخت وجه هزینه ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی اعلامی از سوی شرکت بیمه گر برنده در مناقصه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در یک نوبت طی ماه جاری دریافت می گردد.
  7. تاکسیرانان می توانند نسبت به ثبت نام کلیه اعضای خانواده تحت تکفل خود، با در نظر گرفتن شرایط زیر در مهلت های اعلامی اقدام نمایند .
    1. افراد خانواده شامل همسر ، فرزندان پسر ودختر و پدر و مادر تاکسیران می باشد .
    2. افراد می بایست از نظر قوانین سازمان تأمین اجتماعی تحت تکفل تاکسیران محسوب شوند
    3. فرزندان پسر تا 18سالگی و در صورت اشتغال به تحصیل در دانشگاه ها و حوزه های علمیه تا سن 26 سالگی امکان ثبت نام دارند. ( ارئه گواهی اشتغال به تحصیل الزامی می باشد)
    4. فرزندان دختر تا پیش از ازدواج امکان ثبت نام در این طرح را دارند.
    5. ثبت نام اعضاء تحت تکفل تاکسیران اختیاری بوده و در صورت تمایل تاکسیران می بایست تمام اعضاء تحت تکفل در مهلت تعیین شده ثبت نام و هزینه های مربوطه را واریز نمایند.
    6. از آنجا که برطبق قوانین بیمه ای کشور ، هر فرد مجاز است صرفا از خدمات بیمه تکمیلی درمان یکی از شرکت های بیمه گذار می تواند استفاده نماید لذا در صورت بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان شرکت بیمه گذار دیگر ، از ثبت نام در این طرح خودداری فرمائید.
    7. پس از پایان مهلت ثبت نام امکان حذف یا اضافه نمودن افراد جدید به غیر از فرزندان تازه متولد شده یا افراد تحت تکفل جدید(اعم از ازدواج و…) وجود نخواهد داشت.
    8. ثبت نام بیمه تکمیلی به منزله ثبت نام اولیه بوده و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی پس از انعقاد قرارداد با بیمه‌گر می باشد.
    9. تاریخ شروع بیمه تکمیلی پس از طی شدن تشریفات قانونی ماه جاری بوده و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام احتمالی با اداره رفاه تاکسیرانی از طریق شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل نمایید.
تاکسیرانان محترم جهت مشاهده و دریافت جدول تعهدات شرکت طرف بیمه طرف قرارداد بیمه تکمیلی تاکسیرانی اینجا کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام بیمه درمان تکمیلی تاکسیران و خانواده تحت پوشش

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در راستای حمایت و ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان شهر تهران همچون سنوات گذشته اقدام به ثبت نام تاکسیرانان برای پوشش بیمه درمان تکمیلی وبرقراری بیمه عمر وحوادث گروهی برای مدت یکسال می نماید.

  • پیرو هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته استفاده از بیمه درمان تکمیلی برای تمام رانندگان مشمول به صورت رایگان انجام می پذیرد.
  • در صورت تمایل به استفاده خانواده تحت پوشش تاکسیران به خدمات بیمه درمان تکمیلی؛ هزینه مربوط به تعهدات این بخش برعهده تاکسیران محترم می باشد.
  • ثبت نام قطعی بیمه درمان تکمیلی برای تاکسیرانان محترم و خانواده ایشان بعد از تسویه حساب و واریز وجه اعلام شده طی یک مرحله از طریق سامانه ثبت نام انجام می پذیرد.
  • ثبت نام در سامانه ثبت نام مشخص شده؛ به منزله ثبت نام قطعی می باشد و امکان استرداد وجه به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
  • برای آن دسته از تاکسیرانی که تمایل به ثبت نام یکی از اعضای تحت پوشش خود را داشته باشند می بایست دقت نمایند که صرفاً امکان افزودن عضو جدید به ثبت نام؛ در مدت زمان پیش بینی شده فراهم می باشد و بعد از اتمام مهلت ثبت نام این امر میسر نمی باشد.
  • افزودن عضوجدید (فرزند تازه متولد شده) طی سال قرارداد بیمه؛ فقط برای تاکسیرانی که در مهلت مشخص شده اقدام به ثبت نام داشته باشند درصورت تمایل آنان امکانپذیر خواهد بود.
  • ارائه هر گونه اطلاعات نادرست و عواقب مترتب از آن بر عهده متقاضی می باشد.
  • مهلت اعتبار بیمه نامه 365 روز می باشد که از تاریخ 1402/10/24 شروع و در تاریخ 1403/10/23 خاتمه می یابد.

تاکسیرانان متقاضی می توانند از طریق آدرسی که طی پیامک ارسال گردیده و از طریق گوشی تلفن همراه خود یا مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند.


4/5 - (38 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بیمه تکمیلی رایگان تاکسیرانی (باشگاه رفاهی) insurance taxi.tehran.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. داود

    اکثر سالها خود سازمان تاکسیرانی راننده ها را برای بیمه تکمیلی ثبت نام میکرد اکنون هر کاری میکنم سایت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسی رانی باز نمیشه چرا نمی‌دانم

    پاسخ
  2. حمید

    هنوز موفق به ثبت بیمه تکمیلی نشدم
    حالا من چطوری باید ثبت نام کنم ؟

    پاسخ
  3. مسعود

    ما که سال گذشته بیمه تکمیلی ثبت نام کردیم و مبلغ کامل هم پرداخت کردیم
    ولی بعد که مدارک پزشکی بردیم دریافت کردن و تائید شد ولی پرداخت آن بیش از ۸ ماه انجام نشده وقتی مراجعه میکنیم میگن شهرداری سهم خودشو نداده ما هم نمیتونیم پرداخت داشته باشیم
    هیچ کس هم پاسخگو نیست
    این یعنی چی هیچکسم پاسخگو نیست و شده روال عادی پول بگیر سرویس نده
    این سازمان بازرسی و تعزیرات هم که اصلاً وجود خارجی ندارن

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی