تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دارند، با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 و مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان توجه داشته باشند، ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، به صورت همزمان و از طریق نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می پذیرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد

آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، در بازه زمانی مقرر نشده اند می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد (16 الی 22 آذر ماه 1401) با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی (غیر حضوری) انجام دهند.

آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402


تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضيان واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غيردولتی و همچنين دانشگاه آزاد اسلامی و بيست و هفتمین المپياد علمی- دانشجويی كشور كه در مهلت تعيين شده (1401/09/16 لغايت 1401/09/22) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌ نام در آزمون مذكور اقدام نمايند می ‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت ‌نام‌ در آزمون‌ مذكور در نظرگرفته خواهد شد كه متقاضیان می ‌توانند منحصرا از طريق پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در اين خصوص اقدام نمايند.

***مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مانند دیگر ثبت نام های کنکور ها و آزمون ها انواع ارگان ها و دانشگاه ها، سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در تاریخ بیان شده به آدرس این سایت مراجعه نموده و از بخش کارشناسی ارشد و لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد (16 الی 22 آذر ماه 1401) ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور  کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ مطابق با زمان ثبت نام تعیین شده است و آن دسته از متقاضيانی كه در مرحله اول (1401/09/16 لغايت 1401/09/22) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می ‌توانند در صورت تمايل در بازه زمانی فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌ نامی خود اقدام نمايند.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد و نحوه ثبت نام

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می باشند، در صورتی که در بازه زمانی مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، یعنی از تاریخ 16 الی 22 آذر ماه 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند. مراحلی که متقاضی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید طی کند به شرح زیر است:

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی

داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش کشور انجام دهند.

به متقاضیان توصیه می شود،  ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه ثبت نام را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات لازم را براساس بند های برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت ‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذيرفته‌ شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصيل متقاضی جلوگيری خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتی و محل آزمون

داوطلبانی که موفق به ثبت نام کنکور ارشد نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ثبت نام خود را انجام دهند. این آزمون نوبت عصر پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ و نوبت صبح و عصر جمعه ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ برگزار خواهد شد، و متقاضیان لازم است سه روز قبل از برگزاری آزمون یعنی ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان مندرج در بند 37 تقاضانامه تعيين می ‌گردد. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان برگزاری ازمون کارشناسی ارشد بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد، نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در  دهه اول شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام می گردد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان کنکور ارشد 

1- آیا امکان ویرایش اطلاعات هم تو بازه تمدید ثبت نام وجود داره ؟
بله ، داوطلبان می تونن تو زمان تمدید ثبت نام هم اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که واسه اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد می تونین این مقاله رو مطالعه کنین .

2- مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چند بار تمدید میشه ؟
بعد از تموم شدن بازه قانونی ثبت نام ارشد ، اطلاعیه تمدید ثبت نام از طرف سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله تعداد دفعات تمدید مهلت ثبت نام نوشته شده .

3- آیا مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم تمدید میشه ؟
بله ، به خاطر ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم می تونن تو بازه تمدید ، واسه ثبت نام اقدام کنن که با مطالعه این مقاله می تونین از جزئیات تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد مطلع بشین .

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی