ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مطلب آموزشی پیرامون روش ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می باشد. ادامه ی تحصیل مقطعی مهم در زندگی مشتاقان علمی می باشد. ادامه ی تحصیل در دانشگاه پیام نور یکی از محبوب ترین روش های تحصیلی بین داوطلبان تمامی مقاطع دانشگاهی به خصوص تحصیلات تکمیلی است. در این مطلب قصد داریم در باب هزینه و روش ثبت درخواست مهمان دانشگاه پیام نور  صحبت نماییم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی با توجه به شرایط اختصاصی خود با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور، ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور  و ثبت درخواست تغییر رشته دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور (برای نیمسال تحصیلی اول) از 4 شهریورماه آغاز و تا 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت.


مهلت ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور 

مهلت ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور از روز شنبه 3 شهریورماه لغایت  روز 5شنبه 15 شهریورماه بوده. برای ارائه و ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  و ثبت درخواست تغییر رشته دانشگاه پیام نور به دو شکل حضوری و غیر حضوری می توانید عمل کنید که هر یک از دانشگاه های پیام نور به شیوه خود عمل می کنند پس بهتر است قبل از انجام هر کاری از دانشگاه خود و یا مشاوران مجرب مجموعه مشاور گروپ سوال کنید که این درخواست در دانشگاه شما حضوری است و یا به صورت غیر حضوری می بایست از طریق سیستم گلستان درخواست خود را ارائه کنید.


راهنمای غیر حضوری ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در روش غیر حضوری ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور با مراجعه به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور و با ورود به پنل کاربری خود از مسیر ( آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> تقاضای انتقال و انتقال -> تقاضای انتقال به صورت انتقال در واحدها و مراکز داخلی ) نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور خود اقدام کنید .


نکات مهم پس از ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور 

  • نکته 1 : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست انتقال داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با انتقال شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال اول 97 – 98  را نخواهید داشت.

  • نکته 2 : دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند از امکان انتقال شدن استفاده کنند به شرط آنکه مرکز مقصد مقطع – رشته و گرایش شما را داشته باشد.

پس بهتر است پس از ثبت درخواست انتقال در سیستم گلستان ابتدا از مبدا بخواهید در سیستم درخواست شما را بررسی کند و اگر موافقت شد از مقصد بخواهید درخواست انتقال شما را بررسی کند.


  • نکته 2: افزایش شهریه دانشجویان انتقالی: دانشجویانی که قصد ثبت این درخواست را در دانشگاه پیام نور دارید، توجه داشته باشید: در صورتی که اقدام به درخواست مهمان و یا انتقال کنید شهریه شما افزایش پیدا خواهد کرد.

آیین نامه مهمان و انتقال دانشگاه پیام نور

اساس آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه پیام نور و تصویب آیین نامه مهمان و انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، شرایط جدید درخواست مهمان و انتقالی در دانشگاه پیام نور اعلام شد.

طبق  آیین نامه مهمان و انتقال دانشگاه پیام نور امکان مهمان شدن دانشجویان پیام نور حتی در ترم اول نیز وجود دارد مطابق با آیین نامه آموزشی جدید دانشگاه پیام نور مراکز و واحدهای پیام نور می توانند با مهمان یا انتقال دانشجویان با داشتن شرایط و ضرایب تعیین شده در ماده ۲ نسبت به مهمان موقت یا دائم دانشجویان پیام نور موافقت کنند.

در این آیین نامه انتقال که در 6 ماده صادر شده است و در ادامه مشاهده خواهید کرد در صورت مهمان شدن دانشجو در سایر مراکز شهریه پرداختی توسط دانشجو افزایش پیدا می کند. 

ماده 1باتوجه به صدور مدارک یکسان در دانشگاه پیام نور انتقال دانشجو منتفی است

ماده 2: انتقال از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به پیام نور با شرایط ذیل و فقط برای یکبار امکان پذیر است:
2-1- متقاضی باید حداقل ۱۲ واحد درسی با میانگین حداقل ۱۲ با احتساب دروس مردودی در دانشگاه مبدا گذرانده باشد.

2-2- نداشتن منع ادامه تحصیل در دانشگاه مبدا

ماده 3: شهریه دانشجویان روزانه دولتی انتقالی به پیام نور مطابق شهریه دانشجویان آزمون سراسری دانشگاه پیام نور است

ماده 4: انتقال از دانشگاه پیام نور به سایر دانشگاه های نیمه حضوری و موسسات غیر انتفاعی با رعایت مقررات وزارت علوم بلامانع می باشد

ماده 5: انتقال از دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت علوم در مقطع کارشناسی براساس ضوابط و مقررات وزارت علوم و دانشگاه پیام نور مجاز می باشد

ماده 6: مسائل مرتبط با شهریه دانشجو تابع ضوابط دانشگاه است.

جهت ثبت درخواست مهمان و یا انتقال دانشگاه پیام نور و همچنین درخواست نیمسال اضافه  می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس حاصل نمایید و با متخصصین این زمینه مشورت نمایید.


مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست انتقال دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403