ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 99 | hrtc.ir

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک hrtc.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 99 | hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقالهٔ آموزشی به موضوع  ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در سال 99 از طریق سایت hrtc.ir می پردازیم. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک و شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون و نحوه استفاده از امتیازات و سهمیه های قانونی را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با مشاوران مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، این سازمان به‌ منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز شماره 411395 مورخ 1398/07/24 سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌نماید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک از روز شنبه 30 فروردین‌ماه 1399 و از طریق سایت اینترنتی مركز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز شد و در پایان روز پنجشنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1399 خاتمه خواهد یافت.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک روز جمعه مورخ 1399/03/30 خواهد بود.


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت در امتحان مذكور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اصلاحات ذيل در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت گردیده است.

كليه داوطلبان مي توانند پس از مطالعه دقيق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک و همچنين مندرجات اين اصلاحيه و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک به نشانی hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمايند.


شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

  1. دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر سی (30) سال تمام
  2. دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر سی و پنج (35) سال تمام
جهت ثبت‌نام در آزمون، ابتدا کلیه شرایط و ضوابط آزمون را از «دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک» که در این مقاله و همچنین سامانه ثبت نام قرار گرفته است، مطالعه نموده و پس از اطمینان از دارا بودن تمامی شرایط ثبت‌نام، نسبت به پرداخت وجه اقدام فرمایید. 

 

داوطلبانی که هزینه ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در آزمون را پرداخت نموده، اما ثبت‌نام خود را انجام نداده و یا به صورت ناقص انجام داده‌اند، با مراجعه به بخش ثبت نام در آزمون می‌توانند مجدداً به فرآیند ثبت‌نام وارد شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  • برای این منظور، باید ابتدا کد ملی و سپس توکن پرداخت خود وارد نمایید تا به صفحه ثبت‌نام منتقل شوید.

داوطلبانی که ثبت‌نام آنها در سامانه تکمیل شده و «کد رهگیری» دریافت نموده‌اند، جهت ورود به پروفایل کاربری خود و مشاهده اطلاعات ثبت شده در سامانه، ویرایش اطلاعات، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج، با ثبت کد ملی و کد رهگیری خود، از قسمت ورود به پروفایل استفاده نمایند.


بازیابی کد رهگیری یا توکن

با ورود به قسمت بازیابی کد رهگیری یا توکن می توانید اطلاعاتی مانند «توکن پرداخت» و «کد رهگیری» را در صورت مفقود شدن، بازیابی نمایید.

داوطلبانی که پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات خود ننموده و یا به صورت ناقص اطلاعات خود را ثبت کرده و هنوز کد رهگیری دریافت نکرده‌اند، و به هر دلیلی «توکن پرداخت» خود را هم در اختیار ندارند، می‌توانند با استفاده از این بخش، مجدداً به «توکن پرداخت» خود دسترسی پیدا کنند و سامانه آن را به شماره همراه ثبت شده در هنگام پرداخت هزینه، پیامک خواهد نمود.

همچنین در صورتی که داوطلبی پس از پایان ثبت‌نام و دریافت «کد رهگیری»، به هر دلیل این کد را به همراه ندارد، می‌تواند با ثبت اطلاعات اولیه خود، دوباره به این کد دسترسی پیدا نموده و سامانه آن را برای داوطلب پیامک می‌نماید.


سوالات آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

منابع آزمون ثبت اسناد و املاک برای آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از:

  1. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  2.  ریاضی و آمار مقدماتی
  3.  زبان و ادبیات فارسی
  4. معارف اسلامی
  5. زبان انگلیسی عمومی
  6. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  7. هوش و توانمندی های عمومی

سوالات آزمون اختصاصی برای تمامی مشاغل به شرح ذیل خواهد بود:

ردیف شغل مواد آزمون تخصصی
1 فعالیت های مربوط به متصدی امور دفتری تئوری های مدیریت و برنامه ریزی – حقوق اداری – حقوق اساسی – گزارش نویسی
2 فعالیت های مربوط به کاردان ثبت اسناد و املاک (بایگان) قانون مدنی – قانون تجارت – قانون ثبت اسناد و املاک – قانون دفاتر اسناد رسمی – قانون امور حسبی – قانون اجرای احکام مدنی – آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا
3 فعالیت های مربوط به کارگزین تئوریهای مدیریت و تجزیه و تحلیل سیستمها – مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی – روانشناسی صنعتی و سازمانی – قوانین مدیریت خدمات کشوری، کار و تامین اجتماعی
4 کارشناس تحلیلگر سیستم پایگاه داده ها – تحلیل و طراحی سیستم ها – شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه – طراحی الگوریتم و ساختمان داده ها
5 فعالیت های مربوط به مسئول ابلاغ و اجرا آئین دادرسی – حقوق اساسی – حقوق جزا (عمومی و اختصاصی) – قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی – آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی
6 فعالیت های مربوط به سرایدار آزمون تخصصی ندارد

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک، از تاریخ 26 خرداد ماه 1399 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 30 خرداد ماه 1399 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیک حوزه برگزاری آزمون به «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» می باشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان ثبت اسناد و مدارک کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تذکر: داوطلبان گرامی می توانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، می توانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر می باشد.


متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک hrtc.ir و  همچنین نکات اختصاصی هر آزمون‌ را از طریق شماره تماس 9099071614 پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 99

سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 99 منتشره از سوی سامانه آزمون جهاد دانشگاهی، جزئیات مهلت داوطلبان برای ثبت اطلاعات و استفاده از سهمیه ایثارگری 25 % را اعلام کرده است .

به اطلاع داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران که در مهلت قانونی ( تا پایان روز ثبت ‌نام در 11 اردیبهشت‌ماه 1399 ) در سامانه ثبت‌نام خواهند نمود و کد رهگیری دریافت می‌نمایند ، ولی سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد آنها توسط سامانه بنیاد شهید تایید نشده است ، می‌رساند ؛

چنانچه تا پایان روز دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه 1399 موفق به ثبت تغییرات مورد نظر در سامانه سجایای بنياد شهيد شوند ، می‌توانند صرفاً از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1399 ، با مراجعه به پروفایل خود در سایت www.hrtc.ir ( قسمت ویرایش اطلاعات ) نسبت به ویرایش و ثبت تغییرات نهایی سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد خود اقدام نمایند.

سوالات متداول

زمان ثبت نام استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چه تاریخی می باشد

ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه 30 فروردین‌ تا روز پنجشنبه 11 اردیبهشت‌ سال 1399 از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خواهد بود

زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چه زمانی می باشد ؟

آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در روز جمعه مورخ 1399/03/30 برگزار خواهد گردید.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک ۸۶۵,۰۰۰ ریال است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 99 | hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمود جامی

    سلام رشته روانشناسی عمومی هم میتونه شرکت کنه در این آزمون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی