تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که در زمان اعلام شده به هر دلیل نتوانسته اند انتخاب رشته خود را انجام دهند، می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری که از سایت سنجش اعلام می شود، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام نمایند. داوطلبان تا پیش از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور به تعداد محدود می توانند فرم خود را ویرایش کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که در زمان تعیین شده، نتوانسته اند انتخاب رشته کنکور سراسری خود را انجام دهند می توانند در بازه تمدید زمان انتخاب رشته کنکور سراسری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور انتخاب رشته خود را انجام دهند. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از پایگاه اطلاع رسانی سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه سنجش، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از اواخر مرداد ماه (1402/05/31) آغاز شده است و تا زمان اعلام شده (1402/06/06) توسط سازمان سنجش ادامه دارد. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است در بازه تعیین شده به سایت سنجش مراجعه نموده و فرم انتخاب رشته را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. توصیه می شود در زمان اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام دهید و به روزهای پایانی موکول ننمایید.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود. انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا و در زمانی دیگر انجام می شود. داوطلبان پس از آگاهی از زمان تمدید انتخاب رشته آزاد لازم است دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود نموده و از لیست رشته های دانشگاه آزاد آگاهی یابند و سپس با مراجعه به سایت azmoon.org رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله قابل پیگیری می باشد. داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به انتخاب رشته نشده اند، می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند.

تمدید زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر می شود. طی اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته منتشر شده است. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده، تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ؛ می توانند 150 کد رشته محل‌ را از دفترچه استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند و سپس در فرم انتخاب رشته درج کنند . پس از تایید نهایی کد رشته‌ های انتخابی توسط متقاضی، شماره 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار متقاضی قرار داده خواهد شد. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می‌ شود.

مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا دوشنبه ۶ شهریور ماه  تمدید شد
 
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 250 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
وی با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان توسط داوطلبان گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید کدرشته محل‌های مورد نظر خود را برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند.
دکتر صدر با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری، تصریح کرد: این سامانه با توجه به دغدغه داوطلبان و خانواده‌های آنها در رابطه با انتخاب رشته بهینه به آدرس https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10753/Stagingراه‌اندازی شده است و می‌تواند راهنمای خوبی برای داوطلبان بوده و اطلاعات آنها برای انتخاب رشته را تکمیل کند.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست، لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند و رمز عبور سامانه را در اختیار هیچ فردی قرار ندهند زیرا مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخاب رشته را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.
دکتر صدر در پایان گفت: اطلاعیه اصلاحات جدید دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته شامل رشته‌های جديد تا پایان وقت امروز شنبه ۴ شهریور ماه از طريق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد که ضرورت دارد مدنظر داوطلبان قرار گیرد.


تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و آخرین فرصت برای تکمیل فرم انتخاب رشته از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته، شرایط پذیرش دانشگاه های خاص، ظرفیت پذیرش کنکور 1400، نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تاثیر سهمیه ها و … می توانید با کارشناسان برتر مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور 1400 چه زمانی است؟

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 از روز پنچشنبه مورخ 14 مرداد ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه 18 مرداد ماه ادامه دارد.

اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری را چگونه پیگیری کنیم؟

اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 از طریق همین مقاله قابل پیگیری می باشد.

امکان ویرایش اطلاعات در بازه تمدید انتخاب رشته کنکور وجود دارد؟

داوطلبان تا پیش از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور به تعداد محدود می توانند فرم خود را ویرایش کنند.

2.5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403