ثبت نام تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ و  نحوه و زمان ثبت نام الکترونیکی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم: راهنما شرایط داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های تیزهوشان را دارند با تهیه اطلاعات و مدارک لازم می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

با توجه به آنکه تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، مسئولیت صحت و درستی اطلاعات درج شده در فرم تقاضانامه ثبت نام ، به طور کلی بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورت مغایرت ثبت نام او لغو می شود.

ثبت نام تیزهوشان ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس استعداد درخشان سمپاد Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام الکترونیکی در آزمون تیزهوشان ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان یا استعداد های درخشان هر ساله به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد برای تحصیل در مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه برگزار خواهد شد. داوطلبان پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهمی که قصد ثبت نام در آزمون مذکور را دارند باید در زمان تعیین شده فرآیند ثبت نام تیز هوشان خود را انجام دهند.

با تکمیل فرم ثبت نام در سامانه پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my medu.ir  تصویر داوطلبی خود را بارگذاری و بعد از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان از سیستم شماره پیگیری دریافت می کنید که این امر نشان دهنده  اتمام موفقیت آمیز مراحل ثبت نام تیزهوشان می باشد. تا پیش از این ثبت نام تیزهوشان در سامانه  azmoon.medu.ir امکان پذیر بود.

ثبت نام آزمون تیزهوشان اینترنتی بوده اما فرآیند آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود. یعنی داوطلبان حدود یک هفته تا ده روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند تا از طریق آن آدرس حوزه امتحانی خود را پیدا کنند.

ثبت نام مدارس تیزهوشان مای مدیو

آزمون ورودی ثبت نام مدارس تیزهوشان در سطح کشور برگزار می‌ شود و به عنوان یکی از معیارهای اصلی ورود به مجموعه مدارس استعداد درخشان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت کلی شامل چهار مرحله اصلی می باشد:

  • ورود دانش آموز به حساب کاربری در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان  my.medu.ir
  • تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و تعیین اولویت های انتخابی
  • بارگذاری تصویر داوطلب
  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه تیزهوشان
  • دریافت شماره پیگیری ثبت نام تیزهوشان از سامانه مای مدیو دانش آموزی

شرایط ثبت نام تیزهوشان

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و دهم با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل ما در این بخش شرایط هر یک را به تفکیک  در قالب جدول ارائه می کنیم.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان
شرایط ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ششم به هفتم

شرط اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1402 – 1403؛

2 -کسب مقیاس »خیلی خوب« در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 1401 – 1402 و کسب مقیاس »خیلی خوب« در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی 1402 – 1403 جهت ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد درخشان؛

توجه 1 « :تربیت بدنی« و » شایستگی عمومی« جزء مواد درسی محسوب میشود.

توجه2 :شرکت دانش آموز در آزمون ورودی پایه هفتم با داشتن حداکثر یک مقیاس »خوب« در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم، مجاز است

شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم  

1 -اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 1402 – 1403؛

2 -پذیرش دانش آموز در دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان (صرفاً برای ورود به پایه دهم) برای تکمیل ظرفیت این مدارس، از طریق برگزاری آزمون ورودی متمرکز کشوری از بین دو گروه از دانش آموزان زیر انجام میشود:

یک) دانش آموزان پایه نهم سایر مدارس که معدل کل خرداد ماه پایه هشتم( سال تحصیلی 1401 – 1402 ) و نوبت اول پایه نهم آنان (سال تحصیلی 1402 – 1403) حداقل 19 باشد.

دو) دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل نوبت اول آنان در سال تحصیلی 1402 – 1403 کمتر از 18 باشد.

توجه: دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل کل خردادماه پایه هشتم و نوبت اول پایه نهم آنان حداقل 18 باشد، بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی پایه نهم به دهم، مجاز به ادامه تحصیل در دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان خواهند بود. پذیرش قطعی این قبیل دانش آموزان، منوط به احراز شرایط ماده 16 آئین نامه مدارس استعدادهای درخشان است

زمان ثبت نام تیزهوشان Moshavergroup.com

زمان ثبت نام ازمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه 1403/01/15 آغاز و تا روز جمعه  1403/01/25 ادامه خواهد داشت. مدت زمان ثبت نام 10 روز می باشد و قابل تمدید نخواهد بود. فراموش نکنید که تمامی فرآیند های ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط داوطلبان انجام می شود.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، از 15 تا 25 فروردین ماه 1403

دفترچه آزمون تیزهوشان

چرا مطالعه دفترچه آزمون تیزهوشان ضرورت دارد؟ از آنجایی که ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط خود داوطلب انجام می‌شود، داوطلب می‌بایست دقت کافی را در انجام ثبت نام داشته با‌شند تا مشکلی به وجود نیاید. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در این زمینه، مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و کسب اطلاعات در باره جزئیات شرایط و ضوابط شرکت در آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان است.

به همین دلیل ما در این بخش لینک دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان را قرار می دهیم تا با دریافت فایل PDF بتوانید کاملا آن را مطالعه کنید. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام تیزهوشان

کلیه شرکت کنندگان آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان به صورت اینترنتی و از طریق درگاه متصل به سامانه ثبت نام MY.MEDU.IR خواهند بود. مبلغ 700/000 ریال معادل 70 هزار تومان به ازاء هر داوطلب در نظر گرفته شده است و داوطلبان باید جهت پرداخت وجه ثبت نام تیزهوشان، از کارتهای بانكی عضو شبكە شتاب استفاده نمایند.

توجه1 :هرنوع پرداخت خارج از سامانه ثبت نام آزمون فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل بازگشت نخواهد بود. پس فقط از طریق همین درگاه متصل به سامانه مای مدیو MY MEDU.IR استفاده کنید.

توجه2 : مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است. مراقب تبلیغات های دروغین و کلاهبرداری هایی که ممکن است در این فرآیند صورت بگیرد باشید.

هزینه ثبت نام تیزهوشان همه چیز درباره آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

داوطلبان دوره اول متوسطه برای ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان استعداد های درخشان باید به نشانی اینترنتی my medu.ir دانش آموز مراجعه نمایند. لینک مستقیم ورود برای ثبت نام آزمون تیزهوشان در جدول زیر قرار گرفته است. کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیما به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش وارد شوید.

در ادامه تمامی مراحل ثبت نام بیان شده است. چگونه در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنیم؟ ابتدا باید به این سامانه مراجعه کرده و سپس با درج اطلاعات لازم به حساب کاربری خود وارد شوید.

حالا با انتخاب گزینه ثبت نام استعداد درخشان می توانید اطلاعات داوطلبی خود را ثبت و بعد از پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ 70 هزار تومان، نام خود را در بین شرکت کنندگان آزمون ورودی تیزهوشان قرار دهید. در ادامه مقاله مراحل ثبت نام الکترونیکی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت تصویری توضیح داده شده است.

ثبت نام تیزهوشان هفتم

ثبت نام تیزهوشان هفتم از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به عمل می آید.

  •  مراجعه به سایت my.medu.ir و مشخص کردن نقش ( دانش آموز ) و کلیک بر روی گزینه تایید

ورود دانش آموز به سامانه ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از کدملی و رمز عبور (شش رقم سریال شناسنامه)

مراحل ورود دانش آموز به سامانه ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • کلیک بر روی گزینه استعداد های درخشان پایه هفتم
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام تیزهوشان

توجه داشته باشید که اولویت های خود را به درستی و با دقت انتخاب کنید چرا که بعد از تکمیل فرایند ثبت نام به هیچ وجه امکان تغییر و جابه جایی اولویت های انتخابی و رشته تحصیلی در دوره دوم متوسطه وجود ندارد.

نام تیزهوشان 5

نام تیزهوشان 6

نام تیزهوشان 7

نام تیزهوشان 9

نام تیزهوشان 10

  • حالا تصویر دانش آموز داوطلب آزمون تیزهوشان را در این بخش بارگذاری کنید. این تصویر برای شناسایی شما بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان درج می شود و حجم عکس برای ثبت نام تیزهوشان حدودا کمتر از 70 کیلو بایت باشد. همچنین فایل عكس باید با ابعاد حداکثر ۳۰۰×۲۰۰ یا ۴۰۰×۳۰۰ پیكسل در فرمت »jpg »با زمینۀ سفید، مربوط به سال جاری دانش آموز باشد زیرا در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از  دانش آموز شرکت کننده، ضمن محرومیت داوطلب از شرکت در آزمون، ثبت نام تیزهوشان وی بی اثر خواهد شد)
  •  
  • پس از کلیک بر روی گزینه ذخیره، اطلاعات شما مطابق شکل زیر نمایش داده می شود. با کلیک بر روی گزینه تایید نهایی وارد مرحله پرداخت هزینه ثبت نام می شوید:

نام تیزهوشان 11

نام تیزهوشان 12

  • پس از پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می توانید رسید ثبت نام خود را پرینت بگیرید.

ثبت نام تیزهوشان نهم

داوطلبان دوره دوم متوسطه برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم نیز باید به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. در ادامه تمامی مراحل ثبت نام بیان شده است:

  • مراجعه به سایت my.medu.ir و ورود به سامانه ثبت نام از طریق کدملی و شش رقم سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور

  مراحل ورود دانش آموز به سامانه ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • مطالعه ضوابط و شرایط ثبت نام و کلیک بر روی گزینه ذخیره و بعدی
  • وارد کردن اطلاعات عمومی و تحصیلی داوطلب

نام تیزهوشان نهم به دهم2

نام تیزهوشان نهم به دهم3

نام تیزهوشان نهم به دهم4

نام تیزهوشان نهم به دهم5

  • در گام آخر پس از تایید اطلاعات و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم، تنها با دریافت شماره پیگیری ثبت نام تیزهوشان، فرآیند ثبت نام شما نهایی می شود. در غیر اینصورت ثبت نام ناقص بوده و به ثبت نام های ناقص هم ترتیب اثر داده نخواهد شد. بعد از دریافت، حتما این شماره پیگیری را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

لازم به ذکر است درصورتی که اشکالی در ورود اطلاعات توسط کاربر وجود داشته باشد، سامانه در زمان ذخیره اطلاعات فرم یا پیامی متناسب با خطای  «ضروری»  ثبت نام، به کاربر پیغام خطا داده و درکنار سطری که نیاز به اصلاح دارد ، عبارت اطلاعات وارد شده به کاربر نمایش داده می شود.

منابع تیزهوشان

مطالعه منابع تیزهوشان ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت شما دانش آموزان پایه ششم و دانش آموزان پایه نهم است. با توجه به اینکه آزمون میان پایه تیزهوشان یا تکمیل ظرفیت وجود ندارد، هر دانش آموز تنها یکبار فرصت شرکت در این آزمون ها را داشته و می تواند برای شرکت در امتحان تیزهوشان ششم به هفتم و یا تیزهوشان نهم به دهم شرکت کند. بنابراین ضرورت دارد که با برنامه ریزی دقیق و اصولی، بهترین کتاب برای قبولی تیزهوشان را مطالعه کرده و خود را برای شرکت در این رقابت آماده کنید.

جهت مشاهده و دریافت منابع تیزهوشان کلیک نمایید.

منابع تیزهوشان ششم و نهم لیست بهترین کتاب برای قبولی آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

زمان برگزاری ازمون تیزهوشان

زمان برگزاری ازمون تیزهوشان با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403، در تاریخ های یک و دو تیر تعیین شده است. آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت ۹ صبح، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت ۹ صبح، روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲ برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم
1 تیر 1403 2 تیر 1403

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ (ششم و نهم) و به همراه داشتن آن از ضروریات شرکت در آزمون است. چرا که در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه و همچنین کارت شناسایی معتبر از ورود شما به جلسه آزمون تیزهوشان جلوگیری به عمل خواهد آمد. بنابراین حتما با آغاز فرآیند انتشار کارت در سامانه ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir هر چه سریعتر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنید.

در این صورت فرصت کافی برای ویرایش اطلاعات غلط احتمالی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون را خواهید داشت.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و استعداد های درخشان از سایت my medu.ir قابل مشاهده می باشد و داوطلبان با مراجعه به سامانه مذکور می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند.

  • آزمون ورودی پایه دهم چند روز پس از برگزاری آزمون در سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی my medu.ir منتشر خواهد شد.
  • برای پذیرفته شدگان آزمون کارنامه صادر نمی شود.
  • برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون کارنامه عدم قبولی که شامل تعداد پاسخ های غلط، صحیح، امتیاز کل دانش آموز و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه صادر می شود.
  • در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز همزاد در آزمون سنجش هفتم یا آزمون ورودی دهم و قبولی یکی از آنها، دیگری در صورت کسب حداقل 80 درصد امتیاز آزمون آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا، می تواند مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده در مدارس تیزهوشان ثبت نام نماید.

راهنمای ثبت نام تیزهوشان الکترونیکی در آزمون تیزهوشان دو کلام حرف خودمونی با والدین

والدین عزیز توجه داشته باشید که راه موفقیت در زندگی فرزندانتان لزوما از کسب نمره قبولی در آزمون های تیزهوشان نمی گذرد و این امتحان تنها بخش کوچکی از زندگی فرزند شما را تشکیل می دهد.

البته این به معنای بی اهمیت یا کم اهمیت بودن این مساله یا تلاش نکردن بچه ها نیست و تاثیر قبولی این آزمون و تحصیل در مدارس سمپاد را نمی توان نادیده گرفت اما در صورتیکه نتیجه مطلوب را کسب نکردند، به آن ها امید بدهید، با حفظ آرامش و صبوری فرزندانتان را در این مسیر یاری کرده و راه های دیگر را امتحان کنید.


در این مقاله مشاور گروپ مراحل ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه دریافت کارت و آگاهی از زمان آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 می توانید با کارشناسان مجرب مشاور گروپ در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوران دپارتمان تیزهوشان مشاور گروپ با ارائه خدمات برنامه ریزی برای قبولی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ + پایه ششم و نهم متناسب با شرایط دانش آموزان، یاریگر شما در مسیر قبولی آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ استفاده کنید تا در سریعترین زمان ممکن جامع ترین پاسخ خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

ثبت نام تیزهوشان ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس استعداد درخشان سمپاد Moshavergroup.com

سوالات متداول

✔️چگونه در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنیم؟

✔️تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی در سامانه my.medu.ir انجام می شود که در این مقاله مشاور گروپ به صورت تصویری شرح داده شده است.

✔️شرایط ثبت نام در تیزهوشان چیست؟

✔️برای اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام اینترنتی آزمون مدارس تیزهوشان به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️تاریخ ثبت نام مدارس تیزهوشان کی است؟

✔️زمان ثبت نام و تاریخ دقیق ثبت نام مدرسه تیزهوشان 15 تا 25 فروردین 1403 اعلام شده است.

 
4.6/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مريم

    با سلام اگر موفق نشده باشيم عكس جديد رو بارگذاري كنيم و با عكس قبلي ثبت نام انجام شده باشه . براي شركت در آزمون نشكلي بوجود مياد؟؟
    بعد از اينكه كارت آزمون بياد امكان ويرايش داره؟
    لطفا راهنمايي كنين

    پاسخ
  2. نسیم

    معدل نوبت اول نهمم بدون جمع نمرات تکوینی (یعنی معدلم بدون مستمر و با حساب فقط نمره های کتبی)19.91 هست و با جمع نمرات تکوینی 20
    باید کدوم رو برای بخش معدل نوبت اول وارد کنم؟

    پاسخ
  3. علی

    با سلام.امتحان تیزهوشان دهم به یازدهم داریم آزمون میان پایه و بعد آزمون دهم به یازدهم داریم یا بدون آزمون یعنی من دهم خواندم برای تحصیل یازدهم بدون آزمون می توانم وارد مدرسه تیرهوشان شوم یا باید آزمون دهم برای دهم به یازدهم آزمون میان پایه

    پاسخ
  4. Amir

    سلام برای پست الکترونیک باید چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      وارد کردن پست الکترونیکی الزامی نیست!

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403