ثبت نام آزمون استخدام شرکت الکا آریا

استخدام شرکت الکا آریا azmoon.sbu.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت الکا آریا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا آغاز شد. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط لازم برای شرکت در این آزمون، نحوه ثبت نام، زمان و سایت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا با ما همراه باشید. همانطور که می دانید شرکت مهندسی الکا آریا به منظور تامین خدمات مورد نیاز خود در خطوط شبکه ریلی کشور اقدام به جذب نیرو از طریق این آزمون استخدام نموده است.

واجدین شرایط می توانند در زمان مقرر برای نام نویسی در سامانه ثبت نام اقدام نمایند و با پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون، نام خود را در بین شرکت کنندگان این رقابت ثبت نمایند.

استخدام شرکت الکا آریا azmoon.sbu.ac.ir

ثبت نام آزمون استخدام شرکت الکا آریا با همکاری دانشگاه شهید بهشتی azmoon.sbu.ac.ir و به منظور تامین خدمات مورد نیاز  خطوط شبکه ریلی کشور، از بین متقاضیان آقا و بومی واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا ، در مشاغل مندرج در دفترچه ثبت نام از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه های علمی تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار، طی دوره های آموزشی مربوطه و گزینش صلاحیت های اخلاقی و… تعدادی از واجدین شرایط را انتخاب نماید.

افراد واجد شرایط متقاضی شرکت در آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا ، می توانند جهت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه ثبت نام از تاریخ 1401/11/10 تا تاریخ 1401/11/20 مطابق با شرایط ذکر شده، نسبت به ثبت نام در سامانه آزمون دانشگاه شهید بهشتی اقدام نمایند. توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. صرفاً دارندگان مدارک تحصیلی مندرج در جدول شماره 1 مجاز به ثبت نام خواهند بود. (نکته: عنوان رشته های تحصیلی مندرج در مدرک تحصیلی داوطلبان می بایست دقیقاً با عنوان رشته های مندرج در جدول شماره 1 همخوانی داشته باشد).
  2. در این آزمون صرفاً داوطلبان بومی مجاز به شرکت می باشند. (منظور محدوده های جغرافیایی برابر جدول شماره (1-2) تا (20-2) بر اساس تقسیمات مصوب کشوری می باشد).
  3. داوطلبان چنانچه از شرایط ایثارگری برخوردار می باشند، ضروری است در تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا نسبت به تکمیل فیلد مربوطه اقدام نمایند. فرزندان شهدا، برادر شهید، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر به شرط ارائه مستندات ایثارگری تایید شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، از شرط سن، حداکثر تا سقف 5 سال معاف می باشند. ضمن اینکه این دسته افراد نیز باید سایر شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام را دارا باشند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

  • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن منع بکارگیری و نداشتن سوء پیشینه به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی .
  • داشتن شرایط فیزیکی مورد نظر و سلامت کامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای مورد نظر شرکت.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا، می توان به شرایط سنی ثبت نام، به شرح ذیل اشاره کرد. شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا: در مشاغل لکوموتیوران راهبر جرثقیل ریلی، متصدی ترافیک، حفاظت ایستگاهی، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی، متصدی تخلیه و بارگیری، امور ساختمان و تاسیسات (متصدی تاسیسات، ساختمانی، برقی و مکانیکی)، امور ساختمان و تاسیسات (متصدی فضای سبز)، اپراتور دوربین و متصدی امور حراست متولدین (1373/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و (متولدین 1375/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر ،پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا
لکوموتیوران راهبر جرثقیل ریلی متصدی ترافیک حفاظت ایستگاهی راهبر ماشین آلات مکانیزه خط تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی متصدی تخلیه و بارگیری امور ساختمان و تاسیسات (متصدی تاسیسات، ساختمانی، برقی و مکانیکی) امور ساختمان و تاسیسات (متصدی فضای سبز) اپراتور دوربین و متصدی امور حراست متولدین (1373/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و (متولدین 1375/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر ،پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
سوزنبان امور خدمات ایستگاهی (نظافت اماکن، اطلاعات ایستگاه) امور ساختمان و تاسیسات (کارگر فنی، کارگر فضای سبز) حفاظت فیزیکی (نگهبان) متولدین (1375/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1377/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی، مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
تعمیرکار ماشین آلات مکانیزه خط  متولدین (1366/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1368/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

در مشاغل سوزنبان، امور خدمات ایستگاهی (نظافت اماکن، اطلاعات ایستگاه)، امور ساختمان و تاسیسات (کارگر فنی، کارگر فضای سبز)، حفاظت فیزیکی (نگهبان)، متولدین (1375/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1377/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی، مجاز به شرکت در آزمون می باشند. در شغل تعمیرکار ماشین آلات مکانیزه خط، متولدین (1366/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1368/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند. نحوه تاثیر سابقه کار :

  • داوطلبانی که دارای سابقه خدمت در مجموعه سیر و حرکت راه آهن یا واحدهای تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیر ساخت ریلی می باشند حداکثر تا 4 سال به سقف سنی افزوده می گردد (با ارائه سوابق بیمه ای مرتبط و تایید شده توسط سازمان تامین اجتماعی)
  • متقاضی استفاده از شرط حداکثر سن، صرفا مجاز به استفاده یکی از شرایط بندهای 3 تذکرات (1) و 2-2- سابقه می باشد.

شرایط بومی آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

در ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
  1. محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلب با محدوده جغرافیایی موردتقاضا یکی باشد.
  2. داوطلب حداقل دو مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در محدوده جغرافیایی محل موردتقاضا طی کرده باشد.
  3. داوطلب حداقل یک مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) در محدوده جغرافیایی محل موردتقاضا طی کرده باشد و در حال حاضر با ارائه اسناد معتبر، در محدوده مذکور سکونت داشته باشد.نکته 1 : سکونت در محل جغرافیایی مورد تقاضا ، بدون داشتن یکی از شرایط بند های “الف یا ب یا ج ” به منزله بومی بودن تلقی نمی گردد. نکته 2 : حداکثر فاصله سکونت قابل قبول تا شهر انتخابی به منظور بومی بودن 70 کیلومتر می باشد.
 

سایت ثبت نام آزمون استخدام الکا آریا azmoon.sbu.ac.ir

سایت ثبت نام آزمون استخدام الکا آریا azmoon.sbu.ac.ir است و همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم سامانه آزمون دانشگاه شهید بهشتی مسئولیت ثبت نام متقاضیان استخدام شرکت الکا آریا را بر عهده دارد. به همین منظور ما در این بخش از مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا را در جدول زیر فعال کردیم تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید:

نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

در این بخش به صورت خلاصه اما جامع نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا را با هم مرور می کنیم:

  1. مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و شرایط مندرج در آن
  2. واریز مبلغ 2/000/000 ریال (معادل دویست هزار تومان) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون نکته: وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
  3. بارگذاری عکس پرسنلی اسکن شده (حجم نباید بیشتر از 70 کیلوبایت باشد)
  4. بارگذاری تصویر مدرک تحصیلی اسکن شده (حجم نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
  5. بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه اسکن شده (حجم نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
  6. بارگذاری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی اسکن شده (حجم نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
  7. بارگذاری تصویر مدرک دو مقطع تحصیلی و یا یک مقطع تحصیلی همراه با تصویر سند محل سکونت کنونی در صورت
  8. استفاده از شرایط بومی (حجم نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
  9. بارگذاری تصویر مدرک ایثارگری بر اساس بند 3 تذکرات (1) (حجم نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
  10. بارگذاری فایل سوابق کاری مرتبط با فرمت پی دی اف (pdf) در صورت دارا بودن شرایط سابقه کاری (حجم، مطابق فایل دانلود شده از سازمان تامین اجتماعی)

منابع آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

منابع آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا
سوالات دروس عمومی برای همه مشاغل شامل اطلاعات عمومی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی (انگلیسی)
سوالات دروس تخصصی 1. لکوموتیوران راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، راهبر جرثقیل ریلی و امور ساختمان و تاسیسات (متصدی تاسیسات ساختمانی، برقی مکانیکی): ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک 2. تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی: ریاضی و آمار، مبانی مخابرات، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک 3. متصدی ترافیک، حفاظت ایستگاهی، متصدی امور حراست، متصدی تخلیه و بارگیری و اپراتور دوربین: ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک 4. سوزنبان و حفاظت فیزیکی (نگهبان)- در سطح دیپلم: ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک 5. تعمیرکار ماشین آلات مکانیزه خط، امور خدمات ایستگاهی (نظافت اماکن و اطلاعات ایستگاه) و کارگر فنی (در سطح دیپلم): اطلاعات عمومی 6. متصدی فضای سبز: دروس فنی و حرفه ای رشته کشاورزی (امور زراعی و امور باغی) 7. کارگر فضای سبز (در سطح دیپلم): دروس فنی و حرفه ای رشته کشاورزی (امور زراعی و امور باغی)

دفترچه آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا سوالات عمومی و تخصصی حداکثر تعداد 120، سوال به تفکیک 40 سوال برای دروس عمومی (برای هر درس 10 سوال) و حداکثر 80 سوال برای دروس تخصصی برای هر درس 20 سوال در نظر گرفته شده است. تبصره: کلیه سوالات آزمون به صورت چهارگزینه ای می باشد. دفترچه سوالات آزمون عمومی و تخصصی دارای نمره منفی می باشد، هر سه پاسخ اشتباه معادل یک نمره منفی در نظر گرفته می شود.

مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

مهلت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا برای داوطلبان از تاریخ 1401/11/10 حداکثر تا پایان روز 141/11/20 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا از روز دوشنبه 1401/12/01 تا روز پنجشنبه 1401/12/04 خواهد بود.
 
زمان برگزاری آزمون کتبی استخدام شرکت مهندسی الکا آریا: روز جمعه مورخ 1401/12/05 همزمان در 21 محل جغرافیایی کشور
 
مشاوره آزمون استخدامی شرکت الکا آریا
 
دارا بودن مدرک تحصیلی در زمان ثبت نام الزامی می باشد (داوطلب در صورت قبولی در آزمون کتبی ملزم به ارائه اصل یا گواهی موقت مدرک تحصیلی خود می باشد. به معرفی نامه های تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه، گواهی های موردی و … به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد و در هر مرحله از آزمون، داوطلب از ادامه فرایند بکارگیری حذف خواهد شد).
 
ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود از طریق درگاه اینترنتی دانشگاه شهید بهشتی به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری 9 رقمی پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی
 
دریافت کارت ورود به جلسه، براساس اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون درسایت مذکور
 
تبصره: داوطلبان گرامی درمرحله ثبت اینترنتی اطلاعات، دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده به عهده داوطلب می باشد.
 
داوطلبان می بایست پس از ثبت نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری 9 رقمی نسبت به تایید نهایی ثبت نام خود اطمینان حاصل نموده و جهت چاپ صفحه تائیدیه نهایی ثبت نام خود، اقدام نمایند. شایان ذکر است هرگونه اطلاع رسانی یا پیگیری فرآیند مذکور از طریق درگاه اینترنتی دانشگاه شهید بهشتی معتبر می باشد.
 
تبصره: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در یک شغل در خواستی را دارد.
 
تذکرات (2) عدم دریافت کد رهگیری 9 رقمی به منزله عدم تکمیل فرایند ثبت نام توسط داوطلب می باشد.
 
شماره تلفن همراه ثبت شده در تقاضانامه، ملاک اطلاع رسانی پیامکی به داوطلب می باشد. لذا در ثبت شماره اعلامی، دقت لازم صورت پذیرد. ضمناً مسئولیت هر گونه تغییر، ثبت شماره غیر شخصی، خاموش بودن شماره همراه ثبت شده و …. به عهده داوطلب می باشد.
 
چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی، ثبت نام نموده و در آزمون شرکت نماید، با محرز شدن عدم صحت مندرجات ثبت شده از سوی ایشان، حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار، موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
 
بدیهی است قبولی درآزمون کتبی و مصاحبه ها به منزله پذیرش نهایی نمی باشد بلکه مراحل آزمون شامل قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه های علمی -تخصصی، شایستگی شغلی، معاینات طب کار، گزینش صلاحیت های اخلاقی و طی دوره های آموزشی مربوطه می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر یک از مراحل قید شده از ایشان جهت شرکت در مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
 
هزینه معاینات طب کار بر عهده داوطلب می باشد. (که این معاینات شامل معاینات کامل جسمانی، معاینات کامل بینایی سنجی و اختلالات دید رنگی، معاینات کامل شنوایی سنجی، آزمایشات کامل خون و تست های غربالگری سوء مصرف مواد می باشد.)
 
هزینه دوره های آموزشی بر عهده داوطلب می باشد که به صورت اقساط پس از اشتغال، ماهیانه از حقوق فرد کسر خواهد شد. لازم به ذکر  است در صورت عدم قبولی در دوره های آموزشی، هزینه به صورت کلی از داوطلب اخذ می گردد.
 
به کار گیری نیرو از طریق این دفترچه ثبت نام بر عهده شرکت مهندسی الکا آریا بوده و هیچ گونه ارتباطی به جذب نیرو در شرکت راه آهن ج.ا.ا  نداشته و مسئولیت آن برعهده شرکت مهندسی الکا آریا می باشد.
 

مکان برگزاری آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا

مکان برگزاری آزمون متعاقباً ازطریق سایت اعلام خواهد شد. داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن مربوطه تماس حاصل نمایند. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به” شرکت مهندسی الکا آریا ” می باشد.
 

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا حدود دو ماه پس از برگزاری آزمون استخدامی خواهد بود.

📢

نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا، اعلام شد!


لینک اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

 

برای دریافت نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا لازم است به سایت azmoon.sbu.ac.ir مراجعه کرده و مطابق تصویر روی اعلام نتایج کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا

در صفحه ی جدید مطابق تصویر زیر عمل کرده و روی گزینه ی زیر کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

حالا وارد صفحه ی بعد شده و با وارد کردن کد ملی خود و کد امنیتی، و فشردن دکمه ی مشاهده نتیجه آزمون، وارد صفحه ی اعلام نتایج خواهید شد.

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت الکا آریا




ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا در سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه شهید بهشتی azmoon.sbu.ac.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی استخدام شرکت مهندسی الکا آریا نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا اواسط هفته دوم بهمن آغاز می شود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه کنید.

✔️هزینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا چقدر است؟

✔️در این مقاله هزینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا را به همراه نحوه پرداخت آن به صورت کامل شرح داده ایم.

✔️سامانه ثبت نام آزمون استخدام شرکت مهندسی الکا آریا چیست؟

✔️سامانه آزمون دانشگاه شهید بهشتی متولی برگزاری این آزمون است و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر به azmoon.sbu.ac.ir مراجعه نمایند.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت الکا آریا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403