ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون نظام مهندسی موضوع اصلی صحبت این مقاله مشاور گروپ است. با هم شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی را بررسی می کنیم و از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مطلع می شویم.

در این مقاله با ارائه راهنمای تصویری به نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی می پردازیم تا شما متقاضیان عزیز به راحتی مراحل ثبت نام نظام مهندسی در سایت inbr.ir که سامانه ثبت نام آزمون های ورود به حرفه است، پشت سر بگذارید.

همانطور که می دانید ثبت نام آزمون نظام مهندسی یا آزمون ورود به حرفه مهندسان توسط وزارت راه و شهر سازی و دفتر امور مقررات ملی ساختمان انجام می شود. آزمون نظام مهندسی در 7 رشته و با 14 عنوان برگزار خواهد شد. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی  در  پایه  سه با هم رقابت می کنند و باید در زمان مقرر به سایت معاونت مسکن و ساختمان مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

وزارت راه و شهر سازی و دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان برای فارغ التحصیلان هفت رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام آزمون نظام مهندسی کرده اند:

  • رشته معماری صلاحیت های نظارت و اجرا
  • رشته عمران صلاحیت های نظارت، محاسبات و اجرا
  • رشته تاسیسات مکانیکی صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا
  • رشته تاسیسات برقی صلاحیتهای طراحی، نظارت و  اجرا
  • رشته شهرسازی
  • رشته نقشه برداری
  • رشته ترافیک

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ آغاز خواهد شد و متقاضیان می توانند تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای حضور در این رقابت نام نویسی کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

متقاضیان آزمون نظام مهندسی باید پیش از هرچیز اقدام به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ نمایند. به همین منظور در مقاله دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ مفصلا به این موضوع پرداخته ایم و فایل pdf دفترچه ثبت نام نظام مهندسی هم در آن موجود است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ به دو دسته مدارک تحصیلی و سابقه کاری تقسیم می گردد. که در ادامه به تفکیک آن ها را بررسی خواهیم کرد.

مدارک تحصیلی ثبت نام آزمون نظام مهندسی

متقاضیان آزمون نظام مهندسی برای صدور پروانه اشتغال به کار و دریافت پایه سه باید مدارک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم در یکی از رشته های اصلی این آزمون با عناوین معماری ، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک را داشته باشند.

همچنین کسانیکه مدارک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی با عناوین متفاوت از رشته های اصلی، کارشناسی ارشد و دکتری فاقد مدرک کارشناسی در رشته های اصلی و مواردی از این قبیل برای اطلاع از امکان دریافت پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی در رشته و صلاحیت مورد نظر خود، باید قبل از ثبت نام به اداره کل استان محل سکونت خود مراجعه و اطمینان حاصل نمایند.

شرایط سابقه کاری ثبت نام آزمون نظام مهندسی

برای ثبت نام در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرط حداقل سابقه کار از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی در هر مقطع  مطرح می گردد. سابقه کار حرفه ای برای مقطع کارشناسی سه سال، کارشناسی ارشد دو سال و دکتری یک سال منظور شده است.

متقاضیانی  که سنوات سوابق کار حرفه ای را اثبات نکنند امکان ثبت نام و شرکت در آزمون نظام مهندسی را ندارند و در صورت نداشتن شرایط لازم و ورود اطلاعات نادرست جهت ثبت نام و قبولی در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و با آنها مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به آن اشاره نشده و نمی دانید با وجود این شرایط قادر به نام نویسی در آزمون نظام مهندسی هستید یا خیر، می توانید پاسخ سوال خود را از مشاورین مجرب مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

وزارت راه و شهرسازی هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ را مطابق جدول زیر برای تمامی رشته ها ۱/۴۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۴۵هزار تومان تعیین کرده است و متقاضیان ملزم به پرداخت الکترونیکی این مبلغ به عنوان وجه ثبت نام خواهند بود.

رشته آزمون مهندسی مبلغ (ریال)
عمران (نظارت- محاسبات- اجرا)
تاسیسات مکانیکی (نظارت- طراحی – اجرا)
تاسیسات برقی (نظارت- طراحی – اجرا )
نقشه برداری
معماری (نظارت – اجرا)
شهرسازی
ترافیک
۱/۴۵۰/۰۰۰

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی باید به سامانه آزمون های ورود به حرفه سایت inbr.ir مراجعه کنید. inbr.ir به عنوان سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی شناخته می شود و تمامی اطلاعیه های آزمون نظام مهندسی از طریق این سایت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1403

در این بخش از مقاله راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1403 به صورت گام به گام ارائه می شود و در انتها لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام نظام مهندسی فعال شده تا در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن ثبت نام خود را انجام دهید.

راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به نشانی inbr.ir مراجعه کنید. مطابق تصویر در بخش آزمون های ورود به حرفه روی گزینه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان (تستی) –  ۱۴۰۳ کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

بعد از ورود به سیستم ثبت نام آزمون نظام مهندسی، مطابق تصویر روی گزینه خرید کارت بزنید.

خرید کارت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

مطابق تصویر در بخش نظام مهندسی، سریال ازمون ورود به حرفه مهندسان را انتخاب و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

خرید سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی

اطلاعات خواسته شده در فرم سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی را وارد کنید و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی تکمیل فرم خرید سریال ثبت نام

در این مرحله شماره پیگیری پرداخت صادر می شود و باید حتما آن را جایی یادداشت و تا پایان مراحل ثبت نام نزد خود نگه دارید. لازم به ذکر است تا زمانیکه تایید «شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام» انجام نشود قادر به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نخواهید بود.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

با پرداخت وجه در درگاه الکترونیکی بانک سریال 6 رقمی ثبت نام آزمون نظام مهندسی را دریافت خواهید کرد. مجددا به سیستم ثبت نام برگردید و با انتخاب گزینه «تایید و ادامه – گام بعدی» به صفحه ثبت نام جدید وارد شوید.

مطابق تصویر در بخش مربوطه اطلاعات شماره پرونده 6 رقمی (سریال کارت)، رمز عبور 7 رقمی و کد ملی خود را

سیستم ثبت نام آزمون نظام مهندسی

حالا در بخش تصویر داوطلب عکس خود را مطابق با شرایطی که در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی درج شده بارگذاری کنید.

فرم اطلاعات داوطلب را پر کرده و به مرحله بعد یعنی تاییدیه ثبت نام بروید.

در پایان ثبت نام، کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که ثبت نام نظام مهندسی شما در صورتی تکمیل شده که شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی را به دست آورده باشید.

ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی

اگر در زمان ثبت نام اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشید و اقدام به ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی نکنید سازمان سنجش به عنوان متولی برگزاری آزمون از حضور شما در جلسه آزمون جلوگیری و ثبت نام شما کان لم یکن تلقی می گردد.

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان حداکثر 3 مرتبه تعیین شده و متقاضیان باید در بازه زمانی مقرر اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی نمایند.

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی روزهای 20 و 21 اعلام شده و  آزمون به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد

Screenshot 2023 08 08 at 18 10 13 دفترچه ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲.pdf


📢

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی (مجموعه رشته ها) منتشر شد !

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی (مجموعه رشته ها) 1403

از ساعت 17 مورخ 1403/07/19 فعال خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، اینجا کلیک کنید.


ما در این مقاله از مشاور گروپ سعی کردیم تمامی موضوعات مهم در رابطه با ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ را عنوان کنیم. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در این مقاله پیدا نکردید می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت و از سراسر کشور

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ


سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۲ از چه تاریخی شروع می شود؟

✔️زمان ثبت نام نظام مهندسی از روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ آغاز و تا روز ‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ادامه می یابد. در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

✔️سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی چیست؟

✔️برای نام نویسی در آزمون ورود به حرفه مهندسان باید به سایت inbr.ir مراجعه نمایید. نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به صورت تصویری و گام به گام در این مقاله ارائه شده است.

✔️شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی چیست؟

✔️شرایط مدرک تحصیلی و سابقه کار حرفه ای جرو شرایط اولیه حضور در این آزمون است. برای اطلاع از جزییات شرایط مقاله را مطالعه نمایید.

 
 
5/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی