تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بدین‌وسیله به اطلاع همه افراد جویای کار، متقاضیان فرصت‌های شغلی بهتر، دانشجویان و افراد متخصص و ماهر می‌رساند با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در سومین دوره ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی و با عنایت به افزایش تعداد فرصت‌های شغلی در پی افزایش سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های متقاضی نیروی انسانی، تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به مدت دو هفته و تا پایان روز دوشنبه مورخ پانزدهم مهر ۱۳۹۸ تمدید شد.

داوطلبان عزیز، نظر به اختلالات ایجاد شده در سایت بدلیل ترافیک بالا و درخواست های مکرر متقاضیان، تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی تا پایان روز سه شنبه 16 مهر ماه اعلام می گردد.

شایان ذکر است پس از شروع ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی (سومین دوره)، قریب به ۲۶۰ سازمان، شرکت و موسسه فناور و دانش‌بنیان جدید در سراسر کشور، به جمع بیش از ۱۷۵۰ شرکت صنعتی، تجاری و فناور متقاضی، پیوسته و تعداد فرصت‌های شغلی سومین آزمون از مرز  ۱۱۱۵۰ موقعیت در سراسر کشور عبور کرده است. لذا از آنجا که امکان پذیرش بیشتر داوطلبان در این دوره از آزمون به‌طور چشمگیری افزایش یافته، ثبت‌نام آزمون به مدت دو هفته (تا روز دوشنبه 1398/07/15) تمدید شد.

متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، دسته‌های شغلی و … می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دانلود و مطالعه فرمایند. در این دفترچه، اطلاعات لازم جهت آشنایی با آزمون استخدام بخش خصوصی و شرکت در آن گنجانده شده است. داوطلبان در صورت وجود هر نوع سوال یا تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند  از طریق شماره تماس های موجود در صفحه با کارشناسان اختصاصی این زمینه تماس گرفته و پاسخ‌های مربوطه را دریافت نمایند.

ضمنا نظر به سوالات داوطلبان گرامی و متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند که زمان برگزاری آزمون مرحله اول (اینترنتی) تقارنی با زمان برگزاری آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور ندارد و مرحله اول آزمون استخدام بخش خصوصی در زمانی غیر از روز برگزاری آن آزمون و به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد. زمان دقیق برگزاری مرحله تخصصی آزمون استخدام بخش خصوصی از طریق دبیرخانه آزمون به اطلاع داوطلبان عزیز خواهد رسید.

با توجه به این‌که این زمان ثبت نام پس از این تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، مجددا تمدید نخواهد شد، شایسته است داوطلبان شرکت در این آزمون، هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود از طریق وب‌سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir اقدام نمایند و ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصي ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071614

تماس از استان تـهران 9092301613


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی