تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان + زمان نقل و انتقال

تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان + زمان نقل و انتقال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به موضوع تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان پرداخته ایم. برای اطلاع از مهلت ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان و نحوه ثبت درخواست در سامانه با مشاور گروپ همراه باشید.

تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان

هر ساله و همیشه در همه مشاغل از جمله فرهنگیان به دلایل شرایط زندگی و خانوادگی افراد مجبور به جابه جایی در شهر ها می شوند. به طبع افراد شاغل بسته به محل زندگی باید مسافت محل کارش متناسب با محل زندگی اش باشد. متقاضیان برای جابه جایی و نقل و انتقال فرهنگیان باید شرایط و ضوابط را رعایت کنند و در مدت زمان تعیین شده در سامانه مورد نظر درخواست نقل و انتقالات خود را ثبت کنند. در ادامه متن به نحوه و شرایط نقل و انتقال فرهنگیان می پردازیم.

مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1402 – 1403

معلمان و فرهنگیانی  که قصد انتقال به محل دیگری دارند باید در نظر داشته باشند برای انجام این کار باید در زمان مشخص و تعیین شده اقدام به انجام درخواست خودشان کنند.

نقل و انتقال معلمان به دو دسته درون استانی و برون استانی تقسیم بندی می شود که هر کدام از این ها ممکن است زمان خاص خودش را داشته باشد. طی شیوه نامه ابلاغ شده برای نقل و انتقال همکاران فرهنگی در سال 1402 مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1402 – 1403 از روز 17 اردیبهشت آغاز شده است و تا 17 خرداد ماه ادامه دارد.

مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1401 - 1402

تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1402 – 1403

فرهنگیانی که قصد ثبت انتقالی داشتند و از زمان ثبت نام آگاه نبودند و یا به هر دلیلی از ثبت درخواست جامانده اند و در بازه زمانی اردیبهشت تا 17 خرداد اقدام نکردند، نگران نباشند. وزارت آموزش و پرورش در ابلاغیه ای خبر از تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1402 – 1403 را خبر داد.  بنابراین معلملن می توانند تا تاریخ 15 تیر ماه 1402 نسبت به انتقالی اقدام کنند.

نحوه نقل و انتفال فرهنگیان

فرهنگیانی که تمایل به جابه جایی از محل کار خود را دارند چه به صورت درون استانی و چه به صورت برون استانی باید در تاریخ مشخص شده به صورت اینترنتی در سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

برای این منظور متقاضیان باید در سامانه پروفایل فرهنگیان وارد شده و با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

نحوه نقل و انتفال فرهنگیان

نحوه نقل و انتقال فرهنگیان به این صورت است که ابتدا باید وارد سامانه شد. برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان باید نشانی profile.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنند.

  • ثبت اطلاعات، تکمیل فرم امتیاز بندی و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه پروفایل کارکنان به نشانی profile.medu.ir 
  • مدیران، معاونین و سایر عوامل اجرایی واحدهای آموزشی و نیروهای شاغل در پست های اداری متقاضی انتقال به صورت آموزشی، باید در رشته شغلی اصلی خود اقدام به ثبت درخواست انتقال نمایند.
  • انتخاب حداقل 1 و حداکثر 5 مقصد انتقال از یک استان، به ترتیب اولویت به همراه نوع انتقال (دائم یا موقت)
  • دقت در ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی باتوجه به عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات پس از پایان مهلت ثبت نام
بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

برای انجام انتقال و جابه جایی درون استانی و برون استانی افراد باید ابتدا از شرایط نقل و انتقال فرهنگیان آگاه باشند و سپس در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایند. برای این منظور معلمان باید ابتدا به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان، سامانه پروفابل وارد شوند و در ان ثبت نام اولیه را انجام دهند و سپس فرم ها و اطلاعات لازم برای انتقالی را تکمیل نمایند

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

برای ورود به سامانه پروفایل روی لینک زیر بزنید.

در این مقاله زمان تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان را به اطلاع شما رساندیم. اگر در خصوص نحوه ثبت نام و اطلاع از شرایط نقل و انتقالات می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 در ارتباط باشید و مشاوره دریافت نمایید.


❓زمان ثبت نام نقل و انتقالات همکاران فرهنگی چه تاریخی است؟

✔️ نقل و انقال فرهنگی ها از اردیبهشت ماه آغاز شده بود و تا 17 خرداد 1402 ادامه داشت.

❓آیا مهلت نقل و انتقال فرهنگیان تمدید می شود؟

✔️ بله برای افرادی که جا مانده اند تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان صورت گرفت. در متن تاریخ دقیق را می توانید مشاهده کنید.

❓در چه سامانه ای باید نقل و انتقالات درون سازمانی و برون سازمانی را انجام دهم؟

✔️ برای انجام امور نقل و انتقال درون و برون سازمانی باید در سامانه پروفایل اقدام کنید. لینک ورود به سامانه در متن موجود می باشد.

❓نحوه ثبت نقل و انتقال معلمان به چه صورت است؟

✔️ نحوه نقل و انتقال فرهنگیان در سامانه پروفایل را در مقاله توضیح داده ایم.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان + زمان نقل و انتقال

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. م

    بخاطر رضای خدای نتایج نهایی نقل وانتقال برون استانی را اعلام نمایید امروز ۲۷مردادماه است هنوز استان مبدا ومقصد هیچ نتیجه ای اعلام نکرده.اخه یک معلم چجور درفرصت باقیمانده مسکن اجاره کند مسکن مناسب کمییاب است مدرسه فرزندانشان را چجور انتخاب کند .معلمان مظلوم را یاری کنید مسولین محترم وزارت اموزش پرورش به خاطر رضای خدای یکتا هرچه زودتر نتایج انتقالی ها خارج از استان را اعلام کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی