ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان به منظور شرکت در آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز ، باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. برای آگاهی از زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

شرکت پتروشیمی تبریز در راستای پیشبرد اهداف طرحهای توسعه ای، کمبود نیروی انسانی مورد نیاز خود در سمت های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، خدمات فنی و مهندسی، مدیریت مالی و بازرگانی و… اقدام به برگزاری آزمون استخدام پتروشیمی تبریز نموده است. متقاضیان واجد شرایط مرد/زن در مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی طبق شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریر (آزمون کتبی و روانشناختی، مصاحبه عمومی، فنی و معاینات طب صنعتی و گزینش) و با انعقاد قرارداد مدت موقت طبق قانون کار/ تامین اجتماعی و بصورت مقیم و شاغل تمام وقت می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

توجه داشته باشید که جذب نیرو صرفاً با هدف اشتغال در شرکت پتروشیمی تبریز و رشته های تحصیلی مرتبط با جدول نیازمندی نیروی انسانی می باشد و پذیرفته شدگان نهایی بسته به نیاز شرکت بصورت نوبتکاری/ روزکاری مشغول بکار خواهند شد.

برنامه زمان بندی آزمون استخدام پتروشیمی تبریز
1401/09/17 لغایت 1401/09/30 ثبت نام در سامانه الکترونیکی و اخذ کد رهگیری
روز دوشنبه مورخ 1401/10/05 الی ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/10/08 مراجعه به وب سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
پنجشنبه مورخ 1401/10/08 یا جمعه مورخ 1401/10/09 برگزاری آزمون علمی استخدام پتروشیمی تبریز
سایر مراحل و تشریفات اداری مرتبط متعاقباً اعلام خواهد شد.
اعتراضات احتمالی حداکثر تا 10 روز پس از اعلام نتایج با ارائه مستندات، قابل بررسی می باشد

tpco.iran-azmoon.ir

ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ در سایت tpco.iran-azmoon.ir صورت می گیرد. لازم به ذکر است:

  1. قبل از اقدام به نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir   شرایط استخدام پتروشیمی تبریز مندرج در همین مقاله را بطور كامل و با دقت مطالعه نمایید.
  2. توجه داشته باشید که هر داوطلب صرفا مجاز به یكبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تكراری خودداری فرمایید.
  3. قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل كد ملی، كد پستی، آدرس محل سكونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید تا به راحتی مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید.
  4.  جهت تكمیل ثبت نام، لازم است فایل اسكن شده یك قطعه عكس پرسنلی 4*3 با فرمت استاندارد JPG كه حجم آن كمتر از 200 كیلو بایت باشد برای بارگذاری در سایت آماده نمایید.
  5.  در صورت تكمیل ثبت نام بطور كامل و ذخیره اطلاعات در سایت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir  ، پس از واریز وجه ثبت نام، یک كد رهگیری از طریق سیستم به شما ارائه خواهد شد. تا کد رهگیری دریافت ننموده اید ثبت نام شما انجام نشده است.
  6. كلیه پیگیری های آتی از طریق كد رهگیری و در سایت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir خواهد بود، لذا آن را یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
     
  7. پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.

  8. در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی مشخص شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ابراز نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

استخدام پتروشیمی تبریز

شرایط استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

تنها افراد واجد شرایط استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ می توانند در این آزمون علمی شرکت نمایند. بنابراین اطلاع از شرایط ثبت نام ضروری می باشد. ما در این بخش از مقاله مشاور گروپ لیست تمامی شرایط لازم برای استخدام پتروشیمی تبریز را ارائه کرده ایم. مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی تبریز شرایط شرکت کنندگان به شرح زیر است:

  1.  تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  2.  تدین به یکی از ادیان رسمی کشور و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  3. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا کارت معافیت دائم برای داوطلبان مرد
    تبصره 2: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
    تبصره 3: در صورت پذیرفته شدن متقاضیان در آزمون کتبی و روانشناختی، مصاحبه عمومی، فنی، پذیرش نهایی منوط به معاینات طب صنعتی و گزینش می باشد. لازم به توضیح است که جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی ( مشتمل بر آزمون کتبی استخدام پتروشیمی تبریز، آزمون های روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات طب صنعتی) صورت می پذیرد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی و لغو می گردد.
  4.  برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تائید طب صنعتی شرکت پتروشیمی تبریز.
  5. عدم تعهد خدمت در دیگر دستگاهها و سازمانهای دولتی و غیردولتی.
  6.  داوطلبان نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.
  7.  نداشتن سوءپیشینه کیفری با تائید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر.
  8.  داشتن مدرک تحصیلی متناسب با جدول نیازمندی های نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی.
    تبصره 4- دارندگان مدارک تحصیلی دکتری مجاز به شرکت در مقاطع تحصیلی پائین نیستند. همچنین دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در مقاطع تحصیلی پائین تر(کاردانی) نیستند ( البته کلیه داوطلبان صرفا در صورتی که مدرک کارشناسی ارشد ایشان مرتبط با مدرک کارشناسی باشند، مجاز به ثبت نام در مقطع کارشناسی هستند). در غیر اینصورت و با مشخص شدن کتمان موضوع در هر مرحله از فرآیند جذب از ادامه مراحل جذب متقاضی استخدام پتروشیمی تبریز ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
  9.  حداقل معدل برای کلیه داوطلبان مقاطع کارشناسی ارشد 15 ،کارشناسی 14 و کاردانی 13 می باشد.
    تبصره 5- برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاههای دولتی یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل مورد قبول منظور خواهد شد.
  10.  شرایط سنی استخدام پتروشیمی تبریز 1401 حداکثر 34 سال سن برای تمامی دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ،32 سال سن برای تمامی دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و 30 سال سن برای مدارک تحصیلی کاردانی تا تاریخ برگزاری آزمون (8 یا 9 دی 1401) کتبی تعیین شده است.
    تبصره 6- مدت سابقه خدمت مرتبط با ارائه گواهی معتبر (بیمه و گواهی از محل کار قبلی) تا سقف حداکثر دو سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط یک سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است سوابق کاری قبلی اعم از مرتبط و غیر مرتبط تاثیری در تخصیص سمت سازمانی و تعیین حقوق و مزایای متقاضی نخواهد داشت.
    تبصره 7- برای کارکنان پیمانکاری شاغل در شرکت پتروشیمی تبریز که بمنظور تبدیل وضعیت در فرآیند آزمون جذب نیرو شرکت می نمایند محدودیت سنی وجود ندارد.
  11.  مدرک تحصیلی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون استخدامی می باشد که مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرارگرفته باشد. لازم به توضیح است مدارک معادل شامل مورد فوق نمی باشد.
    تبصره 8- فقط مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی مورد نیاز شرکت بوده و چنانچه افراد پذیرفته شده، در حین خدمت موفق به اخذ مدرک تحصیلی بالاتر گردند، شرکت هیچ گونه تعهدی در رابطه با تعدیل مدرک مأخوذه و یا ارتقاء در سمت جدید نخواهد داشت.
  12. سهمیه ایثارگران و جانبازان آزمون استخدام پتروشیمی تبریز بدین صورت است که به نمره مکتسبه در آزمون کتبی شرکت کنندگان خانواده های معظم شهداء ،و جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان کارکنان(شاغل و بازنشسته) در شرکت پتروشیمی تبریز(10%) اضافه خواهد شد.
    تبصره 9- در صورت دارا بودن بیش از یک مورد از امتیازات فوق، تنها یکی از آنها تعلق می گیرد.
  13. متقاضیان ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز از تمام استانهای کشور می توانند در این آزمون شرکت نمایند و محدودیت موقعیت مکانی وجود نخواهد داشت.
  14. تعداد جذب متقاضیان واجد شرایط بومی حداقل (60%) خواهد بود و در صورت عدم امکان تامین بر اساس امتیازات مکتسبه و یا عدم شرکت داوطلبین در بعضی از رشته ها، از بین پذیرفته شدگان سایر مناطق جغرافیایی که امتیاز بالاتری کسب نموده باشند تامین خواهد شد.

تبصره 10- ملاک تشخیص بومی بودن، محل تولد و یا محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ دیپلم و یا چهار سال متوالی ساکن استان آذربایجان شرقی می باشد. لازم به توضیح است ارائه مدارک مستدل نظیر استشهاد محلی و سپس تائید شورای محل/بخش/ شهر و…برای احراز شرایط بومی داوطلبان با چهار سال متوالی ساکن استان آذربایجان شرقی ضروری است.

 
متقاضیان ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز
tpco.iran-azmoon.ir می توانند جهت ثبت نام در این سامانه و کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط اختصاصی ثبت نام ، از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره و کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.
 
جدول نیازمندی استخدام پتروشیمی تبریز 1401
ردیف رشته تحصیلی گرایش مقطع تحصیلی مورد نیاز جنسیت
1 مهندسی شیمی/ مهندسی پلیمر کلیه گرایش ها به جز صنایع غذایی کارشناسی مرد
2 مهندسی برق گرایش های قدرت/ شبکه های توزیع/بدون گرایش کارشناسی مرد
3 مهندسی برق گرایش های الکترونیک/ابزار دقیق/کنترل/بدون گرایش کارشناسی مرد
4 مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها کارشناسی مرد
5 مهندسی صنایع کلیه گرایش ها کارشناسی مرد / زن
6 شیمی محض و کاربردی کارشناسی مرد
7 مدیریت بازرگانی کلیه گرایش ها کارشناسی مرد / زن
8 مدیریت مالی و حسابداری کلیه گرایش ها کارشناسی مرد / زن
9 کاردانی برق الکترونیک/ابزار دقیق/کنترل/برق صنعتی/کاردان فنی برق/قدرت/انتقال و توزیع/الکتروتکنیک/بدون گرایش کاردانی مرد
10 کاردانی شیمی کلیه گرایش ها بجز گرایش صنایع غذایی کاردانی مرد
11 کاردانی مکانیک کلیه گرایش ها کاردانی مرد
توجه: هر متقاضی فقط مجاز می باشد، در یکی از ردیف های جدول نیازمندیهای نیروی انسانی ثبت نام نماید.

تبصره 1: متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد به شرط مجاز بودن مقطع کارشناسی در آگهی دعوت به همکاری می توانند در آزمون شرکت نمایند و در صورت قبولی در کلیه مراحل، مدرک کارشناسی آنها ملاک قرارداد متقاضی با شرکت پتروشیمی تبریز خواهد بود.

هزینه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز

تمامی داوطلبان در هنگام تکمیل مراحل نام نویسی ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز به صورت اینترنتی می باشند. برای این کار باید در زمان ثبت نام به سایت شرکت پتروشیمی تبریز مراجعه نمایید و با در دست داشتن کارت دارای رمز دوم بانکی اقدام به پرداخت مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال (1،500،000) معادل 150 هزار تومان نمایید.

این هزینه به منظور اخد کد رهگیری استخدام پتروشیمی تبریز از داوطلبان دریافت می گردد. لازم به ذکر است امکان بازگشت وجه میسر نیست و هزینه شرکت در آزمون استخدام پتروشیمی تبریز به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

مراحل ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

مراحل ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

  1. به وب سایت شرکت پتروشیمی تبریز از روز پنج شنبه مورخ 1401/09/17 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1401/09/30 مراجعه نمایید. لازم به ذکر است ثبت نام بعد از تاریخ 1401/09/30 مقدور نخواهد بود. (توجه داشته باشید که ثبت نام متقاضیان آزمون استخدام پتروشیمی تبریز صرفاً از طریق وب سایت شرکت tpco.iran-azmoon.ir و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.)
  2. اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
  3. مرحله سوم مرحله ارسال عکس داوطلب می باشد. متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.
  4. در این مرحله پیش نمایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز را مشاهده می کنید. حتما مجددا اطلاعات ثبت شده خود کنترل و بررسی نمایید. در صورت تایید صحت اطلاعات برای پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری به مرحله بعد بروید.
  5. با واریز آنلاین مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال (1،500،000) معادل 150 هزار تومان به عنوان هزینه ثبت نامبه مرحله بعد هدایت می شوید.
  6. دریافت كد رهگیری نشان دهنده پایان مراحل ثبت نام است. حتما کد رهگیری آزمون استخدام پتروشیمی تبریز را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید. توجه داشته باشید ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز تنها زمانی تکمیل می گردد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
  7. زمان دقیق و محل برگزاری آزمون در شهرهای تبریز و تهران در زمان دریافت کارت و از طریق سامانه فوق الذكر اعلام خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پتروشیمی تبریز

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پتروشیمی تبریز و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری می باشد. بنابراین باید چند روز پیش از برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت از سایت پتروشیمی تبریز tpco.iran-azmoon.ir نمایید.
 
کارت ورود به جلسه استخدام پتروشیمی تبریز روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ الی ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ تعیین شده است. داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به کنترل مشخصات فردی خود، مدرک تحصیلی، معدل، شماره داوطلبی، شماره صندلی و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند. زمان دقیق و محل برگزاری آزمون در شهرهای تبریز و تهران در زمان دریافت کارت ورود به جلسه استخدام پتروشیمی تبریز و از طریق سامانه فوق الذكر اعلام خواهد شد.
 
توجه: ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد. شایان ذکر است داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند لازم است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در وب سایت مربوطه خود اظهاری نمایند تا تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط دفترچه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ کلیک کنید

منابع آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

فهرست منابع آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ به تفکیک رشته های آزمون در جدول زیر ارائه شده است. برای کسب نتیجه بهتر در این آزمون استخدامی میبایست منابع و مواد آزمون را دقیق و کامل مطالعه نمایید.
 
عنوان رشته مواد آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱
مهندسی شیمی/ مهندسی پلیمر انتقال حرارت – ترمودینامیک – انتقال جرم و عملیات واحد – سیالات – راکتور – کنترل – کاربرد ریاضیات
مهندسی برق – قدرت/شبکه های توزیع مدار 1 و 2 – بررسی سیستم های قدرت 1 و 2 – کنترل – ماشین 1 و 2 – اندازه گیری الکتریکی- رله و حفاظت
مهندسی برق – الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق مدار 1 و 2 – مدار منطقی – اندازه‌گیری – الکترونیک 1 و 2 – کنترل – الکترومغناطیس
مهندسی مکانیک ترمودینامیک-سیالات-انتقال حرارت-استاتیک-مقاومت مصالح-دینامیک وارتعاشات
مهندسی صنایع مبانی سازمان و مدیریت-کنترل پروژه–تحقیق درعملیات1و2-آمار مهندسی-اقتصاد مهندسی-برنامه ریزی وکنترل تولید و کنترل موجودی- تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری
شیمی شیمی تجزیه1،2،3- شیمی فیزیک1،2- شیمی آلی1،2،3- کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی
مدیریت بازرگانی ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت- حقوق بازرگانی- اقتصاد خرد و کلان_ اصول حسابداری- آمار و کاربرد آن در مدیریت- پول ارز و بانکداری
مدیریت مالی و حسابداری ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت – آمار و احتمال- اقتصاد خرد و کلان- اصول حسابداری-حسابرسی- اصول مدیریت مالی-مبانی ریسک و سرمایه گذاری- تجزیه و تحلیل صورتهای مالی
کاردانی برق مدارهای الکتریکی– ماشین– تکنولوژی و کارگاه سیم پیچی– کارگاه برق– الکترونیک – مدار منطقی
کاردانی شیمی انتقال حرارت- موازنه جرم و انرژی- ترمودینامیک – مکانیک سیالات- شیمی آلی- اصول عملیات واحد و انتقال جرم
کاردانی مکانیک فیزیک حرارت-فیزیک مکانیک- سیالات – استاتیک و مقاومت مصالح -توزیع حرارت
دروس عمومی زبان و ادبیات فارسی- هوش واستعداد- مبانی کامپیوتر – زبان انگلیسی
 

مشاوره استخدام پتروشیمی تبریز

از پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پتروشیمی تبریز، تعهد محضری خدمت در پتروشیمی تبریز به مدت حداقل 5 سال اخذ خواهد شد، و در صورت انصراف هزینه های مربوطه از داوطلب دریافت می گردد.

با توجه به اینکه شرکت هیچ تعهدی نسبت به تامین مسکن و هزینه اسکان پذیرفته شدگان نهایی ندارد، پیش از نام نویسی در آزمون تمامی جوانب را بسنجید و بعد از آن اقدام به شرکت در آزمون استخدام پتروشیمی تبریز نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز

کارت ورود به جلسه معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و از آنجایی که به همراه داشتن این کارت یکی از ضروریات حضور در جلسه امتحان است، کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱ کلیک کنید.

نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز

با انتشار خبر اعلام نتایج کلیه شرکت کنندگان در این آزمون مشتاق دریافت نتایج خود خواهند بود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز و نحوه دریافت آن کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز و شرایط و نحوه ثبت نام پرداختیم. ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، امیدواریم مطالعه این مطلب در روند ثبت نام شما مفید واقع شده باشد.

متقاضیان ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی تبریز
tpco.iran-azmoon.ir می توانند جهت ثبت نام در این سامانه و کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط اختصاصی ثبت نام ، از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره و کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.
 
سوالات متداول

✔️ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز 1401 چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند از 17 آذر ماه اقدام به نام نویسی نمایند. برای اطلاع از مهلت ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز به مقاله مراجعه کنید.

✔️سایت ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز چیست؟

✔️شرکت پتروشیمی تبریز مسئول برگزاری آزمون استخدام است و متقاضیان باید به سایت tpco.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند.

✔️شرایط استخدام پتروشیمی تبریز چیست؟

✔️برای اطلاع از تمامی شرایط شرکت در آزمون استخدام پتروشیمی تبریز به مقاله مراجعه نمایید. لیست شرایط و ضوابط مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی تبریز ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    سلام
    من برای رشته مهندسی مکانیک قبولی تو این ازمون رو صد در صد تضمین میکنم
    برای اطلاع از روش کار همینجا پیام بدین

    پاسخ
  2. مهسا محسن زاده

    سلام وقت بخیر تو رشته بازرگانی نوشتین همه ی زیر شاخه های مدیریت بازرگانی رشته منم مدیریت بیمه هست زیر شاخه ی بازرگانیه آیا منم میتونم تو آزمون شرکت کنم ؟ منظور رشته منم استخدام داره ؟

    پاسخ
  3. مریم

    سلام…
    محل آزمون امتحان پتروشیمی میافته کجا..
    من کرمانشاه ساکنم…خیلی ممنون اگه جواب بدین

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی