تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲ ، به تازگی اعلام شده است و داوطلبانی که به هر دلیل در زمان اولیه برای ثبت نام موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در مهلت جدید برای انجام ثبت نام  خود اقدام نمایند. در این مقاله به بیان نکاتی در این مورد پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

طبق اعلام رسمی تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه 16 آبان می باشد.

آذرماه بود که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آمادگی پیش ‌نویس آیین نامه جدیدی برای قانون دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت که به محض تصویب آیین نامه جدید، نسبت به فراخوان جذب سردفتر برای شهرهایی که ظرفیت لازم را دارند، اقدام خواهد شد.

این آیین نامه در ۲۸ اسفند ماه از سوی رئیس قوه قضاییه تصویب و در روز ۱۴ فروردین ماه نیز ابلاغ شد و به این ترتیب احتمال ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ افزایش یافت. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برمبنای ماده (3) قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و ماده( 5) قانون دفاتر اسناد رسمی از بین متقاضیان واجد شرایط با برگزاری آزمون کتبی و اختبار، اقدام به گزینش سردفتر اسناد رسمی می نماید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری

تاریخ شروع زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹  آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ بوده است و متقاضیان می بایست در این بازه زمانی اقدام به نام نویسی می کردند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

طبق اعلام رسمی مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه 16 آبان تمدید گردیده است. داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا 1402/8/16 نسبت به ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

برای شرکت در آزمون سردفتری متقاضیان ملزم به پرداخت هزینه آزمون می باشند. هزینه ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل دویست هزار تومان) توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعیین شده است و فقط به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ثبت نام آزمون سردفتری قابل پرداخت است.

هزینه ثبت نام در تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری 1402 نیز همین مبلغ خواهد بود و داوطلبان برای انجام فرآیند ثبت نام خود ملزم به پرداخت آن هستند.

برای دریافت شرایط و راهنمای تصویری ثبت نام می توانید مقاله ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی را مطالعه نمایید.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ،‌ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه ثبت نام آزمون سردفتری 1402 ، پاسخ دهند. کافیست با شماره  9099071613 تماس بگیرید.

سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی

متقاضیان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی برای نام نویسی باید به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. سازمان سنجش سیستمی را با عنوان سیستم ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ۱۴۰۲ راه اندازی کرده است تا داوطلبان بتوانند با ورود به این سیستم نام نویسی خود را انجام دهند.

دقت داشته باشید که پذیرش صرفا به صورت اینترنتی و  منحصرا از سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود.

با توجه به اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سردفتری، ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان آزمون سردفتری اسناد رسمی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ،‌ تا چه زمانی خواهد بود؟

✔️ زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری، در مقاله ذکر شده است.

❓سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️ سایت سازمان سنجش sanjesh.org متولی برگزاری این آزمون استخدامی است. در صورت بروز هر گونه سوالی حین ثبت نام، می توانید با ما تماس بگیرید.

❓سریال ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ را از کجا دریافت کنم؟

✔️ با خرید کارت اعتباری آزمون انتخاب سردفتر 1402 در سایت سازمان سنجش، سریال 12 رقمی تحت عنوان سریال ثبت نام آزمون استخدامی برای شما صادر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مقاله را مطالعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی