ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. مدارس انرژی اتمی یکی از مجموعه مدارسی هستند که از نظر علمی در جایگاه بالایی برخوردار هستند. این مدارس با فراهم کردن امکاناتی از قبیل کتابخانه، آزمایشگاه، لابراتوار زبان، سایت و سالن های تفریحی توانسته است نیازهای علمی بسیاری از دانش آموزان را برآورده کند.

با توجه به امکانات و همچنین شرایط تحصیلی عالی که این مدارس فراهم می کنند، هر ساله بر تعداد متقاضیانی که قصد تحصیل در مدارس انرژی اتمی را دارند افزوده می شود. بنابراین در ادامه اطلاعات کاملی راجع به ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403 آورده شده است که شما می توانید با توجه به آن ها با آگاهی برای پیش ثبت نام خود اقدام کنید.

در صورتی که در زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403 به هر گونه مشکلی برخورد کردید، سریعا با مرکز مشاوره تحصیلی و تخصصی مشاور گروپ تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آغاز شد. مدارس انرژی اتمی در سال 1402 – 1403 در پایه های دهم و یازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی و همچنین رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی مقطع دوازدهم دانش آموز می پذیرد. از این رو پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی در اسفند ماه آغاز گردیده است.

این مجموعه در دوره های اول و دوم متوسطه در شهرهای تهران، مشهد و قزوین برای آزمون ورودی سال تحصیلی 1402 – 1403 به شرح ذیل از اسفند ماه 1401 لغایت اردیبهشت ماه 1402 ثبت نام بعمل می آورد. اما به دلیل محدودیت ظرفیت، پس از تکمیل ظرفیت حوزه آزمون ، ثبت‌نام متوقف خواهد شد بنابراین اگر مایل هستید در آزمون دبیرستان انرژی اتمی شرکت کنید زمان زیادی ندارید

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی Moshavergroup.com

با توجه به اینکه مدارس انرژی اتمی در دوره اول متوسطه پذیرش دانش آموز دختر و پسر دارد، داوطلبان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت نام اقدام نمایند. نظر به اینکه طبق بخشنامه اخیر ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی بدون آزمون می باشد، داوطلبان باید مدارک تحصیلی خود را در زمان ثبت نام ارائه دهند.

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی بسیار ساده است. داوطلبان جهت ثبت نام، ابتدا باید وارد سایت دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com شوند و با تکمیل فرم و ارائه مدارک، پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

دانش آموزانی که آزمون اولیه را با موفقیت طی کنند، باید خود را برای آزمون مرحله دوم نیز آماده سازند. آزمون مرحله دوم برای رشته های ریاضی و تجربی به صورت تشریحی برگزار خواهد شد، اما برای پذیرفته شدگان رشته علوم انسانی به صورت مصاحبه خواهد بود.

  • دانش آموزان پسر  و دانش آموزان دختر برای ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی باید به نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مراجعه نمایند.
  • شعبه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اطلاع از نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود لیست آدرس مدارس انرژی اتمی را بخوانید.
  • فرم پیش ثبت نام را تکمیل کرده و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید.
  • عکس دانش آموز را در قسمت مشخص شده بارگذاری کنید.
  • هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.
  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام را دریافت کنید.

سپس با انجام مراحل ثبت نام اینترنتی توسط دانش آموزان یا والدین آن ها، با افراد واجد شرایط تماس گرفته شده و از خانواده های محترم دانش آموزان متقاضی برای حضور در جلسات توجیهی با اولیا دبیرستان انرژی اتمی  به منظور آشنایی با امکانات و اهداف دبیرستان انرژی اتمی دعوت به عمل خواهد آمد.

 

برای دریافت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون ورودی به مقاله ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مراجعه نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403 را در ابن بخش مورد بررسی قرار می دهیم زیرا متقاضیانی که قصد ثبت نام در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی را دارند، ابتدا باید به مطالعه شرایط و کسب اطلاعات کافی راجع به امکان و اهداف این مدارس بپردازند.

مدارس انرژی اتمی برای مقاطع مختلف شرایط خاصی را مشخص کرده است. از این رو داوطلبانی که قصد پذیرش در پایه دهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و انسانی را دارند، باید حتما معدل پایه نهم دوره متوسطه اول آن ها بالاتر از 19 باشد. در صورتی که معدل آن ها بالاتر از 19 می باشد، می توانند از تاریخ  6 اسفند ماه 1401 لغایت اردیبهشت ماه 1402 برای پیش ثبت نام به سایت مربوطه مراجعه نمایند.

کلیه متقاضیان پایه یازدهم که موفق به کسب معدل بالاتر از 19 شده اند، می توانند برای آزمون ورودی رشته های ریاضی فیزیک، انسانی و علوم تجربی اقدام کنند. لازم به ذکر است که آزمون ورودی این دوره برای داوطلبان رشته ریاضی، انسانی و تجربی از دورس پایه دهم می باشد.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی پایه دوازدهم نیز باید دارای معدل بالاتر از 19 باشند و آزمون آن ها نیز از تمامی دروس پایه یازدهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیوه برگزاری جلسات توجیهی با اولیا دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

با توجه به ورودی های مختلف در پایه های مختلف، زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی برای هر یک از مقاطع متفاوت می باشد. به طور کلی می توان گفت آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی برای پایه دهم رشته علوم انسانی و آزمون پایه دهم رشته های ریاضی و علوم تجربی در خرداد ماه برگزار می گردد.

آزمون ورودی استعدادسنجی دوره دوم متوسطه در دو مرحله برگزار می شود. مرحله اول به صورت تستی و مرحله دوم به صورت تشریحی برگزار می گردد. زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی مرحله اول در روز جمعه 26 خرداد 1402 تعیین گردیده و پذیرفته شدگان مرحله اول باید در روز پنجشنبه 1 تیر در مرحله دوم شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی دوره متوسطه اول نیز معمولا در اردیبهشت ماه در محل آزمون حضور پیدا خواهند کرد.

استعداد سنجی ورودی دوره اول متوسطه نیز در دو مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول شامل سوالات تستی و سوالات مرحله دوم تشریحی است. مبحث سوالات ریاضی، هوش و خلاقیت است. زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی مرحله اول در روز جمعه 15 اردیبهشت1402 و مرحله دوم برای پذیرفته شدگان مرحله اول  در روز جمعه 22 اردیبهشت 1402 اعلام شده است.

بنابراین اگر قصد شرکت در آزمون ورودی را دارید هرچه سریعتر اقدام کنید و با مطالعه سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی یک گام خود را به موفقیت نزدیکتر نمایید. لطفا برای دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی کلیک کنیید.

گزینش تنها از بین دانش آموزانی انجام می شود که روند پیش ثبت نام در سایت را به صورت کامل انجام دهند. مدارس انرژی اتمی در مقطع متوسطه دوره دوم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی پذیرش دارند.

منابع سوالات آزمون ورودی متوسطه دوره دوم برای متقاضیان ورود به رشته ریاضی فیزیک تسلط به ریاضیات دوره اول متوسطه به خصوص کتاب ریاضی نهم، سوالات هوش و خلاقیت، علوم دوره اول متوسطه به خصوص کتاب علوم نهم(قسمت های فیزیک و شیمی)

برای متقاضیان ورود به رشته علوم تجربی کتاب تسلط به ریاضیات دوره اول متوسطه به خصوص کتاب ریاضی نهم، سوالات هوش و خلاقیت، علوم دوره اول به خصوص کتاب علوم پایه نهم(کل کتاب) است.

دانش آموزان علاقه مند به المپیاد که در سال نهم مباحث المپیاد را آموزش دیده اند می توانند در آزمون ورودی باشگاه المپیاد مدارس انرژی اتمی (متولی آموزش المپیادهای علمی در مدارس انرژی اتمی) شرکت نمایند. اطلاع رسانی بیشتر در مورد مباحث آزمون و نحوه گزینش باشگاه المپیاد در سایت www.aeschools.com انجام می‌شود.

برای متقاضیان ورود به دبستان نیز جلساتی با حضور اولیای دانش آموز برگزار می شود که زمان جلسه بعد از پیش ثبت نام به اطلاع ایشان خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات دقیق راجع به نحوه برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403 یا پیدا کردن سوالات خود راجع به تحصیل در این مدارس، بدون تردید با شماره 9092301613 تماس بگیرید و از کارشناسان خبره مشاور گروپ راهنمایی های صحیح دریافت کنید.

 

لیست مقاطع ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی تهران

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی،علوم انسانی

  • دوره اول متوسطه پسران

پایه تحصیلی هفتم

  • دوره دوم متوسطه دختران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

  • دوره اول متوسطه دختران

لیست مقاطع ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی مشهد

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

  • دوره اول متوسطه پسران

لیست مقاطع ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی قزوین

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی


ما در این مقاله مشاور گروپ به ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه این مدرسه داوطلبان زیادی دارد که قصد شرکت در آزمون ورودی را دارند، برای پیدا کردن نحوه شرکت در آزمون، بهترین منابع آن و … باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

اما… ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی از اوایل اسفند 1401 آغاز می گردد. برای اطلاع از زمان دقیق و همچنین مهلت ثبت نام به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی را از کجا پیدا کنم؟

✔️راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی در این مقاله قرار گرفته است.

✔️سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی چیست؟

✔️برای نام نویسی در آزمون ورودی باید به سایت aeschool.com مراجعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدیه

    سلام شهریه سالانه مدارس انرژی اتمی چقدره؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی