تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بررسی موضوع تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته ایم. آیا امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد در سال 1400 وجود دارد؟ با ما همراه باشید.

تکمیل ظرفیت دکتری چیست؟

تکمیل ظرفیت دکتری چیست؟ اگر دانشگاهی درخواست داشته باشد سازمان سنجش و آموزش کشور می‌تواند تکمیل ظرفیت را انجام دهد. زمانی که نتایج و قبولی‌ها اعلام می‌شود سازمان سنجش  به خودی خود، نمی‌داند که دانشجو برای ثبت‌نام به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده یا نه و این موضوع بر عهده ی دانشگاه هاست که می بایست به سازمان اعلام کنند که در چه رشته‌هایی ظرفیت خالی دارد. در صورت صلاحدید امکان اعلام رسمی تکمیل ظرفیت دکتری و یا مقاطع دیگر را به صورت رسمی اعلام نماید. تکمسل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ، از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد.

تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400 برگزار می شود؟ هر ساله دانشگاه آزاد اسلامی برای واحد هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده است، اعلام به پذیرش دانشجویان از طریق برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت می کرد اما با توجه روند سال های اخیر و برگزار نشدن این مرحله در سال های اخیر، پیش بینی می شود امسال هم مرحله تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد 1400 برگزار نشود . آخرین اخبار مربوط به برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری ازاد ۱۴۰۰ از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد 1400

آیا امکان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد 1400 وجود دارد؟ تمایل دانشگاه آزاد برای برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری در سال ۱۴۰۰ :

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: علاقه مند هستیم تکمیل ظرفیت داشته باشیم، اما در برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، تصمیم‌های شورای سنجش و پذیرش برای ما الزام‌آور است.

احمد حیدری سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه آزاد برای برگزاری تکمیل ظرفیت دوره های دکتری در این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه صندلی خالی و ظرفیت خوبی دارد، علاقه مند هستیم تکمیل ظرفیت داشته باشیم. 

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در برگزاری تکمیل ظرفیت، تصمیمات شورای سنجش و پذیرش برای ما الزام آور است، افزود: امیدواریم همان طور که برای کارشناسی ارشد امسال مجوز برگزاری دوره های تکمیل ظرفیت در رشته های پزشکی به دانشگاه آزاد داده شد، در دوره های دکتری هم باید مجوز تکمیل ظرفیت داده شود تا مشتاقان تحصیل در رشته های پزشکی از ظرفیت موجود استفاده کرده و به تحصیل بپردازند. 

بر اساس مصوبه هفتمین جلسه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ و دوازدهمین جلسه اول فروردین ۱۳۹۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون دکتری وجود ندارد و طی سال های اخیر تکمیل ظرفیت دکتری برگزار نشده است.

زمان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

زمان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ تاکنون مشخص نشده است. آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری دکتری 1400 که به مرحله مصاحبه راه یافته اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزاد شرکت نمایند. ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد. به محض انتشار زمان دقیق برگزاری تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه آزاد ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

شرایط تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه آزاد

شرایط تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه آزاد چیست؟

  • داوطلبانی که متقاضی شرکت در دوره تکمیل ظرفیت دکتری آزاد می باشند، باید در آزمون دکتری 1400 ثبت نام کرده باشند و سر جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند .
  • داوطلبان متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ، باید مجاز به انتخاب رشته شده باشند.
  • کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و حضور در جلسه مصاحبه

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری این دانشگاه نیز در صورت تمایل و عدم رضایت از رشته قبولی خود ، می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری آزاد شرکت نمایند ولی در صورت پذیرش در رشته های مرحله تکمیل ظرفیت ، رشته قبولی قبلی آن ها باطل خواهد شد.

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در ادامه ارائه داده شده است. داوطلبانی که شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری دانشگاه ازاد را دارند، در زمان مقرر می توانند به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه آزاد به صورت گام به گام به شرح زیر است:

  1. مراجعه به سایت دانشگاه آزاد در زمان تعیین شده به نشانی : azmoon.org
  2. کلیک بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت دکتری”
  3. درج اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه تایید (شماره سریال شناسنامه، رمزعبور ثبت نام و کد دسترسی انتخاب رشته)
  4. مراجعه به سیستم ثبت نام الکترونیکی دانشگاه آزاد و انتخاب کد رشته های موردنظر
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام

برای آگاهی از آخرین اخبار مربوط به برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد سال 1400 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید..

سوالات متداول تکمیل ظرفیت دکتری ازاد

سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه ازاد چیست؟

ثبت نام داوطلبان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکترای دانشگاه ازاد چه زمانی مشخص می شود؟

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازاد 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری آزاد چگونه است؟

راهنمای ثبت نام داوطلبان به صورت گام به گام در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی