زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ زمان ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی از مشاور گروپ به بیان توضیحاتی پیرامون زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و نحوه برگزاری آزمون سراسری خواهیم پرداخت. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند باید در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

برای داوطلبانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در این بازه زمانی نشوند امکان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ فراهم شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳، در هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی را دارند، لازم است با تهیه مدارک و اطلاعات لازم در  زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول اوایل آذر خواهد بود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نوبت دوم اواسط فروردین با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org به صورت اینترنتی فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

افرادی که علاقه مند هستند فقط در رشته هایی تحصیل کنند که پذیرش در آنها بدون آزمون انجام می شود، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری ندارند. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت مجزا از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

عنوان

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نوبت اول (اردیبهشت):

یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
(مهلت ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه 15 آذر ماه تمدید شد)

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نوبت دوم (تیر):

سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲

زمان برگزاری آزمون ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول(اردیبهشت):

پنجشنبه و جمعه

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم(تیر):

پنجشنبه و جمعه

۰۷ و ۱۴۰۲/۰۴/۰۸

 

 

زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

مطابق اطلاعیه زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ که توسط سازمان سنجش منتشر شده، کنکور سراسری برای اولین بار در دو نوبت برگزار می شود. تاریخ ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ اوایل آذر خواهد بود.

متقاضیان‌ ثبت نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید در زمان مقرر شده تحت عنوان زمان ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بازه زمانی یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: sanjesh.org مراجعه نمایند. 

با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری که همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود، می توانید از سایر اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ مطلع شوید.

اگر درباره زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ سوال دارید می توانید سوالات خود را با بخش پاسخگویی تلفنی ما در مشاور گروپ در میان بگذارید.

تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

مهلت ثبت نام کنکور

مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟ ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید میشود؟ بله، در پی انتشار اطلاعیه سازمان سنجش، تمدید ثبت نام کنکور سراسری امکان پذیر شده است و این تاریخ به عنوان اخرین مهلت ثبت نام کنکور اعلام شده و دیگر به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسری سال 1403 در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غيرانتفاعی و غيردولتی‌ و همچنين رشته های تحصيلی دانشگاه آزاد اسلامی می ‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ معین شده برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبی اتخاذ گرديده است كه بتوانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمايند.

متقاضيان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام مجدد کنکور اقدام نمايند.

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

تاریخ تمدید ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ برای آخرین بار در سایت سازمان سنجش sanjesh.org اعلام شده است و متقاضیان می توانند در این تاریخ برای نام نویسی به این سامانه مراجعه کنند.

✅زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲، از طریق اطلاعیه سازمان سنجش مشخص شد!

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون پذیرش دانشجو معلم سال 1403

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل، صرفاً در بازه زمانی مذکور می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.
دکتر پورعباس همچنین با تأکید بر ضرورت توجه و مطالعه دقیق اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد که ضرورت دارد متقاضیان آزمون دانشگاه فرهنگیان که دارای ۲۴ سال سن (مبنا اول مهرماه هر سال تحصیلی) هستند در زمان تمدید شده در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام نمایند.

لذا داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ که از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، در مهلت ثبت نام کنکور سراسری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام کنکور سراسری 1403 نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند در زمان ثبت نام مجدد کنکور امکان مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نام کنکور برای آنها میسر نمی باشد.
توجه داشته باشید که آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول)
پنجشنبه و جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد.

اخرین مهلت ثبت نام کنکور

بنابراین اخرین مهلت ثبت نام کنکور 1403 روز چهارشنبه مورخ 1402/09/15 تعیین شده است و با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش، این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. به نوعی 15 آذر آخرین فرصت ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۳ | لینک ثبت نام با تاخیر کنکور می باشد.

داوطلبانی که در زمان تعیین شده موفق به ثبت نام کنکور سراسری 1403 نشده اند، می توانند در زمان ثبت نام مجدد کنکور به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که بر خلاف گذشته، داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه وارد نموده اند، در این مهلت ثبت نام کنکور سراسری امکان تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را نخواهند داشت.

اما به صورت کلی به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری، لازم است به روش زیر عمل نمایید:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه “سراسری” از منوی سمت راست.
  • گزینه “ثبت نام کنکور سراسری 1403” را انتخاب نمایید.
  • از منوی اصلی ، بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات” کلیک کنید.
  • برای ویرایش اطلاعات، “شماره پرونده” و کد پیگیری ثبت نام را در قسمت مشخص شده درج نمایید.
  • پس از ورود به سایت، هر بخش را که نیاز به ویرایش دارد می توانید تصحیح نمایید.

******در صورتی که قصد تغيير و ويرايش نظام آموزشی را داريد می توانيد نظام آموزشی صحيح را در اين صفحه انتخاب کنيد و در ادامه با توجه به نظام آموزشی جديد انتخاب شده، ساير اطلاعات ثبت نامی را نيز ويرايش کنيد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ، معمولا پس از پایان زمان ثبت نام، انجام می شود. داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌ نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام نمایند.

به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ 1403 (نوبت اول) برای‌ پذیرش در رشته‌ های با آزمون در دوره‌ های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌ حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌ های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان می ‌رساند داوطلبانی که تا تاریخ 1402/09/15 برای ثبت نام اقدام نکرده اند، می توانند تا روز چهار شنبه 1402/09/15 نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبانی كه قبلا ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌ نامی خود اقدام نمایند. ضمنا امکان 8 بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است .

زمان ثبت نام کنکور تیر ۱۴۰۳

تیر ماه همیشه برای داوطلبان کنکور سراسری ماه مهمی محسوب شده است. با تغییرات جدی که در ساختار کنکور ۱۴۰۳ ایجاد شده است داوطلبان می توانند در دو نوبت در آزمون سراسری شرکت کنند، نوبت اول اردیبهشت ماه و نوبت دوم تیر ۱۴۰۳. اگر متقاضیان در هر دو نوبت شرکت کنند بهترین رتبه آنان برای انتخاب رشته کنکور سراسری در نظر گرفته خواهد شد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه 1403 از طرف سازمان سنجش سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲  اعلام شده است و داوطلبان میبایست در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام کنکور تیر ۱۴۰۳
سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲

تمدید زمان 

امکان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای جاماندگان کنکور ۱۴۰۳ در فروردین ماه فراهم شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ تمدید مهلت تاریخ ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیلی نتوانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، مهلت مجدد ثبت نام تا روز پنجشنبه در نظر گرفته شده است.

زمان تکمیل مدارک

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ لازم است نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام نمایند. زمان تکمیل مدارک ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است. برای شرکت در آزمون سراسری، داشتن یکی از مدارک تحصیلی زیر لازم است:

  • دیپلم نظام آموزشی جدید در یکی از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش.
  • دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه (نظری و هنرستان).
  • گواهینامه دوره پیش دانشگاهی.
  •  یا یکی از مدارک کاردانی (فوق دیپلم).
  • شناسنامه و کارت ملی
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده
  • کد سوابق تحصیلی دیپلم یا کد سوابق پیش دانشگاهی
  • کد مربوط به منطقه و کد پستی محل سکونت
  • کد وضعیت نظام وظیفه ( برای داوطلبان آقا)
  • معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم
  • کد پیگیری مربوط به سهمیه ایثارگران و رزمندگان
  • کد 13 رقمی مربوط به داوطلبان غیر ایرانی
  • فایل عکس اسکن شده

نکته 1 : کسانی که با مدرک کاردانی (پزشکی و غیر پزشکی) در کنکور سراسری شرکت می کنند باید تعهدات قانونی خود را گذرانده باشند.

نکته 2 : داوطلبانی که دو مدرک دیپلم دارند می توانند با یکی از دو دیپلم خود به دلخواه در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کنند.

نکته 3 : مدارک تحصیلی باید تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ دریافت شود.

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نوبت اول اردیبهشت ماه نوبت دوم تیر ماه
زمان ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
زمان ثبت نام کنکور ریاضی ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
زمان ثبت نام کنکور انسانی ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
زمان ثبت نام کنکور هنر ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
زمان ثبت نام کنکور زبان ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ تا یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۲

تاریخ و نحوه شرکت در کنکور ۱۴۰۳

تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری از سایت سازمان سنجش کشور صورت می پذیرد. در ادامه مقاله نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری ۱۴۰۳ ارائه داده شده است:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳
  2. ورود به صفحه ثبت نام در آزمون سراسری
  3. مشخص کردن وضعیت نظام تحصیلی
  4. مشخص کردن وضعیت شاخه تحصیلی
  5. مشخص کردن وضعیت دیپلم
  6. مشخص کردن وضعیت مدرک پیش دانشگاهی
  7. بارگذاری عکس

زمان ثبت نام کنکور سراسری

بیشتر بخوانید:  ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات 

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت نام خود را تصحیح کنید، باید در زمان تعیین شده و با ورود به صفحه ثبت نام در بخشی با عنوان “قبلا ثبت نام کرده ام” و وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری (16 رقمی) این کار را انجام دهید. زمان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ هنوز از سوی سازمان سنجش مشخص نشده است. به محض انتشار، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان توزیع کارت شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۳

کارت شرکت در جلسه آزمون داوطلبان در تاریخی که توسط سازمان سنجش مشخص خواهد شد، برای پرینت توسط داوطلبان، بر روی سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org قرار داده می‌شود تا داوطلبـان بـر اسـاس اطلاعیـه ایـن سازمان نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نمایند. داوطلبان برای ورود به جلسه کنکور سراسری باید کارت خود را به همراه داشته باشند.

زمان برگزاری 

با اعلام سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای دو نوبت اردیبهشت و تیر تعیین شده است.

زمان برگزاری کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ اردیبهشت مقرر شده است. در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح روز پنجشنبه و جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۰۶  اردیبهشت ‌کنکور علوم تجربی و بعد از ظهر همان روز کنکور زبان‌های خارجی برگزار می شود. در صبح روز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ اردیبهشت ‌‌کنکور علوم انسانی به همراه کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز کنکور هنر برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری کنکور تیر ۱۴۰۳ روزهای ۰۷ و ۰۸ تیرماه تعیین شده است. در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳، صبح روز ۷ تیر ‌کنکور علوم انسانی به همراه ‌کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز ‌کنکور هنر برگزار خواهد شد. در صبح روز ۸ تیر‌ ‌کنکور تجربی و در نوبت عصر همان روز ‌کنکور زبان‌های خارجی برگزار می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه

نتایج اولیه آزمون داوطلبان به‌صورت کارنامه اولیه از طریق سایت اینترنتی سازمان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳، در دهه دوم مرداد ماه اعلام گردد.

زمان انتخاب رشته

چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری از سایت سنجش و بر اساس ظرفیت های اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته، می توانند کد رشته محل های خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته (به صورت اینترنتی) وارد نمایند.

مشاور گروپ

برای آگاهی از زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ و تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ می توانید با مشاوران مجموعه مشاور گروپ در ارتباط بوده و آخرین اخبار را دریافت نمایید.

سوالات متداول زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

✔️زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام آزمون سراسری نوبت اول  از روز یکشنبه 1401/08/08 تا روز شنبه  1401/08/14 خواهد بود، زمان ثبت نام آزمون سراسری نوبت دوم از روز سه شنبه 1402/01/15 تا روز دوشنبه 1402/01/21

✔️سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ چیست؟

✔️ثبت نام داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

✔️مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ چیست؟

✔️مدارک ثبت نام داوطلبان به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ اردیبهشت و تیر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیدآبادی

    سلام وقت شما بخیر . من لیسانس فناوری اطلاعات هستم میخواستم بدونم برای ثبت نام کنکور سراسری باید چه مدرکی را ارائه کنم . دیپلم. یا لیسانس . ممنون

    پاسخ
  2. M

    سلام من کارشناس پرستاری و کارمند هستم دیپلم نظام قدیم دارم بر اساس پر کردن موارد گزینه ها آیا با دیپلم باید شرکت کنم یا لیسانس و آیا امکانش هست

    پاسخ
  3. بیتاسحوری

    سلام من ورودی کنکور1398 درشته پزشکی هستم قصد دارم دوباره کنکور بدم امکان داره بدم یانه شرایط ثبت نام چطوریه ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  4. مجید

    سلام، من دیپلم سال ۷۵ نظام قدیم دارم و الانام مدرک تحصیلی دکتری در رشته کشاورزی هستم/ امسال می خواهمد مجددا در کنکور سراسری شرکت کنم / اولا برای ارائه مدرک تحصیلی چکار کنم ( کدام مدرک را تحویل دهم ) و اگر قبول شدم نیازی به ارایه آخرین مدرک تحصیلی هست ؟

    پاسخ
  5. نادی

    سلام خسته نباشید.
    من سال 99 کنکور شرکت کردم و الان دانشجوی روزانه دانشگاه دولتی هستم. رشته تحصیلیم رو دوست ندارم و از طرفی امکان انتقال رشته به رشته مورد علاقه ام رو ندارم. میخواستم توی کنکور سراسری دوباره شرکت کنم اما داخل شرایط ثبت نام گفتید نباید دانشجوی روزانه باشیم. من باید چه کار کنم؟ اگر از دانشگاه انصراف بدهم باز هم نمیتوانم در کنکور شرکت کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. متشکرم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی