ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 – 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 - 99 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 – 99  : اکثر داوطلبان معمولا با شنیدن اسم پردیس خودگردان ( بین الملل ) این نکته به ذهنشون میرسه که این دانشگاهها شهریه های بالا ولی قبولی راحتتری نسبت به دوره روزانه دارند ! 


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 - 99 


در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد نحوه ، شرایط و زمان ثبت نام بدوت کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 – 99 ارائه شده است .


مزایای تحصیل در پردیس های خودگردان ( بین الملل ):

1- یکی از مهمترین و اصلی ترین مزایای برتر برای تحصیل در پردیس های خودگردان دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم این است که بعد از فارغ التحصیلی تعهد خدمت ندارند . یعنی اگر بخواهند از کشور خارج شوند یا جایی کار کنند نیازی به خرید تعهد و خرید مدرکشان ندارند چون قبلا شهریه را پرداخت کردن و تحصیلشان رایگان نبوده است .
همچنین دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، مجازی ، نیمه حضوری و ظرفیت مازاد دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم نیز همانند پردیس خودگردان تعهد خدمت ندارند و تعهد خدمت این دانشگاه ها فقط ویژه دوره روزانه است .


2-  مزیت دیگری که دوره پردیس خودگردان دارد اما دوره روزانه ندارد این است که دانشجوی دوره روزانه اگر بخواهد در کنکور سال بعد شرکت نماید باید تا اواخر بهمن حتما از دانشگاه انصراف دهد تا بتواند در کنکور شرکت کند و حتی اگر دانشجوی سال اول روزانه باشد علاوه بر انصراف اجباری حق انتخاب رشته های روزانه را برای کنکور سال بعد نخواهد داشت .اما این محدودیت برای پردیس خودگردان و سایر دوره های غیر روزانه وجود ندارد و دانشجو می تواند بدون انصراف در کنکور سال بعد شرکت کند وتنها در صورت قبولی باید از دانشگاه پردیس خودگردان انصراف دهد .
تذکر : انصراف از پردیس های خودگردان جریمه های نقدی سنگینی دارد و باید تمام شهریه ترم های باقی مانده رو پرداخت نمایید .



3-   همانطور که می دانید اگر داوطلبی دوبار در کنکور سراسری دوره روزانه قبول شود دیگر تا آخر عمر اجازه شرکت در کنکور سراسری را ندارد اما این ممنوعیت و محدودیت برای دوره های پردیس خودگردان بین الملل وجود ندارد و حتی اگر داوطلبی 6 سال پردیس قبول شده حال چه ثبت نام کرده باشد دانشگاه و چه ثبت نام نکرده باشد ؛ باز هم حق شرکت در کنکور سراسری را دارد .


زمان و نحوه پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان 98 – 99

شاید برایتان سوال باشد که نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های پردیس خودگردان بین الملل چگونه است و این دوره ها زیر نظر کدام سازمان است ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که نحوه  پذیرش دانشجو در دانشگاه های پردیس خودگردان براساس قوانین و ضوابط آیین نامه های مربوط به دانشگاه ها و تحت نظارت سازمان سنجش کشور و از طریق شرکت در کنکور سراسری انجام می پذیرد .

توجه : برخی از پردیس های دانشگاهی در برخی از رشته ها ؛ پذیرش دانشجو بدون کنکور دارند و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست .
از شرایط دیگر پذیرش دانشجو در پردیس های خودگردان بین الملل انجام مصاحبه است اما در صورت قبولی داوطلب در ظرفیت مازاد مصاحبه ای انجام نخواهد شد البته به جز دو دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف که همچنان به شرط مصاحبه دانشجو می پذیرند.
زمان ثبت نام برای علاقه مندان به تحصیل در پردیس های خودگردان بین الملل در 2 نوبت مهر و بهمن هر سال خواهد بود.

اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد ؛ دانشگاه های پردیس خودگردان بین الملل تحث نظارت وزارت علوم هستند لذا اعتبار مدرک این دانشگاه ها با دانشگاه های دولتی هیچ تفاوتی ندارد و می توان گفت که دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه های دیگری از دانشگاه های دولتی هستند .

توجه : عنوان پردیس خودگردان در مدرک تحصیلی دانشجو قید خواهد شد.

در دانشگاه های پردیس اساتید درجه یک و برتر تدریس می نمایند و نحوه تدریس در این دانشگاه ها همانند دانشگاه های دولتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل آنکه دانشجویان این دانشگاه از مزایایی همانند دانشجویان دانشگاه روزانه برخوردار هستند ، بایستی شهریه پرداخت نمایند.


میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان همانند دیگر دانشگاه های غیردولتی در هر سال متغیر است . همچنین دانشگاه های پردیس خودگردان از لحاظ کیفیت آموزشی با یکدیگر متفاوت هستند و هر دانشگاه در ازای امکانات و خدماتی که ارائه می دهد ، شهریه بیشتری دریافت می نماید. می توانید برای اطلاع از شهریه دقیق رشته و دانشگاه مورد نظر خود ، با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.


4/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Reza

    سلام وقت بخیر … شنیدم که برای دانشگاه پردیس خودگران(پزشکی) معدل کتبی ضروری هست که حداقل 16 باشه ایا صحت داره؟یا خیر ربطی نداره به سوابق تحصیلی دبیرستان؟با تشکر از سایت فق العاده خوبتون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی