تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 | تمدید زمان

مهلت ثبت نام کنکور سراسری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 | تمدید زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری، در این مقاله آموزشی به بیان توضیحاتی در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 پرداخته ایم.

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 1402 را دارند، با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام، باید در زمان مقرر، با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری (اینترنتی )انجام دهند.

داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام، ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری 1402 توسط سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر شد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در  sanjesh.org فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان کنکور فراهم شده است.  مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای روز 30 فروردین 1402 تمدید شد و این آخرین فرصت برای نام نویسی در آزمون سراسری می باشد.

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسری سال 1402 در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غيرانتفاعی‌ و غيردولتی‌ و همچنين رشته های تحصيلی دانشگاه آزاد اسلامی می ‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ مقرر برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبی اتخاذ گرديده است كه بتوانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

متقاضيان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمنا آن دسته از متقاضیانی كه قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می ‌توانند در صورت تمايل در این فرصت تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمايند.

آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲، روز 30 فروردین تعیین شد.

دیگر فرصت ثبت نام در آزمون سراسری 1402 وجود نخواهد داشت و این تاریخ، آخرین فرصت بوده و تمدید نخواهد شد.

مهلت ثبت نام کنکور ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید میشود Moshavergroup.com


تعداد ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1402

در کنکور سراسری 1402 ،  ۳۹ هزار و ۲۳ نفر در مهلت مجدد ثبت‌ نام کرده‌اند که با احتساب داوطلبان ثبت‌نام‌شده قبلی تعداد متقاضیان کنکور به یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۶ نفر می‌ رسد. تعداد دقیق ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1402 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش کشور، داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام کنکور سراسری 1402 نشده اند، می توانند تا در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری را مطالعه فرمایید.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1402

داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام کنکور سراسری 1402 نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه وارد نموده اند، به منظور تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، می توانند در هنگام تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 به سایت سنجش مراجعه نمایند.

لازم به یادآوری است که در تمامی تاریخ های اعلام شده توسط سازمان برای ثبت نام که به صورت رسمی از طریق درگاه سازمان و رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده و می شود، هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام وصول نشده و نخواهد شد.

ثبت نام بازماندگان کنکور ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 1402

داوطلبان در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 می توانند برای تصحیح اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و طبق توضیحات بیان شده در ادامه این مقاله، اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود را ویرایش نمایند. راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری به شرح زیر است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه “سراسری” از منوی سمت راست
  • گزینه “ثبت نام کنکور سراسری 1402” را انتخاب نمایید.
  • از منوی اصلی ، بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات” کلیک کنید.
  • برای ویرایش اطلاعات، “شماره پرونده” و “کد پیگیری ثبت نام” را در قسمت مشخص شده درج نمایید.
  • پس از ورود به سایت، هر بخش را که نیاز به ویرایش دارد می توانید تصحیح نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402

در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام کنکور سراسری 1402، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

✔️تاریخ تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 اعلام شده است؟

✔️بله، برای اطلاع از تاریخ دقیق تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 این مقاله مشاور گروپ را بخوانید.

✔️فرصت تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ تکرار می شود؟

✔️با توجه به اطلاعیه sanjesh.org پیرامون ثبت نام جاماندگان کنکور 1402، فرصت تمدید زمان ثبت نام آزمون سراسری بعد از فروردین ماه تمدید نخواهد شد.

✔️نحوه ثبت نام کنکور در زمان تمدید مهلت تفاوت دارد؟

✔️بله، شرایط ثبت نام کنکور سراسری یکسان است اما هزینه ثبت نام با تاخیر داوطلبانی که در هنگام تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 اقدام به نام نویسی می کنند از سایر داوطلبان کمی بیشتر است.

3.8/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1402 | تمدید زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403