دبیرستان البرز | ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران

ثبت نام دبیرستان البرز دبیرستان ماندگار البرز Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان البرز | ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز ، با کارنامه‌ کاری درخشان که یکی از معتبرترین و درخشان‌ترین مراکز آموزشی تهران است. دبیرستان ماندگار البرز که افراد نخبه و موفق بسیاری را در تمام زمینه‌های علمی و هنری پرورش داده‌ است. این دبیرستان هرساله با هدف جذب دانش‌ آموزان با استعداد اقدام به برگزاری آزمون ورودی می ‌کند.

دبیرستان البرز

دبیرستان البرز با نام پیشین کالج آمریکایی‌ ها یا کالج البرز یکی از مراکز آموزشی قدیمی و معتبر تهران است. همانطور که می دانید این دبیرستان یکی از مدارس برتر کشور است و اسامی قبول شدگان دبیرستان البرز تهران در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر کنکور مهر تاییدی بر این موضوع است. به همین دلیل داوطلبان زیادی برای شرکت در آزمون ورودی ماندگار البرز و ثبت نام مدرسه البرز با یکدیگر رقابت می کنند.

برگزار کنندگان این آزمون ورودی هم مانند سایر آزمون ها شرایط ویژه ای برای متقاضیان در نظر می گیرند و داوطلبان باید کلیه شرایط ثبت نام را داشته باشند تا بتوانند برای نام نویسی در مدرسه البرز اقدام کنند که در ادامه آن ها را با هم مرور خواهیم کرد.

ثبت نام دبیرستان البرز برای سال تحصیلی 1402 – 1403 از اواسط فروردین آغاز می گردد و دانش آموزان پایه نهم که قصد ورود به پایه دهم را دارند می توانند برای ثبت نام آزمون ورودی و تحصیل در مدرسه البرز اقدام نمایند.

اگر واجد شرایط هستید کافیست در زمان مقرر با مراجعه به سایت دبیرستان ماندگار البرز، هزینه نام نویسی را پرداخت و مراحل ثبت نام آزمون مدرسه البرز را انجام دهید. فراموش نکنید که به موقع در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز با نام پیشین کالج آمریکایی‌ها یا کالج البرز یکی از مراکز آموزشی قدیمی و معتبر تهران است. این دبیرستان که از نخستین نمادهای آموزشی در ایران میباشد که به این دلیل نیز می‌تواند دارای سطح بالای علمی باشد که فارغ‌التحصیلان آن به جایگاه‌های اجتماعی و علمی مهمی دست پیدا کرده‌اند.این دبیرستان به خاطر نمای رشته کوه البرز در پس آن، دبیرستان البرز نام گرفته‌است.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز | شرایط و نحوه ثبت نام

ثبت نام دبیرستان البرز

ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 1402 – 1403 ، برای پذیرش داوطلبان به دبیرستان دوره دوم متوسطه مدرسه البرز تهران (پایه دهم) از اواسط فروردین ماه 1402 آغاز خواهد شد. دانش آموزان جهت نام نویسی و تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز باید در آزمون ورودی این مدرسه ثبت نام و شرکت نمایند.

ثبت نام مدارس سلام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | فرآیند ثبت نام مدارس سلام ابتدایی و متوسطه

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد | شرایط و زمان ثبت نام تمامی پایه ها

زمان ثبت نام ماندگار البرز

زمان ثبت نام ماندگار البرز برای سال تحصیلی 1402 – 1403 از تاریخ 16 فروردین ماه 1402 آغاز می شود و تا پایان روز سه شنبه 29 فروردین ادامه خواهد داشت. دانش آموزانی که داوطلب ثبت نام در این آزمون هستند باید با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز بصورت اینترنتی برای ثبت نام در آزمون ورودی اقدام کنند.

داوطلبان پایه نهم به دهم در زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز موظف به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ورودی هستند. به این صورت که در زمان شروع ثبت نام اول باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت کنند٬ پس از پرداخت هزینه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز، رمز ورود به سامانه اینترنتی مشخص شده و در مراحل بعد باید اطلاعات شخصی و تصویر داوطلب در فرم ثبت نام بارگذاری شود.

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان البرز

بنابر اعلام سامانه آزمون اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران زمان و مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران تا روز سه شنبه 1402/01/29 ادامه داشت اما طبق اطلاعیه جدید منتشر شده در سامانه ثبت نام مدارس البرز، مهلت نام نویسی سال تحصیلی 1402 – 1403 این مدارس تا پایان روز  پنجشنبه 31 فروردین 1402 تمدید شده است.

بنابراین با توجه به اعلام اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران، مبنی بر اینکه مهلت ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز تا روز پنجشنبه 31 فروردین 1402 تمدید شده است، دانش آموزان فرصت دارند تا روز پنجشنبه به سایت azmoon.tehranedu.ir، مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، اطلاعات خود را در سامانه تکمیل نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز Moshavergroup.com

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز

داوطلبان  آزمون ورودی ماندگار البرز هم باید شرایط خاصی را دارا باشند. شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم در اجرای بند 3 مصوبه ی هفتصد و بیست و پنجمین جلسه ی شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ 84/04/28 دبیرستان ماندگار البرز منطقه 6 تهران به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد پسر در پایه دهم متوسطه، طبق شیوه نامه اجرایی ثبت نام آزمون ورودی 1402 – 1403 به شرح ذیل اعلام میگردد.

  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم
  3. حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم

سایت دبیرستان البرز

سایت دبیرستان البرز mandegaralborz.sch.ir است و تمامی اطلاعیه ها و اخبار مرتبط به مدرسه البرز در این پورتال ثبت و اطلاع رسانی می شود. اما اگر قصد شرکت در آزمون البرز ماندگار را دارید از سه طریق می توانید به نشانی اینترنتی azmoon.tehranedu.ir دسترسی پیدا کنید.

روش اول:

  • ورود به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی tehran.medu.ir
  • انتخاب گزینه سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز مطابق تصویر زیر
  • ورود به سایت البرز ماندگار

ورود به سایت دبیرستان البرز ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران Moshavergroup.com

روش دوم:

  • ورود به پورتال دبیرستان ماندگار البرز به نشانی mandegaralborz.sch.ir
  • انتخاب گزینه سایت مدرسه ماندگار البرز مطابق تصویر زیر
  • ورود به سیستم ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز

ثبت نام دبیرستان البرز پورتال دبیرستان ماندگار البرز Moshavergroup.com

روش سوم:

ساده ترین راه استفاده از لینک مستقیم ورود به سایت دبیرستان البرز از طریق جدول زیر در سایت مشاور گروپ 🙂

 کافیست روی لینک ورود به سایت دبیرستان البرز azmoon.tehranedu.ir کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام مدرسه البرز تهران

نحوه ثبت نام مدرسه البرز تهران را در این بخش از مقاله با هم مرور می کنیم. داوطلبان می بایست برای ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ابتدا باید وارد سایت azmoon.tehranedu.ir شوند، سپس بعد از ورود به سامانه، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز اقدام نمایند تا رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نمایند. حالا بعد از پرداخت هزینه و تکمیل فرم داوطلبی، رسید نهایی به شما ارائه خواهد شد که لازم است آن را نزد خود نگه دارید.

داوطلبان گرامی مشغول به تحصیل درسایر استانها و مدارس خارج از کشور توجه داشته باشند که متقاضی ادامه تحصیل در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز میباشند، الزامی است جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۶  به محل دبیرستان البرز مراجعه کنند.

برای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز درمرحله اول وارد سایت azmoon.tehranedu.ir شوید و نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید و مبلغ۹۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۹۰/۰۰۰ تومان را بابت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز پرداخت کنید و بعداز پرداخت کد پیگیری را نزد خود نگهداری کنید.

هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز 90 هزار تومان است

مرحله اول ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

روی متن آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز شهر تهران سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ کلیک کرده و برای منوی پرداخت اقدام نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

بعد از کلیک روی گزینه ی پرداخت هزینه به صفحه پرداخت هزینه وارد میشوید.

moshavergroup.comمرحله سوم ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

بعداز تایید و ادامه وارد صفحه ای میشوید که باید کدملی دانش آموز، شماره تلفن همراه و تایید یا تیک دار کردن گزینه های گفته شده و بعداز آن وارد سایت پرداخت الکترونیکی شده و کدپیگیری را نزد خود برای تکمیل ثبت نام نگهدارید.

moshavergroup.comمرحله سوم ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرزمرحله چهارم ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

بعداز پرداخت هزینه ثبت نام مجدد وارد سایت azmoon.tehranedu.ir شوید و حالا از منوی سمت راست گزینه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز را انتخاب کنید.

 مرحله پنجم ثبت نامآزمون دبیرستان ماندگار البرزazmoon.tehranedu.ir

بعداز کلیک کردن روی گزینه ی ثبت نام نسبت به ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز اقدام نموده و رمز عبور و کدملی دانش آمور متقاضی را وارد نمایید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز moshavergroup.com

بعداز کلیک کردن روی گزینه ی ثبت نام و تکمیل اطلاعات میتوانید ثبت نام خود را کامل کرده و برای آزمون دبیرستان البرز با توجه به منابع امتحانی برای امتحان خود را آماده نمایید.

moshavergroup.comمرحله آخر ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرزدانش آموزان گرامی لطفا زمان وارد کردن نام رشته انتخابی خود توجه فرمایید زیرا بعداز اعلام نتایج دیگر  هیج اعتراضی وارد نمیباشد.

  • تذکر : مسئولیت هرگونه ایراد ناشی از ثبت اطلاعات نادرست در انجام مراحل ثبت نام اینترنتی ، متوجه شخص داوطلب میباشد .
  • متقاضیان ثبت نام دبیرستان البرز در پایه دهم می بایست رشته مورد درخواست خود را هنگام ثبت نام انتخاب نمایند و در صورت پذیرش در آزمون صرفاً در همان رشته پذیرفته شده ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.

دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

لینک دانلود دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را در این بخش مشاهده می کنید و می توانید با کلیک بر روی آن به فایل pdf دفترچه که شامل شرایط و ضوابط و نکات برگزاری آزمون ورودی البرز ماندگار است دسترسی پیدا کنید. البته کلیه اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون را در همین مقاله مشاور گروپ ذکر خواهیم کرد اما برای آن دسته از مخاطبانی که به دنبال دفترچه ثبت نام هستند هم این فایل راهنمای ثبت نام را در لینک زیر بارگذاری کردیم 🙂

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

زمان آزمون ورودی دبیرستان البرز

آزمون دبیرستان ماندگار البرز نهم به دهم سال 1402 – 1403، راس ساعت 9 صبح روز جمعه 1402/02/23 برگزار خواهد شد. زمان آزمون ورودی دبیرستان البرز و یا شرایط جذب دانش آموزان در صورت هرگونه تغییرات، متعاقباً از طریق  همین مقاله اعلام خواهد شد. مکان های برگزاری آزمون ورودی دبیرستان البرز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است.

آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز دبیرستان البرز

کارت ورود به جلسه مدرسه البرز تهران

داوطلبان گرامی برای شرکت در جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز ضروری است چند روز پیش از آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. زیرا دریافت کارت ورود به جلسه مدرسه البرز تهران و همراه داشتن آن در جلسه آزمون الزامی است. پس از اتمام آزمون، اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی منتشر می گردد.

داوطلبان آزمون ورودی به دبیرستان البرز در زمان مقرر با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان تهران، و با وارد کردن کد ملی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان البرز 1402 – 1403 اقدام نمایند . لازم به ذکر است همراه داشتن کارت ورود به جلسه مدرسه البرز تهران برای شرکت در آزمون الزامیست.

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی 1402 – 1403 از روز شنبه 1402/02/17 به مدت 5 روز طریق سامانه و سایت مدرسه البرز خواهد بود.

سوالات دبیرستان البرز

سوالات دبیرستان البرز به صورت 4 گزینه ای است و شایان ذکر است که سوالات دارای نمره منفی هستند. یعنی به ازای هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی برای داوطلب لحاظ می‌شود. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود سوالاتی که مطمئن نیستند را پاسخ ندهند. منابع سوالات 100 درصد کتب درسی هستند.

دفترچه سوالات پایه هفتم در آخرین برگزاری این آزمون شامل 80 سوال تستی بود. داوطلب 100 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات زمان داشت. سوالات در پایه ششم از 5 کتاب درسی طرح شده بودند که عبارتند از: (باتوجه به حذف آزمون این مقطع قسمت زرد رنگ فقط جهت اطلاع رسانی درج گردیده و امسال در مقطع ششم به هفتم پذیرشی وجود ندارد.)

  • قرآن و هدیه های آسمانی
  • فارسی 
  • مطالعات اجتماعی
  • علوم تجربی 
  • ریاضیات

برای داوطلبان پایه نهم به دهم 110 سوال در دفترچه سوالات آزمون ورودی مدرسه البرز در نظر گرفته شده است. داوطلب 120 دقیقه برای پاسگویی به سوالات زمان خواهد داشت.  سوالات در پایه نهم از 7 کتاب درسی طراحی خواهد شد که عبارتند از:

  • پیام های آسمانی 
  • فارسی
  • عربی
  • مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )
  • زبان انگلیسی
  • علوم تجربی
  • ریاضیات 

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز ماندگار تهران Moshavergroup.com

ضریب و تعداد سوالات آزمون مدرسه ماندگار البرز

ضریب و تعداد سوالات آزمون مدرسه ماندگار البرز برای رشته انسانی، ریاضی و تجربی در جدول زیر ارائه داده شده است:

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی رشته انسانی دبیرستان البرز
 دروس رشته انسانی     ضریب سوال تعداد سوال
             پیام های آسمانی     1  15
                   فارسی 4 15
                    عربی 2 10
           مطالعات اجتماعی 2 10
                 ریاضیات 1
25
             زبان انگلیسی 1 10
علوم
1
25
                جمع کل                          110

***زمان پاسخگویی : 120 دقیقه

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی رشته ریاضی دبیرستان البرز
      دروس رشته ریاضی
                 ضریب سوال                     تعداد سوال
            پیام های آسمانی   1                          15
                  فارسی 2                          15
                    عربی 1                          10
            مطالعات اجتماعی 1                          10
             زبان انگلیسی 1                          10
                علوم تجربی 2                          25
                  ریاضیات 4                          25
                  جمع کل                                                     110

زمان پاسخگویی : 120 دقیقه

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی رشته تجربی دبیرستان البرز
      دروس رشته تجربی
                 ضریب سوال                     تعداد سوال
پیام های آسمانی   1                          15
فارسی 2                          15
عربی 1                          10
مطالعات اجتماعی 1                          10
زبان انگلیسی 1                          10
علوم تجربی 4                          25
ریاضیات 2                          25
جمع کل                                                     110

زمان پاسخگویی : 120 دقیقه

نتایج مدرسه البرز

نتایج مدرسه البرز بین 3 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بصورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir قابل مشاهده و دریافت است . برای تمامی داوطلبان کارنامه آزمون شامل تعداد پاسخ های صحیح و نادرست ، نمره مکتسبه هر ماده درسی، نمره تراز شده داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه؛ صادر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام دبیرستان البرز می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

✔️ثبت نام دبیرستان البرز چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری و جامع ثبت نام دبیرستان البرز را در همین مقاله بخوانید و ببینید. با شماره 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره مدرسه البرز تهران و سایر مدارس خاص سراسر کشور هستیم.

✔️شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران چیست؟

✔️شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز در این مقاله مشاور گروپ ذکر شده است.

✔️دبیرستان البرز کجاست؟

✔️دبیرستان ماندگار البرز در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، روبروی پل کالج، خیابان البرز، پلاک 1 واقع شده است.

3.5/5 - (60 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان البرز | ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403