توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  :

جهت مشاوره در زمینه توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : در این مطلب توضیحات کارنامه اولیه ، دعوت به مصاحبه و نهایی آزمون دکتری 98 توضیح داده شده است . با مشاور گروپ همراه شوید …

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  :

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  :  بعد از برگزاری آزمون دکتری 98 و همزمان با اعلام نتایج اولیه دکتری ، کارنامه آزمون دکتری منتشر خواهد شد . ممکن است بسیاری از داوطلبان به دلیل عدم آگاهی کافی از مندرجات کارنامه ، در انتخاب رشته دکتری یا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دچار سردرگمی شوند .

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  :  اگر داوطلبی با اطلاع از نمره کل خود در رشته امتحانی اش انتخاب رشته کند ، شانس دعوت به مصاحبه شدنش افزایش می یابد .  به همین جهت نگارش مقاله ای در ارتباط با توضیحات کارنامه احساس شد . در ادامه  به بررسی کارنامه اولیه دکتری 98 و کارنامه دعوت به مصاحبه دکتری 98 پرداختیم .توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  /

پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون مقطع دکتری ، منوط به کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارائه شده در این مقاله می باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده اند.

داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته های علوم انسانی (به استثنای رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته ها (از جملـه رشـته هـای حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).
دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فـارغ التحصـیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می بایست فاقـد دروس معادلسازی شده باشند .متقاضیان براسـاس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده و حداقل نمره پایان نامـه آن ها 18.50 باشد.
توجه داشته باشید که رشته فارغ التحصـیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.
تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چـاپ شـده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

علامندان به پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان ) در مقطع دکتری می بایست دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :
1. شرط معدل : برای گروه های آزمایشی مختلف حداقل نمره معدل تعریف شده است . حداقل معدل کلیه متقاضیان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دامپزشکی 17 ، علوم انسانی 18.5 و سایر گروه های آزمایشی 17.5 می باشد .
2. نمره پایان نامه : حداقل نمره پایان نامه داوطلبان ممتاز متقاضی در هر گروه آزمایشی باید 18.5 باشد .
3. همنام بودن رشته فارغ التحصیلی : رشته ای که متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باید همنام و متجانس با نام رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد .
4. دارا بودن مدارک در زمان مصاحبه : داوطلبانی که فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را تکمیل کردند ، در صورت کسب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، باید فایل مقالات ، تولیدات علمی و … را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند .
5. تعداد نیمسال های تحصیلی ارشد : متقاضیان باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده باشند .
6. عدم وجود دروس معادل سازی شده : آن دسته از داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمیتوانند از این طریق برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند .

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران می باشد . این دانشگاه هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور ( مخصوص افرادی با سوابق تحصیلی ممتاز ) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه است . شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98 شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد . شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر بدین گونه محاسبه می شود که قبل از پذیرش دانشجویان مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد . شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود . لازم به ذکر است که شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری ندارد و تنها تفاوت آن دو در شرکت در جلسه آزمون کتبی می باشد . در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر میزان شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده است

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 98

داوطلبان این دوره لازم است در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و با پرداخت مبلغ 920000 ریال نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

تذکر 1: متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

تذکر 2: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 3: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکتری بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

تذکر 4: داوطلبان پذیرش بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

تذکر 5: فایل تصویر داوطلب میبایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر 6: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگزاری نماید.

کارنامه اولیه آزمون دکتری 98

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : کارنامه اولیه آزمون دکتری حدودا دو ماه بعد از اینکه داوطلبان در کنکور دکتری 98 شرکت کردند و همزمان با اعلام نتایج اولیه این آزمون ، روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد . در این کارنامه اطلاعاتی همچون مشخصات ثبت نامی ، اطلاعات رشته آزمونی ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره و وضعیت علمی داوطلب از میان تمامی افراد حاضر در جلسه آزمون رشته امتحانی ذکر شده است که در ادامه به بررسی یکایک آنها می پردازیم .توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  /
الف – مشخصات ثبت نامی :
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : همانند تصویر زیر ، این قسمت شامل دو جدول است که در بالاترین جدول اطلاعات شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، سال تولد و سهمیه ثبت نامی متقاضی و در جدول دوم اطلاعات مربوط به معدل ، ماه و سال اخذ مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، نام رشته و نام دانشگاه محل تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد پیوسته یا دکتری حرفه ای ذکر شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت نام نباید با اطلاعات واقعی داوطلب مغایرت داشته باشد و در صورت مشاهده مغایرت بین اطلاعات ، داوطلب باید سریعا سازمان سنجش را در جریان بگذارد و درخواست ویرایش اطلاعات دهد . سهمیه هر داوطلب در زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 مشخص شده و یکی از سهمیه های آزاد ، رزمندگان ، ایثارگران و مربیان می باشد . معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه دکتری تاثیرگذار است و افرادی که دعوت به مصاحبه دکتری 98 می شوند ، باید توجه داشته باشند که معدل خود را دقیق وارد کنند تا نمره این قسمت را در هنگام مصاحبه دریافت کنند .توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  /

ب – اطلاعات رشته آزمونی :
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  :  این قسمت شامل دو جدول است که در جدول سمت راست ، نمره داوطلب به درصد در هر درس و در جدول سمت چپ اطلاعات شماره داوطلبی ، گروه آزمایشی ، کدرشته امتحانی و نام رشته امتحانی درج شده است . نمرات اکتسابی داوطلب به سه ردیف مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ، استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی تقسیم می شود . حتما نام رشته امتحانی آزمون دکتری با نام رشته کارشناسی ارشد متجانس باشد .توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  /

ج – وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره :
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : این قسمت شامل یک جدول با دو ستون به نام های مجاز روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و مجاز ساير دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پيام نور ، غيرانتفاعی و پرديس خودگردان ) است . اگر زیر ستون اول عبارت (( می باشید )) را مشاهده کنید ، یعنی مجاز به انتخاب رشته دکتری 98 برای دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور هستید و اگر در زیر ستون دوم عبارت (( می باشید )) را مشاهده کردید ، یعنی می توانید در دانشگاه های غیر روزانه ( نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد ) ، انتخاب رشته کنید .

د – وضعیت علمی داوطلب در بین تمام افراد حاضر در جلسه آزمون در رشته امتحانی :
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : در این قسمت یک جدول وجود دارد که شامل ستون هایی با نام های سهمیه ، نمره کل ، رتبه در سهمیه ، آخرين رتبه مجاز دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و آخرين رتبه مجاز ساير دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پيام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) است .
سهمیه هر داوطلب در زمان ثبت نام آزمون دکتری مشخص شده و یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران و مربیان می باشد .
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : نمره کل یا همان تراز ، نمره ایست که وضعیت هر داوطلب نسبت به سایر داوطلبان در رشته امتحانی را مشخص می کند . برای محاسبه تراز هر داوطلب در هر درس ، تفاضل نمره خام ( درصد ) داوطلب در آن درس ، از میانگین نمره خام همه داوطلبان در آن درس را بر انحراف معیار تقسیم می کنند . برای این که عددی که به دست می آید ، برای داوطلبان ملموس باشد و با اعدادی منفی یا اعشاری سر و کار نداشته باشند و تراز ها در محدوده ی خاصی قرار بگیرند ، آن را در 1000 ضرب و با 5000 جمع می کنند و حاصل بدست آمده ، تراز داوطلب در آن درس می باشد . در واقع نمره کل ، حاصل میانگین وزنی از تراز داوطلب در همه دروس است .
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : رتبه در سهمیه با توجه به سهمیه داوطلب محاسبه می شود . به عنوان مثال اگر فردی دارای سهمیه آزاد باشد رتبه اش با تمام افرادی که با سهمیه آزاد در آن رشته امتحانی شرکت کرده اند ، سنجیده می شود و اگر یک داوطلب دارای سهمیه ایثارگر یا مربی باشد ، علاوه بر اینکه در کارنامه با داوطلبان دارای سهمیه آزاد مقایسه می شود ، با داوطلبان دارای سهمیه خود نیز مقایسه می شود .
در دو ستون بعدی آخرین رتبه های مجاز شده در دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و سایر دوره ها ذکر گردیده است . برای درک بهتر از عناوین این قسمت به مثال زیر توجه کنید :

1508704739 مثال
 

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : در تصویر بالا وضعیت علمی داوطلبی که رشته امتحانی او مهندسی صنایع است را مشاهده می کنید . در سال 96 و در رشته مهندسی صنایع 2367 نفر شرکت کننده وجود داشته و رتبه این داوطلب از میان 2367 نفر با احتساب سهمیه آزاد 1397 و با احتساب سهمیه ایثارگر 63 می باشد . همچنین رتبه آخرین فردی که مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور شده با سهمیه آزاد 856 و با سهمیه ایثارگر 46 و رتبه آخرین فردی که مجاز به انتخاب رشته سایر دوره ها شده با سهمیه آزاد 2113 و با سهمیه ایثارگر 105 بوده است .
توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : اگر داوطلب مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 باشد ، باید در انتهای کارنامه خود کادری قرمز رنگ را مشاهده کند که در آن کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی ذکر شده باشد . داوطلب می تواند با استفاده از این کد 7 رقمی در انتخاب رشته دکتری آزاد شرکت کند .

1480617919 کانال تلگرام دکتری

کارنامه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری 98

وقتی که داوطلبان در مرحله اول نمره کل ( تراز ) خود را مشاهده می کنند ، باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . مدتی بعد ، سازمان سنجش کارنامه ای با عنوان کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری یا همان کارنامه دعوت به مصاحبه را در سایت خود منتشر می کند . در کارنامه دعوت به مصاحبه مواردی چون مشخصات ثبت نامی ، اطلاعات رشته امتحانی و وضعیت داوطلب در کدرشته های امتحانی مشخص شده است که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم .

الف – مشخصات ثبت نامی :

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : این بخش شامل دو جدول مجزا می باشد که در یکی از جداول اطلاعات شخصی داوطلب از جمله شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، سهمیه ثبت نامی ، کد ارگان سهمیه رزمندگی یا ایثارگری و مربی رسمی بودن یا نبودن داوطلب و در جدول دیگر اطلاعات تحصیلی داوطلب مانند معدل ، ماه و سال اخذ مدرک ، نام رشته ، نام موسسه یا دانشگاه فارغ التحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای و فارغ التحصیل بودن یا نبودن داوطلب از مقطع کارشناسی ارشد ذکر شده است .

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : لازم به ذکر است که مشخصات ثبت نامی نباید با اطلاعات واقعی داوطلب مغایرت داشته باشد و در صورت مشاهده مغایرت بین اطلاعات ، داوطلب باید سریعا سازمان سنجش را در جریان بگذارد و درخواست ویرایش اطلاعات دهد . سهمیه هر داوطلب در زمان ثبت نام آزمون دکتری مشخص شده و یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران و مربیان می باشد . معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه دکتری تاثیرگذار است و افرادی که دعوت به مصاحبه دکتری می شوند ، باید توجه داشته باشند که معدل خود را دقیق وارد کنند تا نمره این قسمت را در هنگام مصاحبه دریافت کنند .

ب – اطلاعات رشته امتحانی :

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : در این قسمت جدول اطلاعات رشته امتحانی داوطلب مشخص شده است . این اطلاعات شامل شماره داوطلب ، کدرشته امتحانی ، نام رشته امتحانی ، نمره کل تراز نهایی می باشد . یک ستون دیگر با عنوان (( دارای کدرشته محل معرفی برای مرحله ارزیابی تخصصی می باشید )) وجود دارد که می تواند شامل دو داده (( بلی )) یا (( خیر )) باشد . این ستون به معنی آن است که این کدرشته امتحانی در جدول رشته های دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر ؟

ج – وضعیت داوطلب در کدرشته های انتخابی :

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : این قسمت تمامی انتخاب های داوطلب در قالب جدول یا جدول هایی با 4 ستون که در فرم انتخاب رشته توسط داوطلب وارد شده را نمایش می دهد . ستون های این جدول شامل ترتیب علاقه ، کدرشته انتخابی ، نمره حدنصاب دانشگاه و نتیجه است . در ستون ترتیب علاقه ، شماره انتخاب های داوطلب از نزولی به صعودی قرار گرفته است . در ستون کدرشته انتخابی ، کدهایی که داوطلب از دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 انتخاب کرده ذکر شده است . در ستون بعدی که همان ستون نمره حدنصاب دانشگاه است ، آورده شده است . هر دانشگاهی که نامش در لیست دفترچه وجود دارد ، حدصاب مشخصی برای دعوت به مصاحبه دارد و این حدنصاب در کارنامه داوطلب نوشته شده و به صورت سیستمی با نمره کل ( تراز ) داوطلب مقایسه می شود و نتیجه اش در ستون آخر که اسمش نتیجه است ، نوشته می شود .

توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98  : تصویر بالا مربوط به داوطلب شرکت کننده در رشته الهيات – علوم قرآن و حديث با نمره کل 3169 و سهمیه ایثارگر است . این داوطلب در فرم انتخاب رشته خود 19 کدرشته محل را انتخاب کرده است و سازمان سنجش حدنصاب هر کدرشته محل در مقابل آن ذکر کرده ، این حنصاب ها با نمره کل ( تراز ) داوطلب مقایسه شده و نتیجه این مقایسه در ستون آخر ذکر شده است . عدد 5 نشان دهنده این است که نمره کل داوطلب از حدنصاب دانشگاه کمتر بوده و به مصاحبه این دانشگاه دعوت نخواهد شد ، عدد 1 نشان دهنده این است که داوطلب با نمره کل خود و بدون احتساب سهمیه اش به مصاحبه این دانشگاه دعوت شده و در نهایت عدد 4 به معنی این است که داوطلب با احتساب سهمیه ایثارگری حدنصاب کدرشته محل را کسب کرده و دعوت به مصاحبه شده است .

نکته مهم : تمامی داوطلبانی که حداقل در یک کدرشته محل دعوت به مصاحبه شده اند ، باید در تاریخ معین شده توسط سازمان سنجش ، برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری به این سایت بروند و فرم را تا زمان اعلام شده تکمیل نمایند .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه توضیحات حرفه ای کارنامه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی