تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تمدید می شود؟ زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر آزاد کی است؟

✔️ برای پاسخ به این سوالات در این مقاله توضیحاتی در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ارائه می کنیم. زمان مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد توسط سازمان سنجش اعلام می گردد و متقاضیانی که از نام نویسی آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد جا مانده اند می توانند در این تاریخ ثبت نام خود را قطعی کنند.

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور امکان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد را برای آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره فراگیر ارشد آزاد را داشته اند اما در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام نداده اند، فراهم کرده است.

بدین منظور متقاضیان می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند و با ثبت اطلاعات خود برای شرکت در آزمون و گذر از مرحله دانش پذیری شرکت کنند.


زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و جدول آزمون مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ، زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد  ۱۴ الی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بوده است. به همین دلیل احتمال دارد مجددا نیمه فروردین ۱۴۰۲ زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ باشد.

به محض انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ زمان دقیق مهلت ثبت نام در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد


هر سوالی درباره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارید می توانید در بخش دیدگاه ها مطرح کنید یا با ما تماس بگیرید

تماس با مشاور گروپ

همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ۸ صبح الی ۱۲ شب


سایت تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

اگر نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد را نمی دانید در مقاله زیر راهنمای کاملی برای شما ارائه کردیم.


ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

اگر متقاضیان در زمان ثبت نام اطلاعات خود را صحیح وارد نکرده باشند و مرحله ویرایش اطلاعات را انجام ندهند، سازمان سنجش از پذیرش داوطلب امتناع کرده و بدین ترتیب پذیرش متقاضی لغو می شود. بنابراین ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد امری مهم در فرآیند این آزمون می باشد.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌ اند امکان پذیر می شود. در صورت تمایل داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌ نامی خود اقدام نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر آزاد

طرح فراگیر دانشگاه آزاد چیست؟

پیش از این شاهد برگزاری دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بودیم اما از سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی هم در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو کرد. در طرح فراگیر دانشگاه آزاد متقاضیان برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آزاد متناسب با رشته دلخواه شان، در دوره دانش پذیری منابع مطالعاتی اعلام شده از سوی سازمان سنجش را مطالعه می کنند و در آزمون شرکت می کنند.

اگر در این آزمون قبول شوند و حد نصاب نمره را دریافت کنند می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام در دانشگاه آزاد را انجام دهند و به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد پذیرفته می شوند.

تفاوت کارشناسی ارشد فراگیر آزاد و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چیست؟

تفاوت ارشد فراگیر و سراسری دانشگاه آزاد در همین است که در طرح فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان بعد از انتخاب کد رشته محل مورد نظرشان و ثبت نام در آزمون باید منابع مطالعاتی را مطالعه و در آزمون شرکت کنند. اما در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شما پس از شرکت در آزمون اقدام به انتخاب رشته می کنید.

در این مقاله از مشاور گروپ با هم به موضوع تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد پرداختیم. با زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد آشنا شدیم. چنانچه هنوز دچار ابهام هستید یا سوالی در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد دارید می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله یا تماس تلفنی با شماره 9099071613 با ما در میان بگذارید.

مطالعه مقالات زیر شاید در این مسیر راهنمای شما باشند:

 

سوالات متداول

✔️مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تمدید می شود؟

✔️ بله تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد توسط سازمان سنجش انجام می شود.

✔️تمدید مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد امکان پذیر است؟

✔️سال گذشته یعنی 1401 تنها یک بار مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد. ممکن است در سال 1402 تمدید مجدد مهلت ثبت نام میسر باشد و به محض اطلاع این مقاله به روز رسانی می شود.

✔️امکان ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد وجود دارد؟

✔️ بله برای اطلاع از شرایط و ضروریات ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام مقاله را مطالعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403