تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 - 99 : 

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از …


تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 - 99  

 
تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 :  زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از خردادماه به تیرماه ۹۸ موکول شد و داوطلبان در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام مجدد کنکور ارشد پزشکی از ۲۶ فروردین

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 :  به گزارش مشاور گروپ و  به نقل از مهر، ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۳۰ بهمن ۹۷ تا ۱۰ اسفند ۹۷ انجام شد.

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : فرصت مجدد و امکان ویرایش برای جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ تعیین شده است و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی ثبت نام نکرده‌اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۸ نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : بیش از ۵۱ هزار نفر پیش از این در بازه زمانی ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ۹۷ در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : ظرفیت پذیرش اولیه در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ تعداد ۴ هزار و ۷۰۷ نفر است که از این تعداد ۳ هزار نفر به دوره‌های عادی رایگان و یک هزار و ۷۰۷ نفر به دوره‌های شهریه‌پردازاختصاص دارد.

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، شورای مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت مصوب کرد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها که پیش از این قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار شود با تعویق یک ماه در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار خواهد شد.

تمدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99 : به این ترتیب بر اساس زمان بندی جدید آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

مشاوران “مشاور گروپ  آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شما در زمینه ارشد وزارت بهداشت هستند تا دقیق‌ ترین پاسخ‌ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهند.


11111111111223333

پس کافیست با این شماره ها با ما در ارتباط باشید.

در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.


11111111111223333

ارشد وزارت بهداشت یکی از راه‌ های ادامه تحصیل فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی است.
این دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دو گزینه انتخابی پیش رو دارند:

  • وزارت علوم
  • وزارت بهداشت

وزارت علوم شامل تمامی رشته‌ ها در مقطع کارشناسی می‌ باشد.
اما کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل تعداد محدودی رشته در ۵۸ شاخه می‌ باشد که شرط پذیرش در این رشته‌ ها داشتن مدرک کارشناسی مربوطه است.

به عنوان مثال:
کسی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی شرکت می‌ کند باید مدرک کارشناسی روانشناسی داشته باشد.
یا کسی که قصد ادامه تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی را دارد باید مدرک کارشناسی زیست‌ شناسی (در کلیه گرایش‌ ها)، بیوشیمی، علوم آزمایشگاهی، ایمنی شناسی و …… را داشته باشد.


ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

ثبت‌ نام کنکور وزارت بهداشت در بهمن ماه هر سال انجام می‌ شود.
زمان برگزاری آزمون در سال‌ های گذشته در تیر ماه ولی امسال در اردیبهشت ماه برگزار شده است، که احتمالا سال آینده هم در اردیبهشت ماه برگزار می‌ شود.

از نظر وضعیت بازار کاری هم می‌  توان گفت چون ظرفیت پذیرفته‌ شدگان در رشته‌ های وزارت بهداشت محدود می‌ باشد و تعداد فارغ‌ التحصیلان این رشته نسبت به سایر رشته‌ ها کمتر است تقریبا بازار کار ۱۰۰ درصدی برای این افراد وجود دارد، یعنی از مزایای قبولی در کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت، احتمال استخدام بیشتر در مراکز درمانی، دانشگاهی، تحقیقاتی و آموزشی می‌ باشد.


توصیه اکید ما برای عزیزانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند این است:

  • در صورتیکه می‌ خواهید موفق شوید بهتر است از سال دوم کارشناسی آمادگی برای ارشد را شروع کنید.
  • در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دو گروه درس در قبولی مهم می‌ باشند:
  • زبان که در حد زبان تافل بوده و از اصطلاحات در این مقطع استفاده می‌ شود.
    دروس اصلی آن رشته.

مشاوران مرکز مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شما در زمینه ارشد وزارت بهداشت هستند تا دقیق‌ ترین پاسخ‌ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهند.

پس کافیست با این شماره ها با ما در ارتباط باشید.

1222231

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403