تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی تمدید مجدد مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را بررسی می کنیم. بدین ترتیب جاماندگان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی می توانند در این بازه زمانی اقدام به نام نویسی نمایند.

همانطور که می دانید المپیاد علمی دانش آموزی در رشته های زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ریاضی، ادبی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، علوم زمین، جغرافیا، کامپیوتر، علوم فناوری نانو، اقتصاد و مدیریت، نجوم و اختر فیزیک، تفکر و کارآفرینی و پژوهشی برگزار می گردد.

هرساله تعداد زیادی از علاقه مندان خواستار شرکت در این آزمون خواهند بود، اما ممکن است به هر دلیلی موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان نشده باشند. بنابراین منتظر فرار رسیدن زمان تمدید مهلت المپیاد دانش آموزی هستند تا بتوانند شانس خود را برای شرکت و موفقیت در آزمون المپیاد علمی امتحان کنند.

برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ 

تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ بسته به میزان استقبال داوطلبان المپیادهای علمی انجام می گیرد. مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان با ایجاد فرصت مجدد ثبت نام، امکان نام نویسی دانش آموزان علاقه مند به آزمون المپیاد را فراهم می کند.

بدین ترتیب این گروه از دانش آموزان که در زمان مقرر موفق به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir نشده اند می توانند در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ اقدام به نام نویسی نمایند.

توجه داشته باشید که ثبت نام منحصرا  به صورت اینترنتی بوده و دانش آموزان داخل و خارج از کشور می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی به سامانه ثبت نام المپیاد my.medu.ir مراجعه نمایند.

همچنین برخی از داوطلبان که در زمان نام نویسی، دچار خطا در ورود اطلاعات ثبت نامی خود شدند می توانند در بازه تمدید مهلت المپیاد دانش آموزی به سامانه my.medu.ir مراجعه و به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

همانطور که می دانید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی اواسط آذر یعنی از روز چهارشنبه 16 تا روز جمعه 25 آذر 1401 ادامه خواهد داشت. تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر فرصت مجدد ثبت نام المپیادهای دانش آموزی منتشر نشده است و ما بر اساس تجربه پیش بینی می کنیم سه یا چهار روز این فرصت تمدید شود.

در صورت تمدید مهلت المپیاد دانش آموزی این مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

تمدید زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ 

با امکان تمدید زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ فرصت مجددی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان آزمون المپیاد قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که مطابق با اطلاعات بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 متقاضیان می توانستند در تاریخ 16 آذر 1401 تا 25 آذر 1401 نام نویسی کنند، اما با توجه به نزدیکی اتمام مهلت اعلام‌ شده جهت اسم نویسی در آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی کشور سال‌تحصیلی 1401 – 1402 و حجم بالای مراجعه‌کنندگان به سامانه my.medu.ir،  بر اساس نظر و تصمیم کمیته برنامه‌ریزی آزمون، فرصت مجدد ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی تمدید خواهد شد.

برای دریافت راهنمای تصویری و نحوه  ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ کلیک کنید

تاریخ برگزاری آزمون های مرحله اول المپیاد دانش آموزی

تاریخ برگزاری آزمون های المپیاد دانش آموزی (مرحله اول) در جدول زیر ارائه داده شده است:

زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی

 

سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به منظور نام نویسی باید به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج المپیاد دانش اموزی از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس my.medu.ir انجام می پذیرد.

در این مقاله همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی را بخوانید.

مدارک ثبت نام المپیادهای دانش آموزی

  • مبلغ ثبت نام : حداکثر تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعلام و از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام، دریافت خواهد شد.
  • فایل عکس (300*400 یا 200*300 پیکسل در قالب JPG) / با زمینه سفید / مربوط به سال جاری / حجم فایل از 70 کیلو بایت بیشتر نباشد.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

زمان تمدید مجدد مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی از سایت my.medu.ir یا سایت سازمان ملی استعداد درخشان اعلام خواهد شد. تا به امروز اطلاعیه ای در رابطه با زمان تمدید مجدد مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

دانش آموزان لازم است در بازه زمانی اعلام شده به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

دانش آموزان قبل از حضور در جلسه آزمون، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی خود به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد الزامی است. لذا توصیه می شود در زمان مقرر حتما به سامانه مذکور مراجعه نمایید و کارت خود را پرینت نمایید. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش اموزی به شرح زیر است:

  • مراجعه به سامانه ثبت نام المپیاد های دانش آموزی به نشانی اینترنتی : my.medu.ir
  • درج کد ملی و رمز عبور همگام برای ورود به سامانه
  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1401 – 1402

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، لازم است برای ممهور نمودن آن، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید. دانش آموزان توجه داشته باشند، در صورتی که کارت آنها بدون عکس یا مهر مدرسه باشد، اجازه شرکت در آزمون داده نخواهد شد.

***در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون فاقد عکس یا عکس دیگری به اشتباه آپلود شده است ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

امکان تغییر رشته المپیاد (مثلاٌ فیزیک به کامپیوتر) تا چه زمانی وجود دارد؟

تا قبل از پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام هر المپیاد،  این امکان وجود دارد و پس از پرداخت، به هیچ عنوان امکان تغییر رشته المپیاد و یا لغو ثبت نام وجود نداشته و مبلغ پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود

دانش آموزانی که در المپیاد دانش آموزی شرکت کرده اند برای مشاهده اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند. دانش آموزان با درج کد ملی و رمز عبور خود می توانند نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است، نتایج المپیاد دانش آموزی فقط به صورت اینترنتی (غیر حضوری) و صرفا از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

سوالات متداول تمدید زمان المپیاد دانش آموزی

✔️تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1401 – 1402 چه زمانی است؟

✔️ثبت نام دانش آموزان از 16 آذر ماه 1401 آغاز و تا 25 آذر ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان تمدید مهلت المپیاد علمی دانش آموزی به مقاله مراجعه کنید.

✔️سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی چیست؟

✔️دانش آموزان برای شرکت در المپیاد دانش آموزی باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

✔️کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه زمانی منتشر می شود؟

✔️دانش آموزان سه روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سامانه المپیاد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Reza

    سلام مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی دوباره تمدید نمیشود?

    پاسخ
  2. Reza

    سلام مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی دوباره تمدید نمیشور?

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی