شرایط استخدام در شرکت های دانش بنیان 1402

inre.ir - ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام در شرکت های دانش بنیان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، مرتبط با شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور کشور با عنوان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 1402 از روز شنبه مورخ 1402/04/21 به طور رسمی به مدت 14 روز آغاز شد.

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 1401 – 1402

بر اساس مصوبه نشست شورای سیاست گذاری چهارمین دوره ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی کشور بیش از ۲۴۰۰ شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود برای ۱۸۵۰۰ موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون خواهند کرد.

داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این دوره آزمون که در ۹ دسته شغلی و 264 عنوان برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند. این دسته‌های شغلی عبارتند از: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، «بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات»

کلیه متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و… می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دریافت و آن را با دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌نام دسته‌های شغلی مورد نظر خود اقدام نمایند.

رشته های آزمون استخدامی خصوصی 1401

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی بصورت اینترنتی و در ۴ مرحله از طریق سایت inre.ir انجام می‌شود. هر فرد در این مراحل باید اطلاعات اولیه و انتخاب دسته شغلی، تایید اطلاعات، دریافت کد پیگیری و دریافت کارت را پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون انجام دهد.

Screenshot 2022 09 29 at 14 18 04 banner ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1024x432.jpg.webp WEBP Image 1024 × 432

شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی کشور به شرح ذیل میباشد:

  1. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یكی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2.  التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  3. داشتن تابعیت ایران
  4. عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی
  5. برخورداری از توانایی جسمی و روانی لازم و متناسب با شغل انتخابی
  6.  داشتن حداقل سن 15 سال

نحوه برگزاری آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 1401

این آزمون همانند ادوار گذشته در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله‌ی اول آن به صورت اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه‌ای و مرحله‌ دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 1401

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی

به اطلاع کلیه داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، بنا به درخواست داوطلبان گرامی مبنی بر انجام مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین، شروع آزمون‌های تخصصی به 29 شهریور 1401 موکول گردید.

برای داوطلبانی که در دو دسته شغلی شرکت کرده‌اند، آزمون اینترنتی دسته‌های شغلی تفکیک و هر دسته شغلی در روزهای مجزا برگزار می‌شود.

لازم به تاکید است، با توجه به شرایط کرونا آزمون‌های تخصصی به صورت اینترنتی برگزار می‌شوند و هیچ یک از آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار نخواهند شد.

داوطلبان در روز و ساعت اعلام شده می‌توانند به صفحه کاربری خود مراجعه و در قسمت «آزمون‌ها» نسبت به انجام آزمون‌های تخصصی اقدام کنند. لازم به ذکر است، در آزمون استخدام بخش خصوصی، کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر نمی‌شود.

ساعت شروع آزمون‌های تخصصی ساعت 9 الی 10 صبح است و قبل و پس از ساعت قید شده امکان ورود به صفحه کاربری برای انجام آزمون‌های تخصصی امکان‌پذیر نخواهد بود.

برگزاری آزمون‌های تخصصی به صورت اینترنتی و فقط با استفاده از لپ‌تاپ و رایانه شخصی امکان‌پذیر است و امکان انجام آزمون از طریق تلفن همراه وجود ندارد.

در زمان برگزاری آزمون‌های تخصصی امکان ثبت سوابق، بارگذاری مدارک و انجام آزمون‌های شخصیت‌شناسی از صفحه کاربری داولبان حذف خواهد شد و پس از پایان زمان آزمون، در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شرط اصلی شرکت در آزمون‌های تخصصی، انتخاب مشاغل و شایستگی‌های شغلی است و داوطلبان می‌بایست حداکثر تا پایان 26 شهریور 1401، نسبت به انتخاب مشاغل و شایستگی‌های شغلی خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه فرصت را غنیمت بشمارید و با مشاورگروپ تماس بگیرید.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

فقط با تلفن ثابت بدون پیش شماره 9099071613

inre.ir - ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 99


سوالات متداول سامانه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های خصوصی


برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر با مشاور گروپ تماس بگیرید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون ها و مطالب تحصیلی با کارشناسان مجموعه

مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاور گروپ

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی چه موقع آغاز می شود؟

✔️ثبت نام این آزمون از ۲۱ تیر آغاز شده و تا 3 مرداد ادامه خواهد داشت.

✔️مخاطبان این آزمون چه کسانی هستند؟

✔️تمامی افراد جویای‌کار، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و شاغلانی که به دنبال فرصت شغلی بهتری هستند، مخاطب آزمون استخدام بخش خصوصی می‌باشند و می‌توانند با شرکت در این آزمون، از مزایای آن بهره‌مند شوند

✔️نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به چه صورت است؟

✔️ثبت نام بصورت اینترنتی و در ۴ مرحله از طریق سایت inre.ir/register انجام می‌شود. هر فرد در این مراحل باید اطلاعات اولیه و انتخاب دسته شغلی، تایید اطلاعات، دریافت کد پیگیری و دریافت کارت را پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون انجام دهد

4/5 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام در شرکت های دانش بنیان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی