ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98 : تقوی نژاد گفت: با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ شده و به زودی آگهی استخدام ۲۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت منتشر می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

جذب و استخدام ۲۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از خبرنگاران جوان، سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت درباره موضوع کمبود نیرو در وزارت بهداشت و مجوز استخدام سازمان امور استخدامی اظهار کرد: ما هماهنگی هایی با سازمان برنامه بودجه و سازمان امور استخدامی انجام داده ایم تا نیروی مورد نیاز در بخش های مختلف از جمله کادر پزشکی، پرستاری ، اورژانس و غیره را جذب کنیم.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98 ، وی با اشاره به مجوز استخدام در وزارت بهداشت از سازمان امور استخدامی ادامه داد: امکان سنجی های لازم برای جذب و استخدام نیروهای جدید انجام شده و با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار استخدام نیروهای جدید صورت گرفته است و به زودی آگهی جذب و استخدام ۲۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت منتشر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت به بدهی تامین اجتماعی به وزرات بهداشت اشاره کرد و کفت: ۹ هزار میلیارد تومان از تاین اجتماعی طلب داریم و مقرر شده است بخشی از آن را از شرکت های شستا به زودی پرداخت کنند.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98 ، تقوی نژاد دبا اشاره به موضوع سهم ۹ -بیست و هفتم حق بیمه تامین اجتماعی که در سلامت باید هزینه شود، گفت: بر اساس قانون مصوب ۹-بیست و هفتم حق بیمه پرداختی به تامین اجتماعی باید در حوزه سلامت هزینه شود اما بخشی از اعتبارات تامین اجتماعی که از این ردیف به دست می آید در حوزه سلامت صرف نمی شود و در بخش های دیگری هزینه می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98 ، وی با اشاره به جداشدن حسابی در خزانه برای سهم درمان بیمه تامین اجتماعی اظهار کرد: صندوقی به دستور رئیس جمهور تشکیل به صورت جداگانه در خزانه ایجاد شد تا سهم ۹- بیست و هفتم تامین اجتماعی در این صندوق خزانه واریز شود اما متاسفانه اما مشکل اصلی این است کخ که تامین اجتماعی سهم ۹-بیست و هفتم را در این صندوق واریز نمی‌کند.

آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

به گفته سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوزهای اخذ ۹ هزار پست جدید برای اشتغال پرستاران در حال نهایی شدن است تا بتوانیم در اولین فرصت برای استخدام آنها اقدام کنیم و جامعه پرستاری از اقشار خدمت‌گزار در ارائه خدمات درمانی در کنار جامعه پزشکی هستند.

بنابر اعلام معاون پرستاری وزارت بهداشت هم اینک نیاز کشور در حوزه پرستاری در حدود ۱۰۰ هزار پرستار است تا بتوانیم جمعیت پرستاری کشور را به ۲۵۰ هزار پرستار افزایش بدهیم و با وعده وزیر بهداشت ۹ هزار پرستار امسال استخدام می شوند.ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98 /

از طرفی بر طبق گفته های پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور بر اساس آیین نامه تصویب شده در هیئت دولت، اورژانس ۲۰ هزار نیرو کم دارد و بر اساس تفاهم انجام شده با سازمان امور استخدامی کشور باید سالی بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار نفر در این حوزه جذب شوند.

حالا باید منتظر ماند و دید که از ۲۰ هزار نیروی استخدامی سهمیه بخش‌های مختلفی چگونه خواهد بود.

یکی از سوالات بسیار که اغلب دوستان از مشاوران ما می پرسند، اطلاع از شرایط عمومی استخدام وزارت بهداشت می باشد. به دلیل سوالات بسیار شما عزیزان در این مقاله به توضیح موارد زیر برای شرایط استخدام خواهیم پرداخت: در این مقاله تمام شرایط استخدامی وزارت بهداشت برای داوطلبان ذکر شده است بلافاصله بعد از اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت  اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

شرایط عمومی استخدام وزارت بهداشت

شرايط سنی آزمون استخدام وزارت بهداشت

شرایط اختصاصی مشمولين قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان آزمون استخدام وزارت بهداشت

شرایط اختصاصی رشته های شغلی حیطه فوریت های پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت

شرایط استخدام کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی

برای دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام ازمون استخدامی   و درصورتی که متقاضی شرکت در رشته های وزارت بهداشت در مقطع ارشد و دکتری هستید می توانید از طریق تماس با شماره 9099071613  هر آنچه را که برای قبولی در آزمون وزارت بهداشت نیاز دارید را از مشاوران مرکز

مشاور گروپ بپرسید.

شرایط عمومی استخدام وزارت بهداشت:

در این قسمت تمام جزئیات مربوط به شرایط عمومی استخدام وزارت بهداشت را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و داشتن تابعیت ایران والتزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان) وعدم اعتیاد و دخاموات و مواد مخدر و روانگردان

3- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

4- داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام كاری كه برای آن استخدام میشوند (طبق نظر كمیسیون پزشکی یا گروه طب كار دانشگاه و شركت های طب كار دارای مجوز قانونی)

تذكرات مهم در خصوص شرايط عمومی استخدام وزارت بهداشت: چه افرادی نمی توانند در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت نمایند. 

با توجه به قوانین به ثبت رسیده افرادی که دارای شرایط زیر باشند مجاز به شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیستند.

  • مستخدمین رسمی، ثابت و رسمی دستگاههای اجرایی و یا بازنشسته و باز خریدخدمت آن ها
  • انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه/ دانشکده و سایر دستگاه ها و موسسات دولتی
  • افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است دارند.
  • افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح، از خدمت دولتی منع شده باشند.
  • دارندگان مدرک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده
  • دانشجویان (چه در مقاطع تحصیلی اعلام شده و چه در مقاطع بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده اعم از مرتبط یا غیرمرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در شرایط احراز آگهی
  • دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مندرج در آگهی (مدرک مرتبط با شغل آگهی شده)

تبصره : دانشجویانی که نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نموده اند و کاربرگ مربوطه را در هنگام بررسی مدارک به دانشگاه مورد تقاضا برای استخدام تحویل دهند، از ممنوعیت این بند معاف می شوند.

تبصره: در صورتی که داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر غیرمرتبط با مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد حسب نظر دانشگاه مربوطه ملزم به ارائه تعهدنامه محصری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود .

لازم به ذکر است در صورت شرکت هر یک از مشمولین بندهای مذکور در هر یک از مراحل آزمون استخدامی که یکی از موراد  فوق محرز گردد از انجام مراحل بعدی محروم و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بالاثر میگردد.

شرايط سنی آزمون استخدام وزارت بهداشت:

یکی دیگر از شرایط شرکت در ازمون استخدامی وزارت بهداشت داشتن شرایط سنی می باشد.

1- داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 26 سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری (متولدین 1370/08/25 به بعد)

2- 35 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی (متولدین 1361/08/25 به بعد)

3- 40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (متولدین 1356/08/25 به بعد) 

4- 45 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین 1351/08/25 به بعد)

در چه صورتی به سن شرکت برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت اضافه می شود:

 موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی (برداشت ایران استخدام) سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و مابع جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (در خصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب)سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل بصورت غیرمستقیم و از طریق شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه)

پ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

ت)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال

ث) سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه)

ج)سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال

چ) سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که بصورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد آن ها به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان 5 سال (طبق سابقه بیمه)

ح) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسای موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدی  طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیزاپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

خ) مدت خدمت سربازی انجام شده

شرایط اختصاصی مشمولين قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان آزمون استخدام وزارت بهداشت:

الف) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح اجباری باید دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

تبصره 1: مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه یک دانشگاه می باشند می توانند صرفا در آزمون های استخدامی همان دانشگاه شرکت نمایند.

تبصره 2: در خصوص داوطلبانی که به اسناد بخشنامه شماره 100/854 مورخ 93/07/16 وزارت متبوع، نسبت به تمدید طرح آن اقدام دشه است. همچنین داوطلبانی که به استناد بند 1 بخشنامه شماره 1591/209/د مورخ 92/05/23 متقاضی انجام خدمات قانونی بدون احتساب ضریب منطقه خدمتی باشند در مدت باقیمانده تا سقف قانونی، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح ندارند و گواهی اشتغال به طرح برای اینگونه افراد کفایت می نماید.  ضمناً مشمولین مذکور می توانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سایر دانشگاه های علوم پزشکی نیز شرکت نمایند.

تبصره 3: «مشمولین تهدات ضریب k» در صورتی که در مناطق محروم دارای ضریب 3/5 (سه پنجم) و 3.5/5 (سه و نیم پنجم) مشغول به خدمت باشند می توانند در آزمون استخدامی همان دانشگاه (صرفا برای همان منطقه محل خدمت) شرکت نمایند. سایر مشمولین تعهدات ضریب k در صورتی مجاز به ثبت نام در آزمون (در هر رشته- محل) می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر 3 ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر سه (3) ماه از تاریخ آخرین روز ثبت نام می باشد).

شرایط اختصاصی رشته های شغلی حیطه فوریت های پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت:

در خصوص مشاغل «کارشناس فوریت های پزشکی»، »کاردان فوریت های پزشکی»، «کارشناس ارتباطات و عملیات (پزشکی)» و اپراتور 115 علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

  •  داشتن سلامت جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و مانند این ها
  • نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان
  • داشتن قدرت تلکم طبیعی زبان (نداشتن لکنت زبان) وداشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل
  •  نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلی بخصوص اندام ها (که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق شرح وطایف سازمانی باشد).

در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط مندرج در بند قبلی برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

1- دارای قد 165 سانتی متر و بالاتر

2- دارای شاخص توده بدنی BMI (index body mass) کمتر از 30 و بیشتر از 19

تبصره: افرادی که BMI آن ها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام تست بیوالکتریک امپدانس معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آن ها طبق جداول دستورالعمل صورت می گیرد.

تذکر: اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه می باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز نماید، از انجام سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیک و …) باز می ماند.

3- دارای گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب 2) یا پایه دوم

تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب 1) چنانچه فاقد گواهینامه مذکور باشند در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب 2) یا پایه دوم را تا پایان یک سال از زمان مصاحبه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.

4- داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امدادرسای سریع و صحیح (بدین منظور از حداکثر (3) سه برابر داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).

نکته : اولویت پذیرش در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته های فوریت های پزشکی است.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403