ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی شیمی 1400 و بازار کار رشته مهندسی شیمی  پرداخته شده است.

رشته مهندسی شیمی را می توان رشته ی مورد علاقه ی خیلی از به اصطلاح بچه درسخوان ها دانست. برخی شان خودشان را در لباس سفید آزمایشگاه شیمی و با عینک های بزرگ  مخصوص آزمایش بر روی صورت تصور می کنند. گاه در رویایشان با ترکیب یک ماده ی صورتی با یک ماده ی سبز در شیشه ای دیگر، صورتشان پشت یک بخار غلیظ آبی رنگ، گم می شود و حاصل یک ترکیب استثنایی را می دهد که قرن هاست بشر در جستجوی آن است.

چیزی شبیه یک اکسیر خارق العاده.  از آن جا که آن ها خوب می دانند که می توانند به رویاهایشان چطور لباس عمل بپوشاند،خود را  در مسیر علاقه یشان قرار می دهند. اگر از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته مهندسی شیمی هستید و قصد ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی را دارید، این مقاله مختص شماست.

با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری مهندسی شیمی 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری مهندسی شیمی  مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (سینتیك و طراحی راكتور ـ ترمودینامیك) و كارشناسی و كارشناسی ارشد شامل (پدیده های انتقال)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

مهندسی شیمی


منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی شیمی  به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

 اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400 منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400
دروس در سطح کارشناسی سینتیک و طراحی راکتور کتاب طراحی راکتورهای شیمیایی، لونشپیل ترجمه دکتر سهرابی
ترمودینامیک ترمودینامیک مهندسی شیمی، نوشته اسمیت ون نس، ترجمه دکتر کلباسی
ترمودینامیک ون وایلن، ترجمه دکتر کاشانی حصار
دروس در سطح کارشناسی ارشد پدیده های انتقال انتقال جرم ـ تألیف: رابرت تریبال ـ ترجمه: دکتر طاهره کاغذچی ـ دکتر مرتضی سهرابی ـ ویرایش سوم
“Mass Transfer”, Robert E.Treybal, 3th Edition.
“Unit Operation of chemical Engineering”, Mc Cabe, W.L, Smith , J.C. 4th Edition
Incropera, F.P., De Witt, D.P., Introduction to Heat Transfer Holman, J.P., Heat Transfer.
Holman, J.P., Heat Transfer.
Ozisik, M.N., Heat Transfer.
ایروینگ اچ. شیمز (1382)، مکانیک سیالات (ترجمه: علی‌رضا انتظاری)، انتشارات نورپردازان.
استریتر، وایلی (1382)، مکانیک سیالات (ترجمه: علی‌رضا انتظاری)، انتشارات نورپردازان.
رابرت دبلیو، فاکس و الن. تی. مک دونالد (1378)، مقدمه‌ای بر مکانیک سیالات (ترجمه: بهرام پوستی)، نشر کتاب دانشگاهی ـ مرکز خدمات فرهنگی سالکان.
فرانک. ام. وایت (1371)، مکانیک سیالات (ترجمه: کریم موسوی نسب)، انتشارات مهر.
ملکی، مجید (1369)، مکانیک سیالات، انتشارات دانشگاه صنعتی اصفهان.
مدنی، حسن (1364)، مکانیک سیالات و هیدرولیک، انتشارات جهاد دانشگاهی

آینده شغلی رشته مهندسی شیمی

آینده شغلی رشته مهندسی شیمی  قطعا برای متخصص کارآمد آن بسیار عالی است. خوشبختانه بازار کار رشته مهندسی شیمی به علت وسعت نیاز به متخصص در این حیطه در بسیاری از صنایع اعم از دارویی، بهداشتی، آرایشی، شوینده ، خوراکی،  پلیمر و … بسیار خوب است. شما می توانید در هریک از زمینه های فوق به عنوان طراح و سازنده، کنترلر کیفی و ارتقا دهنده ی کیفیت فعال باشید. شما می توانید محقق و پژوهشگر علم شیمی باشید و تدریس هم بنمایید.

همچنین می توانید کسب و کار خودتان را به راه بیندازید و دستگاه هایی مربوط به تست های مختلف مهندسی شیمی بسازید و تجارت های خوبی داشته باشید. همچنین می توانید در زمینه های صنعتی و نفت و مانند این ها برای بهبود کیفیت بنزین و سوخت های دیگر تلاش های سازنده ای نمایید. شما می توانید مخترع و محققی باشید که با استفاده از علم و ایده هایتان نیاز های گران قیمت بشر را  ارزان سازی و یا بهینه سازی نمایید.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی 1400

دروس آزمون دکتری مهندسی شیمی چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (سینتیك و طراحی راكتور ـ ترمودینامیك) و كارشناسی و كارشناسی ارشد شامل (پدیده های انتقال)///استعداد تحصیلی///زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی شیمی چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی شیمی در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی شیمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403